abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72171750
Hij is leuk, Rocka
Die tv aan het ledikant
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:52:27 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72171801
Hoe kom je er ook op:
Lifting the baby...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72172137
Dames Ik snap wel dat ik niet de enige ben met zulke gevoelens, maar het helpt idd wel om van me af te schrijven. Bedankt voor de lieve woorden.
Momenteel ligt ze heel lief te pruttelen En dan ben ik weer blije mama

Rocka
Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72172231
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef innepin het volgende:

Nou, dan halen we de tv die boven het ledikant hangt maar weer weg hè...
Nee je moet de tv niet weghalen. Plaatje klopt niet helemaal. Er moet een plasma tv boven
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72172301
Innepin, herkenbaar hoor.
Vooral als Iris maar blijft huilen en ik met Mirte ook andere dingen zou willen doen en daar niet aan toe kom omdat ik constant loop te troosten. Dan ben ik blij dat lief ook nog thuis is, want anders kreeg Mirte helemaal geen aandacht. En soms vraag ik me af hoe dat moet over anderhalve week als lief weer moet werken. Maar dat is pas over anderhalve week en ik hoop dat het dan toch ook alweer wat makkelijker gaat.
Ik vraag me ook af hoe anderen dan doen, daar lijkt het dan zo makkelijk te gaan allemaal...

Chan, wat goed dat je er even uit bent geweest! Was het lekker?
Helemaal terecht dat je trots bent .

Rock, lol
Fake it till you make it...
pi_72173057
Nijna Lijkt me niet.
Ik heb vaak het idee dat mensen IRL meestal mooi weer spelen en op fora's mensen weer meer eerlijker zijn.
Dewi slaapt nu eindelijk in haar eigen bedje. Dat betekend dat ik nu welgeteld 1 uur vrij heb om het huishouden of aandacht aan m'n zoon. Heb al iets kunnen doen aan het huis en was doe ik vanaaf wel als hubbie thuis is dus m'n zoon dan maar.
Lijkt me voor jongere kinderen helemaal lastig. Zij eisen je waarschijnlijk meer op en hebben minder begrip.
Het zal ongetwijfeld wel makkelijker gaan allemaal.
Eigenlijk rammel ik best wel voor een derde koter, maar ik denk dat ik daar de eerst komende twee jaar eens even goed over moet nadenken.
Lijkt me echt leuk 2 kindjes korter op elkaar te hebben, maar zoals het nu gaat weet ik niet of dat allemaal zo verstandig is. Kan ik mij uberhoud in drieen splitsen dan. Ehm in 4 hubbie natuurlijk ook.
pi_72173169
Urla, hier komt hoogstwaarschijnlijk geen 3e, maar als... dan pas als de jongste op zn minst een jaar of 3 is... We hebben er nu net geen 2 jaar tussen en qua leeftijd lijkt dat me wel heel leuk, maar ik vind het ook wel lastig dat ik Mirte nog niet zoveel kan uitleggen.
Ik heb alsmaar het gevoel dat ik haar tekort doe. Maar we zijn net ff saampjes lekker naar de brievenbus gelopen om wat op de post te doen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:23:42 #88
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72174596
Innepin zelf ik met een peuter en een dreumesje van een jaar denk af en toe mijn hemel er zitten te weinig uren in een dag maar goed dan doe ik redelijk alles op mijn gemak en eet soep en dan de andere dag komt de rest wel weer. Je leert het want in het begin dacht ik alles moet af en ik moet zus en ik moet zo maar als het niet zo is dan is het niet zo is de afspraak met mijn lief ook. Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als bij Miss Sly en Schaap.
pi_72176404
Innepin

Ik weet nog goed het moment dat ik me realiseerde, dit is er voor altijd, nu ben ik voor altijd moeder, dit gaat niet weg. En niet dat ik Ko niet wilde ofzo, maar ik wilde wel even helemaal niets. Gewoon leegte. Alleen ik.

Klinkt echt slecht.

Maar nu hebben we een ritme, de eerste onwennigheid is eraf en ik maak al hele reizen in mijn eentje met hem. En het is mijn lieve kindje, die ik never nooit niet zou willen missen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72179627
Wat fijn om ook eens zoiets te lezen! Ik heb dat ook wel eens hoor, dan ben je doodmoe, en dan blijft hij maar huilen. Is hij stil, leg je hem even neer, begint hij gewoon weer. Soms dan weet je het gewoon even niet meer he.
Het is ook allemaal heel heftig. Je denkt in die 9 maanden dat je zwanger bent, dat je je goed voorbereid, maar je weet gewoon echt niet hoe het is, tot het zover is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72180379
Pfft, echt niet he? 9 maanden om je voor te bereiden maar je hebt geen enkel idee. Vond ik.
pi_72181124
Ja echt he. Ik vind het soms nog steeds zo'n raar idee. Dat ík moeder ben. Dat Graeme gewoon mijn zoon is, voor altijd.
Vanmiddag was ik met hem in de stad, en toen kwam ik een vriendinnetje tegen, dus gingen we even wat drinken. En ik zat met Graeme op schoot, en toen zei zij: ik vind het zo gek om jou nu ook met een baby te zien, jouw baby!
En dat vond ik zelf eigenlijk ook haha! Alsof ik iedereen in de maling neem, dat dit heus niet echt is. Ik met een baby! Dat gevoel had ik ook heel lang in de zwangerschap, alsof op een gegeven moment uit zou komen dat ik heus niet zwanger was. Wat dacht ik wel, ik zwanger, heus niet! Maar dat moment kwam maar niet haha!
pi_72181524

Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
pi_72182342
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef oeke het volgende:

Of dat je aan de telefoon tegen de doktersassistente zegt, Mijn zoon... en ik om mezelf moest giechelen, van wat zeg jij nou?
... of dat als ze groter zijn je opeens hoort: "mama van Fleur mag ik....."
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:11:15 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72186763
Ja dat Chacama. Als het buurmeisje mij mama van Anna noemt, smelt ik helemaal.

Oeke, ik herken het wel hoor, het even helemaal niets willen. Even alleen jezelf, geen kinderen of huishouden of werk of wat dan ook. Daarom ga ik ook elk jaar een paar dagen lekker op een snoepreisje. Soms alleen, soms met mijn moeder. Heerlijk!

Dit jaar wil ik ook weg, maar J. lijkt het vrij moeilijk alleen met twee kinderen. Mijn pa kan dan wel bijspringen, dat moet lukken. Tot mijn moeder vanmiddag suggereerde om Anna gewoon lekker mee te nemen. Oma, Anna en ik in New York. 't zou mooi zijn! Maar dan moet ik toch weer zorgen he. Nouja, nog maar eens over nadenken.

Hier gaat het heel erg lekker. Ik kan nu binnen 3 kwartier alles aangekleed en gevoed hebben en de deur uit zijn. Na de vakantie gaan we het werkritme weer oppakken, zodat we zo langzaam aan weer eens aan werken kunnen gaan denken. 5 Oktober moet ik alweer. Wat leek dat ver weg zeg, half april...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 23:18:38 #96
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72187087
*kuchkuch* Hoera, na vijftien maanden kunnen eindelijk de Depends onder in de la *kuchkuch*
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72187268
Innepin, eigenlijk is alles al gezegd dus ik houd het bij een simpele

De eerste tijd is ook gewoon lastig en zwaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:34:13 #98
190853 RockabeIIa
pi_72187651
Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!

Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
pi_72187763
Macka dat is fijn!!
pi_72188191
Macka, wat fijn!

Memmel, dat klinkt goed, oma, mama en Anna in New York! Maar lekker een paar dagen zonder zorgen klinkt stiekem ook goed.
pi_72191626
Macka relaxed!

Ik heb in het begin ook wel eens om half 2 's nachts héél hard zitten huilen omdat hij alwéér wilde drinken en ik alleen maar wilde slapen
'TARA, we brengen hem NU naar mijn mama en dan gaan we slapen, ok?' Maar TARA kwam dan altijd met logische argumenten (je moeder heeft wel borsten, maar staat al iéts te lang droog denk ik ) en dan hielden we hem toch maar thuis.

En hoewel ik echt nog wel momenten heb dat het zwaar is, wordt het wel echt steeds makkelijker! En hier was de eerste hindernis na 3 maanden genomen Vanaf toen werd het makkelijker.
pi_72191669
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:41 schreef oeke het volgende:
Pfft, echt niet he? 9 maanden om je voor te bereiden maar je hebt geen enkel idee. Vond ik.
9 Maand? Heb er hier al een lopen van 3 en ik dacht dat ik wel een beetje wist hoe het ging Domme ik
pi_72191835
Macka
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72191950
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Macka das ook wel zo prettig en heus een feestje waard!

Urla, misschien heb je het al ergens geschreven, dat weet ik niet, maar hoe oud is je tiener eigenlijk?
Hij is 13 over 2 maandjes 14, maar heeft ASS. Dus een behoorlijke handleiding en behoefte aan regelmaat/voorspelbaarheid.
Ik kan niet echt goed een planning maken nu in de schoolvakantie, wat zich resulteerd in terugtrekking van zijn kant.
Nu komt dat ook natuurlijk door het feit dat hij aan het puberen is en meer overprikkeling door al de veranderingen.
Het gaat best goed maar ik ben gewoon altijd gewend geweest hem toch altijd mee te nemen de grote maatschappij in. Nu is hij echt huismusserig mede ook dat hij nu naar VSO gaat en vriendjes ver weg wonen die ook puberen en ook geen behoefte hebben hieraan. Hij gaat naar cluster 2 onderwijs. Een auti only school.
Ik probeer hem wel te betrekken bij de verzorging van Dewi, maar heeft hier geen behoefte aan. Wat natuurlijk zowiezo niet zo gek is voor een jongen van die leeftijd.
Begrijp me niet verkeerd. Hij is ontzettend blij met z'n zus, maar kan hier nu ze nog zo klein is niks mee. Dat komt wel als ze meer interactie kan maken. Dat lijkt hem erg leuk en gezellig. Vriendschappen komen en gaan in het leven,maar familiebanden blijven. Iets wat hem zekerheid bied.
Maar goed ik vind het rot dat ik nu niet zoveel met hem bezig kan zijn. Ik weet dat dit wel weer komt, maar mede hormonaal voel ik me daar behoorlijk schuldig over en twijfel of een derde kindje kan in onze gezinssituatie. Volgens mij is het gewoon wijzer om me zolang ik nog niet uitgezwangerd ben me niet bezig te houden met zulke beslissingen, maar het gebeurd vanzelf zeg maar.

Huh Wel een erg groot antwoord op je vraag.
Ik moet het geloof ik ook even kwijt.

Macka Das groot nieuws.
Hier wel nog steeds envive, maaaaar de inlegkruisjes voor kleine niesongelukjes. Geen open kraan meer.
pi_72192075
Macka
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72192360
Macka, wat goed

Oe, dat herken ik ook wel, dat stiekem eventjes niets willen. En dat was dan weer iets wat ik voor mezelf neit toe wilde geven, want dat is toch slecht, als nieuwbakken mama? Maar intussen heb ik al door dat dat neit slecht, maar gewoon menselijk is. En ik verheug me al op de dag dat ik het kan, eventjes niets, eventjes weg, eventjes geen zorgende mama zijn. Ik denk wel dat dat nog even duurt, want ik ben er nog niet aan toe om haar al aan een oppas over te laten. En ik heb lekker toch nog geen voorraadje melk, dus het kan nog niet
pi_72192424
Urla, dat lijkt me inderdaad wel doorbikkelen in de vakantie (want andere structuur) en dan ook nog met zo'n kleintje!
Kan je niet even met hem én de wandelwagen op stap?
pi_72192567
Macka, wat goed!

Af en toe even een dagje gewoon relaxen is ook wel nodig af en toe. Wij zijn ook al een dagje samen naar de sauna gegaan, en als het goed is ga ik morgen weer.
Maar moet eerst even kijken hoe mijn doktersbezoekje straks gaat. Ontdekte een heel naar ranzig kwaaltje wat vast ook weer door de bevalling komt. Ben benieuwd wat ik straks te horen krijg, hoop dat het meevalt. Ben ik elk geval erg zenuwachtig nu, en misselijk.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:29:15 #109
190853 RockabeIIa
pi_72192626
Urla, tnx voor je uitgebreide antwoord, en succes met het vinden van jullie eigen weggetje door de opvoeding heen
pi_72192735
Succes bij de dokter dan Tessie.

Hier viel een raar kwaaltje wat door de bevalling kwam achteraf best mee
pi_72192777
Thanx freecel, hoop dat ik dat straks ook kan zeggen.
pi_72193021
Macka, wat fijn!

Tessie, succes bij de dokter!
pi_72193098
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Urla, dat lijkt me inderdaad wel doorbikkelen in de vakantie (want andere structuur) en dan ook nog met zo'n kleintje!
Kan je niet even met hem én de wandelwagen op stap?
Die optie heeft nu ook z'n beperkingen.
De uitstapjes die zoonlief genoeg stimuleren om mee te gaan zijn niet echt beeb vriendelijk te noemen en ik kan tot dusver niet lang de deur uit vanwege het risico op een vermoeide driftkikkertje.
Dit is ook niet bevorderlijk voor zoonlief en niet goed voor Dewi aangezien ze misschien/waarschijnlijk een liesbreukje heeft en om verergering te voorkomen mag ze daar niet teveel druk op zetten.
Dus lopen er hier nu twee vrij vaste structuren door elkaar heen.
Manlief en ik nemen zoonlief er wel op uit, maar er zitten op het moment zo'n 5 dagen te veel in de week.
Over 2 weken begint school weer dus dan gaat de vaste structuur vast weer toppie.
En morgen naar de arts met dochterlief.

Het komt goed en de oplossing is nabij, maar die stomme hormonen van mij maken me erg onzeker en instabiel/schuldig enzo.

Graag gedaan Rocka. en bedankt.

Tessie succes bij de arts.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 09:54:46 #114
141844 Macka66
pi_72193106
Tessie, ik hoop dat het reuze meevalt!

Ik heb nu pas echt het idee dat ik ontzwangerd ben .
kan ik nog even genieten tot de overgang inzet
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72193339
tessie, succes bij de dokter. Hoop dat het meevalt.

Urla, wat lastig zo, zeg. Inderdaad als school begint heb je weer structuur, dus dat is prettig, maar voor nu moeten jullie er toch iets van maken. Lijkt me inderdaad moeilijk.

Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet hormonaal voel, trouwens. Hoe uit zich dat dan bij jullie?
pi_72193384
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:

Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet hormonaal voel, trouwens. Hoe uit zich dat dan bij jullie?
Ik heb daar ook helemaal geen last van. Maar dat had ik tijdens de zwangerschap ook niet. Voel me niet anders dan ik deed voordat ik zwanger was. Enige wat ik wel heb ik dat ik soms bijna moet huilen om iets leuks/liefs wat Mikael doet.
pi_72193449
Missly Ik ben nog steeds erg onzeker/schuldig gevoel/overwelmende emoties die niet geheel rationeel zijn/nog steeds vergeetachtig. Verstand en gevoel lopen nog steeds niet synchroom zeg maar wat me gewoon een ontzettend instabiel gevoel geeft.
pi_72193462
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef Macka66 het volgende:
*kuchkuch* Hoera, na vijftien maanden kunnen eindelijk de Depends onder in de la *kuchkuch*
niet te hard kuchen he! of was dit de laatste test om te kijken of ze ECHT weg kunnen? gefeliciteerd!

innepin, 't is ook nog zoooo vers allemaal. en inderdaad soms gewoon hartstikke zwaar. rustig aan doen hoor, waar mogelijk!
pi_72193848
Ik voel me ook nog wel hormonaal hoor. Ik moet echt snel huilen, en reageer vaak nogal overgevoelig. En idd nog heel vergeetachtig. Maar het is allemaal niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap.
pi_72193996
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef tessie het volgende:
Ik voel me ook nog wel hormonaal hoor. Ik moet echt snel huilen, en reageer vaak nogal overgevoelig. En idd nog heel vergeetachtig. Maar het is allemaal niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap.
Vergeetachtig ben ik ook. Maar is dat iets hormonaals of gewoon door slaap gebrek? Ik heb namelijk het idee dat het bij mij dor het laatste komt!!
pi_72196132
Geen idee of dat echt iets hormonaals is, maar aangezien ze het zwangerschapsdementie noemen, vind ik het er wel bij horen.

Ben net bij de HA geweest, maar ze wist het ook niet precies, dus nu moet ik morgen naar de gyn. Blegh, ipv lekker een dagje sauna naar de gyn
pi_72196275
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hier Dat helpt! (stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).

Macka
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72196766
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:
Wat fijn om te lezen, al die wij-zijn-ook-maar-mens bekentenissen hier Dat helpt! (stiekem heb je toch het idee dat iedereen SuperMom is en waaromgaathethierdannietzosoepel en dat soort onzin).

Macka
Ik weet het zeker, het kan niet anders, het is een samenzwering, er is een pact gesloten waarbij over bepaalde aspecten van het hebben en opvoeden van kinderen niet gesproken mag worden met wannabe moeders. Het pact van de SuperMoms
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:46:10 #124
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72197209
Maar weet je, ik herken het wel, ondanks mijn rose wolk...

De keren dat ik bijna door mijn knieën zakte van vermoeidheid als ik Stella ging pakken voor een voeding, bijvoorbeeld. Ook ik zou die tijd als zeer zeer zeer vermoeiend beschrijven en allesoverheersend en ingrijpend intensief . Maar omdat ik me zo gelukkig en trots voelde, heb ik daar denk ik nooit moeilijke of nare gevoelens aan vast gekoppeld ofzo. Maar dat wil echt nog niet zeggen dat het niet herkenbaar is hoor dames .
pi_72197561
Hm hier moeten we ook weer naar de gyn Waarschijnlijk is er dan toch een stuk placenta achtergebleven. Eerst een echo en als ze iets zien dat gaan ze dat weghalen. Zien ze niks gaan ze het doorspoelen zodta de baarmoeder toch schoon word. Of er veel verschil zit tussen die 2 weet ik niet als het maar helpt. De vlos heeft meteen even mijn Hb geprikt en die was helemaal goed.
pi_72200416
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef tessie het volgende:
Geen idee of dat echt iets hormonaals is, maar aangezien ze het zwangerschapsdementie noemen, vind ik het er wel bij horen.

Ben net bij de HA geweest, maar ze wist het ook niet precies, dus nu moet ik morgen naar de gyn. Blegh, ipv lekker een dagje sauna naar de gyn
Balen zeg
Maarja, ik moest dus ook naar de gyn en het bleek niks : Dus het kan nog steeds heel erg meevallen!
Wel op korte termijn dan trouwens
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 14:39:47 #127
141844 Macka66
pi_72201014
MeNicole en Tessie, balen!

Ik ben ook geen Supermom! Mijn moeilijke punt is weggaan met de twee dames. Het georganiseer (heb ik alles bij me?) en het op veiligheid en welzijn van twee kleine kinders tegelijk letten vind ik pittig.
Dus ben ik gewoon openlijk trots op zoiets simpels als dat ik vanochtend met Maja op de rug en Lucie aan de hand en luiers in de handtas naar een ontmoetingsochtend in een Moeder en Kindcentrum in de wijk gelopen ben. En dat we daar een hele leuke ochtend hebben gehad, en dat ze ook zonder gedoe weer met me mee terug gingen.
pi_72204221
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Balen zeg
Maarja, ik moest dus ook naar de gyn en het bleek niks : Dus het kan nog steeds heel erg meevallen!
Wel op korte termijn dan trouwens
Ik hoop ook heel erg dat de HA het verkeerd had met wat ze dacht, maar ja, ik denk het eigenlijk niet. En het klonk de assistente van de gyn in elk geval erg genoeg (of ranzig genoeg ) om me ertussen te proppen... Ze stelde eerst volgende week vrijdag voor, maar toen ik het uitlegde, maakte ze dus gelijk een plekje voor me voor morgen
pi_72204227
Macka

Tessie en Menicole balen!
pi_72204292
Tessie je maakt het spannend zo Maar als het iets is, is het denk ik beter dat het snel wordt opgelost. Snap je?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:34:14 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72204621
Nou je maakt mij ook heel nieuwsgierig eigenlijk wel met deze cryptische praatjes Tessie!
pi_72204722
Ja sorry, heb er zelf ook altijd echt een hekel aan als mensen iets zo half vertellen. De HA denkt dat ik een fistel heb En de verdere details zal ik jullie wel besparen...
pi_72204847
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:37 schreef tessie het volgende:
Ja sorry, heb er zelf ook altijd echt een hekel aan als mensen iets zo half vertellen. De HA denkt dat ik een fistel heb En de verdere details zal ik jullie wel besparen...
Auw Veel succes dan!
pi_72204955
Auw! Een fistel daar beneden is niet leuk. Dan hoop ik nog meer dat dat het niet is!
djeez is sinds 3 jaar ineens bekend met fistels
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:46:59 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72205011
Ai, da's naar Tessie!
Ik dacht mss iets van wild vlees ofzo en vond dat qua ranzigheid wel meevallen.
pi_72205113
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, da's naar Tessie!
Ik dacht mss iets van wild vlees ofzo en vond dat qua ranzigheid wel meevallen.
Precies,ik had een soort steeltjes Dat is wel raar, maar niet ranzig zeg maar.
pi_72205163
steeltjes!
Nou ja, ik hoop gewoon dat die gyn morgen zegt dat er niks aan de hand is Je weet maar nooit he.
pi_72205362
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef tessie het volgende:
steeltjes!
Nou ja, ik hoop gewoon dat die gyn morgen zegt dat er niks aan de hand is Je weet maar nooit he.
Altijd blijven hopen Maar het lijkt me inderdaad niet dat een HA zich daar heel erg in vergist helaas...

En lach niet om mijn steeltjes , daar zat ik mooi wel mee bij de HA (ja.. ehm.. ik heb ehm... een soort fliebeltjes! oja, waar dan? nouja.. ehm... ) Achteraf best komisch

en later bij de gyn, pas de derde wist wat het was en tussen de blikken van de verschillende gyns moest ik in de beugels blijven liggen.
2 dagen spierpijn nadien
pi_72205543
Maar wat waren die steeltjes dan?
pi_72205885
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:04 schreef tessie het volgende:
Maar wat waren die steeltjes dan?
Hymenresten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72206087
Ok, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Wat kan je toch rare dingen hebben he
pi_72206218
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef tessie het volgende:
Ok, daar had ik ook nog nooit van gehoord! Wat kan je toch rare dingen hebben he
Nou, ik kende het dus ook niet En de ha had het wel geopperd, maar het leken haar te veel om dat te kunnen zijn

Nuja, volgens de gyn kon ik er 120 mee worden en een elftal baren zonder problemen
pi_72207965
Ik heb zwaar behoefte aan een dag zonder kinderen. Ik kan het gezeur van Amber en het gejank van Tess even niet meer horen.
En ik ben blij dat ik snel een afspraak bij de spv-er heb. Ik zit helemaal niet lekker un mijn vel en ik ben helemaal even geen leuke mama..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72208182
Vicky. Dat klinkt niet lekker. Is Tess weer zo veel aan het huilen nu? En heb je niet iemand die af en toe op kan passen, zodat jij er even lekker tussenuit kan om bij te komen?
pi_72208313
Ben nu nog op vakantie maar heb M al voorbereid dat ik zeer aan een kinderloos dagje toe ben.
Tess is weer behoorlijk van slag. Weekje doet dr denk ik niet goed, ze slaapt 's nachts wel goed maar overdag is het prut. Het zijn weer hazeslaapjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72208622
Balen dat ze zo van slag is! Hopelijk gaat het gewoon weer goed als je weer thuis bent, dat zal dan denk ik ook wel wat schelen, toch?
pi_72208662
Ik hoop het!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72209355
Bleh Vicky
Dat kinderloze dagje dan ook vooral lekker nemen joh! Niet schuldig over voelen, het is niet dat je het expres voelt. En daarbij wordt je een (nog) leukere mama van af en toe een adempauze

En voor hoever het troost: ik ben ook niet altijd een droommama als ikzelf moe ben en L. heeft weer eens een drama week zoals nu Volgens mij is het heel normaal dat je niet altijd de leukste mama ooit bent
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:47:44 #149
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72210498
Meiden, ik vind het zo tof dat er zo'n eerlijk topic is en dat iedereen gewoon lekker zegt wat er aan de hand is. Ik kan me al jullie verhalen zo levendig indenken en ik weet zeker dat als ik dingen bij mezelf tegenkom, ik dan even aan de verhalen van hier kan denken en beseffen dat het allemaal heel normaal is.

Wat wel maf is, is dat ik lees dat jullie soms zo moe zijn en dat ze dan WEER willen drinken. Dat gaat bij mij natuurlijk ook gebeuren in de toekomst. Maar momenteel kunnen we elke druppel voeding wel naar binnen kijken. Ik moet nog 55 cc voor 1 uur vannacht om de kinderarts tevreden te stellen. Dat is zo precies het tegenovergestelde. Ik kan niet wachten tot meneertje begint te smakken in zijn bedje nu
Ik ben benieuwd hoe ik daar later aan terug ga denken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72211253
Vicky, wat naar dat Tess zo van slag is door de vakantie. Ik hoop heel erg voor jullie dat ze thuis weer lekker in het goede ritme komt. En dat jij toe bent aan een kinderloos dagje is toch niet raar of slecht? Zeker ook gaan plannen hoor, en iets gaan doen waar je echt zin in hebt, zodat je lekker kunt genieten en opladen!

Ca.ra, dat is inderdaad nog even andere koek. Ik hoop van een kant dat je snel snapt wat we bedoelen, want dat betekent namelijk dat het met Thomas helemaal goed gaat!

Ik ben aan het proberern om vanavond tussen de voedingen ongeveer een uur te hebben, ipv bijna non-stop. So far, so good! Niet lezen hoor, dat ik dat type, anders treedt de Fok-wet weer in werking
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:05:57 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72212901
Och Vicky, is Tess nu zo van slag door de vakantie denk je?
Wij hebben afgelopen weekend een dagje sauna gehad, heerlijk! Lekker met manlief een dagje er tussenuit. Wij hadden een superdag en opa en oma ook Lekker doen hoor, van een dagje er tussenuit knap je echt op!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:07:23 #152
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72212940
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:09 schreef innepin het volgende:

Dus toch... ik WIST het
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:58:08 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72216749
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.

Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 03:30:09 #154
190853 RockabeIIa
pi_72220471
Lishe, ik vind dat niet meer dan logisch een jaar alweer ook...
pi_72222420
Lishe, ik kan me alleen maar voor proberen te stellen hoe dat moet voelen, lijtk me vreselijk. Hoe gaat het vandaag?

Ik heb vandaag een beetje een buh dag, ben net weer bij de HA geweest, heb ook nog bloedarmoede. Ik baal een beetje, weer iets wat komt door mn zwangerschap/bevalling. En vanmiddag naar de gyn waar ik enorm tegenop zie. En op mn werk is mijn contract ook niet verlengd, ook eigenlijk door mn zwangerschap. Blegh.
pi_72222942
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef Lishe het volgende:
Oo Vicky, ik hoop dat het te plannenis hoor, een kindvrije dag . Goed voor jezelf en de kinderen denk ik.

Waar het de afgelopen tijd zo goed ging ben ik nu bij de zure appel beland. Ik rammel. Sinds gisteren maar heeeel erg.. Vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger. Ik verwachtte een kind wat niet gekomen is. En nu voel ik ineens dat gat. En het kost me heeeel wat grzond verstand om het weg te relativeren. Ik hoop dat het overgaat. Maar ik wil 'm. Voor nu dan. Ik mis dat kind wat niet kwam. Bah.
Morgen voelt het hopelijk wat nuchterder.

Hier weer 2.8 kilo kwijt! In een week! Maar de dokter kan helemaal niets vinden verder..dan een iets snellere schildklier. Maar dan is t toch nog steeds niet normaal?! Begin me nu zelf een beetje zorgen te maken. want in dit tempo ben ik over een maand of 2 een luciferstokje.
Dietiste spreek ik maandag..
pi_72223061
Jeetje Kleurdoos, dat afvallen blijft maar doorgaan he Hopelijk helpt die dietist.
pi_72223222
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dan een iets snellere schildklier.
Wat vind je arts een iets snellere schildklier?
HEb je toevallig waarden?
Daar kun je nl. wel erg snel mee afvallen en weet niet of je er verder klachten van hebt anders moeten ze echt wat met medicatie doen hoor want daar kun je je erg ***** onder voelen weet ik uit ervaring.

Verder even een voor alle mama's en "fijn" dat je zo ook eens de andere kant leest.
Niet fijn voor jullie natuurlijk maar dat het gewoon ff lekker eerlijk opgeschreven kan worden i.p.v. alleen mooie verhalen. (hopelijk heb ik t beetje duidelijk omschreven)
pi_72223419
Lishe, wat vreselijk rot vind ik het voor je. Echt verdrietig is het. Dikke

KD, dat is niet best. Hopelijk stopt het snel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72223671
Lishe
tessie, wat klote allemaal. Maar je contract niet verlengeb vanwege zwangerschap mag niet!
KD, jeetje zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')