abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72188191
Macka, wat fijn!

Memmel, dat klinkt goed, oma, mama en Anna in New York! Maar lekker een paar dagen zonder zorgen klinkt stiekem ook goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72191626
Macka relaxed!

Ik heb in het begin ook wel eens om half 2 's nachts héél hard zitten huilen omdat hij alwéér wilde drinken en ik alleen maar wilde slapen
'TARA, we brengen hem NU naar mijn mama en dan gaan we slapen, ok?' Maar TARA kwam dan altijd met logische argumenten (je moeder heeft wel borsten, maar staat al iéts te lang droog denk ik ) en dan hielden we hem toch maar thuis.

En hoewel ik echt nog wel momenten heb dat het zwaar is, wordt het wel echt steeds makkelijker! En hier was de eerste hindernis na 3 maanden genomen Vanaf toen werd het makkelijker.
pi_72191669
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:41 schreef oeke het volgende:
Pfft, echt niet he? 9 maanden om je voor te bereiden maar je hebt geen enkel idee. Vond ik.
9 Maand? Heb er hier al een lopen van 3 en ik dacht dat ik wel een beetje wist hoe het ging Domme ik
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72191835
Macka
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72191950
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!

Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
Hij is 13 over 2 maandjes 14, maar heeft ASS. Dus een behoorlijke handleiding en behoefte aan regelmaat/voorspelbaarheid.
Ik kan niet echt goed een planning maken nu in de schoolvakantie, wat zich resulteerd in terugtrekking van zijn kant.
Nu komt dat ook natuurlijk door het feit dat hij aan het puberen is en meer overprikkeling door al de veranderingen.
Het gaat best goed maar ik ben gewoon altijd gewend geweest hem toch altijd mee te nemen de grote maatschappij in. Nu is hij echt huismusserig mede ook dat hij nu naar VSO gaat en vriendjes ver weg wonen die ook puberen en ook geen behoefte hebben hieraan. Hij gaat naar cluster 2 onderwijs. Een auti only school.
Ik probeer hem wel te betrekken bij de verzorging van Dewi, maar heeft hier geen behoefte aan. Wat natuurlijk zowiezo niet zo gek is voor een jongen van die leeftijd.
Begrijp me niet verkeerd. Hij is ontzettend blij met z'n zus, maar kan hier nu ze nog zo klein is niks mee. Dat komt wel als ze meer interactie kan maken. Dat lijkt hem erg leuk en gezellig. Vriendschappen komen en gaan in het leven,maar familiebanden blijven. Iets wat hem zekerheid bied.
Maar goed ik vind het rot dat ik nu niet zoveel met hem bezig kan zijn. Ik weet dat dit wel weer komt, maar mede hormonaal voel ik me daar behoorlijk schuldig over en twijfel of een derde kindje kan in onze gezinssituatie. Volgens mij is het gewoon wijzer om me zolang ik nog niet uitgezwangerd ben me niet bezig te houden met zulke beslissingen, maar het gebeurd vanzelf zeg maar.

Huh Wel een erg groot antwoord op je vraag.
Ik moet het geloof ik ook even kwijt.

Macka Das groot nieuws.
Hier wel nog steeds envive, maaaaar de inlegkruisjes voor kleine niesongelukjes. Geen open kraan meer.
pi_72192075
Macka
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72192360
Macka, wat goed

Oe, dat herken ik ook wel, dat stiekem eventjes niets willen. En dat was dan weer iets wat ik voor mezelf neit toe wilde geven, want dat is toch slecht, als nieuwbakken mama? Maar intussen heb ik al door dat dat neit slecht, maar gewoon menselijk is. En ik verheug me al op de dag dat ik het kan, eventjes niets, eventjes weg, eventjes geen zorgende mama zijn. Ik denk wel dat dat nog even duurt, want ik ben er nog niet aan toe om haar al aan een oppas over te laten. En ik heb lekker toch nog geen voorraadje melk, dus het kan nog niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72192424
Urla, dat lijkt me inderdaad wel doorbikkelen in de vakantie (want andere structuur) en dan ook nog met zo'n kleintje!
Kan je niet even met hem én de wandelwagen op stap?
pi_72192567
Macka, wat goed!

Af en toe even een dagje gewoon relaxen is ook wel nodig af en toe. Wij zijn ook al een dagje samen naar de sauna gegaan, en als het goed is ga ik morgen weer.
Maar moet eerst even kijken hoe mijn doktersbezoekje straks gaat. Ontdekte een heel naar ranzig kwaaltje wat vast ook weer door de bevalling komt. Ben benieuwd wat ik straks te horen krijg, hoop dat het meevalt. Ben ik elk geval erg zenuwachtig nu, en misselijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:29:15 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72192626
Urla, tnx voor je uitgebreide antwoord, en succes met het vinden van jullie eigen weggetje door de opvoeding heen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72192735
Succes bij de dokter dan Tessie.

Hier viel een raar kwaaltje wat door de bevalling kwam achteraf best mee
pi_72192777
Thanx freecel, hoop dat ik dat straks ook kan zeggen.
pi_72193021
Macka, wat fijn!

Tessie, succes bij de dokter!
Fake it till you make it...
pi_72193098
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Urla, dat lijkt me inderdaad wel doorbikkelen in de vakantie (want andere structuur) en dan ook nog met zo'n kleintje!
Kan je niet even met hem én de wandelwagen op stap?
Die optie heeft nu ook z'n beperkingen.
De uitstapjes die zoonlief genoeg stimuleren om mee te gaan zijn niet echt beeb vriendelijk te noemen en ik kan tot dusver niet lang de deur uit vanwege het risico op een vermoeide driftkikkertje.
Dit is ook niet bevorderlijk voor zoonlief en niet goed voor Dewi aangezien ze misschien/waarschijnlijk een liesbreukje heeft en om verergering te voorkomen mag ze daar niet teveel druk op zetten.
Dus lopen er hier nu twee vrij vaste structuren door elkaar heen.
Manlief en ik nemen zoonlief er wel op uit, maar er zitten op het moment zo'n 5 dagen te veel in de week.
Over 2 weken begint school weer dus dan gaat de vaste structuur vast weer toppie.
En morgen naar de arts met dochterlief.

Het komt goed en de oplossing is nabij, maar die stomme hormonen van mij maken me erg onzeker en instabiel/schuldig enzo.

Graag gedaan Rocka. en bedankt.

Tessie succes bij de arts.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 09:54:46 #114
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72193106
Tessie, ik hoop dat het reuze meevalt!

Ik heb nu pas echt het idee dat ik ontzwangerd ben .
kan ik nog even genieten tot de overgang inzet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72193339
tessie, succes bij de dokter. Hoop dat het meevalt.

Urla, wat lastig zo, zeg. Inderdaad als school begint heb je weer structuur, dus dat is prettig, maar voor nu moeten jullie er toch iets van maken. Lijkt me inderdaad moeilijk.

Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet hormonaal voel, trouwens. Hoe uit zich dat dan bij jullie?
pi_72193384
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:

Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet hormonaal voel, trouwens. Hoe uit zich dat dan bij jullie?
Ik heb daar ook helemaal geen last van. Maar dat had ik tijdens de zwangerschap ook niet. Voel me niet anders dan ik deed voordat ik zwanger was. Enige wat ik wel heb ik dat ik soms bijna moet huilen om iets leuks/liefs wat Mikael doet.
pi_72193449
Missly Ik ben nog steeds erg onzeker/schuldig gevoel/overwelmende emoties die niet geheel rationeel zijn/nog steeds vergeetachtig. Verstand en gevoel lopen nog steeds niet synchroom zeg maar wat me gewoon een ontzettend instabiel gevoel geeft.
pi_72193462
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef Macka66 het volgende:
*kuchkuch* Hoera, na vijftien maanden kunnen eindelijk de Depends onder in de la *kuchkuch*
niet te hard kuchen he! of was dit de laatste test om te kijken of ze ECHT weg kunnen? gefeliciteerd!

innepin, 't is ook nog zoooo vers allemaal. en inderdaad soms gewoon hartstikke zwaar. rustig aan doen hoor, waar mogelijk!
pi_72193848
Ik voel me ook nog wel hormonaal hoor. Ik moet echt snel huilen, en reageer vaak nogal overgevoelig. En idd nog heel vergeetachtig. Maar het is allemaal niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap.
pi_72193996
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef tessie het volgende:
Ik voel me ook nog wel hormonaal hoor. Ik moet echt snel huilen, en reageer vaak nogal overgevoelig. En idd nog heel vergeetachtig. Maar het is allemaal niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap.
Vergeetachtig ben ik ook. Maar is dat iets hormonaals of gewoon door slaap gebrek? Ik heb namelijk het idee dat het bij mij dor het laatste komt!!
pi_72196132
Geen idee of dat echt iets hormonaals is, maar aangezien ze het zwangerschapsdementie noemen, vind ik het er wel bij horen.

Ben net bij de HA geweest, maar ze wist het ook niet precies, dus nu moet ik morgen naar de gyn. Blegh, ipv lekker een dagje sauna naar de gyn
pi_72196275
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hier Dat helpt! (stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).

Macka
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72196766
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hier Dat helpt! (stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).

Macka
Ik weet het zeker, het kan niet anders, het is een samenzwering, er is een pact gesloten waarbij over bepaalde aspecten van het hebben en opvoeden van kinderen niet gesproken mag worden met wannabe moeders. Het pact van de SuperMoms
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:46:10 #124
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72197209
Maar weet je, ik herken het wel, ondanks mijn rose wolk...

De keren dat ik bijna door mijn knieën zakte van vermoeidheid als ik Stella ging pakken voor een voeding, bijvoorbeeld. Ook ik zou die tijd als zeer zeer zeer vermoeiend beschrijven en allesoverheersend en ingrijpend intensief . Maar omdat ik me zo gelukkig en trots voelde, heb ik daar denk ik nooit moeilijke of nare gevoelens aan vast gekoppeld ofzo. Maar dat wil echt nog niet zeggen dat het niet herkenbaar is hoor dames .
pi_72197561
Hm hier moeten we ook weer naar de gyn Waarschijnlijk is er dan toch een stuk placenta achtergebleven. Eerst een echo en als ze iets zien dat gaan ze dat weghalen. Zien ze niks gaan ze het doorspoelen zodta de baarmoeder toch schoon word. Of er veel verschil zit tussen die 2 weet ik niet als het maar helpt. De vlos heeft meteen even mijn Hb geprikt en die was helemaal goed.
pi_72200416
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef tessie het volgende:
Geen idee of dat echt iets hormonaals is, maar aangezien ze het zwangerschapsdementie noemen, vind ik het er wel bij horen.

Ben net bij de HA geweest, maar ze wist het ook niet precies, dus nu moet ik morgen naar de gyn. Blegh, ipv lekker een dagje sauna naar de gyn
Balen zeg
Maarja, ik moest dus ook naar de gyn en het bleek niks : Dus het kan nog steeds heel erg meevallen!
Wel op korte termijn dan trouwens
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 14:39:47 #127
141844 Macka66
pi_72201014
MeNicole en Tessie, balen!

Ik ben ook geen Supermom! Mijn moeilijke punt is weggaan met de twee dames. Het georganiseer (heb ik alles bij me?) en het op veiligheid en welzijn van twee kleine kinders tegelijk letten vind ik pittig.
Dus ben ik gewoon openlijk trots op zoiets simpels als dat ik vanochtend met Maja op de rug en Lucie aan de hand en luiers in de handtas naar een ontmoetingsochtend in een Moeder en Kindcentrum in de wijk gelopen ben. En dat we daar een hele leuke ochtend hebben gehad, en dat ze ook zonder gedoe weer met me mee terug gingen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72204221
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Balen zeg
Maarja, ik moest dus ook naar de gyn en het bleek niks : Dus het kan nog steeds heel erg meevallen!
Wel op korte termijn dan trouwens
Ik hoop ook heel erg dat de HA het verkeerd had met wat ze dacht, maar ja, ik denk het eigenlijk niet. En het klonk de assistente van de gyn in elk geval erg genoeg (of ranzig genoeg ) om me ertussen te proppen... Ze stelde eerst volgende week vrijdag voor, maar toen ik het uitlegde, maakte ze dus gelijk een plekje voor me voor morgen
pi_72204227
Macka

Tessie en Menicole balen!
pi_72204292
Tessie je maakt het spannend zo Maar als het iets is, is het denk ik beter dat het snel wordt opgelost. Snap je?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:34:14 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72204621
Nou je maakt mij ook heel nieuwsgierig eigenlijk wel met deze cryptische praatjes Tessie!
pi_72204722
Ja sorry, heb er zelf ook altijd echt een hekel aan als mensen iets zo half vertellen. De HA denkt dat ik een fistel heb En de verdere details zal ik jullie wel besparen...
pi_72204847
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:37 schreef tessie het volgende:
Ja sorry, heb er zelf ook altijd echt een hekel aan als mensen iets zo half vertellen. De HA denkt dat ik een fistel heb En de verdere details zal ik jullie wel besparen...
Auw Veel succes dan!
pi_72204955
Auw! Een fistel daar beneden is niet leuk. Dan hoop ik nog meer dat dat het niet is!
djeez is sinds 3 jaar ineens bekend met fistels
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:46:59 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72205011
Ai, da's naar Tessie!
Ik dacht mss iets van wild vlees ofzo en vond dat qua ranzigheid wel meevallen.
pi_72205113
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, da's naar Tessie!
Ik dacht mss iets van wild vlees ofzo en vond dat qua ranzigheid wel meevallen.
Precies,ik had een soort steeltjes Dat is wel raar, maar niet ranzig zeg maar.
pi_72205163
steeltjes!
Nou ja, ik hoop gewoon dat die gyn morgen zegt dat er niks aan de hand is Je weet maar nooit he.
pi_72205362
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef tessie het volgende:
steeltjes!
Nou ja, ik hoop gewoon dat die gyn morgen zegt dat er niks aan de hand is Je weet maar nooit he.
Altijd blijven hopen Maar het lijkt me inderdaad niet dat een HA zich daar heel erg in vergist helaas...

En lach niet om mijn steeltjes , daar zat ik mooi wel mee bij de HA (ja.. ehm.. ik heb ehm... een soort fliebeltjes! oja, waar dan? nouja.. ehm... ) Achteraf best komisch

en later bij de gyn, pas de derde wist wat het was en tussen de blikken van de verschillende gyns moest ik in de beugels blijven liggen.
2 dagen spierpijn nadien
pi_72205543
Maar wat waren die steeltjes dan?
pi_72205885
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:04 schreef tessie het volgende:
Maar wat waren die steeltjes dan?
Hymenresten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72206087
Ok, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Wat kan je toch rare dingen hebben he
pi_72206218
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef tessie het volgende:
Ok, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Wat kan je toch rare dingen hebben he
Nou, ik kende het dus ook niet En de ha had het wel geopperd, maar het leken haar te veel om dat te kunnen zijn

Nuja, volgens de gyn kon ik er 120 mee worden en een elftal baren zonder problemen
pi_72207965
Ik heb zwaar behoefte aan een dag zonder kinderen. Ik kan het gezeur van Amber en het gejank van Tess even niet meer horen.
En ik ben blij dat ik snel een afspraak bij de spv-er heb. Ik zit helemaal niet lekker un mijn vel en ik ben helemaal even geen leuke mama..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72208182
Vicky. Dat klinkt niet lekker. Is Tess weer zo veel aan het huilen nu? En heb je niet iemand die af en toe op kan passen, zodat jij er even lekker tussenuit kan om bij te komen?
pi_72208313
Ben nu nog op vakantie maar heb M al voorbereid dat ik zeer aan een kinderloos dagje toe ben.
Tess is weer behoorlijk van slag. Weekje doet dr denk ik niet goed, ze slaapt 's nachts wel goed maar overdag is het prut. Het zijn weer hazeslaapjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72208622
Balen dat ze zo van slag is! Hopelijk gaat het gewoon weer goed als je weer thuis bent, dat zal dan denk ik ook wel wat schelen, toch?
pi_72208662
Ik hoop het!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72209355
Bleh Vicky
Dat kinderloze dagje dan ook vooral lekker nemen joh! Niet schuldig over voelen, het is niet dat je het expres voelt. En daarbij wordt je een (nog) leukere mama van af en toe een adempauze

En voor hoever het troost: ik ben ook niet altijd een droommama als ikzelf moe ben en L. heeft weer eens een drama week zoals nu Volgens mij is het heel normaal dat je niet altijd de leukste mama ooit bent
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:47:44 #149
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72210498
Meiden, ik vind het zo tof dat er zo'n eerlijk topic is en dat iedereen gewoon lekker zegt wat er aan de hand is. Ik kan me al jullie verhalen zo levendig indenken en ik weet zeker dat als ik dingen bij mezelf tegenkom, ik dan even aan de verhalen van hier kan denken en beseffen dat het allemaal heel normaal is.

Wat wel maf is, is dat ik lees dat jullie soms zo moe zijn en dat ze dan WEER willen drinken. Dat gaat bij mij natuurlijk ook gebeuren in de toekomst. Maar momenteel kunnen we elke druppel voeding wel naar binnen kijken. Ik moet nog 55 cc voor 1 uur vannacht om de kinderarts tevreden te stellen. Dat is zo precies het tegenovergestelde. Ik kan niet wachten tot meneertje begint te smakken in zijn bedje nu
Ik ben benieuwd hoe ik daar later aan terug ga denken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72211253
Vicky, wat naar dat Tess zo van slag is door de vakantie. Ik hoop heel erg voor jullie dat ze thuis weer lekker in het goede ritme komt. En dat jij toe bent aan een kinderloos dagje is toch niet raar of slecht? Zeker ook gaan plannen hoor, en iets gaan doen waar je echt zin in hebt, zodat je lekker kunt genieten en opladen!

Ca.ra, dat is inderdaad nog even andere koek. Ik hoop van een kant dat je snel snapt wat we bedoelen, want dat betekent namelijk dat het met Thomas helemaal goed gaat!

Ik ben aan het proberern om vanavond tussen de voedingen ongeveer een uur te hebben, ipv bijna non-stop. So far, so good! Niet lezen hoor, dat ik dat type, anders treedt de Fok-wet weer in werking
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:05:57 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72212901
Och Vicky, is Tess nu zo van slag door de vakantie denk je?
Wij hebben afgelopen weekend een dagje sauna gehad, heerlijk! Lekker met manlief een dagje er tussenuit. Wij hadden een superdag en opa en oma ook Lekker doen hoor, van een dagje er tussenuit knap je echt op!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:07:23 #152
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72212940
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:

Dus toch... ik WIST het
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:58:08 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72216749
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.

Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 03:30:09 #154
190853 RockabeIIa
pi_72220471
Lishe, ik vind dat niet meer dan logisch een jaar alweer ook...
pi_72222420
Lishe, ik kan me alleen maar voor proberen te stellen hoe dat moet voelen, lijtk me vreselijk. Hoe gaat het vandaag?

Ik heb vandaag een beetje een buh dag, ben net weer bij de HA geweest, heb ook nog bloedarmoede. Ik baal een beetje, weer iets wat komt door mn zwangerschap/bevalling. En vanmiddag naar de gyn waar ik enorm tegenop zie. En op mn werk is mijn contract ook niet verlengd, ook eigenlijk door mn zwangerschap. Blegh.
pi_72222942
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Lishe het volgende:
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.

Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.

Hier weer 2.8 kilo kwijt! In een week! Maar de dokter kan helemaal niets vinden verder..dan een iets snellere schildklier. Maar dan is t toch nog steeds niet normaal?! Begin me nu zelf een beetje zorgen te maken. want in dit tempo ben ik over een maand of 2 een luciferstokje.
Dietiste spreek ik maandag..
pi_72223061
Jeetje Kleurdoos, dat afvallen blijft maar doorgaan he Hopelijk helpt die dietist.
pi_72223222
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dan een iets snellere schildklier.
Wat vind je arts een iets snellere schildklier?
HEb je toevallig waarden?
Daar kun je nl. wel erg snel mee afvallen en weet niet of je er verder klachten van hebt anders moeten ze echt wat met medicatie doen hoor want daar kun je je erg ***** onder voelen weet ik uit ervaring.

Verder even een voor alle mama's en "fijn" dat je zo ook eens de andere kant leest.
Niet fijn voor jullie natuurlijk maar dat het gewoon ff lekker eerlijk opgeschreven kan worden i.p.v. alleen mooie verhalen. (hopelijk heb ik t beetje duidelijk omschreven)
pi_72223419
Lishe, wat vreselijk rot vind ik het voor je. Echt verdrietig is het. Dikke

KD, dat is niet best. Hopelijk stopt het snel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72223671
Lishe
tessie, wat klote allemaal. Maar je contract niet verlengeb vanwege zwangerschap mag niet!
KD, jeetje zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72223685
KD ho Dat gaat niet heel lekker dan inderdaad. Ben benieuwd wat de diëtiste voor je kan doen. Toch heb ik meer het idee dat je misschien even naar het zkh moet naar een specialist. Endocrinoloog oid

DIkke knuffel voor Tessie, omdat alles even tegenzit! Geen roze wolk voor jou, zo jammer!
pi_72223757
ik was namelijk echt ietsepiets aangekomen..maar hang nu wel rond de 50 kilo..bij mijn 1.80m dus als daar nog 5 kilo afgaat dan wordt het wel eng denk ik
pi_72223888
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Vicky het volgende:
Lishe
tessie, wat klote allemaal. Maar je contract niet verlengeb vanwege zwangerschap mag niet!
KD, jeetje zeg...
Nee, maar zeg dat 'de afdeling moet inkrimpen' 'je toch niet bij het team past' of zulke nonsens en het mag wel.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:07:31 #164
5428 crew  miss_sly
pi_72224328
Lishe Een jaar alweer, zo lang geleden en och nog maar zo kort. Vind het zo rot voor je
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:09:32 #165
5428 crew  miss_sly
pi_72224372
KD ik vind 50 kilo bij 1.80 al eng maar idd het moet niet nog minder worden. Ik hoop da de dietiste je kan helpen met een goed dieet om weer wat aan te komen.

tessie, niet leuk, een buh-dag. En wat vervelend van je lichamelijke kwaaltjes.

Contract niet verlengen mag in principe altijd, ook zonder reden. Een contract voor bepaalde tijd loopt nu eenmaal af, en verlengen is geen verplichting helaas.
pi_72224724
mwoah ik hb de mazzel dat ik brede heupen en schouders heb..dus lijk niet snel iel. Ik ben nu dun/slank maar nog niet engig volgens mij
pi_72224813
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Vicky het volgende:
Natuurlijk mag dat wel, onzin hier ook altijd. Het contract loopt af, het bedrijf hoeft helemaal geen reden te geven om niet te verlengen.
pi_72224871
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, maar zeg dat 'de afdeling moet inkrimpen' 'je toch niet bij het team past' of zulke nonsens en het mag wel.
Ja ik kreeg nu een verhaal dat ze niet genoeg van me gezien hadden.. en daarna allemaal eromheen gelul. En dat ze niet genoeg van mij gezien hebben, ja, ik werkte daar pas sinds november, en ik heb natuurlijk verlof gehad, ben door zwangerschap een maand ziek geweest en daarna moest ik halve dagen werken. Dat ik in die halve dagen net zoveel werk verrichtte als die mensen die daar al 50 jaar werken in een hele dag deden, daar wordt dan niet op gelet. En dat ik de opleiding die we in het begin moesten doen daar als beste heb afgerond, is blijkbaar ook vergeten. Beetje flauw, maar ja, vond de collega´s verder toch niet leuk enzo. Maar komt natuurlijk wel erg slecht uit nu.
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:57:59 #169
141844 Macka66
pi_72227243
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat wel, onzin hier ook altijd. Het contract loopt af, het bedrijf hoeft helemaal geen reden te geven om niet te verlengen.
Het is wel zo dat zwangerschap officieel geen belemmering mag zijn om een contract te verlengen.

Dat heb ik zelf aan de hand gehad bij een overheidsinstelling. Werk was naar tevredenheid, contract zou verlengd worden maar toen ik vertelde zwanger te zijn wilde de manager de verlenging afblazen. PZ heeft haar er op gewezen dat het niet kon, contract werd verlengd zoals eerder beloofd en na afloop niet verlengd wegens overcapaciteit
  † In Memoriam † vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:59:29 #170
141844 Macka66
pi_72227286
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef tessie het volgende:

[..]

Ja ik kreeg nu een verhaal dat ze niet genoeg van me gezien hadden.. en daarna allemaal eromheen gelul. En dat ze niet genoeg van mij gezien hebben, ja, ik werkte daar pas sinds november, en ik heb natuurlijk verlof gehad, ben door zwangerschap een maand ziek geweest en daarna moest ik halve dagen werken. Dat ik in die halve dagen net zoveel werk verrichtte als die mensen die daar al 50 jaar werken in een hele dag deden, daar wordt dan niet op gelet. En dat ik de opleiding die we in het begin moesten doen daar als beste heb afgerond, is blijkbaar ook vergeten. Beetje flauw, maar ja, vond de collega´s verder toch niet leuk enzo. Maar komt natuurlijk wel erg slecht uit nu.
Gelukkig maar dat je het er verder niet zo leuk vond Tessie. Geluk bij een ongeluk.
Succes met het vinden van iets echt leuks!
pi_72235492
Ik werk nu ook bij een overheidsinstelling. Ik had juist verwacht dat die er normaler mee om zouden gaan..
Ben vanmiddag bij de gyn geweest, maar ze konden niks vinden Vond het een beetje raar gaan, want als er wat zat, dan was het klein en konden ze het daardoor nu niet zien, maar ze wilden nog geen verdere onderzoeken doen, ik moest het maar even aan kijken en anders later maar terug komen als ik er weer last van had. Ze zagen nog wel littekenweefsel van binnen, wat dan weer niet van die knip was, dus ik was ongemerkt ook nog ingescheurd ofzo. Vaag allemaal.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:04:13 #172
5428 crew  miss_sly
pi_72235656
Tessie, wat raar en naar dat het zo liep bij de gyn. En nu? 'Gewoon' wachten?

Ik was al even gestopt met vloeien, wat ook klopt, want Senna is as maandag 6 weken, en nu heb ik weer bloedverlies. Heel helder en vandaag wat meer dan gisteren...het zal toch niet zo zijn dat ik al ongesteld word, he

Ik word sowieso niet ongesteld vanwege de PCOS (vond ik heerlijk, als ik tenminste niet zwanger wilde worden) en nu geef ik bv dus hoor ik ook niet ongesteld te worden...dus ik vind het raar en niet leuk als het echt zo is. Even aankijken maar, maar ik kan me niets anders voorstellen waarom ik bloedverlies heb.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:25:38 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72236272
Miss, ik had na de bevallingen bij alletwee ook even een normale cyclus. De periode ertussen werd dan steeds langer tot het uiteindelijk weer wegbleef. In het jaar erna werd ik dan bv 5 keer ongesteld. Een kennis van mij is zo na haar 1e vrij snel weer zwanger geraakt.

En dank voor de fijne woorden. Dat doet echt goed. Lief en ik praten er veel over, dat helpt ook. Vandaag gaat het stukken beter. We zien t wel...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72236408
Miss_sly even de verloskundige (mag nog net ) bellen als je er over twijfelt Of de HA

Tessie: mja en nu weet je wrs niet of je nu blij moet zijn met 'wij zien niks' of niet?
pi_72236577
MissSly, wat raar. Misschien idd gewoon even de vk bellen..

En ja, vond het idd raar bij de gyn, en weet niet zo goed of ik er nu blij mee moet zijn of niet.. Door dat hele gedoe met de bevalling heb ik ook niet echt vertrouwen in dat ziekenhuis, dus dat helpt ook niet mee. Dus ik denk dat ik het maar gewoon even aankijk, en als ik er weer last van krijg, dan maak ik gewoon een afspraak bij een ander ziekenhuis.
pi_72237865
Bij mij stopte het ook even en toen kwam het weer en ging het weer, weet niet of ongesteld of niet was. Maar BV wil niet zeggen dat je niet ongesteld kan worden toch?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:53:46 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238591
Getsie Tessie, het zit je echt even niet mee allemaal.
Ik heb 6 weken na de bevalling een spiraal laten plaatsen en ben nu al bijna 3 weken ongesteld. Herkenbaar? Of moet ik met toch een beetje zorgen gaan maken?
pi_72238655
Ik krijg 10 sept pas een spiraal. In het zh plaatsen ze mniet voor 12 weken na zw.
Ben al weer 2x ongesteld geworden.. Blech
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:58:34 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72238722
gek he dat dat zo verschillend is per zkh? Hoe is t met Tess, Vicky?
pi_72238850
Op en af. Het ene moment is ze heel gezellig en het andere momet is het alleen maar piepen en huilen. Morgen gaan we weer naar huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:09:46 #181
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72239030
Oke, heb je dan wel nog iets aan je vakantie gehad? Ben je een klein beetje uitgerust?
pi_72239302
Niet echt uitgerust en op zih wel genoten hoor maar stiekum was ik liever thuis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:33:04 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72239638
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb 6 weken na de bevalling een spiraal laten plaatsen en ben nu al bijna 3 weken ongesteld. Herkenbaar? Of moet ik met toch een beetje zorgen gaan maken?
bij een spiraal moet je lichaam altijd eerst ff wennen. kan een paar maanden duren. als je het niet vertrouwt, kan je altijd ff naar de ha, natuurlijk

tessie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72240229
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Tessie, wat raar en naar dat het zo liep bij de gyn. En nu? 'Gewoon' wachten?

Ik was al even gestopt met vloeien, wat ook klopt, want Senna is as maandag 6 weken, en nu heb ik weer bloedverlies. Heel helder en vandaag wat meer dan gisteren...het zal toch niet zo zijn dat ik al ongesteld word, he

Ik word sowieso niet ongesteld vanwege de PCOS (vond ik heerlijk, als ik tenminste niet zwanger wilde worden) en nu geef ik bv dus hoor ik ook niet ongesteld te worden...dus ik vind het raar en niet leuk als het echt zo is. Even aankijken maar, maar ik kan me niets anders voorstellen waarom ik bloedverlies heb.
met bv kan je ook gewoon bloeden hoor

i knows!
en volgens mijn lichaam hoort dat om de 15 dagen
pi_72240447
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

met bv kan je ook gewoon bloeden hoor

i knows!
en volgens mijn lichaam hoort dat om de 15 dagen
Je lichaam heeft groot gelijk, jij hebt toch wel genoeg reserves zal het wel denken

Ik ben al bijna 2 jaar niet ongesteld geweest
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:10:18 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72240683
quote:
Ik heb 7 juli een spiraal laten zetten en gebloed tot 18 augustus, dus ja dat kan
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:30:11 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72241255
ok, da's een geruststelling natuurlijk, maar zo lang? Blegh!
pi_72241427
quote:
een week of 8/9 heeft het bij mij zeker geduurd voordat ik stopte met vloeien na het zetten van de spiraal en daar heeft de arts mij ook voor gewaarschuwd. Kan zelfs drie maanden zijn zei ze.
pi_72242388
Ik heb af en toe last van een beetje spotten. Meer donkerbruin.
Had trouwens gehoord dat je tijdens bv periode mits je genoeg aanlegt toch 98% beschermt zou zijn tegen zwangerschap. Zo te lezen kan ik daar beter niet op rekenen dus.
Vandaag maar een receptje voor cerazette gevraagt. Met tegenzin weer hormonen slikken, maargoed. Wie weet maar voor zo'n 2 jaartjes en anders maar opzoek naar een andere oplossing.

Kleurdoos. Joh dat afvallen klinkt echt niet erg lekker. Wat Freecel zegt gewoon een specialist eisen hoor.

Tessie. Het zit jou echt niet mee zeg.
Ik zou denk ik in jouw situatie ook gewoon op zoek gaan naar een ander ziekenhuis.

Vicky. Wat jammer dat de vakantie niet helemaal lekker loopt. Hopenlijk slaapt de kleine weer lekker straks thuis.
pi_72268523
hier ook maar een tvp enzo dan nu. Het mag, ik hoor ook bij de (nieuwe) moeders

Hier gaat het goed. Stuwing tot en met begint nu wel erg pijnlijk te worden aan de rechterkant, zal blij zijn als ze straks wakker is en ik kan gaan voeden. Verder behalve de gebruikelijke ongemakken na een bevalling weinig problemen hier. Ik genees goed van de knip, de achterkant van de hechtingen zijn eruit gehaald vanmorgen en dat geeft wel enorme verlichting. Zolang ik gewoon rustig aan doe gaat het best.

En ons meisje oh jemig wat ben ik verliefd zeg wat zijn we verliefd mag ik wel zeggen. Mn lief geniet enorm van de momenten met zn dochter. Ze wil graag dicht bij papa zitten, op zijn blote borst met zijn kamerjas om haar heen geslagen. Zo ontzettend lief om te zien
En we hebben net samen even boven het wiegje gehangen en allebei een klein traantje gelaten Daar is ze dan, ons meisje, t is helemaal echt-echt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72268677
Huup
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72268902
Awww huupske
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:57:11 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72269261
Achgos
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72269940
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
hier ook maar een tvp enzo dan nu. Het mag, ik hoor ook bij de (nieuwe) moeders

Hier gaat het goed. Stuwing tot en met begint nu wel erg pijnlijk te worden aan de rechterkant, zal blij zijn als ze straks wakker is en ik kan gaan voeden. Verder behalve de gebruikelijke ongemakken na een bevalling weinig problemen hier. Ik genees goed van de knip, de achterkant van de hechtingen zijn eruit gehaald vanmorgen en dat geeft wel enorme verlichting. Zolang ik gewoon rustig aan doe gaat het best.

En ons meisje oh jemig wat ben ik verliefd zeg wat zijn we verliefd mag ik wel zeggen. Mn lief geniet enorm van de momenten met zn dochter. Ze wil graag dicht bij papa zitten, op zijn blote borst met zijn kamerjas om haar heen geslagen. Zo ontzettend lief om te zien
En we hebben net samen even boven het wiegje gehangen en allebei een klein traantje gelaten Daar is ze dan, ons meisje, t is helemaal echt-echt
de roooze kamerjas? lief hoor, geniet ze
pi_72270420
huupje, ook mama En je lief papa! Hoe roze kan je wolk zijn
Geniet er maar lekker van.
pi_72273997
Hallo roze wolk welkom hier!
En huups-papa stiekem ook welkom
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:59:28 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72286170
Huup wat kan je je gevoel prachtig omschrijven Herkenbaar Zo kwam ik al snikkend de badkamer binnen met Tygo op mijn arm. Lief stond daar en dacht dat er iets ernstigs aan de hand was... Hij schrok zich wild door mijn gehuil.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:51:49 #198
190853 RockabeIIa
pi_72289915
Ik word zo mooshy van dit topic
Die tranen van geluk zijn ook zo herkenbaar. Zo nu en dan heb ik ze nog wel eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')