Die heb ik laatst nog allemaal zitten luisterenquote:
Jij hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen horen thuis, achter het fornuuuiiiis![]()
![]()
quote:
Runescapequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen horen thuis, achter het fornuuuiiiis![]()
![]()
Ik mag heul wel hier postenquote:
Waar zeg ik dan dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag heul wel hier posten![]()
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat dat niet mag?
Waarom was hij eigenlijk in eerste instantie geband?quote:
Zuigen en baggerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom was hij eigenlijk in eerste instantie geband?
Linkje naar betreffende topique?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zuigen en baggeren
remlof was echt pislink toen joh wowowowowow
Dat van dat pislink is wel een beutje overdreven, maar hij was er wel klaar meequote:
Waar is het banmeldtopic trouwens? Ik kan het nooit vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat van dat pislink is wel een beutje overdreven, maar hij was er wel klaar mee.
jordeeeh had ook al verschillende bans achter de rug.
Dat was fijn, een keer om half 6 in de fucking ochtend was datquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was fijn, een keer om half 6 in de fucking ochtend was dat![]()
Emimich was erbij, en ik ook, ik postte toen onder het account van De_Ananas, omdat ik een ban had
In MED, 2e subforum van bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar is het banmeldtopic trouwens? Ik kan het nooit vinden
jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zei Jordeeeh ook alweer? Dat Harajuku kon opkankeren volgens mij?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef DennisRobben het volgende:
Ik ben 14 en kan best goed voetballen, en zou er ook graag opwilllen, alleen na het voetballen douchen ze toch altijd naakt?
Dat vindt ik namelijk niets, kan iemand mij meer vertellen hoe dat gaat, en wat jullie doen onder de douche(ik hoor wel eens aparte dingen van vrienden!)?
Je kan toch ook in je onderbroek douchen ofzo?
En natuurlijk gaat het er bij 30 jarige anders aan toe dan 14 jarige!
Iemand die mij meer kan vertellen?
HAHA, NET 1 SEC TE LAAT.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Bedoelen jullie dit topic: [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita ?
Ik was eerder, plaatsgenoot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Bedoelen jullie dit topic: [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita ?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
Jitzzzze die te horen heeft gekregen dat hij een dag mag gastmodden.
Whehehequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
Begint ie al kopjes te geven dan? Anders moet je hem gewoon nog even laten wachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
Daar kan ik nou boos om worden. Zit ik 2 uur geleden op de plee proberen te bouten zonder succes. En dan komt ie zich nu melden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begint ie al kopjes te geven dan? Anders moet je hem gewoon nog even laten wachten.
Kankerverwensing, ban.quote:Op zondag 15 maart 2009 05:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had jij t maar, maar een permban volstaat ook wel.
Shit happens. Or not.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
Daar kan ik nou boos om worden. Zit ik 2 uur geleden op de plee proberen te bouten zonder succes. En dan komt ie zich nu melden.
En daarna breekt de hel los.quote:Op zondag 15 maart 2009 05:12 schreef Emimich het volgende:
Kankertopic.
Dat topicquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef IQM het volgende:
[..]
HA! NU HOREN JULLIE HET EENS VAN EEN ANDER!!1!
Wat is er eigenlijk met de kaste gebeurd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Dit blijf ik mooi vinden:
[..]
En daarna breekt de hel los.
In de koelkaste gezet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met de kaste gebeurd?
Moet zeggen dat remlof wel keurig netjes reageerdequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:10 schreef Broekpaling het volgende:
He, Kutautist, fijn dat je m'n account uitzet, maar licht het dan ook godverdomme even toe?![]()
zo mooi, zo mooi.quote:Op zondag 15 maart 2009 05:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kutmongool. Volgens mij hoor, dacht ik dat ik dat hoorde, maar ik zou me er niet op vastpinnen.
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fcde65da28f564dquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we eens gaan tekenen ofzo, ik heb eindelijk een account voor die site gemaakt
hehequote:Op zondag 15 maart 2009 05:41 schreef De_Ananas het volgende:
Oké, het leven gaat door. Haal jordeeeh even uit de OP.
Kromgebogen over zijn stuur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
De eenzame fietser (3:54)
Bupatih
Top Listener
Die avatar van hem was echt irritantquote:
Zo, jij durftquote:
Die gast als ie uitstaptquote:
hehehe iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die gast als ie uitstapt![]()
Die weet van schrik niet meer hoe die moet staan of kijken
Ik was het even kwijtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Ezio het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)4bc7ef3106e53de4f358
Lakitu kom spelen mang
http://www.omgpop.com/#/a(...)4bc7ef3106e53de4f358quote:
Ik zou strontchagrijnig zijn als ik jouw metal haar moest knippen andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:36 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, ik moest de kapper maar eens met een bezoek verblijden.
quote:
Ik heb dreads mang!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou strontchagrijnig zijn als ik jouw metal haar moest knippen anders
Sorry mén dat wist ik niet. Respectquote:
Zo eens even mijn groene jas met principiële buttons aantrekken.quote:
SHOUT! SHOUT! LET IT ALL OUT!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo eens even mijn groene jas met principiële buttons aantrekken.
quote:
Ik refereerde hans teeuwen, dat deed LuSa volgens mij ookquote:
Gewoon niet.quote:
Ik zou haar 5 euro voor een riem gevenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
WHAHAHAHAHA de playboy pics van Heidi Montag. Wat een ontzettende faal zeg.Ze lijkt er niet eens meer op.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef Ezio het volgende:
Was ik net te laat in dat combo breaker topic om dit te posten
Hij is gewoon net niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Dat was ook niet de bedoeling, ik zoek meer de vertedering.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is gewoon net niet grappig.
Ben ik een van je fok!vriendjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef RickoKun het volgende:
Hallo,
Ik heet Rick en ik ben in dit topic gekomen in verwachting om masturbatiefilmpjes te zien van 16 jarige meiden!
Daarom zou ik graag wat linkjes hier in dit topic zien, gepost door al mijn FOK! vriendjes!
Groetjes,
Baksteenvervormer.
Ging ik niet doen johquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY HOI, HOE WAS HET FILM KIJKEN GISTEREN!?
Hihi, woordenaar die je daar bent.quote:
Nooit. Als er twee mensen zijn op Fok! die me bang maken dan zijn jullie dat wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH!![]()
![]()
Wanneer gaan we eens samen met Jos meaten in de stadde!?![]()
Dan ga ik een linkje voor je zoekenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooit. Als er twee mensen zijn op Fok! die me bang maken dan zijn jullie dat wel.
Wat is je msn!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooit. Als er twee mensen zijn op Fok! die me bang maken dan zijn jullie dat wel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet grappig!
[..]
Gaat je niets aan!
Hiermee kreeg ik een reactie van ene baajguardian ofzo!?quote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef RickoKun het volgende:
Hallo,
Ik heet Rick en ik ben in dit topic gekomen in verwachting om masturbatiefilmpjes te zien van 16 jarige meiden!
Daarom zou ik graag wat linkjes hier in dit topic zien, gepost door al mijn FOK! vriendjes!
Groetjes,
Baksteenvervormer.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&hl=nl
Hier zit een stukje in over een heel jong meisje
quote:
Nee, dat ze het over dat 8jarige dochtertje hebben waarmee hij ontucht gepleegd hadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat die pa zeker tegen zn mongolische zoon zegt dat ie maar een meissie moet zoeken, dat ie kan ophouden met trekken
Geen dankquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh, dat geile mokkel
Nou ik ben direct tot ejaculatie overgegaan
Wat een dropjosti is het ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
GeenStijl die denkt dat ze nog steeds "nieuwe media" zijn...
Lamon valt weer 's door de mand.
Overal en nergens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar ga je uit dan?
[..]
Hiermee kreeg ik een reactie van ene baajguardian ofzo!?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Zeg BT, ik heb jouw mening over pelikanen nodig.quote:
Ik heb eigenlijk best medelijden met hem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
Het enige slimme wat Lamon ooit heeft gezegd:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zeg BT, ik heb jouw mening over pelikanen nodig.
Ik heb geen medelijden met mensen die aan mijn Bt'je zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best medelijden met hem.
Nog steeds geen ban?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef jordeeh het volgende:
HOI ALLEMAAL JORDY IS OOK WEER WAKKER DUS WE KUNNEN ER WEER TEGENAAN.
Ik wil graag weten wat jij ervan denkt.quote:
Ik ook niet met mensen die aan mijn BT'tje zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met mensen die aan mijn Bt'je zitten.
Houdjubekjoh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nog steeds geen ban?![]()
[..]
Ik wil graag weten wat jij ervan denkt.
Geef maar toe mang je bent Jordeeeh nietquote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geef maar toe mang je bent Jordeeeh niet
Ik heb geen mening.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nog steeds geen ban?![]()
[..]
Ik wil graag weten wat jij ervan denkt.
Is "mijn BT'je" hetzelfde als wat mannen bedoelen met hun koosnaampjes voor hun zaakje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet met mensen die aan mijn BT'tje zitten.
Hoe komt het dat je niet geband bent danquote:
Een gewillige vrouw zoals uit de jaren 50 dusquote:
Duhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Is "mijn BT'je" hetzelfde als wat mannen bedoelen met hun koosnaampjes voor hun zaakje?
Ik wil alleen maar zwemmenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over autocross, Hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt.
Ja, hoe kan ik dat weten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je niet geband bent dan![]()
![]()
![]()
[..]
Een gewillige vrouw zoals uit de jaren 50 dus
Ik zou Remlof ff PMen als ik jou was. Dat soort zaken moet je direct regelen.quote:
Met die mensen hoef je helemaal geen medelijden te hebben, lijkt me.quote:
Als je zo lief wil zijn, neem me dan mee naar huis, leg je duim op mijn lippen.quote:Ik wil alleen maar zwemmen!
Je bent zelf een opblaaskrokodil.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Ome Henk![]()
![]()
Moet dat nou
Ik heb alleen respect (en dat is ook een rekbaar begrip) voor opblaaskrokodil
Kus me dan en bijt mijn tong af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Met die mensen hoef je helemaal geen medelijden te hebben, lijkt me.
[..]
Als je zo lief wil zijn, neem me dan mee naar huis, leg je duim op mijn lippen.
Nu heb ik zin om Boudewijn de Groot af te zetten (als in: zijn muziek, niet dat ik hem te veel wil laten betalen of dat ik enkele lichaamsdelen van hem wil amputeren of dat ik hem ergens wil laten uitstappen of dat ik hem uit z'n ambt wil ontzetten, red.) en naar Spinvis te luisteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kus me dan en bijt mijn tong af.
DOE HET BITCH! Ik zette Oprah's geluid uit voor Spinvis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om Boudewijn de Groot af te zetten (als in: zijn muziek, niet dat ik hem te veel wil laten betalen of dat ik enkele lichaamsdelen van hem wil amputeren of dat ik hem ergens wil laten uitstappen of dat ik hem uit z'n ambt wil ontzetten, red.) en naar Spinvis te luisteren.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DOE HET BITCH! Ik zette Oprah's geluid uit voor Spinvis.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit het topic met die geniale TT: [KLB SC #901] IT'S OVER 900!!!
Kan zo'n lief meisje toch ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
Shakira.Wat een hekel heb ik daar aan gekregen toen ik al goed en wel in de zaal stond en ze dood leuk kwam vertellen dat het afgelast werd.
Get a room...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DOE HET BITCH! Ik zette Oprah's geluid uit voor Spinvis.
Had ze de dag ervoor niet zo moeten zuipen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan zo'n lief meisje toch ook niks aan doen.
Zou ik ook doen als ik voor jou moest optreden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had ze de dag ervoor niet zo moeten zuipen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Wel chill hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
Zeg, IQM:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik voor jou moest optreden. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef Ezio het volgende:
Zit ik zon beetje probleemwijken te kijken, merk ik ineens dit op
[ afbeelding ]
quote:
Denk dat het een stille hint was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij gaat er maar gemakshalve vanuit dat er nu gespeeld wordt?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij gaat er maar gemakshalve vanuit dat er nu gespeeld wordt?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fcde65da28f564d
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Ezio het volgende:
Lakitu kom spelen mang
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eerst die andere pagina sluiten waar we net speelden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denk dat het een stille hint was.
Ik doe mee met balloono
We hebben wel eens vaker zulke lange potjes gehadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was twee uur geleden. [ afbeelding ]
NEE! Ik heb al een link gepost.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:38 schreef Japsnars het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)3750e3b3040fe233faef
Wát?quote:
Heldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:42 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Juist jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:05 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Rare jongens, die Jappanners
Ik vind hem redelijk scherp hoor.quote:
Ja,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef bloodysunday het volgende:
Zit er iemand nog te omgpoppe?verveel me
We zijn van spel veranderd:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja,
http://www.omgpop.com/arc(...)039498150cff3ce9ee47
Ik ben veul beter dan gijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We zijn van spel veranderd:
http://www.omgpop.com/arc(...)12b118e9ec47a3824b52
Ik ben naar de kapper geweest en dat had ik niet moeten doen.quote:
Pics van resultaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest en dat had ik niet moeten doen.
Geachte L. Sanders,quote:
Ik heb al die shit niet in mijn favorieten zitten mên!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Geachte L. Sanders,
Voor dit soort gelegenheden en frases hebben we een speciaal daarvoor vervaardigd YouTube-filmpje online gezet. Gelieve daar dan ook gebruik van te maken!
Met vriendelijke groeten,
Het YouTube-oneliners-in-een-filmpje-zodat-die-gebruikt-kunnen-worden-op-fora-comité.
Bijlage:
Geachte L. Sanders,quote:
Als ik in Firefox in m'n adresbalk 'y' typ, is het de tweede link die te voorschijn komt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb al die shit niet in mijn favorieten zitten mên!
Jij verwacht ruzie te krijgen vanwege je kapsel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Om de aanstaande ruzie te sussen heb ik maar een cadeautje gekocht.
Ik moest het maar weer lang laten groeien en achteraf gezien had ze daar ook gelijk in, alleen dat geef ik niet graag toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij verwacht ruzie te krijgen vanwege je kapsel?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij verwacht ruzie te krijgen vanwege je kapsel?
Alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moest het maar weer lang laten groeien en achteraf gezien had ze daar ook gelijk in, alleen dat geef ik niet graag toe.
Daarnaast diggen vrouwen het wanneer ze een cadeau krijgen wanneer niet zij, maar ik jarig ben. Zo lekker onverwachts. Deze tip rekenen we later wel een keer af.
Waar is dat Emimch-ontmasker-topic eigenlijk? Ik heb het gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je eigenlijk wat mij deed besluiten het toch maar te kortwieken. Het feit dat Emimich ooit eens zei halflang haar te hebben wat dus niet zo bleek te zijn. Daaruit concludeerde ik dat ik was wie hij graag wilde te zijn.
Is Emimich ontmaskerd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar is dat Emimch-ontmasker-topic eigenlijk? Ik heb het gemist
Hoezo had hij geen halflang haar kunnen hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
Weet je eigenlijk wat mij deed besluiten het toch maar te kortwieken. Het feit dat Emimich ooit eens zei halflang haar te hebben wat dus niet zo bleek te zijn. Daaruit concludeerde ik dat ik was wie hij graag wilde te zijn.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk verhaal dit he? Ja jullie hebben er vast van genoten!
Hoezo onhandige manier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zooo, tijd om te eten met m'n groepje hihi. Ooh my ik was trouwens vannacht aan het praten met een jongen bij Albertus (! ) en toen gig ik naar huis en liep hij mee omdat hij dezelfde kant op moest. En toen probeerde hij me op een rare onhandige manier te zoenen
hij keek wel zielig toen ik nogal verontwaardigd keek.
Fijne namiddag/avond/nacht!
Omdat zijn hoofd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo had hij geen halflang haar kunnen hebben? Die foto's waren van 2 jaar terug ofzo.
Hij draaide stiekem met zijn hoofd toen ze hem een kusje op zijn wang wou gevenquote:
Hij probeerde je te zoenen met zn reet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zooo, tijd om te eten met m'n groepje hihi. Ooh my ik was trouwens vannacht aan het praten met een jongen bij Albertus (! ) en toen gig ik naar huis en liep hij mee omdat hij dezelfde kant op moest. En toen probeerde hij me op een rare onhandige manier te zoenen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom nou weerquote:
Je werd geowned door een zeker figuur dat Jojo heet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:17 schreef IQM het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)e236365f7f03949b2531
Dude, die dudette had level 36.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je werd geowned door een zeker figuur dat Jojo heet.
Levels zeggen mij niets!quote:
Dat is er vast nog eentje op asbest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerkachel van de overburen stinkt naar giftige kanker
Ga erheen! Raak het aan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is er vast nog eentje op asbest.
Open een topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
Fokking hell, volgens mij proberen ze klei te branden op dat ding
Whehehe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah fijn... er zit hier iemand buiten met een xylofoon van hout (!) te spelen.
Tof men.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah fijn... er zit hier iemand buiten met een xylofoon van hout (!) te spelen.
Mn moeder zit naast me en is nu dankzij jou zachtjes aan het huilenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je moeder ook, permanent sinds gisteravond
Klinkt interessant.quote:
quote:
Niet echt.quote:
Moest jullie even jaloers maken.quote:
Waarom pas sinds gisteravond?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je moeder ook, permanent sinds gisteravond
Ja, het hangt een beetje tegen irritant aan, daarom vind ik het wat hebben of zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Alleen die soundeffectjes zijn wel raar
gers maakt taalfouten en is derhalve een kamper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef gers het volgende:
isdatzinloos driinkt geen bier en is dus homo
Nou meer lachwekkend, niet echt irritantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het hangt een beetje tegen irritant aan, daarom vind ik het wat hebben of zo.
Toen heeft Ricko haar blijkbaar uitgewoond. Moet ik dan ook alles uitleggen hier?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom pas sinds gisteravond?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers maakt taalfouten en is derhalve een kamper.
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen heeft Ricko haar blijkbaar uitgewoond. Moet ik dan ook alles uitleggen hier?
truequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zachtjes maar. Dan is het ook niet zo erg. Tranen met tuiten.... dan weet je dat je te ver bent gegaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mn moeder zit naast me en is nu dankzij jou zachtjes aan het huilen
Alleen vanwege de taalfouten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik woon ook dicht bij het strand (ongeveer 5 kilometer)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Moest jullie even jaloers maken.![]()
En het internet+printer testen.
Nee, wat moet ik ermee?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef gers het volgende:
moet je nog wietplanten hebben fas
owja en morgen ga ik oud ijzer op halen
Hihi, nee.quote:
kweken weet je hoeveel je daar mee kan verdienen hoef je niet te werken en kan je ook nog een uitkering trekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik ermee?![]()
[..]
Hihi, nee.
quote:
nerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef gers het volgende:
isdatzinloos driinkt geen bier en is dus homo
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon ook dicht bij het strand (ongeveer 5 kilometer)
Mijn tante vond het jammer dat ik geen zeezicht had....
Tja, er staan ook nog huizen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |