SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mondde al snel uit in een meningsverschil tussen Lamon en verscheidene andere users zoals Beauregard, ikzelf, Biefstuk en Breathtaking. Intussen is het onderwerp Lamon's gedrag en zelfmedelijden. En de tieten van Breathtaking zijn lekker, BT zelf ook.
Hier verder.
Zo goed, swarma?zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het me wel voorstellen..je leven lang eenzaam zijn zal wel zuigen...
Oh en nee, ik ben geen "puber" met "meerderwaardigheidscomplex", dat stadium ben ik al voorbij. Je mag mij gewoon God noemen.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Zoals?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
Lamon heeft het er denk ik moeilijk mee dat al die vrouwen die zo knap zijn geen interesse in hem tonen.
Moet je het toch met een tweede plaats doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Lamondat moet 1 van de grootste mongolen zijn die hier rondlopen nu
INDERDAAD.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Lamondat moet 1 van de grootste mongolen zijn die hier rondlopen nu
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
En de tieten van Breathtaking zijn lekker
Voor deze keer zal ik er niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet je het toch met een tweede plaats doen![]()
Een baantje in de videotheek brengt toch ook geld binnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik niet snap aan Lamon is dat hij dus wel gestudeerd heeft, maar nu bij een videotheek werkt.
Hoe komt zoiets tot stand? Nu houd ik er persoonlijk niet zo van om serieuze posts van de desbetreffende user uit andere subfora aan te halen maar ik las onlangs nog een ontroerende post van Lamon in R&P waarin hij o.a. zei dat zijn leven niet loopt zoals hij het gewild had.
Misschien komen daar de frustraties vandaan, mijn leven loopt namelijk wel precies zoals ik het wil. Ik ben jong, slim, en volgens sommige fok!kers knap, wat wil een mens nog meer..
Lamon ondervindt misschien wat problemen op dat gebied, hij heeft gestudeerd maar hij is er nooit ver mee gekomen, hij heeft geen vriendin, geen kinderen. Nu wil ik niet beweren dat iedereen houdt van zo'n huisje boompje beestje bestaan, maar ik denk ook niet dat veel mensen een goede baan graag zouden verruilen voor eentje in de videotheek. En erg jong is onze Lamon ook niet meer, dus niet volop tijd om uit te vinden wat je nu eigenlijk wil met je leven, nee als je 34 bent dan moet je gewoon zorgen dat er geld binnenkomt en dat je een dak boven je hoofd hebt! Ik zou me in zijn situatie eigenlijk ook best klote voelen.
Ja maar waarom zou je daar willen werken als je studies achter de rug hebt waarmee je veel betere banen zou kunnen krijgen? Of op z'n minst banen die ook echt in jouw interessegebied liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Een baantje in de videotheek brengt toch ook geld binnen?
En jouw leven loopt pas precies zoals jij het wil als je een kamer hebt.
Misschien omdat er niks anders voor handen was? Iets met crisis ofzo? Arbeidsongeschiktheid? Legio mogelijkheden. En als hij nou gelukkig is in de videotheek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je daar willen werken als je studies achter de rug hebt waarmee je veel betere banen zou kunnen krijgen? Of op z'n minst banen die ook echt in jouw interessegebied liggen.
Dan loopt je leven nu dus nog niet zoals je wil.quote:En ik heb ongetwijfeld binnenkort wel een kameren anders ga ik eerst ergens anders wonen en vind ik daarna alsnog wel een kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |