Verdomme
TS vond het met zijn 22 jaar toch eens tijd voor een rijbewijs. Dus -> rijlessen!
Nou kan ik al relatief ok autorijden, de auto zelf snap ik wel. Dit i.v.m. het feit dat ik van mijn 14e tot mn 19e zwart bij een autobedrijf heb bijverdiend & daar over het terrein heen heb kunnen kneuren. Qua overzicht op de weg etc is t wennen, maar puur om ff aan te geven dat ik niet als een dronken mongool over de weg zwabber.
Vanmorgen mn 3e rijles gehad en echt, waarom is het onmogelijk voor mensen om rekening te houden met die grote blauwe L bovenop t dak?
3 situaties die mensen in lesauto's zonder rij-ervaring op de weg a-relaxed vinden.
- 1 keer op een 50 weg, tweebaans...ik rij met de wijzer net over de 50, dus prima. Kankersjonnie met zn pauper golf scheurt vlak langs me om me in te halen. De liever meneer zat al exact 3 seconden achter me.
- 1 domme koe met dr verrekte Ford Ka die ook op een 50 weg (wederom met de wijzer net over 50) met de koplampen begint te flitsen en zo dat ik dr langs moet laten (erg smalle weg)
- EEN BUMPERKLEVENDE VRACHTWAGEN....te-ring dat is irritant. Kijk je in je spiegels en het enige wat je overal ziet is VRACHTWAGEN. TS vind dat niet tof
Klacht: Mensen die geen rekening houden met lesauto's, alsof ze zelf al schumachertjes waren toen hun mammies hun eruit geperst hebben