quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Middelvinger naar die teef en verder kachelen.
Maar voor de rest wel een valide klacht.
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weiger(d)(t) harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Nogmaals -> De wijzer stond over de 50. Ik kan irritatie begrijpen als ik 30 rij op zo'n weg, maar ik reed meer richting 55quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weiger(d)(t) harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Je zakt tegenwoordig ook als je dat niet doet. Ze willen serieus dat je minimaal 100m voor het stoplicht het gas los gelaten hebt, anders kijk je niet ver genoeg vooruit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Hetiszover het volgende:
Lesauto's![]()
Die stoppen al als je binnen 500 meter van een zebrapad vandaan bent.
En dat met een diesel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef J.Herrer het volgende:
Ik erger me ook weleens aan lesauto's die bij het optrekken voor een stoplicht hun auto af laten slaan
Dat heb ik nog niet gefliktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef J.Herrer het volgende:
Ik erger me ook weleens aan lesauto's die bij het optrekken voor een stoplicht hun auto af laten slaan
ik geloof dat ik een hummer wil, dan kan ik hem tenminste door zulk soort mensen heen rijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Gas loslaten, dat is trouwens wat ik nog steeds doe bij bumperklevers. Gewoon 30 gaan rijden
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weigert harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Als je een vrachtwagen in je nek wilt moet je dat vooral blijven doen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Gas loslaten, dat is trouwens wat ik nog steeds doe bij bumperklevers. Gewoon 30 gaan rijden
Come on. Je kunt als vrachtwagenchauffeur toch wel bedenken dat bumperkleven bij een lesauto misschien niet zo slim is omdat er idd onverwachte dingen kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef D. het volgende:
Rekening houden met lesauto's zou niet helemaal eerlijk zijn he
och, jij hoeft je geen zorgen te maken, je trekt gewoon een lijpe snoet en iedereen blijft uit je buurt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Saaaaab het volgende:
[Saaaaab begint door TS zenuwen voor haar eerste rijles]
ZO HOOG?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Then again, tis wel een vrachtwagenchauffeur, t zal maximaal VMBO-niveau zijn![]()
Ach het is niks om bang voor te zijn. Het is gewoon irritantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Saaaaab het volgende:
[Saaaaab begint door TS zenuwen voor haar eerste rijles]
Exact!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je went er maar aan! Zo gaat het in het echte leven ook..
Anders heeft rijles geen zin he!
Ik had zo'n ouwe lul als instructeur die altijd kankerhard tegen me liep te schreeuwen als ik iets verkeerds deedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Rosbief het volgende:
En terecht, toen ik rijles had ik vond ik het ook goed stom van mezelf dat ik de motor tijdens de 5de les af liet staan bij het stoplicht. Vond het vreemd dat de instructeur me daar geen klap voor gaf, hij werd zelfs niet boos de sissie terwijl ik het gewoon verdiend had vanwege mijn falen.
Het ligt echt puur aan de instructeurs die niet hard genoeg optreden tegen hun leerlingen, die daar op hun beurt steeds lakser van worden.
Je snapt dat een vrachtauto niet zo rijdt als een gewone auto qua optrekken en dergelijke?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Come on. Je kunt als vrachtwagenchauffeur toch wel bedenken dat bumperkleven bij een lesauto misschien niet zo slim is omdat er idd onverwachte dingen kunnen gebeuren?.
Then again, tis wel een vrachtwagenchauffeur, t zal maximaal VMBO-niveau zijn![]()
Ach, ik laat me niet gek maken door zo'n met dr lichten knipperende troela. Ben alleen maar langzamer gaan rijden, speciaal voor haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter toch dat je gelijk ziet hoe het er echt aan toe gaat.
Idd, maar zo hoort het dus wel. Niet dat softe gedoe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik had zo'n ouwe lul als instructeur die altijd kankerhard tegen me liep te schreeuwen als ik iets verkeerds deed![]()
Niet altijd leuk om te horen, maar hij zorgde er wel voor dat ik het de andere keren beter deed
Ja. Maar als hij op een lange rechte weg telkens vlak achter me blijft, maar dan ook echt vlak achter me, heeft dat niet echt belang. Dat hij ff wat meer gas moet geven om dat enorm gewicht te verplaatsen snap ik. Dat hij dan vlak achter me komt kan ik ook snappen. Maar als er ruimte genoeg op de weg is, vlak achter me BLIJVEN rijden, heeft daar niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je snapt dat een vrachtauto niet zo rijdt als een gewone auto qua optrekken en dergelijke?
True, je moet deelnamen aan het verkeer en de boel niet onnodig ophouden. Als je gewoon kleine 60 op je teller rijdt ga je gewoon netjes mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef TheKC het volgende:
TS heeft voor de verkeerde rijschool gekozen
Je moet ook gewoon 90 gaan rijden, net als vrachtwagens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja. Maar als hij op een lange rechte weg telkens vlak achter me blijft, maar dan ook echt vlak achter me, heeft dat niet echt belang. Dat hij ff wat meer gas moet geven om dat enorm gewicht te verplaatsen snap ik. Dat hij dan vlak achter me komt kan ik ook snappen. Maar als er ruimte genoeg op de weg is, vlak achter me BLIJVEN rijden, heeft daar niks mee te maken.
En kan je geflitst worden. En trapt je instructeur op de rem (niet mijn keuze, ikzelf reed overal iets te hard, hij remde me de hele tijd afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:58 schreef Sparqq het volgende:
[..]
True, je moet deelnamen aan het verkeer en de boel niet onnodig ophouden. Als je gewoon kleine 60 op je teller rijdt ga je gewoon netjes mee.
Waardeloze instructeur dan, als die het belang van doorstroming niet inziet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
En kan je geflitst worden. En trapt je instructeur op de rem (niet mijn keuze, ikzelf reed overal iets te hard, hij remde me de hele tijd af
Bij mij zorgde 'ie er juist voor dat ik expres dingen fout ging doen, alleen al om die kerel te stangen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik had zo'n ouwe lul als instructeur die altijd kankerhard tegen me liep te schreeuwen als ik iets verkeerds deed![]()
Niet altijd leuk om te horen, maar hij zorgde er wel voor dat ik het de andere keren beter deed
Wat was de wettelijke correctie ook alweer? 3 km/h? 4? te lui om het op te zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waardeloze instructeur dan, als die het belang van doorstroming niet inziet.
Nouja, dat inzicht komt ietsjes later; maar het is niet de troela zelf, maar de auto waar ze in rijd. Een ford Kaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ach, ik laat me niet gek maken door zo'n met dr lichten knipperende troela. Ben alleen maar langzamer gaan rijden, speciaal voor haar
die "doorstroomregeling" (meerijden met het verkeer) is ook gewoon gebasseerd op 50km/u hoor... 't is alleen zo dat mensen geen geduld meer hebben en hier 60km/u van hebben gemaakt... en dan kun je dus geflitst wordenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat was de wettelijke correctie ook alweer? 3 km/h? 4? te lui om het op te zoeken.
Dus mijn instructeur is een waardeloze instructeur omdat hij mijn snelheid corrigeert op een weg waar AANGEGEVEN staat dat er flitspalen staan?
Aparte visie hebben sommige mensen hier.
Ik les in een golf 5. Niet mijn favoriete keuze, maar hij kachelt best lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nouja, dat inzicht komt ietsjes later; maar het is niet de troela zelf, maar de auto waar ze in rijd. Een ford KaFor f*ck sake, de bak waar je in leste was waarschijnlijk al duurder
Mensen met een ford Ka mogen er nooit langs. Nooit. Als je de snelle jongen uit wil hangen, moet je een snelle jongensbak hebben. Je kunt niet een dinkytoy rijden en verwachten serieus genomen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me van mijn rijlessen ook nog wel herinneren dat er doodleuk gezegd werd: Je moet je aan de snelheid houdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waardeloze instructeur dan, als die het belang van doorstroming niet inziet.
Mja dat dus. Doorstroom mn reet. Ik heb de naald telkens net boven de 50 staan, niet eronder. Dus ik rij normaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
die "doorstroomregeling" (meerijden met het verkeer) is ook gewoon gebasseerd op 50km/u hoor... 't is alleen zo dat mensen geen geduld meer hebben en hier 60km/u van hebben gemaakt... en dan kun je dus geflitst worden
btw volgens mij is de correctie in de binnenstad maar 2/3 km/u
moet je ook niet veranderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja dat dus. Doorstroom mn reet. Ik heb de naald telkens net boven de 50 staan, niet eronder. Dus ik rij normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |