Echt waawr.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Het kan mij echt heel veel schelen hoe andere mensen op het internet over mij denken!
Maakt dat oook maar iets uit dan? Je gedraagt je echt weer debielquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jullie moesten eens weten hoe hard er gelachen wordt over dit subforum.
Of weten jullie het stiekem wel, maar maakt het jullie niet zoveel uit?
Of weten jullie het echt niet?
..er stond al "nodeloos".quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
Niet zo lief hè, liegen tegen anderen. En tegen jezelf.
Seriously, who gives a fuck?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bt heeft nergens om gevraagd en jouw aantijgingen zijn ook nergens op gebaseerd. Je scheldt haar uit, probeert haar belachelijk te maken...quote:
In mijn fotoboek staat wat anders van jou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt heeft nergens om gevraagd en jouw aantijgingen zijn ook nergens op gebaseerd. Je scheldt haar uit, probeert haar belachelijk te maken...
Doe es niet mij negeren!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn fotoboek staat wat anders van jou.
Wat doen voor de maatschappijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had ik je al verteld, als je niet tevreden bent met dat antwoord, kan ik er niets aan doen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef Biels het volgende:
Ik wacht nog op Lamons verklaring. Of is de tijd nog niet rijp?
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vroeg je ietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, ehrrrm, sorry.
Ik ben het niet met je eens.
Zo goed?
Een zieke smiley inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef Nosh het volgende:
ik word hypernerveus van dat constante ge-''
Nee, je ontweek het weer op slinkse wijze. Maar laat maar, met volk als jouvalt niet te praten omdat ze toch altijd gelijk denken te hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
En ik gaf antwoord, wat is je probleem nou?
Hoeveel heb jij aan Stichting Dierenthuis gegeven?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon, heb jij trouwens soms dat katje in het vuur gegooid. Je bent al zo'n sociaal ontspoord persoon, ik zie je er wel toe in staat.
Wat dan, Lamon?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gut, gaan we me om het groene kleurtje bashen? Of wil je mn donatie afkraken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij aan Stichting Dierenthuis gegeven?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef BartBunny het volgende:
Hallo TS.
Nadat mijn vriendin vreemd is gegaan en mijn studie in de soep is gelopen hoefde het voor mij allemaal niet meer zo. De afgelopen 7 maanden heb ik in mijn kelder zitten knutselen aan een bom. Gewoon instructies gegoogled, het is verbazingwekkend... je maakt zo'n ding van allerlei huis- tuin en keukenspulletjes.
Vannacht lag ik weer te woelen in bed, kwam niet in slaap want had het rolluik omhoog gelaten en het licht van de straatlantaarn scheen door mijn gordijnen naar binnen. Ik voelde me echter te lamlendig om uit mijn nest te komen en er iets aan te doen.
Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen maar ik werd vanmorgen erg vroeg wakker van het daglicht. Pissig stapte ik dan toch maar uit bed om het rolluik neer te laten tot ik buiten een schitterende zonsopgang bemerkte. Ik trok het raam open en de frisse ochtendlucht drong mijn kamer binnen. Ik hoorde wel honderden vogeltjes fluiten.
Ik heb geen oog meer dichtgedaan en ben opgestaan en ben achter mijn bureau gaan zitten met pen en papier... gewoon om op te schrijven wat ik anders wil gaan doen in mijn leven. Ik ben er juist mee klaar en ben moe maar voldaan achter de PC gaan zitten met een kop koffie.
Toen zag ik jouw topic.
Mijn God, wat een kuttopic. Een kuttopic van een kutuser.
Het besef dat er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen heeft mij doen besluiten dat het genoeg is geweest. Ik kan en wil zo niet meer leven.
Gefeliciteerd TS, morgen zijn we beiden beroemd.
Geen koffie drinken, da's slecht voor je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef BartBunny het volgende:
Hallo TS.
Nadat mijn vriendin vreemd is gegaan en mijn studie in de soep is gelopen hoefde het voor mij allemaal niet meer zo. De afgelopen 7 maanden heb ik in mijn kelder zitten knutselen aan een bom. Gewoon instructies gegoogled, het is verbazingwekkend... je maakt zo'n ding van allerlei huis- tuin en keukenspulletjes.
Vannacht lag ik weer te woelen in bed, kwam niet in slaap want had het rolluik omhoog gelaten en het licht van de straatlantaarn scheen door mijn gordijnen naar binnen. Ik voelde me echter te lamlendig om uit mijn nest te komen en er iets aan te doen.
Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen maar ik werd vanmorgen erg vroeg wakker van het daglicht. Pissig stapte ik dan toch maar uit bed om het rolluik neer te laten tot ik buiten een schitterende zonsopgang bemerkte. Ik trok het raam open en de frisse ochtendlucht drong mijn kamer binnen. Ik hoorde wel honderden vogeltjes fluiten.
Ik heb geen oog meer dichtgedaan en ben opgestaan en ben achter mijn bureau gaan zitten met pen en papier... gewoon om op te schrijven wat ik anders wil gaan doen in mijn leven. Ik ben er juist mee klaar en ben moe maar voldaan achter de PC gaan zitten met een kop koffie.
Toen zag ik jouw topic.
Het besef dat er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen heeft mij doen besluiten dat het genoeg is geweest. Ik kan en wil zo niet meer leven.
echt, wat ben jij een trieste kutmongoolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij aan Stichting Dierenthuis gegeven?
Waarom scheld je zo, het is maar internet hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echt, wat ben jij een trieste kutmongool
omdat het zo is. je bent gewoon een naar vies achterbaks ventjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, het is maar internet hoor.
Lamon, wat dan? Of zit je weer een beetje te liegen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
omdat het zo is. je bent gewoon een naar vies achterbaks ventjegatverdamme vieze goorlap
En jij laat je er door afleiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef Nosh het volgende:
serieus hoor, deis het internet-equivalent van een pedofiel die je buurmeisje probeert te overtuigen om toch vooral bij hem thuis met zijn barbie-collectie te gaan spelen, en Lamon gooit het in iedere post.
Quote zodat ik op het nieuws kom als het geen troll is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef BartBunny het volgende:
Hallo TS.
Toen zag ik jouw topic.
Neuh, was slechts het enige noemenswaardige aan dit hele topic, samen met dat hoogstandje boven me.quote:
"Oh, die.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Lamon, wat dan? Of zit je weer een beetje te liegen? [ afbeelding ]
Rustig, ik doe je niets, ik ben gewoon je buurtvriendelijke medeuser. Je hoeft je niet zo op te winden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
omdat het zo is. je bent gewoon een naar vies achterbaks ventjegatverdamme vieze goorlap
dat geloof ik best, maar na het zijn van jou filmpjes ben ik getraumatiseerd voor mijn leven, nog nooit zo'n creepy persoon gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rustig, ik doe je niets, ik ben gewoon je buurtvriendelijke medeuser. Je hoeft je niet zo op te winden.
Dat wil jij toch ook? En je denkt dat als je onaardig doet ze je juist interessant gaat vinden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Oh, die.
Nou ja, toevallig mag ik Bt persoonlijk erg graag, maar like I said, ik ben te allen tijde eerlijk. En dat wordt soms niet in dank afgenomen.
Overigens heb ik dat topic ook vakkundig dicht gepraat. "
Je had het topic niet dichtgepraat, dus je klopte jezelf op de schouders om iets wat je niet deed.
Je was kwaad op BT omdat ze je had uitgescholden, en was het even met me eens, dat ze schijnheilig was, omdat ze mij voor iets uitmaakte, terwijl ze jou iets dergelijks had aangedaan.
Maar je wil nog steeds in haar slipje komen, dus nu doe je net alsof het niet zo was.
Het is wel grappig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Oh, die.
Nou ja, toevallig mag ik Bt persoonlijk erg graag, maar like I said, ik ben te allen tijde eerlijk. En dat wordt soms niet in dank afgenomen.
Overigens heb ik dat topic ook vakkundig dicht gepraat. "
Je had het topic niet dichtgepraat, dus je klopte jezelf op de schouders om iets wat je niet deed.
Je was kwaad op BT omdat ze je had uitgescholden, en was het even met me eens, dat ze schijnheilig was, omdat ze mij voor iets uitmaakte, terwijl ze jou iets dergelijks had aangedaan.
Maar je wil nog steeds in haar slipje komen, dus nu doe je net alsof het niet zo was.
Het is wel grappig eigenlijk.
Welnee, het is maar internet, daar ga je toch geen levensverhalen posten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |