Haha the Jesus Juice idd. Een heilig drankje hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Idd.
En vergeet Jesus Juice niet, ook zo'n ex-Jehova imago-killertje
Ik word daar zo hebberig van, alleen heb ik geen idee wat ik precies van hem zou willen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:25 schreef veuvje het volgende:
Hebben jullie deze filmpjes wel eens gezien?
Ze zijn echt de moeite waard om te kijken....
Ja dat is lastig he dat had ik ook maar het is zoveel!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik word daar zo hebberig van, alleen heb ik geen idee wat ik precies van hem zou willen hebben.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja dat is lastig he dat had ik ook maar het is zoveel!!!!
En hebberig O JA!!!
Ja klopt uiteindelijk hebben ze er maar een soort expositie van gemaakt......ook vet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Noax het volgende:
[..]
Die hele veiling is toch inmiddels totaal van de baan?
Noem eens 10 pop platen die niet door MJ geschreven zijn die grotere klassiekers zijn dan Bilie Jean, Beat It, Thriller, etcetera?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:38 schreef Zapato het volgende:
En vergeet niet dat 'ie een heel bijzonder, opvallend stemgeluid heeft. Daarom waren de Jackson 5 ook zo populair. Iets in zn stem emotioneert (als dat een Nederlands woord is), waardoor je geraakt wordt door de muziek. Zoals NvM zegt, hij schrijft natuurlijk geen grensverleggende muziek.
Ehhhhhh, dat zou dus inhouden dat ie heel zijn leven geforceerd heeft gezongen?quote:
Njah, kijk, er zijn muzikaal gewoon beter artiesten. Hij is een goede songwriter, maar geen Stevie Wonde rof Prince die twintig instrumenten bespelen en elke tour nummers in een andere versie spelen, live zingen en dat al net zo lang als Michael.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Shitney het volgende:
[..]
Noem eens 10 pop platen die niet door MJ geschreven zijn die grotere klassiekers zijn dan Bilie Jean, Beat It, Thriller, etcetera?
Ik kan zelf maar een paar popartiesten bedenken die de gave hebben om tijdloze pop te schrijven en die vind ik zelf nog altijd slechter dan MJ omdat ze op andere vlakken tekort schieten. Ik kom eigenlijk niet verder dan Prince en George Michael. En heel misschien Madonna, hoewel haar grootste hits niet door haarzelf geschreven zijn.
Zo niet-grensverleggend is het volgens mij dus niet.
Phil Collins schiet me nu ook te binnen. Is Elton John ook pop? Volgens mij wel, dus die dan ook.
Serieus, Michael Jackson is van nature een bariton. Ik dacht ook dat hij een tenor of een contratenor was, maar hij was naar het schijnt een bariton. En hij zong inderdaad geforceerd, die hoge stem is aangeleerd. Je kan het ook horen aan zijn normale spraakstem en er bestaan ook nummers waarin hij in zijn lage regionen zingt en daaraan kan je niet eens horen dat hij het is. 2000 watts bijvoorbeeld, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde zat ik maar te wachten totdat MJ ging zingen en toen was het nummer afgelopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhhhh, dat zou dus inhouden dat ie heel zijn leven geforceerd heeft gezongen?
Om een Nederlands voorbeeld te noemen, Marco Bakker is een bariton, maar die zou toch niet altijd en eeuwig zo kunnen zingen als MJ deed, en Marco is dan tenminste nog supergeschoold.
MJ was een tenor. Een hoge tenor zelfs. Ik zou willen zeggen een contratenor. Hetgeen dan ook meteen goed te rijmen valt met zijn androgyniteit.
Dat snap ik dus niet he. Hoe kan je nou al 20 jaar zijn muziek luisteren en nķet horen dat dat Michael is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:58 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, Michael Jackson is van nature een bariton. Ik dacht ook dat hij een tenor of een contratenor was, maar hij was naar het schijnt een bariton. En hij zong inderdaad geforceerd, die hoge stem is aangeleerd. Je kan het ook horen aan zijn normale spraakstem en er bestaan ook nummers waarin hij in zijn lage regionen zingt en daaraan kan je niet eens horen dat hij het is. 2000 watts bijvoorbeeld, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde zat ik maar te wachten totdat MJ ging zingen en toen was het nummer afgelopen. Bleek hij het al die tijd al te zijn.
Ik ben het hier volstrekt niet mee eens. Maar als pop fan ben ik wel gewend dat men denkt dat pop niemendalletjes zijn. Net als Abba bijvoorbeeld, daarvan zegt men ook vaak dat het geen goede nummers zijn. Dan denk ik meestal: als het zo makkelijk en zo nietszeggend is, waarom doet niet iedereen dat dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:55 schreef Zapato het volgende:
[..]
Njah, kijk, er zijn muzikaal gewoon beter artiesten. Hij is een goede songwriter, maar geen Stevie Wonde rof Prince die twintig instrumenten bespelen en elke tour nummers in een andere versie spelen, live zingen en dat al net zo lang als Michael.
Ik denk dat hij wel het tįlent heeft, maar dat er voor Michael maar een gebod is: het gebod van nummer 1. Niet het gebod van de muzikaal gezien beste plaat.
http://en.wikipedia.org/w(...)ng_singles_worldwidequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Shitney het volgende:
Noem eens 10 pop platen die niet door MJ geschreven zijn die grotere klassiekers zijn dan Bilie Jean, Beat It, Thriller, etcetera?
Ik dacht de eerste keer dat het een duet was, ik was echt verbaasd dat hij alle vocals doet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:00 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he. Hoe kan je nou al 20 jaar zijn muziek luisteren en nķet horen dat dat Michael is.
HIj zegt zelf: "I'm a tenor".quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:58 schreef Shitney het volgende:
Serieus, Michael Jackson is van nature een bariton. Ik dacht ook dat hij een tenor of een contratenor was, maar hij was naar het schijnt een bariton.
Dįt ben ik met je eens. Hij schreef verdomd goede tijdloze pop. Maar toch vind ik m als muzikant op een lager treetje staan dan een hoop anderen. Maar zoals ik al zei, ik denk dat dat met zn keuzes en interesses te maken heeft. Je hoort wel dat er godsgruwelijk veel muzikaliteit in die man zat, maar voor hem was de muziek maar een onderdeel van het geheel en daarom is ie ook zo groot geworden. Įlles wat hij deed, kon je niet bter doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ben het hier volstrekt niet mee eens. Maar als pop fan ben ik wel gewend dat men denkt dat pop niemendalletjes zijn. Net als Abba bijvoorbeeld, daarvan zegt men ook vaak dat het geen goede nummers zijn. Dan denk ik meestal: als het zo makkelijk en zo nietszeggend is, waarom doet niet iedereen dat dan?
Het lijkt me dat er een reden voor is dat MJ de bestverkopende artiest ter wereld is. Of dat we meer dan 30 jaar na dato nog steeds allemaal blij worden van een nummer als Waterloo of Dancing Queen, om maar even een ander voorbeeld dan MJ aan te halen. Goede, tijdloze pop is net zo'n kunst als soul zoals Stevie Wonder die schreef.
Tel het aantal pop platen in die lijst eens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ng_singles_worldwide
En dat ben ik dan weer met jou eens, dat de muziek voor MJ maar een onderdeel van het geheel was. En dat is nu net het geheimquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:06 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dįt ben ik met je eens. Hij schreef verdomd goede tijdloze pop. Maar toch vind ik m als muzikant op een lager treetje staan dan een hoop anderen. Maar zoals ik al zei, ik denk dat dat met zn keuzes en interesses te maken heeft. Je hoort wel dat er godsgruwelijk veel muzikaliteit in die man zat, maar voor hem was de muziek maar een onderdeel van het geheel en daarom is ie ook zo groot geworden. Įlles wat hij deed, kon je niet bter doen.
In feite is die hele lijst pop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:07 schreef Shitney het volgende:
[..]
Tel het aantal pop platen in die lijst eens?
Ah, het gaat je puur om popmuziek. Dacht standaard top40 spul.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:07 schreef Shitney het volgende:
Tel het aantal pop platen in die lijst eens?
Nee het idee was dat jij een robijn-kloon zou hebben gemaakt. Nevermind gast.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef Rnnz het volgende:
Daar ben ik weer..
Even voor de duidelijkheid: ik weet niet of het al opgelost was, maar ik ben niet de kloon van Robijn. Valt me een beetje tegen dat jullie dat denken.
En nu hopelijk weer een normale voortgang van dit topic.
Nee maar Billie Jean dan weer wel. En dat is natuurlijk wel echt een dijk van een nummer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, het gaat je puur om popmuziek. Dacht standaard top40 spul.
Thriller heeft ie niet zelf geschreven, denk ik?
Ik heb geen idee meer van wie of waar ik het gehoord heb, ik heb dat jaren geleden al eens gehoord. Net zoals ik ook meerdere keren gehoord heb dat hij een bereik van 8 octaven had. Aangezien dat zacht gezegd nogal bijzonder is, is me dat bijgebleven. Of het waar is weet ik natuurlijk ook niet, ik stond niet naast hem in de badkamer als hij stond te zingen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
HIj zegt zelf: "I'm a tenor".
Misschien TMZ ff mailen dat je een primeur hebt?
Bing Crosby en Elvis en zo zou ik geen pop noemen. Eerder rythm and blues, of rock and roll, of swing of iets in die geest. Ik hanteer de definitie dat pop zo'n beetje begonnen is met de Beatles, en geperfectioneerd is door MJ. Maar dat is mijn persoonlijke definitie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In feite is die hele lijst pop.
Ik dacht dat hij het samen met Rod Temperton geschreven heeft? De starlight versie was toch door hem zelf geschreven? Dat lijkt al verdomd veel op het eindresultaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, het gaat je puur om popmuziek. Dacht standaard top40 spul.
Thriller heeft ie niet zelf geschreven, denk ik?
Als je een bariton stem uit de populaire muziek wilt vergelijken met MJ zijn, wat jij dan noemt bariton, dan kan ik zeggen dat de volgende mensen bariton zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:58 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, Michael Jackson is van nature een bariton. Ik dacht ook dat hij een tenor of een contratenor was, maar hij was naar het schijnt een bariton. En hij zong inderdaad geforceerd, die hoge stem is aangeleerd. Je kan het ook horen aan zijn normale spraakstem en er bestaan ook nummers waarin hij in zijn lage regionen zingt en daaraan kan je niet eens horen dat hij het is. 2000 watts bijvoorbeeld, de eerste keer dat ik dat nummer hoorde zat ik maar te wachten totdat MJ ging zingen en toen was het nummer afgelopen. Bleek hij het al die tijd al te zijn.
Sowieos tenor idd, maar dat lage stuk is ook sowieso zn eigen stem. Die laagte haalt ie makkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je een bariton stem uit de populaire muziek wilt vergelijken met MJ zijn, wat jij dan noemt bariton, dan kan ik zeggen dat de volgende mensen bariton zijn
Tom Jones
Levi Tubbs (Four Tops) is misschien nog wel het beste te vergelijken met MJ
En zelfs Corey Taylor van Slipkot is een bariton als ie normaal zingt. Wereldnummer trouwens![]()
Die hebben toch bij lange na niet het hoge timbre van MJ? In 2000 Watts hoor ik nog steeds een tenor hoor. Dat stukje in het begin, dat praten zeg maar, is met behulp van een vocoder gedaan denk ik zomaar.
Ja, maar waarom zou je dat gaan denken? Een beetje raar om mijn naam zomaar op te gooien imo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee het idee was dat jij een robijn-kloon zou hebben gemaakt. Nevermind gast.
Rnnz, je denkt toch niet echt dat iemand hier dacht dat jij die kloon was hč? Maar goed. Never mind.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat gaan denken? Een beetje raar om mijn naam zomaar op te gooien imo.![]()
Maar goed, never mind.
8 octaven? Godsonmogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer van wie of waar ik het gehoord heb, ik heb dat jaren geleden al eens gehoord. Net zoals ik ook meerdere keren gehoord heb dat hij een bereik van 8 octaven had. Aangezien dat zacht gezegd nogal bijzonder is, is me dat bijgebleven. Of het waar is weet ik natuurlijk ook niet, ik stond niet naast hem in de badkamer als hij stond te zingen.
Maar volgens mij is het een feit dat hij zijn natuurlijke bereik door training veranderd en als het ware "opgerekt" heeft.
Ik vertel ook maar wat ik een aantal producers die met MJ gewerkt hebben heb horen vertellen. Ik heb ook nooit met hem in de studio gestaan. Maar ik heb meerdere bronnen meermaals horen vertellen dat MJ zijn falsetto puur door training gecreėerd heeft en dat dat een van de redenen was waarom hij altijd met dat zachte hoge stemmetje praatte.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je een bariton stem uit de populaire muziek wilt vergelijken met MJ zijn, wat jij dan noemt bariton, dan kan ik zeggen dat de volgende mensen bariton zijn
Tom Jones
Levi Tubbs (Four Tops) is misschien nog wel het beste te vergelijken met MJ
En zelfs Corey Taylor van Slipkot is een bariton als ie normaal zingt. Wereldnummer trouwens![]()
Die hebben toch bij lange na niet het hoge timbre van MJ? In 2000 Watts hoor ik nog steeds een tenor hoor. Dat stukje in het begin, dat praten zeg maar, is met behulp van een vocoder gedaan denk ik zomaar.
Ach, ik weet het niet. Heb even snel het topic doorgelezen, vandaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rnnz, je denkt toch niet echt dat iemand hier dacht dat jij die kloon was hč? Maar goed. Never mind.
ik zeg toch juist dat me dat vooral is bijgebleven omdat ik het zacht gezegd nogal bijzonder vond. Mij lijkt het ook onmogelijk, maar ik heb geen idee wat MJ wel of niet kon. Ik weet wel zeker dat hij die falsetto heeft aangeleerd. Dat hebben Paul McCartney, Quincy Jones en Stevie Wonder alledrie afzonderlijk in verschillende periodes en op verschillende gelegenheden verteld en eerder vanavond kwam ik weer iemand anders tegen, een of andere producer, die dat ook zegt in een docu, ik kwam er toevallig langs toen ik dat ebony interview aan het zoeken was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
8 octaven? Godsonmogelijk
Whitney heeft er al 5 en dat is echt een supersupersuper uitzondering.
Een moderne piano heeft 7 1/4e octaafJij wilt beweren dat MJ meer noten zong als er op een piano kunnen??
Sorry Shitney.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat het een duet was, ik was echt verbaasd dat hij alle vocals doet.
Leuk initiatief!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Kijk dan wat een grappige OP:
Michael Jackson 29 augustus ballonnen op de Dam
Dit vond ik in een eerder topic op FOK!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef ElizabethR het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja Rnnz, lijkt mij ook realistisch, 4 octaven.
Maar zoals met alles over MJ, het wordt allemaal in de hoogte, breedte en lengte uitvergroot om hem maar zo interessant mogelijk te doen lijken.
quote:Michael Jackson heeft een bereik van zo'n 4 octaven. In de jaren 80 was z'n bereik E2-B5, maar op latere leeftijd is z'n stem lager geworden waarbij hij nog steeds de hoge noten kan halen.
Had hier vanavond een discussie over, ik hoorde dat hij gezegd heeft dat hij drie speciale octaven had, en dat hij deze altijd heeft gehad. Dit vertelde hij tijdens een interview met Jesse Jackson in 2003. Weet niet of het waar is, maar de docu op youtube bestaat uit zes delen van tien minuten, ga ik nu niet meer kijken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef Rnnz het volgende:
Ik schat dat Michael zo'n vier octaven had. Laten we niet vergeten dat hij niet alleen de hoogte goed was, maar ook in de laagte behoorlijk kon zingen.
ik vind het wel een goed nummer, maar luister nu toch maar ff naar 'Another Part Of Me'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:17 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb trouwens een beetje een haat/liefde-verhouding met We've had enough. De ene keer vind ik hem geniaal, en soms heb ik zoiets van... 'mjah, wel okee'.
Grappig, die zweetplekken....quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
MTV!!!
Nou ja, dan zal hij het waarschijnlijk jaren later bezocht hebben. In mijn herinnering was het in diezelfde tijd, maar dat kan dus blijkbaar niet. Alhoewel ik persoonlijk 1984/1988 wel dezelfde tijd vindquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:54 schreef DrDentz het volgende:
Dat lijkt me technisch gezien een vreemd verhaal. Michael Jackson kocht Neverland pas in 1988. Thriller kwam in 1984 al op televisie.
Bel 'm even op zou ik zeggen, van de week is o.a. zijn nummer uitgelektquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal hij het waarschijnlijk jaren later bezocht hebben. In mijn herinnering was het in diezelfde tijd, maar dat kan dus blijkbaar niet. Alhoewel ik persoonlijk 1984/1988 wel dezelfde tijd vind. Maar ik weet wél zeker dat ik ergens-in-de-jaren-80 heb gehoord/gelezen dat Erik de Zwart daar een bezoek had gebracht.
Van Erik de Zwart weet ik dat niet, wel van Wessel van Diepen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen in dit topic, want ik heb een vraagje.
In mijn herinnering was de primeur van de videoclip van Thriller bij Erik de Zwart in Countdown. Maar ik heb in die tijd ook gehoord/gelezen dat Erik de Zwart destijds een bezoek had gebracht aan Neverland en dat hij een contract moest tekenen dat hij nooit naar buiten mocht brengen van bepaalde dingen die hij daar gezien had.
En ik heb daar inderdaad ook nooit meer iets over gehoord of gelezen, weet iemand hier meer van dat bezoek?
Ik vond het trouwens ook altijd raar dat er destijds zo weinig naar buiten werd gebracht over het Pepsi-incident, want dat heeft op mijn leven toch echt invloed gehad. Als ik bijvoorbeeld in een café was waar kaarsen brandden en ik liep daarlangs, vroeg ik bijna altijd aan iemand of mijn haar niet in de fik stond en dan zei ik erbij dat je dat niet schijnt te merken, want dat had Michael Jackson ook
.
Check dit fragment, dat was Wessel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
heb ook eens gehoord bij één of ander tv-programma dat iemand met een zogenaamde prijs naar hem toe was gegaan (iemand uit Nederland)
iets van een liefdadigheids prijs, dat ze die bij hem kwamen uitreiken
kregen ze ook allemaal cadeautjes mee enzo toen ze weer weggingen
Waarom wist Michael Jackson dat zo zeker van Adam Curry?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Adam Curry mocht hem eens de Video Vanguard Artist of the Decade Award ofzo uitreiken. Toen hij hem een hand gaf wist hij één ding zeker: deze man heeft geen seks.
strakke opmerkingquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom wist Michael Jackson dat zo zeker van Adam Curry?
Ja bijna goed, rond de 1.75.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Hij vond 'Mike' ook geen kleine jongen. Toch wel minimaal 1.90.
Ik heb hier in het verleden zoveel over gelezen, maar heb geen idee wat er van te geloven..quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[ afbeelding ]
man, respect![]()
als ik dat ga proberen, val ik 100% zeker op de grond
zal het met die schoenen dan al zoveel beter gaan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet als je de juiste schoenen aan hebt.
[ afbeelding ]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Die schoentjes moet je wel hebben hoor. Anders blijf je oefenen.![]()
Je ziet voordat ze zich vastklikken een explosie aan de zijkant van het podium, om de kijkers af te leiden.
Niet echt, tis wel echt. Hij staat alleen wel vast. Is t nog steeds wel een prestatie en fucking gaaf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).
Hier valt hij namelijk:
Zo, ik zou wel es willen weten hoe pissed hij was op dat moment...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).
Hier valt hij namelijk:
Daarom juist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Behoorlijk pissed denk ik.![]()
Hij kan niet tegen foutjes.
ik weet eigenlijk naast dit filmpje van de Smooth Criminal uitvoering, niet meer filmpjes waarop hij een fout maakt (iig, een fout die opvalt)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:11 schreef Noax het volgende:
[..]
Daarom juist.![]()
Hij laat niets merken en gaat gewoon verder, alsof er nooit iets is voorgevallen.
deze bedoel je denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Er is ook zo'n filmpje waarbij het podium heel glad is, dan ziet hij er ook niet echt blij uit.
quote:
Shamonequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
beter dan dat je iets anders poetst, bijvoorbeeld de WC's in een truckersrestaurant ofzo, toch?![]()
luister nu 'You Rock My World'
Deze schoonmaker heeft vast ook iets te vertellen om de komende verjaardagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:34 schreef veuvje het volgende:
Wat een geweldige filmpjes!
Die mensen die de vloer aan het schoonmaken (what ever) zijn![]()
Die komen thuis....weet je wat ik gedaan heb.....de vloer gepoetst voor Michael Jackson![]()
Maar die lean is echt wel heel erg goed en je ziet wel aan hem dat hij echt pissed is als hij valt!
geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze schoonmaker heeft vast ook iets te vertellen om de komende verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |