abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:56:57 #201
158452 IQM
I am the one
pi_71877091
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Biels het volgende:

[..]

Het kan mij echt heel veel schelen hoe andere mensen op het internet over mij denken!
Echt waawr.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71877092
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Lamon het volgende:

[..]

Jullie moesten eens weten hoe hard er gelachen wordt over dit subforum.
Of weten jullie het stiekem wel, maar maakt het jullie niet zoveel uit?
Of weten jullie het echt niet?
Maakt dat oook maar iets uit dan? Je gedraagt je echt weer debiel
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71877102
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
Niet zo lief hè, liegen tegen anderen. En tegen jezelf.
..er stond al "nodeloos".
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:57:25 #204
158452 IQM
I am the one
pi_71877103
quote:

[..]

Seriously, who gives a fuck?
Scio Melius
Gelul.
pi_71877112
quote:

[..]

Doe mij ook wat van dat spul wat jij slikt
pi_71877129
lamon, je wordt met de dag een viezere
<hr>
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:58:50 #207
158452 IQM
I am the one
pi_71877137
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:57 schreef Lamon het volgende:

[..]

..er stond al "nodeloos".
Bt heeft nergens om gevraagd en jouw aantijgingen zijn ook nergens op gebaseerd. Je scheldt haar uit, probeert haar belachelijk te maken...
Scio Melius
Gelul.
pi_71877180
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef IQM het volgende:

[..]

Bt heeft nergens om gevraagd en jouw aantijgingen zijn ook nergens op gebaseerd. Je scheldt haar uit, probeert haar belachelijk te maken...
In mijn fotoboek staat wat anders van jou.
pi_71877188
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Lamon het volgende:

[..]

Doe es niet mij negeren!
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_71877246
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Ezio het volgende:

[..]

Doe es niet mij negeren!
Oh, ehrrrm, sorry.
Ik ben het niet met je eens.

Zo goed?
pi_71877272
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Lamon het volgende:

[..]

Had ik je al verteld, als je niet tevreden bent met dat antwoord, kan ik er niets aan doen.
Wat doen voor de maatschappij
pi_71877277
ik word hypernerveus van dat constante ge-' '
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:04:14 #213
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71877283
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef Biels het volgende:
Ik wacht nog op Lamons verklaring. Of is de tijd nog niet rijp?

Hier hebben we je ook nog nodig, Lamon.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:05:14 #214
158452 IQM
I am the one
pi_71877309
quote:

[..]

Wat dan?
Scio Melius
Gelul.
pi_71877313
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Oh, ehrrrm, sorry.
Ik ben het niet met je eens.

Zo goed?
Ik vroeg je iets
pi_71877331
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef Nosh het volgende:
ik word hypernerveus van dat constante ge-' '
Een zieke smiley inderdaad
pi_71877348
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:05 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik vroeg je iets
En ik gaf antwoord, wat is je probleem nou?
pi_71877379
Lamon, heb jij trouwens soms dat katje in het vuur gegooid. Je bent al zo'n sociaal ontspoord persoon, ik zie je er wel toe in staat.
pi_71877396
Hallo TS.

Nadat mijn vriendin vreemd is gegaan en mijn studie in de soep is gelopen hoefde het voor mij allemaal niet meer zo. De afgelopen 7 maanden heb ik in mijn kelder zitten knutselen aan een bom. Gewoon instructies gegoogled, het is verbazingwekkend... je maakt zo'n ding van allerlei huis- tuin en keukenspulletjes.

Vannacht lag ik weer te woelen in bed, kwam niet in slaap want had het rolluik omhoog gelaten en het licht van de straatlantaarn scheen door mijn gordijnen naar binnen. Ik voelde me echter te lamlendig om uit mijn nest te komen en er iets aan te doen.

Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen maar ik werd vanmorgen erg vroeg wakker van het daglicht. Pissig stapte ik dan toch maar uit bed om het rolluik neer te laten tot ik buiten een schitterende zonsopgang bemerkte. Ik trok het raam open en de frisse ochtendlucht drong mijn kamer binnen. Ik hoorde wel honderden vogeltjes fluiten.

Ik heb geen oog meer dichtgedaan en ben opgestaan en ben achter mijn bureau gaan zitten met pen en papier... gewoon om op te schrijven wat ik anders wil gaan doen in mijn leven. Ik ben er juist mee klaar en ben moe maar voldaan achter de PC gaan zitten met een kop koffie.

Toen zag ik jouw topic.

Mijn God, wat een kuttopic. Een kuttopic van een kutuser.

Het besef dat er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen heeft mij doen besluiten dat het genoeg is geweest. Ik kan en wil zo niet meer leven.

Gefeliciteerd TS, morgen zijn we beiden beroemd.
pi_71877399
Lamon, je bent een vieze
en BartBunny an hero
HELD
<hr>
pi_71877409
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:06 schreef Lamon het volgende:

[..]

En ik gaf antwoord, wat is je probleem nou?
Nee, je ontweek het weer op slinkse wijze. Maar laat maar, met volk als jouvalt niet te praten omdat ze toch altijd gelijk denken te hebben
pi_71877436
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Lamon, heb jij trouwens soms dat katje in het vuur gegooid. Je bent al zo'n sociaal ontspoord persoon, ik zie je er wel toe in staat.
Hoeveel heb jij aan Stichting Dierenthuis gegeven?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:10:59 #223
158452 IQM
I am the one
pi_71877445
quote:

[..]

Wat dan, Lamon?
Scio Melius
Gelul.
pi_71877463
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Gut, gaan we me om het groene kleurtje bashen? Of wil je mn donatie afkraken?
pi_71877464
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef BartBunny het volgende:
Hallo TS.

Nadat mijn vriendin vreemd is gegaan en mijn studie in de soep is gelopen hoefde het voor mij allemaal niet meer zo. De afgelopen 7 maanden heb ik in mijn kelder zitten knutselen aan een bom. Gewoon instructies gegoogled, het is verbazingwekkend... je maakt zo'n ding van allerlei huis- tuin en keukenspulletjes.

Vannacht lag ik weer te woelen in bed, kwam niet in slaap want had het rolluik omhoog gelaten en het licht van de straatlantaarn scheen door mijn gordijnen naar binnen. Ik voelde me echter te lamlendig om uit mijn nest te komen en er iets aan te doen.

Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen maar ik werd vanmorgen erg vroeg wakker van het daglicht. Pissig stapte ik dan toch maar uit bed om het rolluik neer te laten tot ik buiten een schitterende zonsopgang bemerkte. Ik trok het raam open en de frisse ochtendlucht drong mijn kamer binnen. Ik hoorde wel honderden vogeltjes fluiten.

Ik heb geen oog meer dichtgedaan en ben opgestaan en ben achter mijn bureau gaan zitten met pen en papier... gewoon om op te schrijven wat ik anders wil gaan doen in mijn leven. Ik ben er juist mee klaar en ben moe maar voldaan achter de PC gaan zitten met een kop koffie.

Toen zag ik jouw topic.

Het besef dat er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen heeft mij doen besluiten dat het genoeg is geweest. Ik kan en wil zo niet meer leven.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71877475
quote:
Hallo TS.

Toen zag ik jouw topic.

Geen koffie drinken, da's slecht voor je.
pi_71877509
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

echt, wat ben jij een trieste kutmongool
<hr>
pi_71877541
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

echt, wat ben jij een trieste kutmongool
Waarom scheld je zo, het is maar internet hoor.
pi_71877562
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:14 schreef Lamon het volgende:

[..]

Waarom scheld je zo, het is maar internet hoor.
omdat het zo is. je bent gewoon een naar vies achterbaks ventje gatverdamme vieze goorlap
<hr>
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:15:52 #231
158452 IQM
I am the one
pi_71877579
quote:

[..]

Lamon, wat dan? Of zit je weer een beetje te liegen?
Scio Melius
Gelul.
pi_71877616
serieus hoor, de is het internet-equivalent van een pedofiel die je buurmeisje probeert te overtuigen om toch vooral bij hem thuis met zijn barbie-collectie te gaan spelen, en Lamon gooit het in iedere post.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71877624
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

omdat het zo is. je bent gewoon een naar vies achterbaks ventje gatverdamme vieze goorlap
.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:17:59 #234
158452 IQM
I am the one
pi_71877635
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef Nosh het volgende:
serieus hoor, de is het internet-equivalent van een pedofiel die je buurmeisje probeert te overtuigen om toch vooral bij hem thuis met zijn barbie-collectie te gaan spelen, en Lamon gooit het in iedere post.
En jij laat je er door afleiden.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:18:51 #235
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71877659
quote:
Hallo TS.

Toen zag ik jouw topic.

Quote zodat ik op het nieuws kom als het geen troll is.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:20:19 #236
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71877701

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_71877733
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef IQM het volgende:

[..]

En jij laat je er door afleiden.
Neuh, was slechts het enige noemenswaardige aan dit hele topic, samen met dat hoogstandje boven me.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71877735
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef IQM het volgende:

[..]

Lamon, wat dan? Of zit je weer een beetje te liegen? [ afbeelding ]
"Oh, die.

Nou ja, toevallig mag ik Bt persoonlijk erg graag, maar like I said, ik ben te allen tijde eerlijk. En dat wordt soms niet in dank afgenomen.

Overigens heb ik dat topic ook vakkundig dicht gepraat. "

Je had het topic niet dichtgepraat, dus je klopte jezelf op de schouders om iets wat je niet deed.
Je was kwaad op BT omdat ze je had uitgescholden, en was het even met me eens, dat ze schijnheilig was, omdat ze mij voor iets uitmaakte, terwijl ze jou iets dergelijks had aangedaan.
Maar je wil nog steeds in haar slipje komen, dus nu doe je net alsof het niet zo was.
Het is wel grappig eigenlijk.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:22:15 #239
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71877761
Wow, hele levensverhalen hier ^
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71877781
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Rustig, ik doe je niets, ik ben gewoon je buurtvriendelijke medeuser. Je hoeft je niet zo op te winden.
pi_71877800
oh, hell yea. internetdrama.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71877858
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef Lamon het volgende:

[..]

Rustig, ik doe je niets, ik ben gewoon je buurtvriendelijke medeuser. Je hoeft je niet zo op te winden.
dat geloof ik best, maar na het zijn van jou filmpjes ben ik getraumatiseerd voor mijn leven, nog nooit zo'n creepy persoon gezien.
<hr>
pi_71877867
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

"Oh, die.

Nou ja, toevallig mag ik Bt persoonlijk erg graag, maar like I said, ik ben te allen tijde eerlijk. En dat wordt soms niet in dank afgenomen.

Je had het topic niet dichtgepraat, dus je klopte jezelf op de schouders om iets wat je niet deed.
Je was kwaad op BT omdat ze je had uitgescholden, en was het even met me eens, dat ze schijnheilig was, omdat ze mij voor iets uitmaakte, terwijl ze jou iets dergelijks had aangedaan.
Maar je wil nog steeds in haar slipje komen, dus nu doe je net alsof het niet zo was.
Dat wil jij toch ook? En je denkt dat als je onaardig doet ze je juist interessant gaat vinden?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71877876
Lamon tyf alsjeblieft op met die kut smiley op het eind.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:26:07 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_71877877
Wie is toch die Bt
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:26:11 #246
158452 IQM
I am the one
pi_71877879
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

"Oh, die.

Don't flatter yourself.

Like I said: ik ben altijd eerlijk. Ook tegen mensen die ik mag (Bt). Dat ik in dat topic 'tegen haar in' ging, had niks te maken met dat zij me iets zou hebben aangedaan of dat ze me zou hebben uitgescholden. Enkel met het feit dat ik het niet eens was met haar. Zoals ik dat wel vaker ben.

Lees het topic er maar op na: Lamon's klaagzang #2.1. Vervolg op: Rukkers..

Jij verzint hier dingen, Lamon, niet ik.
Scio Melius
Gelul.
pi_71877883
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef Verlicht het volgende:
Wow, hele levensverhalen hier ^
Welnee, het is maar internet, daar ga je toch geen levensverhalen posten?
Dan ben je een potentiele polssnijder, hebben de te gek gaaf stoere users van Klaagbaak je dat nooit verteld?
Het is allemaal maar een grapje, en je moet het niet serieus nemen, net als GeenStijl, die zo ludiek zijn, en zulke toffe nieuwsberichten hebben en zoveel doen voor Nederland, met hun inhoudsvolle newsitems, waar we allemaal een beetje beter van worden.
pi_71877908
Wie zou lamon geven
pi_71877909
<hr>
pi_71877948
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:26 schreef APK het volgende:
Wie is toch die Bt
Niets bijzonders, gewoon 1 klaagbaakpubertje, die heel erg lijkt op 1000 andere nietszeggende mensen, en nogal geilt op mannelijke aandacht.
Maar het gaat eigenlijk over GeenStijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')