Laat D_A het niet horen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi Hi, alleen zijn de meeste aziaten best wel heel erg lelijk
Momentje.quote:
Om de een of andere reden heb ik dat nu chronisch...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn ooglid deed dat eerst, echt tof.
Wie is dat?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik dat nu chronisch...
Je mag het gratis hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]ik wil ook
! Dat kietelde zo hip in de les, zo aan het giechelen in de klas!!!1
Ze mag er wel wezen.quote:
Nou, ergens komt ze me bekend van voor, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:05 schreef jordeeh het volgende:
[..]
T valt me eigenlijk een beetje tegen dat je haar niet herkent.
Nee, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:08 schreef jordeeh het volgende:
C.
En nee, was niet de chick van PKZou hou willen
Mja volgens mij was het een beetje een keuzetopicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het ook nietMaar hij postte toen toch de eerste foto
Yep, wat's je usernamequote:
Ze kijkt alsof ze in haar oog gecumd isquote:
Yepquote:
Whehehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog de echte Jordeeeh ook
Lul.
Hiep hoi.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag het gratis hebben
jordeeehquote:
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog de echte Jordeeeh ook
Lul.
Vraag maar of Allure chicks post. Ik ga slapen.quote:
Waarom zou ik chicks willen postenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vraag maar of Allure chicks post. Ik ga slapen.
'Kak wat is dit nou weer?' zoiets.quote:
Marion niet? Het was maar een suggestie hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik chicks willen posten?
Hoezo komen jullie altijd bijna tegelijk binnen, valt wel erg op ditte.quote:
Dat kwam iedereen hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Marion niet? Het was maar een suggestie hoor.
[..]
Hoezo komen jullie altijd bijna tegelijk binnen, valt wel erg op ditte.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef jordeeh het volgende:
[ afbeelding ]
1 chickie voor je topic.
Losers volgens mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie zijn trouwens die vier nieuwelingen in de OP?
Ik zou willen dat ik Allure_ was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Dat kwam iedereen hierJij en IQM ook
Oh noes, IQM, Allure_ en BobbyB zijn allemaal 1 user![]()
!
Ja, dag hoor. Veel plezier.quote:
Hallo, ik ben Ezio en ik ben heel lief maar best gevaarlijk ook, dus kijk uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Doei!quote:
Jawel, hij maakte een garpje.quote:
Exclusief zee-egel.quote:
Mijn PI gebruik is kennelijk niet highskilled genoeg, ik bedoelde het sarcastischquote:
Zegel is met 2 e's.quote:
Vertel me even hoe de aflevering was.quote:
Sarkastes?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn PI gebruik is kennelijk niet highskilled genoeg, ik bedoelde het sarcastisch
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Ezio en ik ben heel lief maar best gevaarlijk ook, dus kijk uit
Slapen of chicks posten jijquote:
Zeegel?quote:
Sorryquote:
Je gebruikt de verkeerde meng.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn PI gebruik is kennelijk niet highskilled genoeg, ik bedoelde het sarcastisch
Dat zijn er nog steeds 3quote:
Hoezo diequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:23 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je gebruikt de verkeerde meng.
Als jehad gebruikt begreep ik t wel.
Je begrijpt de betekenis niet van de PI's mennquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo die![]()
Dan is het net of ik het betreur dat ik weet wie dat is
Dat blijktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je begrijpt de betekenis niet van de PI's menn
Vast welquote:
Chantage, zeg ik je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slapen of chicks posten jij
Post pics van jezelfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik chicks willen posten?
Doen je fuckantie foto's het al weer?quote:
Zal ik een linkje voor je maken?quote:
IQM, BobbyB en Allure_ waren allen aan het OMGPoppenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Dat kwam iedereen hierJij en IQM ook
Oh noes, IQM, Allure_ en BobbyB zijn allemaal 1 user![]()
!
Ik zie er wel meer dan 4quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef jordeeh het volgende:
Het voelt iedere keer weer alsof je in je rug gestoken wordt. Zulke moeie meisjes die uitgewoond worden door negers voor geld.
Hoeren.
Ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IQM, BobbyB en Allure_ waren allen aan het OMGPoppen
Ik had het over onderin!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer dan 4
Heb je weeds S05E10 nou al gezien?
Die laatste had nou weer niet gehoefdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chantage, zeg ik je.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor Jap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als klap op den vuurpijl/harpoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Ezio en ik ben heel lief maar best gevaarlijk ook, dus kijk uit
Daar ben jij er 1 vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie er wel meer dan 4
Heb je weeds S05E10 nou al gezien?
Die van jouw post.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
[..]
Ik nietUur terug wel overigens, maar niet met hunnie.
Oh, er zitten er maar 2 tussen deze keer. Of de rest het met negers doen voor geld weet ik niet.quote:
Ja ik heb ook een hekel aan dat pleurisventje, die oorbel van hem ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had het over onderin!
En ja, vond hem wel okee, maar niet de beste!
Shane komt niet zo over bij mij
In die laatste heefd ze alleen een dikmakend pak aan heur!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die laatste had nou weer niet gehoefd![]()
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, er zitten er maar 2 tussen deze keer. Of de rest het met negers doen voor geld weet ik niet.
Jaaaquote:
Neeeequote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doen je fuckantie foto's het al weer?
Stephanie heeft het nooit met negers gedaan, tenminste niet in de filmpjes. Sasha wel, met 10tallen tegelijkquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een hekel aan dat pleurisventje, die oorbel van hem ook
Ignacio daarintegen is wel een baas![]()
[ afbeelding ]
Vooral dat worstelstuk en die bruiloft![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer om 7 uur werken
Ik weet de namen niet hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stephanie heeft het nooit met negers gedaan, tenminste niet in de filmpjes. Sasha wel, met 10tallen tegelijkEn dan te bedenken dat ze pas 22 is.
Dat vind k niet zo'n heule leuke fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
Stephanie:
[ afbeelding ]
Sasha:
[ afbeelding ]
Vast niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nu wel.
Ach Sasha is toch niet super
ZolangTaylor
zulke dingen maar niet doet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast niet.
En nu ga ik wel echt slapen.
Bliksemsnel, hoort bij het vakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef aight1 het volgende:
http://www.omgpop.com/arcade/invite_to_match/3bf1c01a00040172b473a86a8ec6726693e4b60c171bc3df4194b16b30b960fa0588f1df3af8ad11025085bb1eb83c335e685e98e5465ae26fc9f553a59708
tekenennenen!
grapje ezio was me voor
Ik dacht trouwens dat jij mij toe zou voegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/599101/8d710263/stella.html
Goeie hoax
Donequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij mij toe zou voegen
Euhm, nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/599101/8d710263/stella.html
Goeie hoax
Tieten als topicredder.quote:
Sodeju zegquote:
Zulke goede zag je niet aankomen hequote:
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zulke goede zag je niet aankomen he
Prt Scrquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:13 schreef jordeeh het volgende:
Een 15-jarig meisje is mij de les aan het lezen over drugs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Douw je lid in haar mondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:13 schreef jordeeh het volgende:
Een 15-jarig meisje is mij de les aan het lezen over drugs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
En voor de vrouwenOm dit goed te maken wil ik 3 tietenfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
En voor de vrouwenBij de eerste kreeg ik een glimlach, de 2e laadde wat langzamer (downloads aan), zie k langzaam die tepels te voorschijn komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T was zeg maar zo![]()
Nee, ik ben er nog gewoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
KK, door al die plaatjes begint Ezio te fappen waardoor het topic juist nog meer afsterf
Ben jij een vrouw? Tsskquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Om dit goed te maken wil ik 3 tietenfoto's
Nouhouhouquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
Plaatje 1+3 zijn uitgeknipt IVM zichtbare primaire geslachtskenmerken!
Jij mag me ook toevoegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef jordeeh het volgende:
Ja ga maar op msn verder zodat ik hier alleen zit
Ik voeg je zo toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nouhouhou
Voeg me toe op MSN als je wil trouwens, EzioAuditoredaFirenze@hotmail.co.uk
Nah hoeft niet heurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik voeg je zo toe.
Omdat je het zo graag wil mag je zeggen welk plaatje je het lekkerst vind en dan zal ik die volledig voor je posten
Neuh, k heb alleen ekte ekte kwaliteitsusers op msn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij mag me ook toevoegen![]()
Kunnen we samen dat sletje bashen
Je moetquote:
Braaf danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moetBraaf lief meisje Piercing SM slet
Lieve meisjes > sletjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moetBraaf lief meisje Piercing SM slet
Wtf die lijkt wel opengesnedenquote:
Heb je bewijs ervoor?quote:
Haha Jap jonge trollgod
Puberjongetjes zijn gewoon dol op tieten en piemels (gezien ze niet weten hoe hun eigen piemel werkt) en reageren dit af middels tieten met piemels.quote:
Zonder dat filmpje te kijken het spel gedownload en damn wat een epic gaar spelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
http://gamejolt.com/freew(...)00/download/211/233/
Wie komt er voorbij level 5
Ik kan maar tot level 4 komen...
Wat is het? Enviro-Bear 2000
[ afbeelding ]
Een spel waarin je een beer bent die vis en bessen moet eten om dik te worden, voor zn winterslaap.
Je rijdt alleen wel rond in een dikke autodie je compleet met de muis moet besturen. Let ook op de concurrerende andere beren
in auto's
Okay, ik ga ff voorbij level 4 proberen te komen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Puberjongetjes zijn gewoon dol op tieten en piemels (gezien ze niet weten hoe hun eigen piemel werkt) en reageren dit af middels tieten met piemels.
Erg heteroseksueel hoor. Echt waar.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je bewijs ervoor?
En speciaal voor jou plaatje 3:Ja, maar dat krijg je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Puberjongetjes zijn gewoon dol op tieten en piemels (gezien ze niet weten hoe hun eigen piemel werkt) en reageren dit af middels tieten met piemels.
Erg heteroseksueel hoor. Echt waar.
Hoeft geen naakt bewijs te zijn, de bikini foto's waar BobbyB het over had volstaanquote:
Tyft eens een eind op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoeft geen naakt bewijs te zijn, de bikini foto's waar BobbyB het over had volstaan
Ik heb geen bikini foto's...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoeft geen naakt bewijs te zijn, de bikini foto's waar BobbyB het over had volstaan
Doe eens niet zo patserigquote:
Geen zin om te downloaden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
nu jaar 4... 2 minuten
M'n hele auto lag net onder de vis en stenen, was niet te doen man
Ik wel. Gewoon even googlen. Zo voor elkaar.quote:
Hehe, ik wil gewoon ff wanhoping doen vanavondquote:
Hoe geef je gas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
nu jaar 4... 2 minuten
Heb het een tweede kans gegeven maar het blijft kut, sorryquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
nu jaar 4... 2 minuten
Sneeuw. Dat is vragen naar vlokken moeilijkheden mn.quote:
Je moet eigenlijk even dat youtube filmpje kijken dan wordt een hoop meteen duidelijkquote:
quote:
O kut, ik zag hibernate staan en ging toen maar gewoon stilstaan; toen gebeurde er niks dus ging ik maar weer rijden waarna het begon te sneeuwen en ik game over gingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk even dat youtube filmpje kijken dan wordt een hoop meteen duidelijk
Met het gaspedaal geef je gas (met de muis het naar beneden trekken bvb, of er iets op leggen, etc)
Rempedaal hetzelfde, schakelen moet je zelf doen en sturen ook
Alles met de muis
Vooral naar die vijvers waar vissen in zitten (die bij je mond houden, die vissen) totdat je vol zit met eten en dan een grot in parkeren
Kut programmaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:05 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb ff wat hulps / tutorials nodig om een beetje zulk soort minimal nummers te maken met ableton als jij doet <3
cerror je moet die game even checkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Sneeuw. Dat is vragen naar vlokken moeilijkheden mn.
Origineel is beter.quote:
Veel beter, maar zo laat in de avond luister ik liever de MSTRKRFT versiequote:
Link yo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
cerror je moet die game even checken
Je probeerde op die foto ook 16 vingers op te steken toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:09 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van m'n 16e verjaardag?
NEVAHHHHHquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Veel beter, maar zo laat in de avond luister ik liever de MSTRKRFT versie
quote:
Ik las 'telefoon via internet' en wilde je al uitkotsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Internet via je telefoon is echt super gay.
Ga dan lekker magix music maker doen en rave ejayquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut programma
![]()
Kon geen fatsoenlijk samples vinden in het programma zelf en als je die dingen zelf meot maken kost dat te veel tijd.
Aan het downloaden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vorige pagina had ik er een dikke post over gezet inclusief youtube filmpje etc etc
Jij moet nog wat doen, nu.quote:
2keer live gezien dit jaar.quote:
Jij kotst mij heul niet uit. Ik kan niet slapen, IQMquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las 'telefoon via internet' en wilde je al uitkotsen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je probeerde op die foto ook 16 vingers op te steken toch?
Wat een onzinnig spelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vorige pagina had ik er een dikke post over gezet inclusief youtube filmpje etc etc
Naja bij de master versie zitten wel wat samples en er zijn er genoeg te downloaden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut programma
![]()
Kon geen fatsoenlijk samples vinden in het programma zelf en als je die dingen zelf meot maken kost dat te veel tijd.
Ben jij het emimich?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:09 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van m'n 16e verjaardag?
Omg, je hebt die van Ducktales gemaaktquote:
Kom maar bij mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kotst mij heul niet uit. Ik kan niet slapen, IQM.
Nicequote:
quote:
Redheadsquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat wil je zien? Dan speel ik het hier wel na.
Van jou lig ik altijd wakker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb ik tenminste een reden om wakker te blijven.
Been there done that.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Whaha, keygen music is eigenlijk best briljant.
Die heb ik lekker overgeslagen op werchter. Ik vind het zelf driedubbel niks, vooral ook die onzinnige androgonische performance er rond om heenquote:
Men jat m'n muzak nog steeds voor keygens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Is het ooit muziek geweest van een echte keygen?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:24 schreef jordeeh het volgende:
Toch word ik altijd een beetje verdrietig van die bliepjes.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:26 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga gewoon alvast ontbijten, heb ik dat al gehad.
Maar je wordt wel vermeldt bij Muzikanten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Men jat m'n muzak nog steeds voor keygens.
http://www.keygenmusic.net/
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Maar je wordt wel vermeldt bij Muzikanten.
Ik speel COD4 dat is nog meer lowlifequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Jezus man kwart voor 3 en niemand reageert hebben jullie allemaal een leven ineens
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]___________________
met als bijschrift 'Fans'
Dit KAN toch niet echt zijn? Kom op zeg.
Sorry mopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:51 schreef Maisnon het volgende:
Jezus man kwart voor 3 en niemand reageert hebben jullie allemaal een leven ineens
Weet je toevallig ook nog een site met wat goede vocal samples?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:41 schreef Maisnon het volgende:
met z3ta+ en Albino kom je al ver genoeg. Dan nog wat Vengeance sample verzamelingen erbij en go
Dat is wel heel erg roodquote:
Ja, toen zat de verf er net 1 dag in. Heb dat ook snel weer m'n eigen kleur gedaan.quote:
Nou ja ik heb wel goed geslapenquote:
Je moet toch echt eerst even in dat back-fire topic kijken. Je lacht je helemaal kapotquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel goed geslapen![]()
Even kijken of de NS nog rijdt.
Dat is niet echt toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet toch echt eerst even in dat back-fire topic kijken. Je lacht je helemaal kapot
ijsblock is echt een heldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef IJsblock het volgende:
Eigenlijk was het redelijk eenvoudig om te weten wie qwertymafkees is.
Eerst naar google, qwertymafkees invoeren, alleen maar resultaten naar dit forum.
Maar, daar maakte ze de fout door in dit topic te posten:
Vieze ouwe vent op Amersfoort
[..]
Dus ik kon met redelijke zekerheid aannemen dat ze dus in Amersfoort woont.
Dan maar even op het alom gerespecteerde Hyves kijken, en als zoekopdracht bij bedrijven "Staatsloterij" invullen.
Kom ik hierop uit: http://www.hyve.nl/almanak/1016808/Bedrijf/Staatsloterij/
Even mijn relaccountje inloggen, 75 vrienden, zoek uitgebreid op woonplaats en jawel eentje die uit Amersfoort komt!
Deze dus: http://mariellecoenen.hyve.nl/
En dan maar weer terug naar google en Marielle Coenen even natrekken, wat de volgende zoekopdracht wordt: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=marielle+coenen+amersfoort&meta=&aq=f&oq=
http://www.linkedin.com/pub/marielle-coenen/2/526/321 : eventjes een quote:
[..]
Even een quote uit haar weblog http://coenen.spaces.live.com/ :
[..]
En ze heeft haar appartement te huur per 1 september: http://cid-1fe99f19c870bedd.profile.live.com/
Zo, wie gaat de haar ex-werkgever even tippen over haar zwartmaak-praktijken op Fok???????![]()
Ja, die wilde eigenlijk in je poepertje kruipen terwijl jij lekker aan het kleien wasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Ezio het volgende:
Zo hee kom ik net op de badkamer rent er een gigantische tarantula weg onder de kast![]()
Mijn verbeelding wat doe jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die wilde eigenlijk in je poepertje kruipen terwijl jij lekker aan het kleien was
Ik zou dan wachten tot hij onder me was en hem dan keihard onderbrullen en dan snel doortrekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist het wel, dat er iemand het voor zich zou zien![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou dan wachten tot hij onder me was en hem dan keihard onderbrullen en dan snel doortrekken
Ik zie nu echt zo'n hoop stront voor me waar nog 8 poten uitstekenquote:
Jij hebt echt rare gedachtenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo'n hoop stront voor me waar nog 8 poten uitsteken
Heel soms maarquote:
Ik wist het welquote:
Iedereen is weg. Ik ben maar aan het trollen met mijn troll-mattiesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wist het wel![]()
Rustig hier trouwens zeg
En wie zijn dat dan wel nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedereen is weg. Ik ben maar aan het trollen met mijn troll-matties![]()
WTF mang ik ben toch best spangquote:
Ik ben heel teleurgesteld en droevig nuquote:
Hahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben heel teleurgesteld en droevig nu
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Er is er in de hele SC maar 1 spang, en dat ben ik.
Dan mag jij het nieuwe topickkk openenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Er is er in de hele SC maar 1 spang, en dat ben ik.
Op de camping ♪quote:
Ik ook, was echt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet nodig die CD's weer eens draaien. Wat heb ik altijd kromgelegen om Ome Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |