Wat tenenkrommend zijn die lui. De plekken om deze stumpers te spotten zijn: SEX, US en KPD en niet te vergeten de fotoboeken.
Waarschijnlijk ook PUB, maar daar kom ik nooit.Wat tevens erg herkenbaar is voor deze specifieke groep mannen, is dat ze een postgemiddelde hebben van meer dan 15 per dag, waarbij 90% in de bovengenoemde subfora, 9% in DIG, en 1% elders.
De posts zelf bestaan voornamelijk uit het becomplimenteren van de vrouwelijke mede-user. Zodra een vrouw 1 foto van zichzelf in een enigszins obscure positie post, dan beginnen deze hengsten meteen te jubelen. Het zou me niet verbazen als deze users spontaan voorvocht produceren bij het typen van een reactie op zo'n vrouw.
Desalniettemin kan ik begrijpen dat je gemoedstoestand wat positiever wordt bij het zien van een stuk vrouwelijk schoon. Maar de echte kansloze rukker weet zich van de massa te onderscheiden door zelfs iets als
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs nog te complimenteren op haar uiterlijk.
Als er een lelijk mokkel foto's van zichzelf loopt te posten, dan heb je 2 opties: Of je probeert haar zelfrespect omhoog te werken door te zeggen dat ze een mooi gezicht heeft, of je zegt de waarheid (gezegend is deze laatste groep).
Wat je
niet doet, is vragen om meer foto's. En dit is precies het punt waarom ik deze klacht heb. Er is niks mis met het wanhopig vrouwen proberen te versieren via een medium als fok; je maakt enkel jezelf belachelijk.
Het wordt pas een kwalijke zaak wanneer er lelijke mokkels in het spel komen. De hierboven beschreven user ziet zijn kans schoon en gaat achter zijn doel aan. Echter, in deze achtervolging zijn andere fokkers de dupe van spervuren van foto's van dikke, vatzige, bepuiste, misvormde, stinkende (je ruikt ze door je beeldscherm heen

) mokkels.
Aan alle mannelijke users die zichzelf hier enigszins in herkennen raad ik jullie aan om een voorbeeld te nemen aan Schenkstroop. Deze beste man durft tenminste eerlijk voor zijn wanhoop uit te komen en is ietwat suïcidaal.
Vrouwelijke users die bij het lezen hiervan denken: "Goh, een grindtegel zou mij waarschijnlijk ook verslaan in een schoonheidswedstrijd", wil ik graag complimenteren met hun zelfkennis. Als je mensen op straat niet wil lastigvallen met je hoofd, doe dat dan ook niet op fok.
Klacht: zie TT
Hulde aan: Schenkstroop
Disclaimer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extremistisch gematigd.
En toch hoop je stiekem op een blond 18-jarig meisje in de bloei van haar leven die snakt naar een online date voor keiharde seks die zegt: Terechte klacht.
Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:52 schreef P8 het volgende:[..]
Ik ben de eerste die een disclaimer heeft met een ongewassen stonede neger
Haha TS is een ongewassen gestenigde negert
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
quote:
WE HEBBEN ER EEN! EEN RUKKERTJE DAT ZICH AANGESPROKEN VOELT!
She might forget you, her pussy wont.
Skylark.
Mijn witte lach en ik.
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:[..]
Ok het is TS zelf.
Waarom zet jij een foto van je zelf in de OP?
Waarschijnlijk om ons voor te zijn.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Schenkstroop is de linker of de rechter?