Ja tuurlijk controleert die school dat bij hun thuis en zijn ze weer erger.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je punt een beetje mist .. die meiden 'mogen' geen rok dragen, die moeten een rok dragen, als ze met een broek of legging komen, zelfs al is het stervenskoud buiten, komen ze de school niet in. Daarnaast bemoeit de school zich actief met het leven thuis, als je thuis geen filter hebt op je TV en internet kom je de school niet in, dus zelfs thuis wordt 'onchristelijke' informatie niet toegestaan .. het gaat dus nog een stapje verder dan wat er op deze school gebeurd
http://www.waarmaarraar.n(...)egens_televisie.htmlquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk controleert die school dat bij hun thuis en zijn ze weer erger.Echt nog nooit van gehoord.
Die lui zijn dus net zo erg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)egens_televisie.html
Maar waarom zouden bijvoorbeeld katholieke scholen, die gewoon goed onderwijs geven en verder nooit een probleem zjn, verboden moeten worden omdat het de moslims niet lukt een school te draaien? Dat negen van de tien islamscholen frauderen http://www.onderwijsinspectie.nl/html/ivhointernet/document_download.cfm?doc=24B6C19A-5056-8874-16CECCB2AB85E303.PDF&doc_name=Bestuurlijke praktijken islamitisch onderwijs wil nog niet zeggen dat er een katholieke school fraudeert. Het ligt aan de moslims zelf en niet aan bijzonder onderwijs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Gia het volgende:
Ik blijf door dit soort berichten voorstander van het afschaffen van alle bijzonder onderwijs.
Gewoon één soort onderwijs, waar aandacht besteed kan worden aan elk geloof, zodat kinderen leren begrip te hebben voor andere geloven, zonder één geloof in het bijzonder belangrijker te achten. Verder vind ik dat op een dergelijke school geen geloven gepraktiseert mogen worden. Onderwijs en geloof dus in die zin gescheiden houden. Je geloof belijden doe je maar thuis of in een gebedshuis, niet op school.
Alle godsdienstfanaten hebben een waas voor ogen en willen dat aan anderen opdringen. En hoe meer ze de wereld om zich heen zien veranderen, hoe fanatieker wordt hun opstelling. Kijk naar de aanslagen op nietsvermoedende mensen op diverse plaatsen op de wereld door "vrijheidsstrijders" en extremistische moslims, en op abortusklinieken in Amerika door ultraconservatieve christenen, die overigens ook al naar de wapens grijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:51 schreef LXIV het volgende:
Deze islamschool is tenminste wel eerlijk in haar doelstellingen. Geen gezalf en praatjes van "hoeveel moslims er in Nederland bijkomen gaat jullie niks aan."
Gewoon: andersgelovigen zijn de vijand en (als wij de kans krijgen) zal het Christendom ophouden te bestaan.
Weten wij dat in ieder geval dan ook weer.
Nietus! De riviergodaanbidders waren eerder!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef LXIV het volgende:
.
Katholieke scholen waren er al voordat de eerste moslim zich liet zien in Nederland. Ik denk dat zij de meeste rechten hebben.
.
Maak dat die muis maar eens wijs...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nietus! De riviergodaanbidders waren eerder!
Dat valt wel mee, kijk eens naar de samenstelling van de regering? Christendom ten top hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:13 schreef Ghazi het volgende:
Dat het christendom op het punt staat om opgeheven te worden in de Nederlandse samenleving lijkt me gewoon een feitelijke constatering. Het Christendom in Nederland vlakt steeds verder uit in de Nederlandse maatschappij; het speelt een steeds kleinere rol.
Dat komt alleen omdat Balkenende de hypotheekrente-aftrek heilig verklaard heeft. Met echt Christendom heeft dat niks meer te maken. Ik denk dat nog geen 20% van de CDA stemmers uit Christelijke overtuiging stemt. De rest heeft andere belangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, kijk eens naar de samenstelling van de regering? Christendom ten top hoor.
Veel mensen zijn wel degelijk overtuigd christen, doch niet meer zo overtuigd van het nut van kerkbezoek. Ik denk dat veel mensen gewoon de opvattingen van het CDA heel bewust delen, en niet alleen vanwege één specifiek item.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat nog geen 20% van de CDA stemmers uit Christelijke overtuiging stemt. De rest heeft andere belangen.
Toch zullen velen, zelfs de moslims, nog spijt krijgen wanneer het Christendom helemaal ausradiert is in Nederland. Maar goed, dat maken we nog mee.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef Meki het volgende:
Niks aan de hand, doen Nederlanders uit
Tokkies van PVV willen ook uitsluiten
Als Geert Wilders moslim was zou hij ook zo praten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Meki het volgende:
en tevens is dat een propoganda en verwildersering van de maatschappij
dat is net als zeuren als baby's Mevrouw Hennie maakt zich schuldig aan ophitserij en demoniseren en propoganderen.
Volgens mij blijven we 30 april aanhoudenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
Als de de koning van Nederland Willex was hadden we geen koningendag op 31 juli maar op 1 augustus. Jou redenering komt hierbij over.
Klopt datums verandert niet en wilders zal in deze geval nooit veranderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:43 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Volgens mij blijven we 30 april aanhouden
Aardig artikel, maar bijzonder weinig informatief. En jouw interpretatie wordt er niet door ondersteund.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:02 schreef Tarak het volgende:
Blabla]
Stond ook nog een artikel in de Volkskrant gisteren over het verband tussen de oorlog en multicultureel samenleven, dit verband was - niet verbazingwekkend - zeer, zeer, positief correlerend:
http://extra.volkskrant.n(...)_conflict_management
Welk achterlijk land staat dit toe?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk laten we er nog meer geld in stoppen.
Maar dan heb je het wel heel specifiek over de Islam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook persoonlijke vrijheden. Dat houdt in dat hun niet wordt wijsgemaakt door sadistische volwassenen dat een wraakzuchtige god hun vriendjes zal verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |