Dat zou ook wel weer eens leuk zijn, treinen naar Duitsland vanaf Rotterdam. Trouwens nooit meegemaakt, toen ze nog reden was ik veel te klein geloof ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef knars het volgende:
of een internationale trein Den Haag / Rotterdam - Duitsland met stop in Gouda
mmmm. stopper naar Tiel, afgelopen donderdag, ook spoor 19quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef James1988 het volgende:
Utrecht, spoor 19b, vertrek 17.43 Stoptrein naar Breda. Normaal is dat Mat '64 of DD-AR... nu staat er een VIRM-4 voor. Wtf. XD
Zie bijvoorbeeld dat lulpraatje over de Fyra in de Sp!ts van vanochtendquote:
In de metro stond er ook iets over, dat het "geen bontjassentrein" zal gaan worden. Met ook nog ergens een berichtje dat de NS 70% (!!!!!) meer heeft geboden voor de consessie dan DB.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld dat lulpraatje over de Fyra in de Sp!ts van vanochtend
Ik zou maar even naar de papiercontainer lopen als ik jou was:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:45 schreef Fixers het volgende:
Je weet tog dat geenstijl zig nix aantrekt fan de egtu spelling. Die doen wat ze zelf willen. In de metro wisten ze wel dat bontjassen met een t word geschreven.
Ja zo kan ik het ook. CTA van 19b met daarachter de trein van 19a...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:23 schreef bork het volgende:
[..]
mmmm. stopper naar Tiel, afgelopen donderdag, ook spoor 19
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:09 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook. CTA van 19b met daarachter de trein van 19a...
Daarachter staat toch de stoptrein naar Den Haag Centraal altijd als ik me niet vergis?quote:
Het boemeltje naar Leiden vertrekt idd vanaf 19a in Utrechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarachter staat toch de stoptrein naar Den Haag Centraal altijd als ik me niet vergis?
iig de stoptrein naar Alphen...
OMG OMG OMG dit is groep-6 moviemaker niveauquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Prutsrail heeft ook weer wat nieuws. De werkzaamheden worden nu ook al in een fimpje uitgelegd:
http://www.prorail.nl/Pub(...)tein/Pages/Home.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |