Ja dat doen we allemaal wel eens. En ik zou het toch wel erg leuk vinden als mensen het dan toch even proberen om er iets aan te doen, i.p.v. gewoon weg te lopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doen we dat niet allemaal? Zeiken over dingen in KLB waar we soms irl weinig aan kunnen doen? Anders kun je heel KLB wel opdoeken. Tevens, waar doe ik uitspraken over de zinvolheid ervan?
Daar ben ik normaliter in andere gevallen helemaal met je eens, maar in dit geval is het gewoon vrij zinloos. Als iemand er al zo aan toe is en random vanuit het niets tegen mensen begint te schreeuwen en dan zullen je woorden/een discussie daar echt niet aan helpen hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dat doen we allemaal wel eens. En ik zou het toch wel erg leuk vinden als mensen het dan toch even proberen om er iets aan te doen, i.p.v. gewoon weg te lopen.
Wellicht niet, maar dat weet je natuurlijk pas als je het probeert.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar ben ik normaliter in andere gevallen helemaal met je eens, maar in dit geval is het gewoon vrij zinloos. Als iemand er al zo aan toe is en random vanuit het niets tegen mensen begint te schreeuwen en dan zullen je woorden/een discussie daar echt niet aan helpen hoor
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef Acyrus het volgende:
Gaat lekker hier in het topic, ben ik er anderhalf uur niet geweest en dan zijn we alweer 3,5 pagina verder!
Trouwens het lekkerste ijs is van Van der Linde aan de Nieuwendijk in Amsterdam.
Jij bent een heuse internetheld. Congrats.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar dat weet je natuurlijk pas als je het probeert.
Waarom ben ik nou weer een internetheld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent een heuse internetheld. Congrats.![]()
_!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ga je volgende keer nog harder uitlachen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij zit hier op fok onder de naam HSG-BOMBER
Nog iemand die een bruine arm wil halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef kthxbye het volgende:
oh en winner taco > cookie dough.
alhoewel cookie dough relekst is, blijft winner taco bazenspul
Die plotwending had zelfs M night shyamalalalan niet kunnen verzinnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef kthxbye het volgende:
wtf is deze topic![]()
van een zwerver over naar homo's en ijsjes
ben jij die neger die zo boos werd en iedereen beschuldigde van racisme in zoeen topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die plotwending had zelfs M night shyamalalalan niet kunnen verzinnen
jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:53 schreef J.Herrer het volgende:
Is dat relevant?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef Acyrus het volgende:
...
HAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAA...............LEKKER VOOR JE!!!!!!!!!!!!!
...
Meesterlijk topic was datquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:55 schreef Japsnars het volgende:
Doet me denken aan dit topic:
Half-mongool achter kassa bij Smullers (met Paint)
Ook op station amersfoort en daar zijn daadwerkelijk ook foto's gemaakt:
Half-mongool achter kassa bij Smullers (met Paint)
Nee, neger is het ergste wat er isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Beter dan een pedofiele zwerver
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |