Dus toch... ik WIST hetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hierDat helpt!
(stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Lishe het volgende:
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.
Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.
Wat vind je arts een iets snellere schildklier?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan een iets snellere schildklier.
Nee, maar zeg dat 'de afdeling moet inkrimpen' 'je toch niet bij het team past' of zulke nonsens en het mag wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Vicky het volgende:
Lishe
tessie, wat klote allemaal. Maar je contract niet verlengeb vanwege zwangerschap mag niet!
KD, jeetje zeg...
Natuurlijk mag dat wel, onzin hier ook altijd. Het contract loopt af, het bedrijf hoeft helemaal geen reden te geven om niet te verlengen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Vicky het volgende:
tessie, wat klote allemaal. Maar je contract niet verlengeb vanwege zwangerschap mag niet!
Ja ik kreeg nu een verhaal dat ze niet genoeg van me gezien hadden.. en daarna allemaal eromheen gelul. En dat ze niet genoeg van mij gezien hebben, ja, ik werkte daar pas sinds november, en ik heb natuurlijk verlof gehad, ben door zwangerschap een maand ziek geweest en daarna moest ik halve dagen werken. Dat ik in die halve dagen net zoveel werk verrichtte als die mensen die daar al 50 jaar werken in een hele dag deden, daar wordt dan niet op gelet. En dat ik de opleiding die we in het begin moesten doen daar als beste heb afgerond, is blijkbaar ook vergeten. Beetje flauw, maar ja, vond de collega´s verder toch niet leuk enzo. Maar komt natuurlijk wel erg slecht uit nu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, maar zeg dat 'de afdeling moet inkrimpen' 'je toch niet bij het team past' of zulke nonsens en het mag wel.
Het is wel zo dat zwangerschap officieel geen belemmering mag zijn om een contract te verlengen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, onzin hier ook altijd. Het contract loopt af, het bedrijf hoeft helemaal geen reden te geven om niet te verlengen.
Gelukkig maar dat je het er verder niet zo leuk vond Tessie. Geluk bij een ongeluk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja ik kreeg nu een verhaal dat ze niet genoeg van me gezien hadden.. en daarna allemaal eromheen gelul. En dat ze niet genoeg van mij gezien hebben, ja, ik werkte daar pas sinds november, en ik heb natuurlijk verlof gehad, ben door zwangerschap een maand ziek geweest en daarna moest ik halve dagen werken. Dat ik in die halve dagen net zoveel werk verrichtte als die mensen die daar al 50 jaar werken in een hele dag deden, daar wordt dan niet op gelet. En dat ik de opleiding die we in het begin moesten doen daar als beste heb afgerond, is blijkbaar ook vergeten. Beetje flauw, maar ja, vond de collega´s verder toch niet leuk enzo. Maar komt natuurlijk wel erg slecht uit nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |