abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:24:31 #51
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72133364
Hihi Miss, zo herkenbaar, ik heb ook echt drie maanden op een rose wolk rondgezweefd voordat ik weer een beetje op aarde neerdaalde. Zo heerlijk . Ik verheug me er ook weer mateloos op .
pi_72133387
Miss!

Snif!
pi_72133450
Miss Sly ik moet er haast van huilen! Wat een heerlijk gevoel is het he? Ik heb vannacht gelukkig ook weer zo van de voeding kunnen genieten terwijl manlief doorsliep

Gisteren was onze eerste dag met zn tweeën, manlief moest weer aan het werk. Het was een drama, maar met name omdat de borstvoeding helemaal op zn kop stond. Vandaag gaat het tot nu toe 100 keer beter, ik heb al tijd gehad om te eten zelfs En hij ligt nu tevreden in de box
pi_72133479
Ssserpente, dat komt er voor jou ook aan

Guuzje, ja ik zweef nog steeds op een roze wolk het verschil met de zwangerschap is ook zo groot! Hoewel ik het omgekeerd had verwacht: roze zwangerschap, want zo lang gewacht, maar moeilijke eerste tijd, omdat alles zo nieuw en anders en wennen is. Maar ik vind het niet moeilijk, ik vind het heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72133511
Chan, wat fijn dat het zoveel beter gaat!! Hoop zo dat het zo blijft, want dat maakt het genieten nog groter!
pi_72133515
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72137684
MissSly, wat omschrijf je dat mooi! Zo lief! Geweldig he, hoe je toch kan genieten van je baby Ik had echt nooit verwacht dat het zó mooi, geweldig en bijzonder zou zijn.

Rocka, volgens mij had ik nog helemaal niet gereageerd op die foto! Echt super leuk! Als ik eraan toe ben om zijn eerste pakje uit de kast te halen ( ) ga ik ook zeker zoiets maken. Goeie tip!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72137929
Na hoeveel tijd zijn julie weer ongesteld geworden? Ik ben sinds de bevalling maar een paar dagen "bloedloos" geweest. Was wel aan de pil begonnen toen Lenader 2 weken was. Maar sindsdien ook eiegnlijk weer aan het bloeden. Eerst dacht ik dat ik ongetseld was geworden maar begin nu toch te twijfelen omdat het al bijna 3 weken duurt. Begin haast te dneken dat het toch met een stukje achtergebleven placenta te maken heeft
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72139404
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar ben ook niet aan de pil. Ik zou toch even je huisarts bellen, want zo lang bloeden lijkt me niet normaal eigenlijk...
pi_72141012
MeNicole, moet je nog op nacontrole? Want dan zou ik het dan even vragen of er niet wat achtergebleven kan zijn.

Ik heb vandaag voor het eerst het gevoel dat de dingen een beetje op zn plek beginnen te vallen. Weer wat rust in mn kop en mn lijf. Maar ben nog wel heel blij dat lief thuis is hoor... die heeft nog ruim anderhalve week vakantie. Kunnen we nog mooi een beetje zoeken naar een nieuw ritme.
En ik geniet omdat de bv gewoon loopt en het niet zo moeizaam gaat als bij Mirte
Fake it till you make it...
pi_72141148
Ja donderdag moet ik weer naar de vlos. Hoop ook dat ze dan even een echo kan maken of me door kan sturen naar het ziekenhuis. Wil het liever wel zeker weten.
pi_72142133
Groot gelijk!
pi_72167681
Ik ben vergeten mijn afspraak met de psycholoog te noteren. Het mens heeft me ook helemaal niet verteld waar ze te bereiken is, ik ging er vanuit dat het via de HA kon, daar was de vorige afspraak ook. Maar dat is niet zo dus. Nu heb ik een tel nr gekregen hoor maar de afspraak blijkt ook op een hele andere locatie te zijn. Dat is helemaal niet ter sprake gekomen, dat weet ik zeker. Had ik de afspraak wel opgeschreven dan had ik op de verkeerde locatie gestaan. Stom mens. Ik ga haar afbellen want nou heeft ze het helemaal verpest bij mij. Die vijf (geschreven met pen en papier, aaargh old skool) kantjes levensverhaal kan ze mooi ergens anders steken Heb nog een tel nr liggen van iemand anders.

Morgen weer haptotherapie, dat zie ik meer zitten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72168561
Wat slordig van t mens estrys... .
pi_72168714
Miss Sly, als ik terugdenk aan hoe neerslachtig je soms was in Z&G dan vind ik het zo heerlijk om dit te lezen! Dat wilde ik even kwijt
pi_72168773
Sorry, ik was op pagina 1, is dus een reactie op je post daar
pi_72168983
Dat zijn de hormonen sorbo
pi_72169106
Ja ik geloof dat ik het vandaag wel bont maak...
pi_72169796
Miss sly, wat klink je gelukkig
Estrys, wat raar zo Slordig hoor.

Hier gaat het... ja, redelijk. Het heeft even geduurd voordat ik een beetje vertrouwen in mezelf-als-moeder kreeg. Dat is er nu wel een beetje, maar ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik het niet alleen maar leuk vind. Sterker nog, ik vind het vaak best zwaar. Willow heeft dagen dat ze ontzettend lief en braaf is, maar ook dagen - zoals gisteren - dat ze eerst de halve dag krampjes heeft ( ) en daarna de rest van de dag gewoon jengelig is en veel huilt en gewoon helemaal niet slaapt. En dan ben ik zelf doodmoe en vind ik het eigenlijk alleen maar zwaar. Als m'n vriend ook thuis is redden we het prima met z'n drietjes, maar die is meestal aan 't werk van één uur 's middags tot half twee 's nachts. En nou ja, in m'n eentje vind ik het allemaal nog best een hele opgave en dat vind ik ook nog es heel erg om toe te geven .

Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, en ik geniet ook echt wel! Maar het gaat niet vanzelf, in elk geval.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72170035
Sorbootje, ik begreep het wel hoor. En ik vind het erg lief van je

Estrys, raar hoor. Fijn dat de hapto voor je werkt!

innepin, waarom is dat erg om toe te geven? Ik vind het ook niet alleen maar leuk, hoor. Dat wil zeggen: ik vind het nooit niet leuk, maar ook regelmatig zwaar. Alsze weer van 18-23/24 uur wil drinken en niet aan slapen lijkt te denken of als ze last heeft van de 3 h's: huilerig, hangerig en constant hongerig zijn.
Wat ik wel erg mooi vind aan die gevoelens is dat altijd, hoe zwaar ik het ook vind, de liefde voor Senna overheerst

Succes, komt echt goed
pi_72170176
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef innepin het volgende:
Miss sly, wat klink je gelukkig
Estrys, wat raar zo Slordig hoor.

Hier gaat het... ja, redelijk. Het heeft even geduurd voordat ik een beetje vertrouwen in mezelf-als-moeder kreeg. Dat is er nu wel een beetje, maar ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik het niet alleen maar leuk vind. Sterker nog, ik vind het vaak best zwaar. Willow heeft dagen dat ze ontzettend lief en braaf is, maar ook dagen - zoals gisteren - dat ze eerst de halve dag krampjes heeft ( ) en daarna de rest van de dag gewoon jengelig is en veel huilt en gewoon helemaal niet slaapt. En dan ben ik zelf doodmoe en vind ik het eigenlijk alleen maar zwaar. Als m'n vriend ook thuis is redden we het prima met z'n drietjes, maar die is meestal aan 't werk van één uur 's middags tot half twee 's nachts. En nou ja, in m'n eentje vind ik het allemaal nog best een hele opgave en dat vind ik ook nog es heel erg om toe te geven .

Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, en ik geniet ook echt wel! Maar het gaat niet vanzelf, in elk geval.
en zo is het. En je bent echt echt echt niet de enige. En het is ook moeilijk om toe te geven. Het voelt alsof je dat niet mag van jezelf. Want mensen hebben het over een roze wolk en dan blijkt in de praktijk die wolk helemaal niet altijd zo roze te zijn. Momenten dat je denkt, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen, je hebt wallen die je moeiteloos over je hoofd kan trekken en het liefste zou je gewoon even, heel even zoals eerst...maar de momenten dat je zo geniet van dat kleine mensje maken dat je het vol kan houden. Want jij bent haar moeder en zij is jouw dochter
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72170192
Maar ik denk dat iedereen dat heeft hoor.

Ik weet nog dat toen ik zwanger was iedereen zei: Ach een tweede is veel makkelijker dan een eerste. Die tweede rolt er zo in mee. Nou phff echt niet hoor. Ik vond het in het beign helemaal niet leuk Ik wilde mijn aandacht eerlijk verdelen maar moet echt toegeven dat dat zo niet gelukt is. Gelukkig trekt Mikael zowiezo veel meer naar mij vriend toe. Maar toch wat voelde ik me kut. Ik kon maar niet snappen hoe andere dat deden allemaal. Mijn vriend heeft na de geboorte van kleine L 3 weken vakantie gehad en toen hij weer ging werken kwam het ritme wel een beetje en werd het wel iets leuker omdat L veel meer sliep en ik dus meer tijd had voor Mikael. Maar net zo vaak gaat het helemaal niet omdat L dan een huildag heeft en ik juist die dag iets met Mikael wil gaan doen. Dan ben ik blij dat R thuis komt en ik ff kan klagen dat ik het helemaal niet leuk vind zo'n tweede en dat ik de oudste stiekum veel leuker vind Dat is niet zo hoor. Maar op zulke momenten voelt het gewoon zo. Gelukkig weet R dat ik het ook niet meen want dat is natuurlijk helemaal niet leuk om te horen. Maar ik ben echt heel blij met Mikael en Lenader. Mijn 2 mannentjes die het waard maken om te leven

Hmm dat staat er een beetje raar. Ik bedoel dus eigenlijk dat ik het soms helemaal niet leuk vind om mama te zijn van 2 kleintjes
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:00:32 #73
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72170198
Miss_sly, het zal je vast niet verbazen maar ik vind je ook stukken relaxter in alles
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72170336
Innepin dat is helemaal niet erg om toe te geven Hier precies hetzelfde ook, gisteravond was hij aan het brullen vanwege krampjes.. En dat vind ik voor hem niet leuk, uiteraard, maar voor mezelf ook niet want ik wil dan ook gewoon slapen omdat ik ook moe ben.. En dan is het inderdaad heel zwaar..

Hier zojuist een heuse overwinning, we zijn met zn tweeën buiten geweest. Ik vond het echt heel erg eng, was bang dat ik niet meer thuis zou komen (we wonen op 3 hoog zonder lift) maar het is gelukt en nu ben ik helemaal trots We hebben de vuilniszak weggegooid en een paar kleine boodschapjes gehaald. In de draagdoek, de kinderwagenbak naar beneden tillen kan ik nog niet..
pi_72170358
Innepin. Het is gewoon ook moeilijk. En zeker als je moe bent en eigenlijk alleen maar wilt uitrusten. Gewoon heel eventjes, zodat je er daarna weer tegenaan kunt. Dus nee! Niet zeggen dat het iets is wat je erg vind om toe tegeven. Gewoon, doen wat je nu ook doet. Van je af schrijven. En dan uiteindelijk vinden jullie ook structuur .Zijn de krampjes met 10 weken voorbij, gaat het meer vanzelf en hebben jij en Willow elkaar ook in het zonlicht leren kennen en aanvoelen. Dan zul je zien en deze post teruglezen en denken... HA, het lukt me nu wel, wat toen nog niet vanzelf ging.

Anekdote (waar ik in een keer aan moest denken toen ik jouw post las)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72170604
Haha Rocka, nee, verbaast me niet eens een klein beetje Ik voel me ook een stuk fijner dan ik me 38 weken lang gevoeld heb, zelfs als ik me even niet fijn voel Kun je nagaan wat hormonen met een mens kunnen doen.

Wat betreft inplannen, zoals in je voorbeeld chaca, dat heb ik al afgeleerd, hoor. Ik bedenk wel wat ik zou willen doen, maar ben al niet meer verbaasd als ik er niet aan toe kom. Ik heb met mezelf (en schaap) afgesproken dat er de eerste tijd maar 1 ding is dat ik MOET doen: voor Senna (en mezelf) zorgen. En als dat inhoudt dat ik op een dag niet meer gedaan heb dan ontbijten en lunchen en Senna voeden en troosten en in slaap proberen te krijgen en datzelfde riedeltje nog een paar keer, dan is dat maar zo. Er zijn zelfs dagen dat ik niet aan douchen toekom (maar nooit twee achter elkaar ).
Het neemt de druk weg, want eigenlijk wil ik de was doen, boodschappen, gaan wandelen, eten koken, hier nog eea opruimen en uitzoeken, want als ik goed kijk, zie ik een zootje hier. Maar ik denk dan maar dat die tijd nog wel komt en probeer er maar blind voor te zijn.

En zie hier waarom het zo fijn is om op Fok te posten: zoveel herkenning, terwijl je iets post waarvan je dacht dat het raar of misschien wel erg was! Nee hoor, in, heel normaal
pi_72170646
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft inplannen, zoals in je voorbeeld, dat heb ik al afgeleerd, hoor. Ik bedenk wel wat ik zou willen doen, maar ben al niet meer verbaasd als ik er niet aan toe kom. Ik heb met mezelf (en schaap) afgesproken dat er de eerste tijd maar 1 ding is dat ik MOET doen: voor Senna (en mezelf) zorgen. En als dat inhoudt dat ik op een dag niet meer gedaan heb dan ontbijten en lunchen en Senna voeden en troosten en in slaap proberen te krijgen en datzelfde riedeltje nog een paar keer, dan is dat maar zo. Er zijn zelfs dagen dat ik niet aan douchen toekom (maar nooit twee achter elkaar ).
Het neemt de druk weg, want eigenlijk wil ik de was doen, boodschappen, gaan wandelen, eten koken, hier nog eea opruimen en uitzoeken, want als ik goed kijk, zie ik een zootje hier. Maar ik denk dan maar dat die tijd nog wel komt en probeer er maar blind voor te zijn.
Kijk dat is precies wat ik bedoel. Met Mikael toen kon ik gewoon doen wat ik wilde. Kwam het die dag niet uit om de na buiten te gaan, nou jammer dan volgende dag een nieuwe kans. Maar nu hbe ik er 2 waarvan de oudste zijn ding ook wil blijven doen. En dat is soms zo moeilijk!!
pi_72171183
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Kijk dat is precies wat ik bedoel. Met Mikael toen kon ik gewoon doen wat ik wilde. Kwam het die dag niet uit om de na buiten te gaan, nou jammer dan volgende dag een nieuwe kans. Maar nu hbe ik er 2 waarvan de oudste zijn ding ook wil blijven doen. En dat is soms zo moeilijk!!
Dit mis ik ook heel erg ook al is hij een puber. Ik kan niet even met hem naar het strand of de bios of samen lekker shoppen voor schoolspullen en nieuwe kleding voor school straks. Eigenlijk heeft hij gewoon een behoorlijk saaie vakantie zo. Daar voel ik me behoorlijk schuldig over.
Hij heeft zelf zoiets van geeft niet mam ik begrijp het wel. Had toch al zin in een luier vakantie. Maar toch. Ik probeer hem toch altijd zoveel mogelijk uit z'n isolement te trekken, wat nu op het moment wat minder gaat.
pi_72171386
Lekker erop uit geweest Chan. Het is wel fijn he om weer erop uit te trekken. Probeer ik ook elke dag. Al is het niet echt ver en niet langer dan 3 uurtjes.
Over een week of twee hebben we de eerste verjaardag bij familie verder weg. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Heb er wel zin in om niet steeds aan huis gekluisterd te hoeven zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Urla op 26-08-2009 14:49:42 ]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:46:37 #80
190853 RockabeIIa
pi_72171617
Innepin , je doet het vast hartstikke goed joh! Het begin is gewoon niet zo heel erg makkelijk maar dat zeggen ze er van tevoren niet bij.
Effe om je op te vrolijken een linkje met instructies voor beginnende ouders
pi_72171750
Hij is leuk, Rocka
Die tv aan het ledikant
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:52:27 #82
190853 RockabeIIa
pi_72171801
Hoe kom je er ook op:
Lifting the baby...
pi_72172137
Dames Ik snap wel dat ik niet de enige ben met zulke gevoelens, maar het helpt idd wel om van me af te schrijven. Bedankt voor de lieve woorden.
Momenteel ligt ze heel lief te pruttelen En dan ben ik weer blije mama

Rocka
Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72172231
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef innepin het volgende:

Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
Nee je moet de tv niet weghalen. Plaatje klopt niet helemaal. Er moet een plasma tv boven
pi_72172301
Innepin, herkenbaar hoor.
Vooral als Iris maar blijft huilen en ik met Mirte ook andere dingen zou willen doen en daar niet aan toe kom omdat ik constant loop te troosten. Dan ben ik blij dat lief ook nog thuis is, want anders kreeg Mirte helemaal geen aandacht. En soms vraag ik me af hoe dat moet over anderhalve week als lief weer moet werken. Maar dat is pas over anderhalve week en ik hoop dat het dan toch ook alweer wat makkelijker gaat.
Ik vraag me ook af hoe anderen dan doen, daar lijkt het dan zo makkelijk te gaan allemaal...

Chan, wat goed dat je er even uit bent geweest! Was het lekker?
Helemaal terecht dat je trots bent .

Rock, lol
pi_72173057
Nijna Lijkt me niet.
Ik heb vaak het idee dat mensen IRL meestal mooi weer spelen en op fora's mensen weer meer eerlijker zijn.
Dewi slaapt nu eindelijk in haar eigen bedje. Dat betekend dat ik nu welgeteld 1 uur vrij heb om het huishouden of aandacht aan m'n zoon. Heb al iets kunnen doen aan het huis en was doe ik vanaaf wel als hubbie thuis is dus m'n zoon dan maar.
Lijkt me voor jongere kinderen helemaal lastig. Zij eisen je waarschijnlijk meer op en hebben minder begrip.
Het zal ongetwijfeld wel makkelijker gaan allemaal.
Eigenlijk rammel ik best wel voor een derde koter, maar ik denk dat ik daar de eerst komende twee jaar eens even goed over moet nadenken.
Lijkt me echt leuk 2 kindjes korter op elkaar te hebben, maar zoals het nu gaat weet ik niet of dat allemaal zo verstandig is. Kan ik mij uberhoud in drieen splitsen dan. Ehm in 4 hubbie natuurlijk ook.
pi_72173169
Urla, hier komt hoogstwaarschijnlijk geen 3e, maar als... dan pas als de jongste op zn minst een jaar of 3 is... We hebben er nu net geen 2 jaar tussen en qua leeftijd lijkt dat me wel heel leuk, maar ik vind het ook wel lastig dat ik Mirte nog niet zoveel kan uitleggen.
Ik heb alsmaar het gevoel dat ik haar tekort doe. Maar we zijn net ff saampjes lekker naar de brievenbus gelopen om wat op de post te doen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:23:42 #88
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72174596
Innepin zelf ik met een peuter en een dreumesje van een jaar denk af en toe mijn hemel er zitten te weinig uren in een dag maar goed dan doe ik redelijk alles op mijn gemak en eet soep en dan de andere dag komt de rest wel weer. Je leert het want in het begin dacht ik alles moet af en ik moet zus en ik moet zo maar als het niet zo is dan is het niet zo is de afspraak met mijn lief ook. Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als bij Miss Sly en Schaap.
pi_72176404
Innepin

Ik weet nog goed het moment dat ik me realiseerde, dit is er voor altijd, nu ben ik voor altijd moeder, dit gaat niet weg. En niet dat ik Ko niet wilde ofzo, maar ik wilde wel even helemaal niets. Gewoon leegte. Alleen ik.

Klinkt echt slecht.

Maar nu hebben we een ritme, de eerste onwennigheid is eraf en ik maak al hele reizen in mijn eentje met hem. En het is mijn lieve kindje, die ik never nooit niet zou willen missen!
pi_72179627
Wat fijn om ook eens zoiets te lezen! Ik heb dat ook wel eens hoor, dan ben je doodmoe, en dan blijft hij maar huilen. Is hij stil, leg je hem even neer, begint hij gewoon weer. Soms dan weet je het gewoon even niet meer he.
Het is ook allemaal heel heftig. Je denkt in die 9 maanden dat je zwanger bent, dat je je goed voorbereid, maar je weet gewoon echt niet hoe het is, tot het zover is.
pi_72180379
Pfft, echt niet he? 9 maanden om je voor te bereiden maar je hebt geen enkel idee. Vond ik.
pi_72181124
Ja echt he. Ik vind het soms nog steeds zo'n raar idee. Dat ík moeder ben. Dat Graeme gewoon mijn zoon is, voor altijd.
Vanmiddag was ik met hem in de stad, en toen kwam ik een vriendinnetje tegen, dus gingen we even wat drinken. En ik zat met Graeme op schoot, en toen zei zij: ik vind het zo gek om jou nu ook met een baby te zien, jouw baby!
En dat vond ik zelf eigenlijk ook haha! Alsof ik iedereen in de maling neem, dat dit heus niet echt is. Ik met een baby! Dat gevoel had ik ook heel lang in de zwangerschap, alsof op een gegeven moment uit zou komen dat ik heus niet zwanger was. Wat dacht ik wel, ik zwanger, heus niet! Maar dat moment kwam maar niet haha!
pi_72181524

Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
pi_72182342
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef oeke het volgende:

Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
... of dat als ze groter zijn je opeens hoort: "mama van Fleur mag ik....."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:11:15 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72186763
Ja dat Chacama. Als het buurmeisje mij mama van Anna noemt, smelt ik helemaal.

Oeke, ik herken het wel hoor, het even helemaal niets willen. Even alleen jezelf, geen kinderen of huishouden of werk of wat dan ook. Daarom ga ik ook elk jaar een paar dagen lekker op een snoepreisje. Soms alleen, soms met mijn moeder. Heerlijk!

Dit jaar wil ik ook weg, maar J. lijkt het vrij moeilijk alleen met twee kinderen. Mijn pa kan dan wel bijspringen, dat moet lukken. Tot mijn moeder vanmiddag suggereerde om Anna gewoon lekker mee te nemen. Oma, Anna en ik in New York. 't zou mooi zijn! Maar dan moet ik toch weer zorgen he. Nouja, nog maar eens over nadenken.

Hier gaat het heel erg lekker. Ik kan nu binnen 3 kwartier alles aangekleed en gevoed hebben en de deur uit zijn. Na de vakantie gaan we het werkritme weer oppakken, zodat we zo langzaam aan weer eens aan werken kunnen gaan denken. 5 Oktober moet ik alweer. Wat leek dat ver weg zeg, half april...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 23:18:38 #96
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72187087
*kuchkuch* Hoera, na vijftien maanden kunnen eindelijk de Depends onder in de la *kuchkuch*
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72187268
Innepin, eigenlijk is alles al gezegd dus ik houd het bij een simpele

De eerste tijd is ook gewoon lastig en zwaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:34:13 #98
190853 RockabeIIa
pi_72187651
Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!

Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
pi_72187763
Macka dat is fijn!!
pi_72188191
Macka, wat fijn!

Memmel, dat klinkt goed, oma, mama en Anna in New York! Maar lekker een paar dagen zonder zorgen klinkt stiekem ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')