Jij gaat voor de koelkast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef weps het volgende:
Uitgeest
's ochtends vroeg in die tyfuskou om mijn reis naar Den Haag te maken.quote:
Ontknopingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het spannend, TVP voor de ontknoping.
don en ad zijn niet zo moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:30 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ontknoping![]()
Ze heet bianca
[ afbeelding ]
quote:
Iemand al gebrakt? ( ik wel)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja het is Uitgeest !
[ afbeelding ]
Yepquote:
Ja hoi, Uitgeest dusquote:
Ik zou haar doenquote:
Die foto ziet er toch heel anders uit als die uit de OP? De banken staan een stuk verder van het spoor af bv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Deze user had na twee minuten al het correcte antwoord en nog steeds gingen de speculaties (inclusief door TS) door.![]()
[..]
Het is niet hetzelfde perron op die 2 foto's kijk danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die foto ziet er toch heel anders uit als die uit de OP? De banken staan een stuk verder van het spoor af bv.
Dus waarom zou het Uitgeest zijn?
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde perron op die 2 foto's kijk dan
Het is Uitgeest. En waarom? Ik kom daar elke dag, daarom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.
En simpele perrons hebben allemaal dezelfde indeling.
quote:
Dat grote lelijke bakstenen gebouw rechts. Dat is uniek voor Uitgeest. En simpele perrons hebben lang niet allemaal dezelfde indeling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar welk kenmerk maakt het dan specifiek Uitgeest? Ik zie ook nergens gebouwen ofzo die overeenkomen.
En simpele perrons hebben allemaal dezelfde indeling.
Correcto Mundoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vught
Gaanderen misschien? Ben al lang niet meer die kant op geweestquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef Rosbief het volgende:
Oosterhout
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:59 schreef no1uknow het volgende:
Uden Zuid?
Die T-style boevnleidingmasten staan toch vrijwel nergens? Alleen aan de Hofpleinlijn en tussen Maarn en Rhenen dacht ik?quote:
Dat was Hilversum volgens mij, en dat is 'm niet...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Station uit die geenstij-fietsenslopert film?
Lijntje tussen Apeldoorn en Zutphenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaanderen misschien? Ben al lang niet meer die kant op geweest
Apeldoorn-de Maten danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
Lijntje tussen Apeldoorn en Zutphen
Is dit op de Hoekse Lijn dan? Vlaardingen, Maassluis zoiets?quote:
In de buurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:57 schreef lynda het volgende:
whehe jij woont in de buurt! Dat is oneerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |