quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat hosti wel in de TT zou komen!
Nijmegen #429 Waar hosti als deurmat gebruikt wordt!
Voeten vegen verplicht!
Je verveelt je echt hèquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb even de ava´s gecorrigeerd in de op, was ook wel weer eens tijd
Ja, daar had ik ook last van! Wanneer heb je tentamen of is je deadline voor het een of ander?quote:
TWEE WEKEN TERUG AL GELEERD?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen tentamenmaar heb het al twee weken terug een keer helemaal geleerd, dus zit nu vooral te herhalen
Waar moet het met Nederland heen als iedereen die zesjes-mentaliteit verandert voor een VOC mentaliteit!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk gister nog een tentamen, en eergister ook, dus ik moesthet was ook de eerste keer voor mij, ik zal het niet meer doen
Goed puntquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar moet het met Nederland heen als iedereen die zesjes-mentaliteit verandert voor een VOC mentaliteit!
Straks moet ik gaan leren, omdat het gemiddelde cijfer stijgt!
Voor dat soort vragen moet je bij die bali zijn!quote:
Permanent beschadigd! Binnenkort pijntherapie!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Dupje het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je buik enzo D_K?
Echt? Niks meer aan te doen? Afgeschreven? En nu pijntherapie? What's that?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Permanent beschadigd! Binnenkort pijntherapie!
Dan leer je omgaan met onbehandelbare pijn! Ook een soort fysio iets zodat het gebied weer leert om te gaan met andere signalen dan alleen pijnsignalen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Echt? Niks meer aan te doen? Afgeschreven? En nu pijntherapie? What's that?
De gunst een keer terug doen is zeker geen optie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Californium het volgende:
whiiiiiii..... Bedankt aan de kerel die om kwart voor 9 aan de deur stond... Toen kon ik niet meer slapen
de complexbeheerder...die woont hier niet en is er elke dag al vroegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef royjn het volgende:
[..]
De gunst een keer terug doen is zeker geen optie?
jawel.... als je ligt te slapen en iedereen ligt te slapen en hij wel 4 keer moet bellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Zit ik lekker te schijten wordt er aangebeld. Niets vervelender dan dat.
Is ie zijn sleutel kwijt van het complex?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
de complexbeheerder...die woont hier niet en is er elke dag al vroeg
Echt wel. Pakketbezorgers die keihard op de deur rammen, terwijl jij de enige bent die het hoort maar je ligt nog in bedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
Zit ik lekker te schijten wordt er aangebeld. Niets vervelender dan dat.
Nah.... de schoonmakers hadden blijkbaar geklaagd over de hoeveelheid fruitvliegjes in de keukenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Is ie zijn sleutel kwijt van het complex?
Hij doet het gewoon expres lol
Bij mij was het een maat die zijn mobiel kwam halen die hij vergeten was. Niet eens een stokbrood meegenomen ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel. Pakketbezorgers die keihard op de deur rammen, terwijl jij de enige bent die het hoort maar je ligt nog in bed.
Matig, zeer matig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij was het een maat die zijn mobiel kwam halen die hij vergeten was. Niet eens een stokbrood meegenomen ofzo
Wat is nou 2 uurtjes werken nou voor een moeite?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Matig, zeer matig.
Ik twijfel: een ochtendje niet doen, beetje spelletje spelen of naar de UB en dadelijk nog twee uurtjes aan m'n bachelorscriptie werken, waar ik geen zin in heb.
Kan niet, moet nog werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef royjn het volgende:
[..]
Wat is nou 2 uurtjes werken nou voor een moeite?
Daarna jezelf wel trakteren op een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |