Deze heeft het minste passagiers van NL. In 2001 gebouwd, maar volgens mij wel met het oog op bouw van een nieuwbouwwijk in de buurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
En dat terwijl een nieuw station minimaal 1500 nieuwe reizigers moet trekken
1 spoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze heeft het minste passagiers van NL. In 2001 gebouwd, maar volgens mij wel met het oog op bouw van een nieuwbouwwijk in de buurt.
[ afbeelding ]
Ja, dat bestaat.quote:
Zie je wel vaker hoorquote:
Hee, dat is de achterkantquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heul welEr zijn overigens stations waar maar zo'n 50 mensen per dag gebruik van maken
Zal ze maar niet posten, raden jullie nooit (zonder de minst bezochte stations op te zoeken op het internet).
Dat er stukken enkelspoor zijn en treinen elkaar passeren weet ik wel, maar ik kon me zo niet herinneren dat ik dat ooit bij een station heb gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:54 schreef Meddo het volgende:
[..]
Zie je wel vaker hoor![]()
Bij stations passeren de treinen elkaar of af en toe op een tijdelijk dubbel spoor.
Amersfoort Vathorst.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:10 schreef basst2005 het volgende:
Deze is wel makkelijk denk ik:
[ afbeelding ]
Wezep misschien?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Yeps.
En waar halteert deze trein?
[ afbeelding ]
Ede-wageningen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:08 schreef Socios het volgende:
Yeps.
En waar halteert deze trein?
[ afbeelding ]
kijk hier eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een linkje met bezoekersaantallen voor stations ?
Pagina 97 e.v. van dit document toont het aantal in- en uitstappers gemiddeld per werkdag. Zijn helaas wel gegevens van 2004/2005.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een linkje met bezoekersaantallen voor stations ?
Kon het niet lezen, maar de valleilijn heeft maar 3 kleine stations ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Wisheh het volgende:
[..]
het bordje was dus toch te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |