Dat moet ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de buurtIk scheur er dagelijks doorheen naar m'n werk ja
Ja, het oudste nog staande stationsgebouw van Nederland zelfsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het oudste nog staande stationsgebouw van Nederland zelfsIn het fraaie Limburgse Valkenburg
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Op welk station is deze foto gemaakt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef MassimO het volgende:
nieuwe ronde , nieuwe kansen.
[ afbeelding ]
Dat is niet juistquote:
Ook niet. Veel verder wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dr_Flash op 14-08-2009 16:51:37 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Valkenburg, ik ben er ooit geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:06 schreef MassimO het volgende:
nieuwe ronde , nieuwe kansen.
[ afbeelding ]
Waar zie je dat aan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:19 schreef Sautor het volgende:
Ergens tussen Den Haag en Venlo
Voor de trein springen wordt wel op meerdere plaatsen gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef Blackmagicwoman het volgende:
Hint: Eigenlijk vond ik het ook vreemd om deze trein te zien op deze pic. Normaal rijden er van die dubbeldekkertreinen.
Nog een hint: geliefde plek een paar meters naar achteren om voor de trein te springen.
En nog een hint: Ook een geliefde plek om koper te jatten..maar ja dat is 'in' tegenwoordig.
Oisterwijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:31 schreef Blackmagicwoman het volgende:
yep ..slechte hint..:P
Maar in de tijd dat ik daar woonde viel het echt wel op.
De plek ligt in Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |