Ik post hem niet, komen wat persoonlijke foto's enzo in voor. Maar gaat erover dat je je persoonlijke gegevens niet op het internet moet laten slingeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
Nieuwsgierig...welk filmpje? (ook al is het saai)
Geen last van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef leolinedance het volgende:
http://www.hyves.nl/campaign/bericht_stanislav/
Je bedoeld die rar van jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef L0t.. het volgende:
Ik kreeg 'm ook net, zweet brak me al uit, zou er dan tóch ergens een confronterend filmpje van me bestaan?
quote:
Er nooit aan beginnen is nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Is echt goed advies hoor.
Done that. Myspace en facebook ook weggegooid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Aldus:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Maar geen vrienden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krijg ik niet zo'n mailtje? Ik heb verdomme ook hyves.
Niet happen mang..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga propjes schieten in de klas gek...
Wat een triest filmpje man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:44 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Niet happen mang..
Ik vind dat filmpje tofK kijk m altijd minstens 3 keer als ie weer gepost is
Nope, is niet mijn filmpje, iemand heeft hem en gedownload, en op zijn schijf gezet, en hem geupload, dus wat heet triest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een triest filmpje man.![]()
Dat iemand zich zó druk maakt om een internetforum dat ie er zelfs een filmpje voor op YouTube gaat zetten, om het tegenovergestelde te beweren.
Ken ik jou? O nee, je hebt een mening over iets, terwijl je niet eens een fotoboek hebt, je zal wel lelijk zijn dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Heel triest dat je überhaupt zo'n filmpje maakt.
Rot toch GODVERDOMME op man, je zegt wel dat het je allemaal niets boeit maar ondertussen blijf je wel overal over jezelf posten. Kom je soms aandacht te kort ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ken ik jou? O nee, je hebt een mening over iets, terwijl je niet eens een fotoboek hebt, je zal wel lelijk zijn dan.
Ben je nog maagd eigenlijk?
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Rot toch GODVERDOMME op man, je zegt wel dat het je allemaal niets boeit maar ondertussen blijf je wel overal over jezelf posten. Kom je soms aandacht te kort ofzo
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.
Schaterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jou
Iemand die me niet kent heeft het gehad met mij, hoe kom ik de komende dagen door?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jou
gvdomme lamon, door dat youtube filmpje lees ik alle posts hier met jouw stem in mn hoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.
Oeh, da's niet leuk, daar kun je nachtmerries van krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
gvdomme lamon, door dat youtube filmpje lees ik alle posts hier met jouw stem in mn hoofd
Bij mij ook niet, ik wil weten waar al die ophef nou over gaat!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:04 schreef On het volgende:
bij mij deed hij het niet
Bij mij zei 'ie dat over een plaatje van een boomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef Akwableet het volgende:
Ik kreeg hem daarnet, geinig filmpje, goede campagne
Helaas dat die ene rus over mijn zus zei dat ze op zijn schoonmoeder leek
Jij wintquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Bij mij zei 'ie dat over een plaatje van een boom
Wat niet jouw filmpje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nope, is niet mijn filmpje, iemand heeft hem en gedownload, en op zijn schijf gezet, en hem geupload, dus wat heet triest.
Ja, maar ik heb het filmpje niet meer in bezit, dus het is nu het bezit van de user die hem geupload heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat niet jouw filmpje?
Jij bent het toch die dat zegt.
Ja niemand kan op zijn/haar woorden worden aangesproken zolang het filmpje maar op iemand anders schijf staatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het filmpje niet meer in bezit, dus het is nu het bezit van de user die hem geupload heeft.
De inhoud van het filmpje doet er niet zoveel toe, het is niet in mijn bezit.
Ik mag het ook niet triest vinden want ik heb geen fotoboek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja niemand kan op zijn/haar woorden worden aangesproken zolang het filmpje maar op iemand anders schijf staat
Hij staat overigens wel op je computer als je hem bekeken hebt op youtube, of iig laten laden. .flv enzo.
Mijn God, mijn Profielfoto en shit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef leolinedance het volgende:
Ze moeten nog een stukje rijden, dus ik denk dat je vannacht aan de beurt bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef DrDentz het volgende:
Wat gaan ze nu eigenlijk doen dan? Mij vermoorden?
Omdat je al je gegevens op hyves hebt gezetquote:
Ze hebben je posthistory doorgelezen.quote:
Ja, je faalt hier wel hardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:wat een faal actie
Die kreeg ik dus ook eergister, ik zo kijken:
Helemaal niks
Gewoon een lege hyves pagina.
En omdat ik al dacht dat het iets dubieus was had ik meteen mn wachtwoord maar veranderd
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:36 schreef terror623 het volgende:
Filmpje was nog behoorlijk in elkaar gezet voor een campagne vanuit de nederlands overheid ook
Ik denk dat het een averechts effect heeft. Nog meer mensen gaan foto's en privé-informatie op hun hyves zetten omdat ze een leuk filmpje 'over zichzelf' willen zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:07 schreef FicoF het volgende:
Wat ik overigens ook niet snap. Iedereen die bang wordt van dat filmpje (huilies) gaat nu alles op anoniem zetten en allemaal gegevens verwijderen. Daar is Hyves toch niet bij gebaat? Hebben ze dus vast veel geld voor gekregen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef mark211175 het volgende:
Ik heb dit mailtje ook gekregen en het eerste wat me aan deze waarschuwing opviel is hoe fout het inelkaar zit.
Alsof de russische maffia jou huis gaat opzoeken omdat ze wat persoonlijke informatie hebben gevonden op Hyves.
Russische maffia zoekt mensen op, wanneer je het wel heel bont met ze hebt gemaakt.
Ik denk aan geld lenen van de maffia. maffia oplichten of een van zijn leden bedreigen ofzo.
Eigelijk werd het in het filmpje al gezegt "dat tijd geld is" ze kunnen dan beter de buren gaan terroriseren dat scheelt op zijn minst de benzinekosten als het om een fake adres gaat.
Nee, ik had het beter begrepen, als men waarschuwde voor de naieviteit, dat er een maffia is dat probeert te achterhalen wat je bank en creditgegevens zijn om zo snel en makkelijk mogelijk veel geld van je afhandig te maken, dat is reeel
Dit lijkt wel een mislukte thriller film.
gastquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef mark211175 het volgende:
Ik heb dit mailtje ook gekregen en het eerste wat me aan deze waarschuwing opviel is hoe fout het inelkaar zit.
Alsof de russische maffia jou huis gaat opzoeken omdat ze wat persoonlijke informatie hebben gevonden op Hyves.
Russische maffia zoekt mensen op, wanneer je het wel heel bont met ze hebt gemaakt.
Ik denk aan geld lenen van de maffia. maffia oplichten of een van zijn leden bedreigen ofzo.
Eigelijk werd het in het filmpje al gezegt "dat tijd geld is" ze kunnen dan beter de buren gaan terroriseren dat scheelt op zijn minst de benzinekosten als het om een fake adres gaat.
Nee, ik had het beter begrepen, als men waarschuwde voor de naieviteit, dat er een maffia is dat probeert te achterhalen wat je bank en creditgegevens zijn om zo snel en makkelijk mogelijk veel geld van je afhandig te maken, dat is reeel
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef mark211175 het volgende:
Dat dus, kreeg hem voor het eerst gisteravond laat, dus ik dacht 'WTF krijgen we nuquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef L0t.. het volgende:
Ik kreeg 'm ook net, zweet brak me al uit, zou er dan tóch ergens een confronterend filmpje van me bestaan?
klik op de link voor een filmpje met je profiel van je hyvesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:56 schreef marcel-o het volgende:
Hoe sla je dat filmpje op trouwens?![]()
of waar kan je dat vinden?
Mongool dat je bent, die was in de 7e post al gezegd, en toen was de link goed, btw.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef peeet1 het volgende:
klik op de link voor een filmpje met je profiel van je hyves
http://www.hyves.nl/actie/bericht_stanislav?tryvertisingvar_from=764fdaa11804ccba&tryvertisingvar_view=inbox
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef leolinedance het volgende:
die link doet het niet bij mij daar om heb ik deze link geplaatst die het wel doetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mongool dat je bent, die was in de 7e post al gezegd, en toen was de link goed, btw.
[..]
die link ken k ook wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:19 schreef peeet1 het volgende:
[..]
klik op de link voor een filmpje met je profiel van je hyves
http://www.hyves.nl/actie/bericht_stanislav?tryvertisingvar_from=764fdaa11804ccba&tryvertisingvar_view=inbox
Dat komt omdat jij een linkje heb gedaan waardoor JIJ (en niet iemand anders) automatisch word ingelogd, dus die werkt ook niet bij andere mensen! en als je die 1e pakt, en gewoon inlogd, werkt hij gewoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:33 schreef peeet1 het volgende:
[..]
die link doet het niet bij mij daar om heb ik deze link geplaatst die het wel doetMongool
alle 2 de linken werken de eerste link werkt niet op alle hyves en is erg irritant om dat je je frieden mee kan lastigvallen ik heb er zelf af meer dan 100 gekregen in mijn mailboxquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een linkje heb gedaan waardoor JIJ (en niet iemand anders) automatisch word ingelogd, dus die werkt ook niet bij andere mensen! en als je die 1e pakt, en gewoon inlogd, werkt hij gewoon.
je kan het filmpje opslaan via je tv uitgang op je computer en daar je dvd of videorecorder op aan te sluitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die link ken k ook wel.
k wil m als bestand hebben, dus waar kan je m op je hdd vinden
.flv ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef peeet1 het volgende:
[..]
je kan het filmpje opslaan via je tv uitgang op je computer en daar je dvd of videorecorder op aan te sluiten
is t jou gelukt daarmee?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:49 schreef delano.888 het volgende:
Je kan ook gewoon videodownloadhelper gebruiken, ipv naar die randdebiel van een peeet te luisteren
quote:
klopt het is ook geen filmpje maar een Gadgetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef marcel-o het volgende:
t filmpje met mijn foto's waar heel dit topic over gaat, gebeurt niks mee
youtube enz gaat idd wel
T lukt mij toch echt welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef marcel-o het volgende:
t filmpje met mijn foto's waar heel dit topic over gaat, gebeurt niks mee
youtube enz gaat idd wel
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=daquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Osramp het volgende:
Hoe kun je eigenlijk je Hyves profiel door de shredder gooien?
Thanx! Ga hem nu shredderen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da
Veel plezier.
Dat weet ik maar ik dacht eerst dat alleen mijn profiel werd gebruikt daarvoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Lauwheid het volgende:
Lol dit is precies wat ze met deze campagne willen bereikenIedereen praat erover... Wel goede campagne overigens. @ Wuh, dit is zeker wel een landelijke campagne
Het is niet landelijk want ik heb niets gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Lauwheid het volgende:
Lol dit is precies wat ze met deze campagne willen bereikenIedereen praat erover... Wel goede campagne overigens. @ Wuh, dit is zeker wel een landelijke campagne
Landelijke campagne wat via Hyves verspreid wordt dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is niet landelijk want ik heb niets gekregen.
Ok dat kan kloppen, dat hyves gedoe heb ik nooit zien zitten, ben zonder al bekend genoeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:42 schreef Lauwheid het volgende:
[..]
Landelijke campagne wat via Hyves verspreid wordt dan.
Aangezien ik uit interesse een paar toneelstukjes op youtube heb gegooid en er weer afgehaald, maar ze toch door anderen overgenomen en verspreid zijn, vraag ik me af, wat hebben ze aan die info?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef Seam het volgende:
Grappig dat zoveel mensen nu hun filmpjes op youtube hebben gezet. Dat draagt niet echt bij aan het beschermen van je persoonlijke gegevens
Ik vind de campagne ook overdreven hoor. Ik heb echt geen moeite met mijn persoonlijke info op Hyves te zetten. Zie het gevaar of probleem er niet echt van in. In mijn krabbels staat ook nooit wat echt persoonlijks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aangezien ik uit interesse een paar toneelstukjes op youtube heb gegooid en er weer afgehaald, maar ze toch door anderen overgenomen en verspreid zijn, vraag ik me af, wat hebben ze aan die info?
Een filmpje dat verder niets zegt over je heeft toch geen invloed op je prive leven. En zo wel, is het dan legaal om die filmpjes na het verwijderen nog te verspreiden voor diegenen die dat doen?
Oops indeedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:31 schreef patatmetfriet het volgende:
Wat ook falend is: Je krijgt die mail met de naam van de persoon die 'm je stuurde in de afzender. Maar als je dan replyt, stuur je de mail naar info@stanislav.nl.
Oeps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |