abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:30:09 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71881022
Hannah had na vanochtend niet meer gespuugd, wel gedronken en dat bleef dus allemaal binnen. Huisarts niet meer gebeld dus. Maar rond een uur of 3 toch weer flink gespuugd. Bedenk me nu pas dat het vrijdag is en als het toch niet goed gaat we naar de hap moeten wat toch weer wat meer gedoe is. Maar ja het zij zo, en hopelijk is het helemaal niet nodig.

Vicky herkenbaar dat kwijlen. Was bij Hannah ook zo, en iedereen riep al, oh krijgt ze geen tandjes??? Hallo, het is een baby, baby's kwijlen! Maar ik las toen ergens dat rond 3 maanden de speekselklieren zich ontwikkelen en daardoor gaan ze dus kwijlen

mikoxx ik ben geen expert op gebied van kunstvoeding, maar mij is indertijd verteld dat overstappen van voedingen ook juist even voor krampjes kan zorgen, omdat de darmpjes moeten wennen aan de nieuwe voeding. Maar of dat ook voor de omneo geldt, en hoe lang zoiets kan duren, weet ik niet... Dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord sorry

Kruipende Annicka
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71881067
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:30 schreef texelonia het volgende:

Vicky herkenbaar dat kwijlen. Was bij Hannah ook zo, en iedereen riep al, oh krijgt ze geen tandjes??? Hallo, het is een baby, baby's kwijlen! Maar ik las toen ergens dat rond 3 maanden de speekselklieren zich ontwikkelen en daardoor gaan ze dus kwijlen
weer wat geleerd!

Hoop dat Hannah niet meer gaat spugen!

Tess is al een half uur aan het pruttelen/protesteren/mekkeren. Ze was wakker geworden en wilde echt niet meer gaan slapen. Ik had haar uit bed gehaald en ze heeft even in de box gelegen en toen in de wipper en toen begon ze te gapen en ihaar ogen te wrijven, gewoon nog moe dus. Ze ligt nu in haar bed en is het er niet mee eens..
Eerst was het flink huilen, nu is het mekkeren/protesteren met zo af en toe ineens een pauze...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:10:07 #103
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71882797
dan lijkt het dus wel de goede kant op te gaan vicky? Als het van huilen naar mekkeren gaat dan lijkt me dat wel de juiste 'richting' toch?

Ik heb het cb even gebeld met mijn vraag over overstappen op omneo. Ze zeiden dat het zou kunnen helpen, maar dat ze van overstappen op een andere voeding idd juist meer krampjes kunnen krijgen (idd texelonia). We zijn nu net sinds 2 weken over op volledig fles, dus we hebben besloten maar even geen verandering in voeding aan te brengen. Tygo heeft net 1,5 uur geslapen (boven in bed) en Max ligt nu ongeveer 30 min te ronken op mijn arm (en ja.. typen lukt dan nog wel, maar t gaat dan niet zo vlug ). Hopen dat dit het begin van beter is!

Dat kwijlen herken ik ook Vicky, hier werden ook tandjes geroepen Tjonge, dat zal, met 2 maanden.. echt niet! Vandaag zijn onze mannen trouwens precies 2 maand, wat gaat t snel zeg.... En ze lachen, echt zo lief... nu nog een foto waarop DE lach te zien is (lastig..)!
pi_71882834
Seb kwijlt ook al maanden, ik denk al vanaf de drie maanden, hij is nu 7 maanden en nog spoor van tandjes.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71883345
Hier ook een kwijlende baby En hij wil sinds een paar dagen steeds zitten. Dan moeten we zn handjes vasthouden, en dan trekt hij zich zeg maar omhoog zodat hij zit. Echt stoer Alleen wil hij nu niet zo lang meer gewoon liggen in de box of op zo´n babygym speelkleedje, want zitten is natuurlijk veel hipper Gelukkig is het wipstoeltje vaak ook goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71884197
Tyler had de slappe lach vandaag, zo grappig, ik lag ook helemaal krom.
Hij kwijlde al lang voordat er tandjes waren. Nu kun je de vloer dweilen met zn kwijl zoveel is het. Denk dat bovenin tandjes komen, maar wat duurt dat lang voordat dat door is. Vandaag sjago. Veel huilen.
pi_71884483
Hannah aan het spugen... hopelijk knapt ze gauw op tex!

Volgens mij heeft Iris haar moppermoment zo rond deze tijd of krampjes. Kan het zijn dat ze daar op een bepaald moment van de dag meer last van hebben? Het is steeds bijna in slaap vallen en dan weer even onbedaarlijk huilen. En winden laten... pfoeh... ze ruiken niet naar bloemetjes... .
Fake it till you make it...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:50:29 #108
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71885315
Tinuviel, ik heb idd verse pruimen (uit de tuin van de buren )en zij vind ze heerlijk! En ik gebruik gewone zwarte thee. Maar dat helpt niet tegen het niet poepen hoor Buiten haar flessen om krijgt ze meestal water of sterk verdunde diksap (echt een paar druppeltjes in een beker)

Nijna, een moppermoment hebben volgens mij de meeste babies wel op een bepaald moment per dag. Hier was dat rond onze etenstijd. Denk dat krampjes meestal een half uurtje na de fles komen.

Mijn dochter heeft de B op mijn toetsenbord gesloopt haha het is erg lastig typen, zo maar even frunniken om dat ding weer goed te krijgen. En de wipstoel is sinds vandaag ook verleden tijd. Ze eweegt teveel om er nog in te zitten. Ben bang dat ze omvalt met dat ding. Wel jammer want de wipstoel was zo handig om haar lekker buiten even neer te zetten in plaats van alleen op schoot.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:01:44 #109
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71895237
Gaaaap! Wie heeft mij goed slapende baby gezien....? D sliep altijd heerlijk tot 07.00 a 08.00 maar de laatste dagen is dat veranderd in 06.00 en vandaag zelfs 05.30
Klaarwakker ook....

Moet ik daar nou weer mee?
pi_71895373
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Grasjes het volgende:

Mijn dochter heeft de B op mijn toetsenbord gesloopt haha het is erg lastig typen, zo maar even frunniken om dat ding weer goed te krijgen. Ze eweegt teveel om er nog in te zitten.
Yup, de B is duidelijk stuk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:13:37 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71895451
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 06:01 schreef Fruppel het volgende:
Gaaaap! Wie heeft mij goed slapende baby gezien....? D sliep altijd heerlijk tot 07.00 a 08.00 maar de laatste dagen is dat veranderd in 06.00 en vandaag zelfs 05.30
Klaarwakker ook....

tja, kijken of ze overdag wat minder wil slapen zodat ze 's nachts wat langer slaapt? was hier de truc bij jan wel, hoewel die ook rond zeven, half acht klaar wakker is tegenwoordig. en dat krijg ik nog maar zelden later (sliep voorheen ook altijd tot 8 of zelfs half 9) maar hij blijft nu wel rustig wakker in zijn bedje tot we hem de fles geven tussen half 8 en 8 uur)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71895463
Weet iemand misschien hoe lang een baby van 5 weken mag slapen, of dat hij gewoon mag slapen tot hij zelf wakker wordt?

Thijs breekt alle records, en sliep vannacht van 11 tot half 8... Is dat niet te lang (qua suikerspiegel oid)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:20:52 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71895468
was het niet een uur per half kilo lichaamsgewicht? staat me iets van bij... maar als hij gewoon wakker wordt, helder en alert is mclaura, is er weinig aan de hand lijkt me. Dan zou ik gewoon blij zijn met je doorslapertje
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71895521
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:18 schreef McLaura het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang een baby van 5 weken mag slapen, of dat hij gewoon mag slapen tot hij zelf wakker wordt?

Thijs breekt alle records, en sliep vannacht van 11 tot half 8... Is dat niet te lang (qua suikerspiegel oid)
Normaal inderdaad een half uur per pond
Maar inderdaad, als hij fris en fruitig en hongerig wakker wordt gewoon de vlag uithangen hoor
En er dan overdag gewoon echt niet meer dan 4 uur tussen laten zitten
pi_71895528
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 06:01 schreef Fruppel het volgende:
Klaarwakker ook....

Oja en dit had mijn post kunnen zijn
Hij heeft bij ons in bed nog even geslapen tot 6:30 en toen pas de borst gegeven. Melkbar is hier gesloten van 20:00 tot 6:30
pi_71895548
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Oja en dit had mijn post kunnen zijn
Hij heeft bij ons in bed nog even geslapen tot 6:30 en toen pas de borst gegeven. Melkbar is hier gesloten van 20:00 tot 6:30
en de mijne
Alleen werd ze tussendoor ook nog wakker..keer of 5
pi_71895558
Lekker McLaura, Iris mag er 6 uur tussen, maar haalt meestal net 5. Gisteravond dacht ik rond middernacht de late voeding te doen en dan door te tukken tot een uur of 5. Iris had bedacht dat ze nog heerlijk sliep dus wekker maar weer 3 uur verder gezet en gaan slapen, na 2 uur meldde ze zich en daarna weer netjes na 3,5 uur.
Ze leek wel weer veel last te hebben van krampjes en daardoor hebben wij ook niet zo lekker geslapen .
pi_71895607
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en de mijne
Alleen werd ze tussendoor ook nog wakker..keer of 5
Meh
Hier normaal altijd tukken van 7 tot 7, soms half 7, soms half 8. Maar half 6 zijn we niet gewend
pi_71895643
Bweuh ik denk ook dat er iets anders is waar ze last van heeft want ze ligt nu ook steeds te mopperen
Det ze noraal nooit, vooral niet s' ochtends..dan is ze meestal het vrolijkst
pi_71895652
Bedankt voor de reacties. Thijs is 4150 gram (en inmiddels vast wat zwaarder) en mag dus wel 8 uur.

En nu gaan we weg, lekker een dagje naar Ameland!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:34:40 #121
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71896500
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

tja, kijken of ze overdag wat minder wil slapen zodat ze 's nachts wat langer slaapt? was hier de truc bij jan wel, hoewel die ook rond zeven, half acht klaar wakker is tegenwoordig. en dat krijg ik nog maar zelden later (sliep voorheen ook altijd tot 8 of zelfs half 9) maar hij blijft nu wel rustig wakker in zijn bedje tot we hem de fles geven tussen half 8 en 8 uur)
Helaas lijkt dat niet echt te helpen, ze valt dan om 20.00 als een blok in slaap om vervolgens om 06.00 weer helemaal gezellig wakker te worden.
Maar we blijven het nog wel even proberen (korter slapen overdag), kijken of t uiteindelijk gaat werken.
Hoop dat het een fase is, het is echt TE vroeg
pi_71896549
en om 6:00 verschonen en dan verder slapen in bed wil ze ook niet? (even bij jou)
pi_71896568
Wat doen jullie als je kindje echt van die harde snotkorsten in z'n neusje heeft zitten?
Heb gisteren bij Julian al geprobeerd eruit te halen, maar z'n neusje is te klein. En het is vervelend voor hem, hij vindt het niet prettig. Met wattestaafje lukt ook niet.
Nu vanmorgen de korst er toch uit gekregen. Hij kan meteen vrijer ademen nu.

Julian is qua slapen al net als z'n vader: volgens mij wordt ie echt een avondmens.
S ochtends slaapt ie het liefst tot een uur of 8-9, maak je hem eerder wakker is ie echt in een ochtendhumeurtje. En s avonds krijg ik hem voor een uur of 21, 21.30 niet in slaap.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:47:13 #124
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71896650
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en om 6:00 verschonen en dan verder slapen in bed wil ze ook niet? (even bij jou)
Nee helaas niet, als ik haar verschoon en terug leg in bed is het krijzen geblazen want madam is wakker en wil dus niet meer in haar bedje te liggen bij ons in bed wil ze wel liggen maar dan gaat ze spelen met alles wat in haar buurt komt, mijn haar, dekbed, neus etc.
Slapen komt dan echt niet meer in haar op geloof ik.

Ze word wel gezellig wakker dus ik laat haar eerst een tijdje kleppen en spelen in haar bedje maar na maximaal een half uurtje heeft ze dat ook gehad en wil ze echt aandacht en eruit...
pi_71898354
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat doen jullie als je kindje echt van die harde snotkorsten in z'n neusje heeft zitten?
Heb gisteren bij Julian al geprobeerd eruit te halen, maar z'n neusje is te klein. En het is vervelend voor hem, hij vindt het niet prettig. Met wattestaafje lukt ook niet.
Nu vanmorgen de korst er toch uit gekregen. Hij kan meteen vrijer ademen nu.
Peuteren Hij vindt het niet echt leuk, maar met even doorzetten krijg ik ze meestal wel te pakken.

Hij is alleen net inde auto terug van boodschappen 10 minuten diep in slaap gevallen..... En nu is hij héél wakker
Ik wacht nog maar even met middagslaapje
pi_71898605
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Nijna het volgende:

Volgens mij heeft Iris haar moppermoment zo rond deze tijd of krampjes. Kan het zijn dat ze daar op een bepaald moment van de dag meer last van hebben? Het is steeds bijna in slaap vallen en dan weer even onbedaarlijk huilen. En winden laten... pfoeh... ze ruiken niet naar bloemetjes... .
hehe die winden laten kan roy ook wat van, na een voeding beginnen de winden, en stinken....
en waar Roy ook een handje van heeft is nadat je hem net verschoond hebt, direct daarna de luier weer vol te schieten

maar het "mopper"moment van Roy ligt hier ergens tussen 23.00 en 01.00 uur, dan is het of gewoon echt goed wakker zijn, en in zijn bedje liggen vind hij dan niks aan.
gewoon bij ons willen zijn, en dat is dan meestal bij papa, en dat gaat goed tot hij honger heeft, dan is het drinken bij mij en daarna kunnen we hem wel zo in bed leggen en slaapt hij lekker.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71900088
Hier heeft Tyler ook slecht geslapen. Tig keer wakker. Gelukkig speen erin en weer verder slapen. Hij slaapt normaal tot 7.30/8.00

Maar ik heb een probleempje. Hij sliep altijd ingebakerd. Omdat hij nu makkelijk van rug naar buik kan, mag dat niet meer. Maar als je hem "los" in bed legt, gaat hij op zijn buik liggen. En dan op een gegeven moment brullen dat hij niet terug kan. Leg je hem goed, ligt hij zo weer op de buik.
Iemand DE tip om dit te doorbreken? Hier was ik dus al bang voor.
pi_71900191
Ik denk niet dat er wat aan te doen is.
a;s hij zowel in baker als zonder baker rolt. dan zal je hebben dat ze gaan rollen.
Hier heb ik een poosje iedere keer haar terug gelegd, en toen maar besloten dat als ze op de buik wilde liggen dat dan maar moest.. Wil Tyler niet op de buik, dan is er niets anders te doen dan terug rollen denk ik?

En over snotjes, peuteren tot je ze er uit hebt duurt soms even maar dan heb je ook wat
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:12:18 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71900352
Jan wordt slimmer:

hij weet nu waar zijn speelgoedmand staat

pi_71900379
De ah nu ook wel leuk he dat groter groeien
pi_71900580
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:13 schreef MamsX het volgende:
De ah nu ook wel leuk he dat groter groeien
Ja inderdaad, het was mij niet eens opgevallen

Jan had het er wel moeilijk mee hè? Wel tof gezicht
pi_71902377
Bar, dat luiers volschieten doet Iris nog niet zo erg... We hebben 1 goed volle luier gehad 3 dagen terug en verder blijft het bij kleine beetjes en natte scheetjes. Maar ik heb wel de indruk dat het haar dwars zit... maar wat doe je eraan...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:05:57 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71902823
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het was mij niet eens opgevallen

Jan had het er wel moeilijk mee hè? Wel tof gezicht
ik heb ná ik het filmpje stopte ook wat speelgoed (waar die naar aan het graaien was) eruit gehaald en gegeven. sneu als hij zo zijn best doet en het dan niet mag zeg maar maar hij heeft er heel lief mee liggen spelen daarna dus

pi_71904169
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:44 schreef Nijna het volgende:
Bar, dat luiers volschieten doet Iris nog niet zo erg... We hebben 1 goed volle luier gehad 3 dagen terug en verder blijft het bij kleine beetjes en natte scheetjes. Maar ik heb wel de indruk dat het haar dwars zit... maar wat doe je eraan...
Als Tess echt last heeft dan doen we ff de thermometer er ff in, dat helpt meestal wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:38:17 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71904467
Thermometer werk hier ook goed . Soms is het wel oppassen geblazen, luier eronder laten liggen dus!
Wij twijfelen zo of we op vakantie zullen gaan, manlief heeft begin sept nog een weekje vrij en ik heb dan nog verlof, en we zouden het zelf heerlijk vinden om er even tussenuit te zijn, maar we vragen ons af of het voor de jongens niet onrustig is. Ze zijn dan 12 weken.
Overdag lijkt het vandaag iets beter te gaan. Slapen is nog steeds niet favoriet geloof ik, maar ze zijn wel tevreden en niiet meer zo huilerig. Sinds gister maken we de voeding weer aan met afgekoeld gekookt water (dat deden we sinds 2 weken niet meer, nadat het cb zei dat dat niet hoefde). En eigenlijk was het sindsdien ook een beetje onrustig. Kijken of dat het is.
Zo leuk, Max ligt lekker in de box te 'kletsen' tegen de olifantjes aan de mobile. Haha! *smelt*
pi_71905046
Wel ff lekker mikoxx, er ff tussenuit!
Wij gebruiken nog steeds afgekoeld water voor de flessen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71906652
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef MamsX het volgende:
Ik denk niet dat er wat aan te doen is.
a;s hij zowel in baker als zonder baker rolt. dan zal je hebben dat ze gaan rollen.
Hier heb ik een poosje iedere keer haar terug gelegd, en toen maar besloten dat als ze op de buik wilde liggen dat dan maar moest.. Wil Tyler niet op de buik, dan is er niets anders te doen dan terug rollen denk ik?
In bakerzak rolt hij (nog) niet op de buik. Maar ik bedenk me net dat hij over 2 weken naar cb moet. Vraag ik het daar na. Denk dat de kinderarts, volgende week, daar niet veel tips voor heeft.

Hij heeft vandaag gelukkig weer bijna alle flessen opgedronken.
Oh,ik hoor hem. Medicijn/flestijd.

Ohja, hij heeft een hele rare blauwe plek in zijn mond, waar een tandje bezig is.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 15-08-2009 19:55:49 ]
pi_71906862
Thermometer doet weinig... Alhoewel dat een paar dagen terug wel aanzette tot poepen...
Het zal wel komen vanzelf... mag even duren toch met bv kindjes? Hoeft niet elke dag toch?
pi_71906992
Oeh luiers volschieten Mijn vriend heeft gisteren geleerd dat je niet te vroeg moet zijn met het verschonen van de luier als ze gepoept heeft. Een beetje kwestie van "wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen." En die kan dan ook spuiten
En vervolgens ben ik vandaag achter precies hetzelfde gekomen

En verder - waarom kiest mijn lieve schattige meisje precies vandáág (eerste dag alleen zonder kraamzorg én zonder vriend want die is vandaag weer aan 't werk) uit om constant ontroostbaar te huilen zonder enige duidelijke reden? heb niet kunnen slapen want ze huilt steeds en dan ga je toch niet lekker rusten, heb nog niet gegeten zelfs... Alles wat ik probeer helpt vijf minuten. Drinken? Ja, vijf minuten, dan is het genoeg geweest (en een uur later weer willen). Op haar buik op mijn arm? Werkt ook even. Wiegen ook. Knuffelen ook. Alles werkt... maar niet langer dan een paar minuten, dan begint ze weer. En nou voel ik me heel onervaren dat ik 't niet voor elkaar krijg om haar lekker rustig te laten slapen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:02:01 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71907041
je geeft bv innepin? dan kan het volgens mij wel een regeldag zijn, en heeft ze gewoon honger misschien?

pi_71907133
Ik geef bv ja, en het lijkt alsof ik vandaag niets anders doe dan elke drie kwartier vijf minuten voeding geven Regeldagje = gewoon maar uitzingen? Ik dacht dat dat rond dag 10 ofzo pas zou gebeuren.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:07:19 #142
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71907165
Och Innepin
Wat DJMO zegt, als je bv geeft, gewoon lekker aanleggen, en al is het een uur later weer, weer aanleggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:08:37 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71907195
Willow is nu toch 8 dagen? Het is altijd ongeveer... dus kan heel goed dan!
En kruip lekker met Willow op de bank of op bed, met een kan drinken en wat lekkers en je er aan overgeven...
pi_71907210
Soms zijn ze eerder hoor, en het is niet altijd een dag, soms duurt een regeldag toch wel wat langer.
Gewoon uitzingen inderdaad, aanleggen wanneer nodig. zo lang als dat nodig is.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:18:56 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71907416
Het kan je soms benauwen als je kleintje zo huilt en je kan het niet troosten. Een regeldag is heel goed mogelijk, ook al op dag 8. Meestal duurt een regeldag een dag of 3. Waarom ze het niet de regeldriedaagse hebben genoemd is mij eigenlijk een raadsel
Hou je meisje lekker dicht bij je en als ze vaak kleine beetjes wil drinken, laat dat maar gewoon toe (zolang je tepels het kunnen hebben) want hoe meer je in haar ritme meegaat, hoe eerder vraag en aanbod op elkaar is afgestemd.
Komt goed, echt waar!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71907499
innepin, inderdaad aan toegeven. Ik kreeg Senna ook niet in slaap op haar regeldagje laatst, maar ik vond het al heel wat dat ik haar iig vrijwel stil kon houden. Zo nu en dan een hazeslaapje, dan ineens even huilen, en met aanleggen was ze dan weer stil. Inderdaad gesloten in de slaapkamer en maar gewoon aan haar wensen toegegeven: drinken, knuffelen, bij me liggen.

Ow ja, al sje liggend kunt voeden, kun je toch zelf ook nog een dutje doen zo hier en daar. En goed opletten dat je echt voldoende drinkt en eet, want je hebt je energie en vocht heel hard nodig!

Sterkte, komt goed en je kunt het hartstikke goed. Willow wil niets anders dan haar mama
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:27:33 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71907570
linkje voor innepin. sterkte meis en probeer er gewoon van te genieten, alsin dat ze nu zovaak bij je wil zijn voor je het weet is ze achtien en vraagt ze niet meer om melk, maar om je autosleutels en probeer zelf genoeg te drinken! ook eten natuurlijk, maar ook genoeg drinken.

klein grapje om je hopelijk een beetje op te vrolijken

pi_71907659
Nijna, over poepluiers heb ik gehoord en gelezen dat het met bv-kindjes na een aantal weken zo kan zijn dat ze elke dag een aantal poepluiers hebben, maar ook dat ze een keer in de 3-5 dagen een echte poepluier hebben. Senna heeft heel lang iedere dag een aantal gehad, maar sinds 2 dagen is dat een heel stuk minder. Plasluiers heeft ze wel voldoende, dus dan is het goed.
pi_71908112
Plasluiers gaan hier ook goed .
Ik vind het zo naar dat ik het idee heb dat ze er echt last van heeft, ze perst ook wel, maar er komt niks. Maar goed maandag komt t CB op huisbezoek en dan zal ik het ook nog maar eens vragen.
Volgens de kraamverzorgster kon het idd wel een week duren tussen 2 poepluiers.

Ik heb volgens mij eindelijk Iris in slaap, dus ik ga zelf ook maar richting bed, misschien kan ik nog een uurtje pakken voor ze weer aan de beurt is...
pi_71908275
Gisteravond en vanmiddag was het weer ff helemaal mis hier.. krijsen. Gisteravond omdat ze ws. te laat in bed lag en vanmiddag omdat ze krampjes had.
Gisteravond sliep ze om 20.00, toen om 21.45in bad, om 22.15 weer naar bed, tot 6.00
Vanavond lag ze ook rond 20.00.. Om 22.00 nog een laatste fles en dan hopelijk weer zo'n lange tuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71908383
Zou lekker zijn Vicky
pi_71908741
Dat zou fijn zijn Vicky.

Komt er iemand bekend voor een blauwe plek waar de tand doorkomt?

Dit is de best gelukte foto.
http://i263.photobucket.c(...)tylersblauwetand.jpg

[ Bericht 25% gewijzigd door _Ingrid_ op 15-08-2009 21:45:45 ]
pi_71909775
Dank jullie wel dames Heb net na een voeding even samen met Willow op bed geslapen, dat scheelt al een stuk. Ze ligt nu 'al' een half uurtje te slapen. Ik ben benieuwd hoe we de nacht doorkomen... maar dan is D in elk geval weer thuis, dat scheelt ook voor m'n gemoedsrust denk ik.

Vicky, wat goed Ik hoop met je mee!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:22:24 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71909936
heb je al wat gegeten innepin?? fijn dat je even wat slaap hebt gepakt

pi_71909974
Mjah ik had net twee happen spaghetti op toen ze weer begon Ik neem een appeltje en dan duik ik m'n bed in.
Vind het echt wel fijn om er een etiketje op te kunnen plakken, dat het niet onverklaarbaar huilen is maar 'gewoon' een regeldagje, alleen wat vroeg. Scheelt een hoop voor mijn gemoedsrust!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:30:27 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71910072
is het pastadag vandaag overal is pasta gegeten lijkt wel

ik snap dat het fijn is om er een etiketje op te kunnen plakken meis, en je kunt er ook iets aan doen. ik las trouwens een paar maanden geleden een tip, om dr (vooral) met regeldagen in een draagdoek bij je te hebben, ze kan dan drinken wanneer ze wil, slapen wanneer ze wil en jij hebt je handen vrij. maar dat moet je verder maar met de dragende bv-mama's uitzoeken, ik geef flesvoeding slaap lekker

pi_71910530
Goh Ingrid, dat ziet er idd een beetje gek uit. Ik heb zoiets nog nooit gezien, maar zou ook absoluut niet weten hoe een doorkomende tand eruit ziet. Als je je erge zorgen maakt kun je de HAP bellen, of misschien de dienstdoende tandarts?
pi_71911265
Innepin

Bodpa hij heeft nu 2 tandjes die door zijn, die hadden dit niet, maar dat was onder.
Kan het me van Kim niet herinneren.

Ik ga de hap niet bellen en tandarts ook niet. Vind ik dan weer overdreven. Vind het wel heel raar en hij heeft er last van.
Woensdag naar de kinderarts op controle. Als het dan nog zo is, kaart ik het aan. Wordt het erger, ga ik natuurlijk naar de dokter. Dit verklaart wel waarom hij tig keer wakker werd vannacht.
pi_71912354
Een blauwe plek op het tandvlees schijnt te komen doordat de tand er al vrij lang onder zit.
Mijn zoon heeft het ook (bij één tand boven) gehad en dat ging weg zodra de tand door was.
pi_71914367
Dat ziet er gek uit ingrid.
innepin, fijn dat je ff hebt kunnenslapen

Ik schrok om 6.45wakker.. Iedereen was nog in dromenland.
Ik heb Tess maar wakker gemaakt voor een fles. Ze ligt nu weer in bed maar ik denk niet dat ze gaat slapen. Ze ligt te brabbelen
Vannacht was ze ff wakker, ging kijken en toen lag ze met haar armen te wapperen. Ze heeft flink moeten wurmen on zivh los te krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71914372
Die tand ziet er we sneu uit! Moet wel pijn doen.
Beetje detinox er op misschien?
pi_71914493
Sjonge Vicky, wat een goede keus was die opname in het ziekenhuis, al blijft het natuurlijk dubbel voelen.

Ingrid, ik zou zelf de HAP ook niet bellen hoor, maar kon niet goed inschatten hoe bezorgd je was, vandaar. Hoe is het vannacht gegaan? Ziet er wel pijnlijk uit idd.
pi_71914512
Muggenvraagje:

Mijn zoon zit onder de bulten op zijn armen en in zijn gezicht. Ze jeuken niet, maar wat kun je er eventueel opsmeren? En hoe voorkom je dat hij geprikt wordt? Zijn klamboe (zo een die je over het ledikant kunt trekken) krijgt ie er zelf af. Mag zo'n muggensding in het stopcontact? En druppeltjes citronelolie op zijn matrasje?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 augustus 2009 @ 08:52:41 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71914520
afterbite for kids of nestosyl bodpa. en de klamboe vast zetten onder de pootjes? zo'n ding in het stopcontact mag wel volgens mij, die citroenolie zou ik niet weten, ik had citroensticker voor boven het bed zodat hij er niet mee in aanraking kon komen.

pi_71914566
Klamboe kan prima, inderdaad Nestosyl en ik doe citronella-stick op zijn matrasje, maar die van mij is werkelijk nérgens allergisch voor qua huidcontact, dus dan durf ik wel wat meer aan
pi_71914661
Nestosyl staat op het lijstje voor morgen, zal ook voor zo'n stick kijken. Gewoon bij de apotheek te koop? Met die klamboe ga ik straks even pieren, misschien lukt het samen met lief. Dank jullie wel!
pi_71915051
Even vermelden dat we een goede nacht hebben gehad . Ze heeft gewoon van voeding tot voeding geslapen, moest haar zelfs wakker maken. En nu maar hopen dat ze de smaak te pakken heeft .
pi_71915106
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef Sunprincess het volgende:
Een blauwe plek op het tandvlees schijnt te komen doordat de tand er al vrij lang onder zit.
Mijn zoon heeft het ook (bij één tand boven) gehad en dat ging weg zodra de tand door was.
Dan hoop ik dat hij snel door is! Vannacht wel een paar keer eruit. Dentinox erop idd en speentje en toen was het goed. Heeft er best veel last van zo af en toe. Koude bijtring helpt wel goed. Of eigenlijk alles wat wat harder dan een knuffel is, waar je op kunt bijten.
pi_71915112
Lekker Nijna.

Vicky goed geslapen dus!
pi_71916338
Wat fijn die goed slapende kleine baby'tjes!

Seb is weer een beetje ziekjes. Wat verhoging (38,3) en hele dunne luiers. Hij is niet zo aan het bewegen dan anders dus daar merken we het heel goed aan. Hij is wat huilerig. Gelukkig slaapt hij nou. Met die mediaberichten allemaal schiet Mexicaanse griep toch even door je hoofd Nou ja vandaag even aankijken en als hij morgen nog verhoging heeft ga ik toch even de HA bellen. Better safe than sorry toch?
pi_71916461
Even een slaapvraagje.. Hoe kan ik het ritme van Timo omdraaien? Hij slaapt nu overdag als een roos en na 4 uur maak ik hem telkens maar wakker om te eten. 's Nachts slaapt hij telkens kort of is hij gewoon wakker (of heeft krampjes of spuugt veel) en hij wil dan ook veel vaker eten.. De nachten beginnen me nu toch behoorlijk op te breken, langer dan een uurtje en soms twee uurtjes achter elkaar slapen lukt nog steeds niet.
pi_71916620
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Chan het volgende:
Even een slaapvraagje.. Hoe kan ik het ritme van Timo omdraaien? Hij slaapt nu overdag als een roos en na 4 uur maak ik hem telkens maar wakker om te eten. 's Nachts slaapt hij telkens kort of is hij gewoon wakker (of heeft krampjes of spuugt veel) en hij wil dan ook veel vaker eten.. De nachten beginnen me nu toch behoorlijk op te breken, langer dan een uurtje en soms twee uurtjes achter elkaar slapen lukt nog steeds niet.
Volgens mij is dat bijna niet mogelijk om ritme om te draaien, dat komt er vanzelf een beetje in. Ik zou in ieder geval niet weten hoe je dat kan doen, je kan hem niet overdag wakker gaan zitten houden lijkt me.
Als ik jou was zou ik slapen als hij slaapt
pi_71916622
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Chan het volgende:
Hadden wij in het begin ook met Julian.
Overdag niet wakker te krijgen, en 's nachts veel huilen en gevoed willen worden. Overdag viel hij gewoon in slaap tijdens het drinken.
Ik weet niet of je er veel aan kunt doen. Misschien had Timo ook dat ritme in jouw buik. Als jij sliep was hij misschien wakker.
Hij zal uiteindelijk even moeten wennen aan het ritme van het 'leven'.

Na een week of drie begon Julian wel steeds beter te slapen.
Probeer overdag ook maar zoveel mogelijk bij te slapen als het gaat.
pi_71916744
ik maakte Seb echt nooit wakker om te eten, of deed ik dat de eerste maand ook en kan ik het me gewoon niet meer voor de geest halen? Wat vergeet je snel hoe en wat met zo'n pasgeborene zeg

edit: ik hoor net dat Seb nooit door zijn voedingen heen sliep
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 11:56:27 #175
5428 crew  miss_sly
pi_71916873
Lastig Chan, maar volgens mij is het niet echt om te draaien. Dat gebeurt vanzelf in de loop der tijd, net zoals de krampjes over zouden moeten gaan.

Estrys, ik maakte Senna in het begin ook wakker, omdat er max 4 uur tussen 2 voedingen mag zitten, zoals me werd verteld. Tegenwoordig doe ik dat ook niet meer. Ik weet dat ze regelmatig wakker wordt, en als er soms eens wat meer tijd tussen voedingen zit, vind ik dat geen ramp, want er zijn ook uren dat ze bijna onafgebroken drinkt. Ik vermoed dus (ook gezien de plasluiers) dat mevrouw wel voldoende drinkt en dan vind ik wakker maken zielig.
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:12:57 #176
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71917262
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:52 schreef Vicky het volgende:
Waren jullie kindjes ook zo aan het kwijlen met 10 weken oud... Tess kwijlt bij het leven en blaast de hele dag bellen..
Hier wel. Kwijlen en bellen blazen inderdaad. Nu met 14 weken is het handelen sabellen het fijnste wat er is. Hij wil ook ineens zijn fopspeen niet meer.
Wat een leuke filmpjes Vicky! Wat heerlijk dat het zo goed met jullie gaat

Ik heb nu ook nog luiers maat 2, maar die zullen niet lang meer passen. Dat is het nadeel van 3 pakken in de aanbieding halen Nu zit ik met een pak pampers maat 2 wat niet meer op zal gaan denk ik.

Chan, Joep heeft dat ook gehad. Ik heb het zo gedaan: overdag inderdaad gewoon wakker maken om te eten, maar ook muziek aanzetten, geluid, wasmachine, kletsen. Zodat hij weet: heej we zijn wakker! Als hij s'nachts kwam om te eten kreeg hij maar een halve voeding, want het is nacht, dus we gaan niet volop zitten bunkeren. Bovendien deed ik maar 1 klein lampje aan en zei ik werkelijk helemaal niets... ik was muisstil. Alleen als hij heel hard moest huilen dan suste ik wat of neuriede ik een liedje. Hij is nu 14 weken en de afgelopen paar nachten slaapt hij tot 06.30. Het is inderdaad slopend voor de moeder. Probeer als hij overdag slaapt ook even te gaan liggen. Het komt vanzelf..

En een dikke beterschaps voor Seb.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:25:35 #177
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71917597
Ingrid, en als je een opgerolde handdoek aan 1 kant legt? Aan de kant waar hij het meest naar toe draait, als hij van zijn rug op zijn buik gaat liggen? Heb er totaal geen ervaring mee hoor, maar misschien rolt het in de bed dan wat lastiger...
Niet mieten! Door gieten!
pi_71918300
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier heeft Tyler ook slecht geslapen. Tig keer wakker. Gelukkig speen erin en weer verder slapen. Hij slaapt normaal tot 7.30/8.00

Maar ik heb een probleempje. Hij sliep altijd ingebakerd. Omdat hij nu makkelijk van rug naar buik kan, mag dat niet meer. Maar als je hem "los" in bed legt, gaat hij op zijn buik liggen. En dan op een gegeven moment brullen dat hij niet terug kan. Leg je hem goed, ligt hij zo weer op de buik.
Iemand DE tip om dit te doorbreken? Hier was ik dus al bang voor.
ik zoek nog steeds naar de tip
pi_71918522
Ik laat Julian nu in een zomerslaapzak slapen, dan kan hij in z'n bedje niet zo makkelijk op z'n buik draaien.
Ja, hij draait al van rug naar buik en terug. Doet ie al twee weken trouwens.
pi_71918957
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik laat Julian nu in een zomerslaapzak slapen, dan kan hij in z'n bedje niet zo makkelijk op z'n buik draaien.
Ja, hij draait al van rug naar buik en terug. Doet ie al twee weken trouwens.
Sowieso handig, dan went hij vast aan een slaapzak

Veel beroerd slapende kindjes trouwens, was net in de kerk en daar waren ze ook allemaal moe/slecht geslapen/vroeg wakker. Zou het in de lucht zitten?
pi_71919906
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik zoek nog steeds naar de tip
Maar hoe slaapt hij dan? Wel goed verder?
Ik zie me toch niet 's nachts 100x eruit gaan omdat hij weer op de buik draait. Dat trek ik niet lang.
pi_71920951
Chan, ik doe het ook net als Seilram. En overdag als hij slaapt, ook zorgen dat het niet te donker is, dan is het verschil met snachts ook weer extra duidelijk.
Sinds een paar dagen gaat het ´snachts ook echt wel goed, dus ik hoop dat dat zo blijft. Maar in het begin is het gewoon heel moeilijk het heeft ook gewoon tijd nodig. Helemaal lastig als je bv geeft, want dan kan je ook niet afwisselen met je man...
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 13:59:13 #183
5428 crew  miss_sly
pi_71921076
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik zie me toch niet 's nachts 100x eruit gaan omdat hij weer op de buik draait. Dat trek ik niet lang.
Dat kun je dan mooi afwisselen met Djeez.

Tja, wij zijn nogniet zover, maar ik geloof als ik het zo lees hier en daar dat er niet heel veel oplossingen zijn, zeker niet DE tip. Het blijven kinderen, natuurlijk...
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:10:07 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71921517
.... en kinderen doen precies zoals je het niet verwacht (om even de zin van miss af te maken )

Hier is het de afgelopen twee dagen echt beter gegaan! Heel erg fijn. Ze huilen lang niet meer zo veel en zo erg. Het lijkt er toch op dat het afgekoelde gekookte water voor de fles zijn werk doet, of het is toeval natuurlijk.. Wij zijn er in ieder geval heel blij mee

We gaan in sept toch maar lekker een weekje weg. Lekker er even tussenuit en slapen kan daar ook, gewoon in de kinderwagenbak (dat zijn ze ook wel gewend). Donderdag naar het cb voor de eerste prikken, ben benieuwd hoe ze dan zijn...

Zonet terugkomkoffieochtend gehad van 'samen bevallen'. Superleuk om alle babietjes te zien zeg! En dan kom je er ook wel achter dat het lang niet overal rozengeur en maneschijn en roze wolken is... De mannen liggen nu heerlijk in de box bij te komen van een heerlijke fles en gaan strakjes (hopelijk ) lekker naar bed.

Dat omrollen naar de buik en dan in huilen uitbarsten lijkt me ook echt lastig zeg. Eigenlijk zo stom dat ze wel omrollen, maar dat niet leuk vinden he? Misschien kan je het slaapzakje aan de onderkant een beetje bij het matrasje instoppen? Of heb je dat al geprobeerd Ingrid?
pi_71922141
Mijn moeder legde ons vroeger op de rug in de slaapzak en dan de slaapzak met een sjorband door de armgaten onder de bodem van het ledikante door vast. Dus kind niet vastbinden, maar de slaapzak

Alleen nu mag dat niet meer geloof ik
pi_71923440
Elin heeft dat ook een tijd gehad.. omdraaien in haar slaap en dan brullen omdat ze er zelf van schrok.. nu heb ik de onderkant van de slaapzak onder de onderkant van haar matras gevouwen. eerst was ze boos omdat ze niet op haar zij kon gaan liggen.. nu gaat het prima
pi_71923564
Fijn Innepin, Nijna en Miss-sly, dat het zo goed gaat met de bv en jullie kindjes.

Beterschap voor Seb, Estrys.

Ingrid helpt het misschien als je een opgerolde deken/ knuffel of iets naast je kind in bed neerlegt, zodat die niet kan omrollen?

Wij hebben vandaag een kinderstoel gekocht, die meegroiet. Bedenk me alleen ineens, dat wij het plastic zitkussen/ zitverkleiner niet hebben gekocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71927399
Dank jullie voor de tips!
Vandaag ging het trouwens wonderbaarlijk goed tot nu toe, hij was echt heel wakker uit zichzelf en ik heb juist liggen slapen een paar uur Nu maar hopen dat hij daardoor vannacht wat langer wil slapen
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:50:23 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71931191
Succes Chan vannacht!

We hadden vandaag een feestje, mijn opa wordt vrijdag 85 en dat vierde hij vandaag. Maarten heeft vandaag zijn achterneefje van 3 dagen jonger leren kennen. Wonderbaarlijk hoe die jongens precies hetzelfde kunnen en doen... allebei nog niet zitten uit zichzelf, allebei ondeugend, allebei hetzelfde schema qua eten en drinken... Ze hebben samen in de tent (soort slaaptentje die mijn nicht mee had) liggen spelen, elkaar de ogen bijna uitgeprikt, elkaar bij de neus vast gepakt, over elkaar heen gerolt (alleen Maarten is dus iets onder gemiddeld klein en V. is bovengemiddeld groot (bijna bij het bovenste lijntje) dus als je die 2 bij elkaar ziet, is Maarten echt een ukkepukkie... Maar ze vinden elkaar erg leuk en voor de toekomst beloofd het nog wat Het zijn partners in crime...
pi_71931397
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hij slaapt wel goed, alleen het duurt soms wel even voor hij in slaap is. Het is een buikslaper. In het begin snapte hij niet wat hij dan het beste met zijn hoofd kon doen. Maar nu begrijpt hij dat hij zijn gezicht opzij moet leggen. Overigens ligt hij altijd in een slaapzak want lakentjes was al heel snel geen doen meer. Niet dat het ook maar iets helpt bij het draaien. Hij kan alles met die slaapzak hoor, draaien, gaan zitten, tijgeren. Ik denk dat zodra hij kan lopen hij nog een keer de trap af komt gelopen met dat ding

Dat mag inderdaad niet meer Freecell
pi_71931527
ze stond net in de box en gisteren bij de griek ook al tegen een kist aan ik heb alleen steeds gemist hoe
pi_71932202
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:10 schreef Tinuviel het volgende:
Ingrid helpt het misschien als je een opgerolde deken/ knuffel of iets naast je kind in bed neerlegt, zodat die niet kan omrollen?
Dat is wel een idee. Van de week eens uittesten.

Miss_sly als het niet wil zal t wel moeten natuurlijk. Dat snap ik heus wel.

Voor nu slaapt hij met inbakeren op de rug, dan mag het nog heb ik gevraagd. Overdag verder oefenen dus met slaapzakje aan.
Vanmiddag bij Simmu sliep hij ingebakerd in een badcape in een vreemd bedje dus. Toen ik kwam was hij losgewoeld, maar lag er rustig bij.
pi_71932571
Chan bij ons hielp een vanaf het begin af aan ingevoerde slaapritueeltje ook heel goed. Ook al is het kind nog zo klein, gewoon met klein lampje voeden enzo. Volgens mij stond mijn zoons rithme ook precies tegenover het mijne in de buik, want telkens als ik naar bed ging was het bewegen als de gek. Hoop dat zo'n soort slaapritueeltje helpt. Succes vanacht in ieder geval.

Mikoxx fijn dat het al beter gaat met de tweeling en zij minder last hebben van krampjes.

Hoera Elin staat
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71933625
voor Elin! Wat knap! Das best al heel snel dan toch?
pi_71933935
Ik weet het eigenlijk niet.. Igraines dochter stond ook al met 7.5 mnd en ik geloof Leander ook al?
Op internet zag ik dat veel baby's rond 8 mnd beginnen met optrekken/kruipen e.d dus Elin is aan de vlotte kant.
Hier daarentegen nog geen spoor van tandjes..die bult waar een wit puntje al uitstak is vertrokken gek
pi_71937386
Elin is wel aan de vlotte kant idd hoor, mijn jongste stond inderdaad ook al met 7,5 maand. Nu is ze 8,5 maand en staat ze het liefst de hele dag door, en loopt ze langs de tafel en alles. Maar vergeleken bij mijn oudste dochter was ze ook echt heel snel. Die ging pas staan toen ze een maand of negen was geloof ik. En het gekke is, dat ik voor de oudste veel meer tijd had en die dus ook veel meer stimuleerde. Het maakt dus weinig uit blijkbaar.

Tandjes kreeg die ook pas toen ze al bijna een jaar was. De jongste heeft er nu twee, sinds een week of twee. Ach joh, uiteindelijk doen ze toch wel alles hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Igraine op 17-08-2009 09:08:48 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71939807
Ik vind het er wel erg raar uit zien..alsof er niets van klopt..zo op die kromme pootjes staan (ze staat wel op haar tenen dus haar voeten krijgt ze niet plat )
Ik stimuleer haar eigenlijk niet wat dat betreft..met zitten heb ik dat wel gedaan en at kan ze ook prima..ze gaat alleen nog niet zelf zitten, kruipen wel, vanuit zit en lig
Maar pff het gaat wel erg snel allemaal hoor..van mij mag ze wel wat rustiger aan doen.
pi_71941166
Leander inderdaad ook met 7.5 maand, maar dat is wel vlot hoor
Ze vroegen afgelopen keer bij het CB nog of hij zich goed kon optrekken (toen trok hij zich op, liet het tafeltje los en hobbelde het kamertje door )

Dus hoppa voor Elin

En in één jaar van bolletje:

tot bengel:

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 augustus 2009 @ 07:59:15 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71941184
gefeliciteerd freecell met L

pi_71941201
Leander 1 jaar! Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')