Jep, ben het hele Fok goed zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind overigens, ook het KLB topic doorgelezen hebbende, dat jij ook behoorlijk onvolwassen gedrag vertoont. Je scheld echt iedereen uit.
Zo'n stiekemerd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat het Rnnz niet is. Dat is nog 1 van de meest normale personen hier.
Je ziet het, ze doet het allemaal zelf door als een bloedhond overal bovenop te springen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:14 schreef Shitney het volgende:
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doosen ik sop ook op MJ
![]()
maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
Stranger in Moscowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je ziet het, ze doet het allemaal zelf door als een bloedhond overal bovenop te springen.
Vraagje aan jou. Wegens een sterfgevalletje moet ik een nummer hebben van MJ dat op een begrafenis gedraaid kan worden en niet is:
Gone too soon
Heal the WOrld
You are not alone
Of anderszins voorspelbare crap die iedereen draait op begrafenissen.
Heb jij het ultieme nummer? M.a.w. wat zou jij draaien?
Denk je?quote:
quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jep, ben het hele Fok goed zat.
Ajuus, ik heb gemeld wat er te melden valt, en verder toedeloe.
Pubers op FOKquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:01 schreef Bevin het volgende:
Verzoek tot niet klakkeloos overnemen van tabloids
Het is der zoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben in de war
zullen we erachter komen wie die kloon is
Een kloon van mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:37 schreef Robijn1961 het volgende:
Hoi Mods,
Er zit een kloon van mij in het topic over Michael Jackson.
Zou kunnenquote:
Dat is gepost door Robijn1961 en zelf zei ze dat die account gekraakt wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Het kan ook Robijn zelf zijn, let op wat ze hier schrijft:
[..]
Een kloon van mij.
Zodra de aandacht in dit topic weer een beetje naar Michael Jackson en zijn muziek dreigt te verschuiven komt ze als een duveltje uit een doosje tevoorschijn met een nieuwe 'rel'.
Ok, nou mocht je ooit nog terug willen komen, mail dan maar ff op Robijn1961@gmail.com, dan krijg je de passquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Stelletje zielepieten, ik zou niet eens weten hoe ik een kloon moet aanmaken.
Pubers. Ben blij dat mijn zoon zo heel anders is.
Gegroet, nep fans.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:21 schreef senesta het volgende:
- Nevermind, ik snap er nu niets meer van met dat kloongedoe-
Oh ja Bevin, dit heb ik ook echt veroorzaakt he. Nee dus. Maar tis Fok he. Vreemde waarden en normen. KOTS.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Bevin het volgende:
Laten we het hopen, hier schiet niemand wat mee op.
Was jij niet weg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh ja Bevin, dit heb ik ook echt veroorzaakt he. Nee dus. Maar tis Fok he. Vreemde waarden en normen. KOTS.
Als jouw zoon op jou lijkt gaat ie het nog heel erg zwaar krijgen in zijn leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Stelletje zielepieten, ik zou niet eens weten hoe ik een kloon moet aanmaken.
Pubers. Ben blij dat mijn zoon zo heel anders is.
Gegroet, nep fans.
Je weet dat Dentz altijd iedereen een beetje voor de gek houdt en een beetje zit op te fokken, als je steeds blijft reageren.. En hij valt nog wel mee, dat heb je in KLB wel gemerkt. Je moet niet overal zo dom achteraan springen, als je het gewoon negeert is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh ja Bevin, dit heb ik ook echt veroorzaakt he. Nee dus. Maar tis Fok he. Vreemde waarden en normen. KOTS.
Neem een rennie en een kopje slappe bouillon, je kotst wat af zeg!!quote:
Stoute Dentz met z'n kloonquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Je weet dat Dentz altijd iedereen een beetje voor de gek houdt en een beetje zit op te fokken, als je steeds blijft reageren.. En hij valt nog wel mee, dat heb je in KLB wel gemerkt. Je moet niet overal zo dom achteraan springen, als je het gewoon negeert is er niets aan de hand.
Zou maar zo kunnen, maar care, ik ga der vandoor, heb der nu wel genoeg vanquote:
Ze heeft een rood symbooltje, betekent toch dat niemand ziet of ze online is of niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ze staat niet meer in de 'online users', zou het dan toch
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf voor wie het is, maar zelf vind ik One day in your life, We've got forever en Someone in the Dark mooie begrafenis nummers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je ziet het, ze doet het allemaal zelf door als een bloedhond overal bovenop te springen.
Vraagje aan jou. Wegens een sterfgevalletje moet ik een nummer hebben van MJ dat op een begrafenis gedraaid kan worden en niet is:
Gone too soon
Heal the WOrld
You are not alone
Of anderszins voorspelbare crap die iedereen draait op begrafenissen.
Heb jij het ultieme nummer? M.a.w. wat zou jij draaien?
Inderdaad ook een mooi nummer. Maar vind ik persoonlijk meer geschikt voor geliefden, en volgens mij is het geen geliefde waarvoor ze het vraagt. Ik kreeg niet die indruk althans.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:39 schreef Bevin het volgende:
For all time vind ik zelf heel mooi, krijg er sowieso al bijna altijd tranen van in mijn ogen, is wellicht ook wel geschikt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef veuvje het volgende:
Je bent even weg en er gebeuren weer hele rare dingen dier op het forum![]()
Zo stelletje onvolwassen FOKker, tuig zijn jullie![]()
![]()
verder zijn er een hele hoop nummer mooi voor op begrafenissen van MJ maar ik vindt Smile ook een mooie optie!
Sluit ik me helemaal bij aanquote:
Ik heb het alleen gelezen en er niets van gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Ich habe eine kleine Frage.
De jongen die zogenaamd aangerand was door MJ en daar 20x miljoen voor gehad zou hebben, heeft hij nu wel of niet voor een camera verklaart dat het een grote leugen was?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef veuvje het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan
Ik vond het zo een mooi moment dat Usher naar de kist liep en zijn hand erop legde wauw ik liep helemaal leeg![]()
Die vind ik ook heel goed jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Kippenvel ik moet weer janken
Ik zag een tijdje terug dat iemand een link had gezet naar een filmpje over de advocaat van Michael die uitleg gaf over het proces en die vertelde dat hij al mensen klaar had staan die onder ede wilde vertellen dat Jordie (vooral zijn pa) alles had verzonnen en dat tegen hun gezegd had.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gelezen en er niets van gezien.
O nee, zeker geen geliefde. Gewoon, een kennis die MJ fan was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:47 schreef Shitney het volgende:
[..]
Inderdaad ook een mooi nummer. Maar vind ik persoonlijk meer geschikt voor geliefden, en volgens mij is het geen geliefde waarvoor ze het vraagt. Ik kreeg niet die indruk althans.
Lol, dat had ik nou ook. Dacht dat het weer rustig was geworden, komt er weer een rel. Het lijkt hier wel een soapquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef veuvje het volgende:
Je bent even weg en er gebeuren weer hele rare dingen hier op het forum![]()
Zo stelletje onvolwassen FOKker, tuig zijn jullie![]()
![]()
verder zijn er een hele hoop nummer mooi voor op begrafenissen van MJ maar ik vindt Smile ook een mooie optie!
Nee, het schijnt een fanclub te zijn die dit naar voren heeft gebracht, het is dus niet waar. Ik heb dit ergens op Fok! gelezen, maar weet niet meer waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
De jongen die zogenaamd aangerand was door MJ en daar 20x miljoen voor gehad zou hebben, heeft hij nu wel of niet voor een camera verklaart dat het een grote leugen was?
We hebben onze eigen soap....Goede FOKkers, slechte FOKkers!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, dat had ik nou ook. Dacht dat het weer rustig was geworden, komt er weer een rel. Het lijkt hier wel een soap![]()
OT:
For All Time![]()
Little Susie![]()
Smile![]()
Speechless vind ik het mooiste nummer van Invincible. Butterflies, Cry, 2000 watts en You Rock my World zijn voor mij daarna de beste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef veuvje het volgende:
[..]
en dat kan ook niet meer! Ze hebben het forum gesloten voor nieuwe aanmeldingen!
En Invincible vind ik ook een lekker album er staan prachtige nummers op! Ik vind Speechless echt super mooi!
Hmmm.. idee voor een real life soap? Ik reageer er maar niet meer op.... wat een gedoe zeg echt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:43 schreef veuvje het volgende:
[..]
We hebben onze eigen soap....Goede FOKkers, slechte FOKkers!!!![]()
Is Little Susie niet wat te heftig of zo voor een begrafenis......? For all time
Ik vind Threatened echt super vet!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Speechless vind ik het mooiste nummer van Invincible. Butterflies, Cry, 2000 watts en You Rock my World zijn voor mij daarna de beste.
Ik geloof dat Robijn ook écht weg is nu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hmmm.. idee voor een real life soap? Ik reageer er maar niet meer op.... wat een gedoe zeg echt.
Voor een begrafenis welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:43 schreef veuvje het volgende:
[..]
We hebben onze eigen soap....Goede FOKkers, slechte FOKkers!!!![]()
Is Little Susie niet wat te heftig of zo voor een begrafenis......? For all time
Dan ga ik helemaal met je mee wat een fucking tranentrekker!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor een begrafenis wel, maar het is gewoon één van mijn favoriete nummers, vandaar nog een keer
Little Susie![]()
Ik hoop gewoon dat al het gedoe voorbij is nu. Ik wilde gewoon praten over MJ, zijn muziek en zijn leven, niet over wie de grootste fan is of was. Ik ben 23, maar dat zegt niet dat ik geen echte fan ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Robijn ook écht weg is nu.
Vraag is eerder voor hoelang
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dan ga ik helemaal met je mee wat een fucking tranentrekker!!!!
Echt een geil nummer is dat. Ik weet niet wat het is, misschien omdat je ineens elke dag weer doodgegooid wordt met MJ, maar ik heb een soort terugval naar mijn puberteit waarin ik dolverliefd op MJ was. Jaren geen last van gehad, maar nu kan ik nummers als Give in to me echt niet horen zonder niet ogenblikkelijk aan seks te denken. Ik word er zelfs zelf een beetje gek van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:52 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik vind Threatened echt super vet!!!
En inderdaad het is het beste om er gewoon niet op te reageren....![]()
Laten we het over zijn geweldige muziek gaan hebben....ik heb nu Give In To Me op staan....wauw wat een bizar goed nummer THUMBS UP!!!!!
Alweer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:55 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat al het gedoe voorbij is nu. Ik wilde gewoon praten over MJ, zijn muziek en zijn leven, niet over wie de grootste fan is of was. Ik ben 23, maar dat zegt niet dat ik geen echte fan ben.
Ik luister trouwens Leave Me Alone (alweer ja)
Klopt en terecht!!!!! Het is een bizar geil nummer en come to gether (ja die van de beatles) vind ik ook zo een tintje eraan zitten het is wat ruiger....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef Shitney het volgende:
[..]
Echt een geil nummer is dat. Ik weet niet wat het is, misschien omdat je ineens elke dag weer doodgegooid wordt met MJ, maar ik heb een soort terugval naar mijn puberteit waarin ik dolverliefd op MJ was. Jaren geen last van gehad, maar nu kan ik nummers als Give in to me echt niet horen zonder niet ogenblikkelijk aan seks te denken. Ik word er zelfs zelf een beetje gek van.
Ja hoor. En bedankt he. Noem jij even het allergeilste nummer van MJ. Heb je die video weleens gezien? Ik heb dat destijds in de bioscoop gezien (ja, ik ben echt zo sneuquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:59 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt en terecht!!!!! Het is een bizar geil nummer en come to gether (ja die van de beatles) vind ik ook zo een tintje eraan zitten het is wat ruiger....trek me maar uit mekaar zeg maar!!!
heerlijk Dirty Diana ook zo een mooi voorbeeld heerlijk!!!!
Indirecte zelfverheerlijking. In het kader van niemand merkt het op, dus ik zeg het zelf maar even?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef Shitney het volgende:
Hebben jullie trouwens in de gaten hoe ontzettend goed ik al wekenlang dat gedoe negeer? Ben gewoon trots op mezelf. Zal mijn leeftijd wel zijn, dat ik dat veel beter kan dan jullie.
Volgens mij is het echt een goed idee om hier niet meer over door te gaan anders kunnen we straks niet meer herder nadenkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja hoor. En bedankt he. Noem jij even het allergeilste nummer van MJ. Heb je die video weleens gezien? Ik heb dat destijds in de bioscoop gezien (ja, ik ben echt zo sneu) en daar heb ik weken slapeloze nachten van gehad. Goddamn, wat is dat een tering geil nummer en wat was hij zelf ook wrroooaaarrrr in die video.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:59 schreef veuvje het volgende:
[..]
Klopt en terecht!!!!! Het is een bizar geil nummer en come to gether (ja die van de beatles) vind ik ook zo een tintje eraan zitten het is wat ruiger....trek me maar uit mekaar zeg maar!!!
heerlijk Dirty Diana ook zo een mooi voorbeeld heerlijk!!!!
EDIT: hmmm misschien moet ik dit niet vertellen straks wordt Bobbie bang voor me en wil hij niet meer mee naar de bios.....![]()
Tsja het is hoe je erover denkt....ik kan zijn muziek geweldig waarderen en zijn shows ja geweldig!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef NvM het volgende:
[..]
Indirecte zelfverheerlijking. In het kader van niemand merkt het op, dus ik zeg het zelf maar even?
Ben benieuwd of hier ook echt over de muziek van Michael gepraat wordt. Volgens mij alleen maar de ophemelen van een persoon die allen hier nooit gekend hebben.
Inhoudelijk: wát maakte of kraakte de muziek van Michael precies?
Zelf ben ik van mening dat het vooral de show, presentatie, en muziek samen was. Het gehele plaatje dus. Maar als je elk stuk apart neemt, was de muziek niet echt bijzonder, Michael als persoon maar zielig, en de shows (voornamelijk de fans) eng om te zien. Spektakel, dat wel.
Neu, was 1 site waar het opstond en die linkte terug naar een MJ-sopsite...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Ja ik kan er niets aan doen hoorquote:
Ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef NvM het volgende:
[..]
Indirecte zelfverheerlijking. In het kader van niemand merkt het op, dus ik zeg het zelf maar even?
Dat ben ik niet geheel mey je eens. Voor wat betreft de muziek vind ik die wel degelijk heel bijzonder, zeker als je het binnen de context van de tijd waarin het gemaakt werd plaatst. Off the Wall is voor zijn tijd echt een ontzettend vernieuwende plaat, muzikaal gezien. Zelfde geldt voor Thriller, en eigenlijk voor Bad ook nog wel. Dangerous en alles wat daarna komt hebben dat minder, maar met name die eerste 3 albums zijn muzikaal echt innovatief. Michael Jackson had de gave om wat er al was naar een hoger niveau te tillen, als het ware.quote:Ben benieuwd of hier ook echt over de muziek van Michael gepraat wordt. Volgens mij alleen maar de ophemelen van een persoon die allen hier nooit gekend hebben.
Inhoudelijk: wát maakte of kraakte de muziek van Michael precies?
Zelf ben ik van mening dat het vooral de show, presentatie, en muziek samen was. Het gehele plaatje dus. Maar als je elk stuk apart neemt, was de muziek niet echt bijzonder, Michael als persoon maar zielig, en de shows (voornamelijk de fans) eng om te zien. Spektakel, dat wel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef Shitney het volgende:...maar nu kan ik nummers als Give in to me echt niet horen zonder niet ogenblikkelijk aan seks te denken. Ik word er zelfs zelf een beetje gek van.
Ik in ieder geval niet, nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bejaardensex, of was Robijn die 45+ -er
Hier ben ik het inderdaad met je eens. Het is zich tegen hem gaan keren. Maar ik denk dat MJ ook succesvol was geweest als hij niet 'zielig' was. Omdat zijn muziek vernieuwend is, en was. Als je kijkt naar Invincible, dat is een album waar ik echt aan moest wennen, toen ik het kreeg en het luisterde dacht ik: Damn.. daar staan veel nummers op die niet MJ-style zijn. Maar het was nieuw, hij probeerde een nieuwe stijl. En daar was hij ook goed in. Dat maakt hem qua muziek voor mij een briljant persoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Michael als persoon lijkt mij om die reden ook niet echt zielig. Ik denk dat hij in het begin die zielige factor cultiveerde, en dat dat later eigenlijk met hem aan de haal is gegaan. Ik denk dat hij in de early years de mystiek van de onbegrepen artiest met de klotejeugd gebruikte zoals hij bijvoorbeeld ook zijn kleding gebruikte. Ter meerdere eer en glorie van zijn vak.
SO TRUE allemaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Hier ben ik het inderdaad met je eens. Het is zich tegen hem gaan keren. Maar ik denk dat MJ ook succesvol was geweest als hij niet 'zielig' was. Omdat zijn muziek vernieuwend is, en was. Als je kijkt naar Invincible, dat is een album waar ik echt aan moest wennen, toen ik het kreeg en het luisterde dacht ik: Damn.. daar staan veel nummers op die niet MJ-style zijn. Maar het was nieuw, hij probeerde een nieuwe stijl. En daar was hij ook goed in. Dat maakt hem qua muziek voor mij een briljant persoon.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Bejaardensex, of was Robijn die 45+ -er
Dat zeker, hij zei ook van zichzelf dat hij childlike is, niet childish (als ik dat goed schrijf). Hij was zeker heel slim. Daarom vind ik het ook zo jammer dat het 'algemene' beeld van MJ is dat hij zielig is en slachtoffer. Hij was een slachtoffer, zoals met Gavin Arviso en Jordy Chandler, dat was zielig. Maar hij IS niet zielig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen ook vooral nu een beeld hebben van een willoos, eigenlijk wat gestoord, mankind voor ogen hebben. Daarbij word nu erg voorbij gegaan aan het muzikale genie wat hij echt wel was![]()
Ik geloof ook echt dat hij echt wel slimmer en geslepener was dan een hoop mensen denken
Totaal niet. Ben het helemaal met jullie eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Dat zeker, hij zei ook van zichzelf dat hij childlike is, niet childish (als ik dat goed schrijf). Hij was zeker heel slim. Daarom vind ik het ook zo jammer dat het 'algemene' beeld van MJ is dat hij zielig is en slachtoffer. Hij was een slachtoffer, zoals met Gavin Arviso en Jordy Chandler, dat was zielig. Maar hij IS niet zielig.
Werkt dat niet bij iedere artiest zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:52 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hij geeft inderdaad aan dat hij bepaalt wat wij zien. Wat je ziet, is wat hij wil dat je ziet.
Tot aan z'n rechtzaak. Want toen kregen we porno te zien. Dat nekte hem ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:52 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hij geeft inderdaad aan dat hij bepaalt wat wij zien. Wat je ziet, is wat hij wil dat je ziet.
Het hangt ervan af. Sommige artiesten, zoals George Michael bijvoorbeeld, willen inderdaad alleen vanuit een bepaalde hoek gefotografeerd worden en gefilmd worden. Maar wat bijzonder aan wat hij vertelt is, is dat hij alles doet. De choreografie, de aankleding, en dus ook zelfs de regie. Dat is al jaren, sinds de jaren 80 iets waarvan meerdere mensen, zoals John Landis en Steven Spielberg en meer van dat soort mensen, verteld hebben hoe bijzonder dat was en hoe goed hij daarin ook was. Om Q maar te citeren: "the consummate entertainer".quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:55 schreef veuvje het volgende:
[..]
Werkt dat niet bij iedere artiest zo?
Dat ze alleen van die kant gefotografeerd willen worden en zo bepalen welke shots blijven en gaan.....
Nee dat is waar hij deed alles een perfectionist!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het hangt ervan af. Sommige artiesten, zoals George Michael bijvoorbeeld, willen inderdaad alleen vanuit een bepaalde hoek gefotografeerd worden en gefilmd worden. Maar wat bijzonder aan wat hij vertelt is, is dat hij alles doet. De choreografie, de aankleding, en dus ook zelfs de regie. Dat is al jaren, sinds de jaren 80 iets waarvan meerdere mensen, zoals John Landis en Steven Spielberg en meer van dat soort mensen, verteld hebben hoe bijzonder dat was en hoe goed hij daarin ook was. Om Q maar te citeren: "the consummate entertainer".
Een Britney bijvoorbeeld is echt een schatje, maar denk maar niet dat zij al haar videos zelf verzint, al haar choreografieën maakt, zelf tv-optredens regisseert en ook nog eens zelf haar podiumoutfits ontwerpt.
Idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Tot aan z'n rechtzaak. Want toen kregen we porno te zien. Dat nekte hem ook wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |