quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat hosti wel in de TT zou komen!
Nijmegen #429 Waar hosti als deurmat gebruikt wordt!
Voeten vegen verplicht!
Je verveelt je echt hèquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb even de ava´s gecorrigeerd in de op, was ook wel weer eens tijd
Ja, daar had ik ook last van! Wanneer heb je tentamen of is je deadline voor het een of ander?quote:
TWEE WEKEN TERUG AL GELEERD?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen tentamenmaar heb het al twee weken terug een keer helemaal geleerd, dus zit nu vooral te herhalen
Waar moet het met Nederland heen als iedereen die zesjes-mentaliteit verandert voor een VOC mentaliteit!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk gister nog een tentamen, en eergister ook, dus ik moesthet was ook de eerste keer voor mij, ik zal het niet meer doen
Goed puntquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar moet het met Nederland heen als iedereen die zesjes-mentaliteit verandert voor een VOC mentaliteit!
Straks moet ik gaan leren, omdat het gemiddelde cijfer stijgt!
Voor dat soort vragen moet je bij die bali zijn!quote:
Permanent beschadigd! Binnenkort pijntherapie!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Dupje het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je buik enzo D_K?
Echt? Niks meer aan te doen? Afgeschreven? En nu pijntherapie? What's that?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Permanent beschadigd! Binnenkort pijntherapie!
Dan leer je omgaan met onbehandelbare pijn! Ook een soort fysio iets zodat het gebied weer leert om te gaan met andere signalen dan alleen pijnsignalen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Echt? Niks meer aan te doen? Afgeschreven? En nu pijntherapie? What's that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |