Wat geven? Een klap met een schep? Tuurlijkquote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Lamon het volgende:
Maar het gaat eigenlijk over GeenStijl.
Volgens mij is het eerder andersom, 90% van de KLBers fapt op BT's postsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon 1 klaagbaakpubertje, die heel erg lijkt op 1000 andere nietszeggende mensen, en nogal geilt op mannelijke aandacht.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
Wat geven? Een klap met een schep? Tuurlijk
en wie is BT dan wel niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom, 90% van de KLBers fapt op BT's posts
Zou jij mij een klap met een schep geven ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
Wat geven? Een klap met een schep? Tuurlijk
Breathtakingquote:
wie? Pics plzquote:
wat andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou jij mij een klap met een schep geven ja?
Ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik, een knal voor zijn kut kop.
Doe eens niet alsof je haar niet kent mangquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
wie? Pics plz
[..]
wat anders. Idioot gedoe met zou je hem/haar geven. Wat geven
Zal ik dan even een adres PM-men, zodat je het kan doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch randdebiel.
Sorry mang, geen idee wie het isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je haar niet kent mang
Graag, maar dit zou wel grootspraak van jou zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zal ik dan even een adres PM-men, zodat je het kan doen?
Of is het alleen grootspraak?
Nope, PM komt eraan vanavond, waar je me kunt vinden, dan mag jij mij in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:45 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Graag, maar dit zou wel grootspraak van jou zijn.
Wartaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, het is maar internet, daar ga je toch geen levensverhalen posten?
Dan ben je een potentiele polssnijder, hebben de te gek gaaf stoere users van Klaagbaak je dat nooit verteld?
Het is allemaal maar een grapje, en je moet het niet serieus nemen, net als GeenStijl, die zo ludiek zijn, en zulke toffe nieuwsberichten hebben en zoveel doen voor Nederland, met hun inhoudsvolle newsitems, waar we allemaal een beetje beter van worden.
Frappant dat je hier niet meer op ingaat. Verstandig, dat ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:26 schreef IQM het volgende:
[..]Don't flatter yourself.
Like I said: ik ben altijd eerlijk. Ook tegen mensen die ik mag (Bt). Dat ik in dat topic 'tegen haar in' ging, had niks te maken met dat zij me iets zou hebben aangedaan of dat ze me zou hebben uitgescholden. Enkel met het feit dat ik het niet eens was met haar. Zoals ik dat wel vaker ben.
Lees het topic er maar op na: Lamon's klaagzang #2.1. Vervolg op: Rukkers..
Jij verzint hier dingen, Lamon, niet ik.
Blijft leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Wat een reactie, zo absurd. Wind je toch niet zo op over een meisje van het jaar '1989/1990/1991'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon 1 klaagbaakpubertje, die heel erg lijkt op 1000 andere nietszeggende mensen, en nogal geilt op mannelijke aandacht.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
Sorry mang, geen idee wie het is
edit: slotjes machine komt eraan![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, slechte soep maar boeien
mooi lichaamquote:
En dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Wat een reactie, zo absurd. Wind je toch niet zo op over een meisje van het jaar '1989/1990/1991'
Vanavond kan ik niet, Zondag okee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, PM komt eraan vanavond, waar je me kunt vinden, dan mag jij mij in elkaar slaan.
Ik doe nooit aan grootspraak.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Nosh het volgende:
Jezus, sluit dat hele klaagbaak maar na dit topic.
Gescheld van het niveau 'NEE JIJ BENT STOM', irrelevant verwijs naar even zo trieste topics met Bt in één van de meest nietszeggende hoofdrollen aller tijden, en een hele hoop semi-psychotisch gegrijns van lamon.
Het was leuk mensen, gas die shit, we hebben de ijsberg bereikt en vanaf nu is het wachten tot dit hele subforum definitief verdwijnt in een zee van circlejerks en stokoude 4chan-memes.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Nosh het volgende:
Jezus, sluit dat hele klaagbaak maar na dit topic.
Gescheld van het niveau 'NEE JIJ BENT STOM', irrelevant verwijs naar even zo trieste topics met Bt in één van de meest nietszeggende hoofdrollen aller tijden, en een hele hoop semi-psychotisch gegrijns van lamon.
Het was leuk mensen, gas die shit, we hebben de ijsberg bereikt en vanaf nu is het wachten tot dit hele subforum definitief verdwijnt in een zee van circlejerks en stokoude 4chan-memes.
Blablabla.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
Toch leuk dat Lamon zijn dagelijkse portie aandacht weer heeft gekregen. In het dagelijkse leven vergt hem dat toch wat meer moeite.
Nou zeg dat wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
Toch leuk dat Lamon zijn dagelijkse portie aandacht weer heeft gekregen. In het dagelijkse leven vergt hem dat toch wat meer moeite.
Het enige goede aan dit topic is dat iedereen nu de Wang 600 kent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:58 schreef IQM het volgende:
kijk die wang dang.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Het enige goede aan dit topic is dat iedereen nu de Wang 600 kent.
Of om smileys alsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Nosh het volgende:
In het dagelijkse leven kost iedereen dat meer moeite, omdat zelfs dáár mensen zich niet zo druk maken om zulke tergend trieste zaken als dit, en dan hebben we het over een wereld waarin wereldoorlogen ontstaan zijn omdat het gewoon kón..
Maar jij bedoelt dus eigenlijk dat Lamon de Adolf Hitler van deze tijd is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Nosh het volgende:
In het dagelijkse leven kost iedereen dat meer moeite, omdat zelfs dáár mensen zich niet zo druk maken om zulke tergend trieste zaken als dit, en dan hebben we het over een wereld waarin wereldoorlogen ontstaan zijn omdat het gewoon kón..
Zoals ik al zei: het enige opvallende aan die hele lamon, voor de rest iemand die niet veel opvallender is dan het gros van wat hier rondloopt. Hoogstens wat hardnekkiger, enkel alleen omdat hij als enige kruisvaarder in een groep kraagturken belandt is, maar dat is het dan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |