Nee je moet de tv niet weghalen. Plaatje klopt niet helemaal. Er moet een plasma tv bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef innepin het volgende:
Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef oeke het volgende:![]()
Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
9 Maand?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:41 schreef oeke het volgende:
Pfft, echt niet he? 9 maanden om je voor te bereiden maar je hebt geen enkel idee. Vond ik.
Hij is 13 over 2 maandjes 14, maar heeft ASS. Dus een behoorlijke handleiding en behoefte aan regelmaat/voorspelbaarheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!
Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
Die optie heeft nu ook z'n beperkingen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Urla, dat lijkt me inderdaad wel doorbikkelen in de vakantie (want andere structuur) en dan ook nog met zo'n kleintje!
Kan je niet even met hem én de wandelwagen op stap?
Ik heb daar ook helemaal geen last van. Maar dat had ik tijdens de zwangerschap ook niet. Voel me niet anders dan ik deed voordat ik zwanger was. Enige wat ik wel heb ik dat ik soms bijna moet huilen om iets leuks/liefs wat Mikael doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet hormonaal voel, trouwens. Hoe uit zich dat dan bij jullie?
niet te hard kuchen he! of was dit de laatste test om te kijken of ze ECHT weg kunnen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef Macka66 het volgende:
*kuchkuch* Hoera, na vijftien maanden kunnen eindelijk de Depends onder in de la*kuchkuch*
Vergeetachtig ben ik ook. Maar is dat iets hormonaals of gewoon door slaap gebrek? Ik heb namelijk het idee dat het bij mij dor het laatste komt!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef tessie het volgende:
Ik voel me ook nog wel hormonaal hoor. Ik moet echt snel huilen, en reageer vaak nogal overgevoelig. En idd nog heel vergeetachtig. Maar het is allemaal niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap.
Ik weet het zeker, het kan niet anders, het is een samenzwering, er is een pact gesloten waarbij over bepaalde aspecten van het hebben en opvoeden van kinderen niet gesproken mag worden met wannabe moeders. Het pact van de SuperMomsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hierDat helpt!
(stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).
Macka
Balen zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef tessie het volgende:
Geen idee of dat echt iets hormonaals is, maar aangezien ze het zwangerschapsdementie noemen, vind ik het er wel bij horen.
Ben net bij de HA geweest, maar ze wist het ook niet precies, dus nu moet ik morgen naar de gyn. Blegh, ipv lekker een dagje sauna naar de gyn
Ik hoop ook heel erg dat de HA het verkeerd had met wat ze dacht, maar ja, ik denk het eigenlijk niet. En het klonk de assistente van de gyn in elk geval erg genoeg (of ranzig genoegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Balen zeg
Maarja, ik moest dus ook naar de gyn en het bleek niks : Dus het kan nog steeds heel erg meevallen!
Wel op korte termijn dan trouwens
Auwquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:37 schreef tessie het volgende:
Ja sorry, heb er zelf ook altijd echt een hekel aan als mensen iets zo half vertellen. De HA denkt dat ik een fistel hebEn de verdere details zal ik jullie wel besparen...
Precies,ik had een soort steeltjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, da's naar Tessie!
Ik dacht mss iets van wild vlees ofzo en vond dat qua ranzigheid wel meevallen.
Altijd blijven hopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef tessie het volgende:
steeltjes!
Nou ja, ik hoop gewoon dat die gyn morgen zegt dat er niks aan de hand isJe weet maar nooit he.
Hymenrestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik kende het dus ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef tessie het volgende:
Ok, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Wat kan je toch rare dingen hebben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Dus toch... ik WIST hetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hierDat helpt!
(stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Lishe het volgende:
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.
Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.
Wat vind je arts een iets snellere schildklier?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan een iets snellere schildklier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |