Die heb ik laatst nog allemaal zitten luisterenquote:
Jij hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen horen thuis, achter het fornuuuiiiis![]()
![]()
quote:
Runescapequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen horen thuis, achter het fornuuuiiiis![]()
![]()
Ik mag heul wel hier postenquote:
Waar zeg ik dan dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mag heul wel hier posten![]()
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat dat niet mag?
Waarom was hij eigenlijk in eerste instantie geband?quote:
Zuigen en baggerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom was hij eigenlijk in eerste instantie geband?
Linkje naar betreffende topique?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zuigen en baggeren
remlof was echt pislink toen joh wowowowowow
Dat van dat pislink is wel een beutje overdreven, maar hij was er wel klaar meequote:
Waar is het banmeldtopic trouwens? Ik kan het nooit vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat van dat pislink is wel een beutje overdreven, maar hij was er wel klaar mee.
jordeeeh had ook al verschillende bans achter de rug.
Dat was fijn, een keer om half 6 in de fucking ochtend was datquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was fijn, een keer om half 6 in de fucking ochtend was dat![]()
Emimich was erbij, en ik ook, ik postte toen onder het account van De_Ananas, omdat ik een ban had
In MED, 2e subforum van bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar is het banmeldtopic trouwens? Ik kan het nooit vinden
jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zei Jordeeeh ook alweer? Dat Harajuku kon opkankeren volgens mij?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:50 schreef DennisRobben het volgende:
Ik ben 14 en kan best goed voetballen, en zou er ook graag opwilllen, alleen na het voetballen douchen ze toch altijd naakt?
Dat vindt ik namelijk niets, kan iemand mij meer vertellen hoe dat gaat, en wat jullie doen onder de douche(ik hoor wel eens aparte dingen van vrienden!)?
Je kan toch ook in je onderbroek douchen ofzo?
En natuurlijk gaat het er bij 30 jarige anders aan toe dan 14 jarige!
Iemand die mij meer kan vertellen?
HAHA, NET 1 SEC TE LAAT.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Bedoelen jullie dit topic: [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita ?
Ik was eerder, plaatsgenoot.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Bedoelen jullie dit topic: [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita ?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
Jitzzzze die te horen heeft gekregen dat hij een dag mag gastmodden.
Whehehequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
Jitzzzze die te horen heeft gekregen dat hij een dag mag gastmodden.
Begint ie al kopjes te geven dan? Anders moet je hem gewoon nog even laten wachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
Daar kan ik nou boos om worden. Zit ik 2 uur geleden op de plee proberen te bouten zonder succes. En dan komt ie zich nu melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |