quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!
Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
Hij is 13 over 2 maandjes 14, maar heeft ASS. Dus een behoorlijke handleiding en behoefte aan regelmaat/voorspelbaarheid.
Ik kan niet echt goed een planning maken nu in de schoolvakantie, wat zich resulteerd in terugtrekking van zijn kant.
Nu komt dat ook natuurlijk door het feit dat hij aan het puberen is en meer overprikkeling door al de veranderingen.
Het gaat best goed maar ik ben gewoon altijd gewend geweest hem toch altijd mee te nemen de grote maatschappij in. Nu is hij echt huismusserig mede ook dat hij nu naar VSO gaat en vriendjes ver weg wonen die ook puberen en ook geen behoefte hebben hieraan. Hij gaat naar cluster 2 onderwijs. Een auti only school.
Ik probeer hem wel te betrekken bij de verzorging van Dewi, maar heeft hier geen behoefte aan. Wat natuurlijk zowiezo niet zo gek is voor een jongen van die leeftijd.
Begrijp me niet verkeerd. Hij is ontzettend blij met z'n zus, maar kan hier nu ze nog zo klein is niks mee. Dat komt wel als ze meer interactie kan maken. Dat lijkt hem erg leuk en gezellig.

Vriendschappen komen en gaan in het leven,maar familiebanden blijven. Iets wat hem zekerheid bied.
Maar goed ik vind het rot dat ik nu niet zoveel met hem bezig kan zijn. Ik weet dat dit wel weer komt, maar mede hormonaal voel ik me daar behoorlijk schuldig over en twijfel of een derde kindje kan in onze gezinssituatie. Volgens mij is het gewoon wijzer om me zolang ik nog niet uitgezwangerd ben me niet bezig te houden met zulke beslissingen, maar het gebeurd vanzelf zeg maar.
Huh Wel een erg groot antwoord op je vraag.
Ik moet het geloof ik ook even kwijt.
Macka Das groot nieuws.
Hier wel nog steeds envive, maaaaar de inlegkruisjes voor kleine niesongelukjes. Geen open kraan meer.