quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef innepin het volgende:
Miss sly, wat klink je gelukkig![]()
Estrys, wat raar zoSlordig hoor.
Hier gaat het... ja, redelijk. Het heeft even geduurd voordat ik een beetje vertrouwen in mezelf-als-moeder kreeg. Dat is er nu wel een beetje, maar ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik het niet alleen maar leuk vind. Sterker nog, ik vind het vaak best zwaar. Willow heeft dagen dat ze ontzettend lief en braaf is, maar ook dagen - zoals gisteren - dat ze eerst de halve dag krampjes heeft () en daarna de rest van de dag gewoon jengelig is en veel huilt en gewoon helemaal niet slaapt. En dan ben ik zelf doodmoe en vind ik het eigenlijk alleen maar zwaar. Als m'n vriend ook thuis is redden we het prima met z'n drietjes, maar die is meestal aan 't werk van één uur 's middags tot half twee 's nachts. En nou ja, in m'n eentje vind ik het allemaal nog best een hele opgave
en dat vind ik ook nog es heel erg om toe te geven
.
Gelukkig zijn er ook veel mooie momenten, en ik geniet ook echt wel! Maar het gaat niet vanzelf, in elk geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat is precies wat ik bedoel. Met Mikael toen kon ik gewoon doen wat ik wilde. Kwam het die dag niet uit om de na buiten te gaan, nou jammer dan volgende dag een nieuwe kans. Maar nu hbe ik er 2 waarvan de oudste zijn ding ook wil blijven doen. En dat is soms zo moeilijk!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft inplannen, zoals in je voorbeeld, dat heb ik al afgeleerd, hoor. Ik bedenk wel wat ik zou willen doen, maar ben al niet meer verbaasd als ik er niet aan toe kom. Ik heb met mezelf (en schaap) afgesproken dat er de eerste tijd maar 1 ding is dat ik MOET doen: voor Senna (en mezelf) zorgen. En als dat inhoudt dat ik op een dag niet meer gedaan heb dan ontbijten en lunchen en Senna voeden en troosten en in slaap proberen te krijgen en datzelfde riedeltje nog een paar keer, dan is dat maar zo. Er zijn zelfs dagen dat ik niet aan douchen toekom (maar nooit twee achter elkaar).
Het neemt de druk weg, want eigenlijk wil ik de was doen, boodschappen, gaan wandelen, eten koken, hier nog eea opruimen en uitzoeken, want als ik goed kijk, zie ik een zootje hier. Maar ik denk dan maar dat die tijd nog wel komt en probeer er maar blind voor te zijn.
Dit mis ik ook heel erg ook al is hij een puber. Ik kan niet even met hem naar het strand of de bios of samen lekker shoppen voor schoolspullen en nieuwe kleding voor school straks. Eigenlijk heeft hij gewoon een behoorlijk saaie vakantie zo. Daar voel ik me behoorlijk schuldig over.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kijk dat is precies wat ik bedoel. Met Mikael toen kon ik gewoon doen wat ik wilde. Kwam het die dag niet uit om de na buiten te gaan, nou jammer dan volgende dag een nieuwe kans. Maar nu hbe ik er 2 waarvan de oudste zijn ding ook wil blijven doen. En dat is soms zo moeilijk!!
Nee je moet de tv niet weghalen. Plaatje klopt niet helemaal. Er moet een plasma tv bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef innepin het volgende:
Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef oeke het volgende:![]()
Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |