Jij gaat voor de koelkast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef weps het volgende:
Uitgeest
's ochtends vroeg in die tyfuskou om mijn reis naar Den Haag te maken.quote:
Ontknopingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het spannend, TVP voor de ontknoping.
don en ad zijn niet zo moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:30 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ontknoping![]()
Ze heet bianca
[ afbeelding ]
quote:
Iemand al gebrakt? ( ik wel)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja het is Uitgeest !
[ afbeelding ]
Yepquote:
Ja hoi, Uitgeest dusquote:
Ik zou haar doenquote:
Die foto ziet er toch heel anders uit als die uit de OP? De banken staan een stuk verder van het spoor af bv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Deze user had na twee minuten al het correcte antwoord en nog steeds gingen de speculaties (inclusief door TS) door.![]()
[..]
Het is niet hetzelfde perron op die 2 foto's kijk danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die foto ziet er toch heel anders uit als die uit de OP? De banken staan een stuk verder van het spoor af bv.
Dus waarom zou het Uitgeest zijn?
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde perron op die 2 foto's kijk dan
Het is Uitgeest. En waarom? Ik kom daar elke dag, daarom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.
En simpele perrons hebben allemaal dezelfde indeling.
quote:
Dat grote lelijke bakstenen gebouw rechts. Dat is uniek voor Uitgeest. En simpele perrons hebben lang niet allemaal dezelfde indeling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.
En simpele perrons hebben allemaal dezelfde indeling.
Correcto Mundoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vught
Gaanderen misschien? Ben al lang niet meer die kant op geweestquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Oosterhout
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:59 schreef no1uknow het volgende:
Uden Zuid?
Die T-style boevnleidingmasten staan toch vrijwel nergens? Alleen aan de Hofpleinlijn en tussen Maarn en Rhenen dacht ik?quote:
Dat was Hilversum volgens mij, en dat is 'm niet...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Station uit die geenstij-fietsenslopert film?
Lijntje tussen Apeldoorn en Zutphenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaanderen misschien? Ben al lang niet meer die kant op geweest
Apeldoorn-de Maten danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
Lijntje tussen Apeldoorn en Zutphen
Is dit op de Hoekse Lijn dan? Vlaardingen, Maassluis zoiets?quote:
In de buurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:57 schreef lynda het volgende:
whehe jij woont in de buurt! Dat is oneerlijk
Dat moet ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de buurtIk scheur er dagelijks doorheen naar m'n werk ja
Ja, het oudste nog staande stationsgebouw van Nederland zelfsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het oudste nog staande stationsgebouw van Nederland zelfsIn het fraaie Limburgse Valkenburg
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Op welk station is deze foto gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef MassimO het volgende:
nieuwe ronde , nieuwe kansen.
[ afbeelding ]
Dat is niet juistquote:
Ook niet. Veel verder wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr_Flash op 14-08-2009 16:51:37 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Valkenburg, ik ben er ooit geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef MassimO het volgende:
nieuwe ronde , nieuwe kansen.
[ afbeelding ]
Waar zie je dat aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:19 schreef Sautor het volgende:
Ergens tussen Den Haag en Venlo
Voor de trein springen wordt wel op meerdere plaatsen gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef Blackmagicwoman het volgende:
Hint: Eigenlijk vond ik het ook vreemd om deze trein te zien op deze pic. Normaal rijden er van die dubbeldekkertreinen.
Nog een hint: geliefde plek een paar meters naar achteren om voor de trein te springen.
En nog een hint: Ook een geliefde plek om koper te jatten..maar ja dat is 'in' tegenwoordig.
Oisterwijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:31 schreef Blackmagicwoman het volgende:
yep ..slechte hint..:P
Maar in de tijd dat ik daar woonde viel het echt wel op.
De plek ligt in Brabant.
Sinds wanneer ligt dat in Brabantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:38 schreef PabloLopez het volgende:
Sittard
Whut?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:55 schreef Blackmagicwoman het volgende:
And we have a winner!
Ravenstein is het juiste antwoord.
Ook bekend van het discussieprogramma Soeterbeeck van omroep RKK wat tevens de naam is van het klooster in Ravenstein waar het programma wordt opgenomen. Maar dat weten de fokkers natuurlijk allemaal al...goed next!
Bijlmer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Makkelijke (maar mooie):
[ afbeelding ]
Valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:27 schreef Meddo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een ongure buurt.. al die bouwlampen daar
Zelfde bouw en plein als station Best, maar die is het niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Makkelijke (maar mooie):
[ afbeelding ]
Heul welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfde bouw en plein als station Best, maar die is het niet.
Ik zeg, Geerdijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul welEr zijn overigens stations waar maar zo'n 50 mensen per dag gebruik van maken
Zal ze maar niet posten, raden jullie nooit (zonder de minst bezochte stations op te zoeken op het internet).
Arnhem Velperpoortquote:
Ehmm je zou haast denken dat het Den Haag Centraal is, maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:50 schreef Tahiti het volgende:
Welk station is dit?
[ afbeelding ]
nou?
En dat terwijl een nieuw station minimaal 1500 nieuwe reizigers moet trekkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul welEr zijn overigens stations waar maar zo'n 50 mensen per dag gebruik van maken
Zal ze maar niet posten, raden jullie nooit (zonder de minst bezochte stations op te zoeken op het internet).
Deze heeft het minste passagiers van NL. In 2001 gebouwd, maar volgens mij wel met het oog op bouw van een nieuwbouwwijk in de buurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
En dat terwijl een nieuw station minimaal 1500 nieuwe reizigers moet trekken
1 spoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze heeft het minste passagiers van NL. In 2001 gebouwd, maar volgens mij wel met het oog op bouw van een nieuwbouwwijk in de buurt.
[ afbeelding ]
Ja, dat bestaat.quote:
Zie je wel vaker hoorquote:
Hee, dat is de achterkantquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat er stukken enkelspoor zijn en treinen elkaar passeren weet ik wel, maar ik kon me zo niet herinneren dat ik dat ooit bij een station heb gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Zie je wel vaker hoor![]()
Bij stations passeren de treinen elkaar of af en toe op een tijdelijk dubbel spoor.
Amersfoort Vathorst.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:10 schreef basst2005 het volgende:
Deze is wel makkelijk denk ik:
[ afbeelding ]
Wezep misschien?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Yeps.
En waar halteert deze trein?
[ afbeelding ]
Ede-wageningen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Yeps.
[ afbeelding ]
kijk hier eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een linkje met bezoekersaantallen voor stations ?
Pagina 97 e.v. van dit document toont het aantal in- en uitstappers gemiddeld per werkdag. Zijn helaas wel gegevens van 2004/2005.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een linkje met bezoekersaantallen voor stations ?
Kon het niet lezen, maar de valleilijn heeft maar 3 kleine stations ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Wisheh het volgende:
[..]
het bordje was dus toch te lezen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Socios het volgende:
Ho, gemist, ja. Dat is Roodeschool.
Komt wel vaker voor. Denk aan station Soestdijkerstraatweg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef musicfreakyme het volgende:
(die heeft in iedergeval het station voor de andere richting een eindje verderopToen ik daar eens was vond ik dat heel onlogisch! )
Of Tilburg Westquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor. Denk aan station Soestdijkerstraatweg.
Zo'n 2 uurtjes treinen er vandaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ergens bij Arnhem in de buurt volgens mij
Daar ben ik nog geregeld langs gekomen op weg naar Glanerbrug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze heeft het minste passagiers van NL. In 2001 gebouwd, maar volgens mij wel met het oog op bouw van een nieuwbouwwijk in de buurt.
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo'n 2 uurtjes treinen er vandaan
Hardenberg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
Eens kijken of iemand deze weet..
[ afbeelding ]
Nope, maar t is wel in de buurtquote:
Yep..quote:
quote:
Heb jaren in Twente gewoond, ging vaak naar 't Podium in Hardenberg, dan kom je er langsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep..
Je komt uit de buurt?
Of issie gewoon ECHT zo makkelijk
Ah gezellig, me 2quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jaren in Twente gewoond, ging vaak naar 't Podium in Hardenberg, dan kom je er langs
Hellendoorn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah gezellig, me 2
En t Podium is leuk n_n
-Edit-.. Nee w8, ik lieg.. waar ik woonde valt onder Salland geloof ik
Nee.. Fiets Marienberg uit, richting Hardenberg en daar woonde ikquote:
quote:
volgens mij wel.. maar ik weet t allemaal nie meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt volgens mij onder Vechtstreek of hoe heet het?
Dordrecht Zuid?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:07 schreef JustinK het volgende:
Nou, ik ook eentje dang:
[ afbeelding ]
Roept u maar
Ik weet t niequote:
alphen a/d rijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:44 schreef Oom_Agent het volgende:
welke station is dit ??
[ afbeelding ]
Dordrecht Zuidquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:07 schreef JustinK het volgende:
Nou, ik ook eentje dang:
[ afbeelding ]
Roept u maar
Stukje opweg helpen erbij. Op hetzelfde station is deze foto gemaakt:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Yeps.
[ afbeelding ]
Deurnequote:Op zondag 16 augustus 2009 06:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Stukje opweg helpen erbij. Op hetzelfde station is deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja. Nu je 't zegtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:21 schreef weps het volgende:
Uitgeest
Nijmegenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:20 schreef Socios het volgende:
Een keertje een hele makkelijke dan.
[ afbeelding ]
Amsterdam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:28 schreef Socios het volgende:
Nee mang! Waar hebben we van die mooie koepels?
Bergentheim ligt idd in Sallandquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah gezellig, me 2
En t Podium is leuk n_n
-Edit-.. Nee w8, ik lieg.. waar ik woonde valt onder Salland geloof ik
Koog Zaandijk of Koog Bloemwijk, 1 van de tweequote:
Absoluut geen Uitgeest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:44 schreef aKboR het volgende:
1000% zeker uitgeest
..Mosterd na de maaltijd
Zo veel van dat soort bruggen zijn er niet in NLquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef shibaloma het volgende:
Ik zag het aan die trap... die heb ik dagelijks moeten beklimmen toen ik daar nog ergens in een ver verleden stage liep...
Wacht eens evenquote:
Waarschijnlijk wel, maar ik vind het meer op zo'n toiletgebouw langs de snelweg lijken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht eens even![]()
Is dit niet Helmond Brouwhuis?![]()
Dan van Krommenie-Assendelft zie ik dagelijks en die is idd heel anders.quote:Op zondag 16 augustus 2009 @ 12:59 schreef Socios het volgende:
Was ook mijn eerste ingeving, maar die overkappingen zijn heel anders volgens mij.
[/quote[quote]Op zondag 16 augustus 2009 @ 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo veel van dat soort bruggen zijn er niet in NLBussum-Zuid was net geweest, Hilversum Noord heeft geen eilandperron, Krommenie-Assendelft en Houten Castellum zien er heel anders uit....
overveenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:14 schreef Yreal het volgende:
mijn was inderdaad zoetermeer oost
Verder herken ik niks![]()
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:
Neuhquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Game_Error het volgende:
Die van jou is italiaans? Bressanone (brixen)?
Centre Communication Nord, kantoorgebouw bij station Brussel ofzo?quote:
Bij station Brussel Noord uiteraard.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ohja, die van Socios is
[..]
Centre Communication Nord, kantoorgebouw bij station Brussel ofzo?
Dit zal ongetwijfeld de straatzijde zijn van Hardenberg, of anders Gramsbergen. Zoietsquote:
Nou, voor dit topic danquote:
Ben ik de enige die die seinpaal op een vreemde plek vind staan?quote:
Neuh, maar dat gebeurt vaker. Dan hebben die dingen geen functie meer, maar staan ze als decor in de tuin en zo. Vlak naast station Heerenveen staat ook een mooi seinbordes op een speelweitje en zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:24 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die seinpaal op een vreemde plek vind staan?
Mijn Belgische contacten weten me ervan te overtuigen dat dit inderaad bij Brussel-Noord isquote:
Whahahaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Belgische contacten weten me ervan te overtuigen dat dit inderaad bij Brussel-Noord is
Auschwitz-Birkenau. Birkenau is dit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef Meddo het volgende:
En de laatste, het berucht eindstation![]()
[ afbeelding ]
yeahquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auschwitz-Birkenau. Birkenau is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |