bij een spiraal moet je lichaam altijd eerst ff wennen. kan een paar maanden duren. als je het niet vertrouwt, kan je altijd ff naar de ha, natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef mikoxx het volgende:
Getsie Tessie, het zit je echt even niet mee allemaal.![]()
Ik heb 6 weken na de bevalling een spiraal laten plaatsen en ben nu al bijna 3 weken ongesteld. Herkenbaar? Of moet ik met toch een beetje zorgen gaan maken?
met bv kan je ook gewoon bloeden hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Tessie, wat raar en naar dat het zo liep bij de gyn. En nu? 'Gewoon' wachten?
Ik was al even gestopt met vloeien, wat ook klopt, want Senna is as maandag 6 weken, en nu heb ik weer bloedverlies. Heel helder en vandaag wat meer dan gisteren...het zal toch niet zo zijn dat ik al ongesteld word, he![]()
Ik word sowieso niet ongesteld vanwege de PCOS (vond ik heerlijk, als ik tenminste niet zwanger wilde worden) en nu geef ik bv dus hoor ik ook niet ongesteld te worden...dus ik vind het raar en niet leuk als het echt zo is. Even aankijken maar, maar ik kan me niets anders voorstellen waarom ik bloedverlies heb.
Je lichaam heeft groot gelijk, jij hebt toch wel genoeg reserves zal het wel denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met bv kan je ook gewoon bloeden hoor
i knows!
en volgens mijn lichaam hoort dat om de 15 dagen
Ik heb 7 juli een spiraal laten zetten en gebloed tot 18 augustus, dus ja dat kanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb 6 weken na de bevalling een spiraal laten plaatsen en ben nu al bijna 3 weken ongesteld. Herkenbaar? Of moet ik met toch een beetje zorgen gaan maken?
een week of 8/9 heeft het bij mij zeker geduurd voordat ik stopte met vloeien na het zetten van de spiraal en daar heeft de arts mij ook voor gewaarschuwd. Kan zelfs drie maanden zijn zei ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:53 schreef mikoxx het volgende:
de roooze kamerjas?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:24 schreef huuphuup het volgende:
hier ook maar een tvp enzo dan nu. Het mag, ik hoor ook bij de (nieuwe) moeders
Hier gaat het goed. Stuwing tot en metbegint nu wel erg pijnlijk te worden aan de rechterkant, zal blij zijn als ze straks wakker is en ik kan gaan voeden. Verder behalve de gebruikelijke ongemakken na een bevalling weinig problemen hier. Ik genees goed van de knip, de achterkant van de hechtingen zijn eruit gehaald vanmorgen en dat geeft wel enorme verlichting. Zolang ik gewoon rustig aan doe gaat het best.
En ons meisje oh jemig wat ben ik verliefd zegwat zijn we verliefd mag ik wel zeggen. Mn lief geniet enorm van de momenten met zn dochter. Ze wil graag dicht bij papa zitten, op zijn blote borst met zijn kamerjas om haar heen geslagen. Zo ontzettend lief om te zien
En we hebben net samen even boven het wiegje gehangen en allebei een klein traantje gelatenDaar is ze dan, ons meisje, t is helemaal echt-echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |