Dus als je winner taco's lekker vond ben je homo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet die van mij hoor, maar die van Herrer.
En van jou natuurlijk.
Iedereen die op die hyvesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus als je winner taco's lekker vond ben je homo?
Winner Taco!!!
Kijk hier, een topic vol homo's
http://winner-taco-moet-terug-.hyves.nl/
Leden (1256)
Kijk hier, 1256 homo's op een hyves
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Het is trouwens wel erg gezellig hier op de woensdagmorgen. TS is zeker maar gewoon gevlucht ofzo?
Over een vieze ouwe vent die een lekker ijsje aan het eten wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:33 schreef tralalala het volgende:
Ijs uit de ijssalon.![]()
[ afbeelding ]
Waar gaat het topic eigenlijk over?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Over een vieze ouwe vent die een lekker ijsje aan het eten was
Hehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Over een vieze ouwe vent die een lekker ijsje aan het eten was
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En TS mocht geen likje van het ijsje.
Ik word een beetje moe van het feit dat jij de helft van de posts op de eerste pagina bezit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, ik zou ook niet luisteren.
Ik word een beetje moe van al die mensen die hun mond niet durven open te trekken, maar een topic openen
Had je maar sneller moeten typen, ipv op pagina 4 pas te reageren op iets wat op pagina 1 staatquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:39 schreef Valyx het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het feit dat jij de helft van de posts op de eerste pagina bezit.
Jaloers typje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had je maar sneller moeten typen, ipv op pagina 4 pas te reageren op iets wat op pagina 1 staat
Nou inderdaad. Ik zou een Service & Veiligheidsmedewerker van Fok! aanspreken. En daarna een nieuw topic openenquote:
UI?quote:
Ja inderdaad, Jitzzze doe niet zo triest man.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef griekjeee het volgende:
WAT zou ze nou moeten zeggen danHet is niet zo dat hij daar niet mag zitten ofzo...En wat terug zeggen omdat die mongool tegen je aan begint te lullen vanuit het niets, alsof je tegen iedere retard wat terug gaat zeggen
Maar dan kun je je er nog wel genoeg aan irriteren om een topic te openen prima toch.
Iets waaruit blijkt dat die man zijn mond moet houden. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef griekjeee het volgende:
WAT zou ze nou moeten zeggen danHet is niet zo dat hij daar niet mag zitten ofzo...En wat terug zeggen omdat die mongool tegen je aan begint te lullen vanuit het niets, alsof je tegen iedere retard wat terug gaat zeggen
Maar dan kun je je er nog wel genoeg aan irriteren om een topic te openen prima toch.
Stomme meeloperquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Jitzzze doe niet zo triest man.
Nou, ik vond het niet zo speciaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef Acyrus het volgende:
Gaat lekker hier in het topic, ben ik er anderhalf uur niet geweest en dan zijn we alweer 3,5 pagina verder!
Trouwens het lekkerste ijs is van Van der Linde aan de Nieuwendijk in Amsterdam.
DE Ijssalon op de Meent in Rotterdam is ook prima. Afgelopen jaren al een flink aantal keren beloond met de Gouden Ijsspatel , de vakprijs voor het beste ijs van Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef Acyrus het volgende:
Gaat lekker hier in het topic, ben ik er anderhalf uur niet geweest en dan zijn we alweer 3,5 pagina verder!
Trouwens het lekkerste ijs is van Van der Linde aan de Nieuwendijk in Amsterdam.
Kom nou toch opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets waaruit blijkt dat die man zijn mond moet houden. Zo moeilijk is dat toch niet?
[..]
Nee, achteraf huilen op een forum is wel zinvolquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kom nou toch op, je weet denk ik zelf wel dat je daar bij zulke idioten weinig of niks mee opschiet. Bovendien, wie gaat er nu in tegen een retard in? Lekker zinvol
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, achteraf huilen op een forum is wel zinvol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |