Ik post hem niet, komen wat persoonlijke foto's enzo in voor. Maar gaat erover dat je je persoonlijke gegevens niet op het internet moet laten slingeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
Nieuwsgierig...welk filmpje? (ook al is het saai)
Geen last van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:21 schreef leolinedance het volgende:
http://www.hyves.nl/campaign/bericht_stanislav/
Je bedoeld die rar van jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:13 schreef L0t.. het volgende:
Ik kreeg 'm ook net, zweet brak me al uit, zou er dan tóch ergens een confronterend filmpje van me bestaan?
quote:
Er nooit aan beginnen is nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Is echt goed advies hoor.
Done that. Myspace en facebook ook weggegooid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Aldus:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef Lamon het volgende:
Kap met hyves.
Maar geen vrienden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krijg ik niet zo'n mailtje? Ik heb verdomme ook hyves.
Niet happen mang..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga propjes schieten in de klas gek...
Wat een triest filmpje man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:44 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Niet happen mang..
Ik vind dat filmpje tofK kijk m altijd minstens 3 keer als ie weer gepost is
Nope, is niet mijn filmpje, iemand heeft hem en gedownload, en op zijn schijf gezet, en hem geupload, dus wat heet triest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een triest filmpje man.![]()
Dat iemand zich zó druk maakt om een internetforum dat ie er zelfs een filmpje voor op YouTube gaat zetten, om het tegenovergestelde te beweren.
Ken ik jou? O nee, je hebt een mening over iets, terwijl je niet eens een fotoboek hebt, je zal wel lelijk zijn dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Heel triest dat je überhaupt zo'n filmpje maakt.
Rot toch GODVERDOMME op man, je zegt wel dat het je allemaal niets boeit maar ondertussen blijf je wel overal over jezelf posten. Kom je soms aandacht te kort ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ken ik jou? O nee, je hebt een mening over iets, terwijl je niet eens een fotoboek hebt, je zal wel lelijk zijn dan.
Ben je nog maagd eigenlijk?
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Rot toch GODVERDOMME op man, je zegt wel dat het je allemaal niets boeit maar ondertussen blijf je wel overal over jezelf posten. Kom je soms aandacht te kort ofzo
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.
Schaterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jou
Iemand die me niet kent heeft het gehad met mij, hoe kom ik de komende dagen door?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil of wel, de ene keer is het maar een forum en de andere keer zijn het allemaal echte mensen waar je rekening mee moet houden. Ik heb het GEHAD met jou
gvdomme lamon, door dat youtube filmpje lees ik alle posts hier met jouw stem in mn hoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, nou, schelden is nergens voor nodig hoor, het is maar een forum.
Oeh, da's niet leuk, daar kun je nachtmerries van krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:37 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
gvdomme lamon, door dat youtube filmpje lees ik alle posts hier met jouw stem in mn hoofd
Bij mij ook niet, ik wil weten waar al die ophef nou over gaat!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:04 schreef On het volgende:
bij mij deed hij het niet
Bij mij zei 'ie dat over een plaatje van een boomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef Akwableet het volgende:
Ik kreeg hem daarnet, geinig filmpje, goede campagne
Helaas dat die ene rus over mijn zus zei dat ze op zijn schoonmoeder leek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |