Jep, ben het hele Fok goed zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind overigens, ook het KLB topic doorgelezen hebbende, dat jij ook behoorlijk onvolwassen gedrag vertoont. Je scheld echt iedereen uit.
Zo'n stiekemerd!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat het Rnnz niet is. Dat is nog 1 van de meest normale personen hier.
Je ziet het, ze doet het allemaal zelf door als een bloedhond overal bovenop te springen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:14 schreef Shitney het volgende:
Gut, wat een gedoe weer gisteravond met Robijn. Ik snap dat niet hoor. Ik ben ook een ouwe doosen ik sop ook op MJ
![]()
maar al die ophef die zij altijd heeft snap ik niks van.
Stranger in Moscowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je ziet het, ze doet het allemaal zelf door als een bloedhond overal bovenop te springen.
Vraagje aan jou. Wegens een sterfgevalletje moet ik een nummer hebben van MJ dat op een begrafenis gedraaid kan worden en niet is:
Gone too soon
Heal the WOrld
You are not alone
Of anderszins voorspelbare crap die iedereen draait op begrafenissen.
Heb jij het ultieme nummer? M.a.w. wat zou jij draaien?
Denk je?quote:
quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jep, ben het hele Fok goed zat.
Ajuus, ik heb gemeld wat er te melden valt, en verder toedeloe.
Pubers op FOKquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:01 schreef Bevin het volgende:
Verzoek tot niet klakkeloos overnemen van tabloids
Het is der zoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben in de war
zullen we erachter komen wie die kloon is
Een kloon van mij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:37 schreef Robijn1961 het volgende:
Hoi Mods,
Er zit een kloon van mij in het topic over Michael Jackson.
Zou kunnenquote:
Dat is gepost door Robijn1961 en zelf zei ze dat die account gekraakt wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Het kan ook Robijn zelf zijn, let op wat ze hier schrijft:
[..]
Een kloon van mij.
Zodra de aandacht in dit topic weer een beetje naar Michael Jackson en zijn muziek dreigt te verschuiven komt ze als een duveltje uit een doosje tevoorschijn met een nieuwe 'rel'.
Ok, nou mocht je ooit nog terug willen komen, mail dan maar ff op Robijn1961@gmail.com, dan krijg je de passquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef Robijn1961 het volgende:
Stelletje zielepieten, ik zou niet eens weten hoe ik een kloon moet aanmaken.
Pubers. Ben blij dat mijn zoon zo heel anders is.
Gegroet, nep fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |