abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71867417
Met Hannah gaat het nog hetzelfde. Vannacht om 5 uur gespuugd, bij mij gedronken en weer gespuugd. Vanochtend wilde ze nog niet drinken, dus toen 2 keer gal gespuugd. Zo sneu... Ik moet zeggen dat ze alles dapper ondergaat. Geeft geen kik, is helemaal niet jengelig. Voelt ook niet warm, heeft verder goed geslapen. Plasluiers zijn minimaal, maar ze plast nog wel iets dus. Maar voor de zekerheid, wat waren uitdrogingsverschijnselen ook alweer? Er was iets met de fontanel?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:40:22 #52
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71867499
Ik weet wel dat als de huid rechtop blijft staan als je hem omhoog trekt, dat er dan ook uitdrogingsverschijnselen zijn.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71867520
Arme Hannah. Uitdroging: minder plasluiers, fontanel die hol trekt en huilen zonder tranen (deed ze al met )

Maar ik zou wel even de HA bellen als ik dat zo hoor van die luiers hoor, want plasluiers moeten gewoon lekker vol zijn.
pi_71867523
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:40 schreef Marie79 het volgende:
Ik weet wel dat als de huid rechtop blijft staan als je hem omhoog trekt, dat er dan ook uitdrogingsverschijnselen zijn.
Dat is bij volwassenen volgens mij, probeer jij maar eens bij een baby de huis rechtop te trekken
pi_71867581
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
Arme Hannah. Uitdroging: minder plasluiers, fontanel die hol trekt en huilen zonder tranen (deed ze al met )

Maar ik zou wel even de HA bellen als ik dat zo hoor van die luiers hoor, want plasluiers moeten gewoon lekker vol zijn.
Echt? Ik dacht dat zolang er nog plasluiers waren, ookal was het weinig, het nog wel okay was...

Huilen met tranen deed ze wel maar wel pas als ze echt wat meer overstuur is. Als ze wakker is en we hebben haar niet zo snel gehoord bijv.

En die holle fontanel had ze eigenlijk ook altijd al, je zag altijd al zo'n kuil zitten...

Lastig dit.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:51:59 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71867620
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is bij volwassenen volgens mij, probeer jij maar eens bij een baby de huis rechtop te trekken
Ow okay...
pi_71867909
Tex, je twijfelt, dus bellen!
Ik weet nog hoe snel dat bij Emma ging. Ennuh, borstvoeding is de beste ors hè, dat wordt zo snel opgenomen, dan moeten ze het eigenlijk direct weer uitspugen willen ze niks opnemen.

ennuh die huid kan ook bij baby's hoor, deden ze in het zh ook bij Emma. gewoon de huid tussen duim en wijsvinger pakken en als het blijft staan in die vorm is het nie goe nie!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71867940
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:48 schreef texelonia het volgende:

[..]

Echt? Ik dacht dat zolang er nog plasluiers waren, ookal was het weinig, het nog wel okay was...

Huilen met tranen deed ze wel maar wel pas als ze echt wat meer overstuur is. Als ze wakker is en we hebben haar niet zo snel gehoord bijv.

En die holle fontanel had ze eigenlijk ook altijd al, je zag altijd al zo'n kuil zitten...

Lastig dit.
Ze houden altijd wel wát plasluiers, maar als het echt merkbaar minder wordt gewoon even bellen
pi_71868000
idd ewoon bellen bij twijfel!!

Hier gaat het eigenlijk wonderwel prima!!
Slapen doet ze in haar eigen bedje, flessen gaan helemaal leeg, spelen doet ze in de box, op de grond of in de wipper. Zodra er de eerste tekenen van vermoeidheid zijn is het inbakeren en naar bed.
Gister om 19.30 uur sliep ze. Om 22.00 wakker gemakt voor de laatste fles, om 22,.30 lag ze weer in bed en om 6.45 schrok ik wakker en toen lag ze te pruttelen. Om 7.30 lag ze weer, tot 8.55.
Overdag heeft ze nog wel ff een mekkermomentje maaar dat zal er wel bijhoren

Ze kan zo lekker lachen en als ze zin heeft "kletst" ze wel een kwartier achter elkaar.

Zucht.. ik ben stapel verliefd op mijn kleine Tessje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71868027
Ow heerlijk Vicky
Die opname heeft lijkbaar net even ergens een patroon doorbroken oid, wat fijn!
pi_71868032
Vicky wat fijn wat lekker wat goed!
pi_71868055
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
Wandelen doet het echt bij bijna alle baby's goed hè? Leuk!

Vanmiddag op CB geweest, 20 gram afgevallen vergeleken met 3 weken terug (nog wel in de curve gelukkig, de wvk vond het heel normaal) Ze vond hem tof, haha.
Zij, kan hij al zitten? *L. gaat zitten* Haha, ja dus
en ik zag hem net ook al kr.... *L. kruipt snel weg*
jep, kruipen ook ok en als hij nou even gaat staan? *L. kruipt naar tafeltje toe en trekt zich op*
Wij
En L. laat de tafel los en wandelt heel beheerst naar de andere kant van het kamertje

En over het slaapje; gewoon volhouden middagslaapje. Hij zit er net tussenin
Eventjes voor jouw verhaal. Echt een leuk verhaal en leuk verteld fc.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71868214
Vicky wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat nu! Eindelijk genieten!

Hannah ligt nu in bed, kijk nog even aan hoe het straks gaat, en anders bel ik. Ze heeft verder echt nergens last van, dus dat zorgt ervoor dat ik me nog niet echt zorgen maak. Het is vooral zo ontzettend sneu
©Dumbo
pi_71868313
Oh, wat een heerlijkheid, Vicky! Wat klinkt dat goed een kletsende en lachende Tess! En wat slaapt ze lekker lang.

Oei Tex, dikke zoen voor Hannah, dat ze maar gauw weer lekker in d'r velletje zit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71868482

mijn tevreden meisje

die nu verscrhikkelijk stinkt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71868587
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:46 schreef Grasjes het volgende:

[..]

Oh Memmel, waarom klik ik *afkloppen* pas 2x een spuitluier gehad in haar 8 maanden. Alhoewel hoe het nu gaat ook niet fijn is (keutels, zielig vind ik dat)
Datzelfde hebben wij hier ook heel vaak Grasjes. Jair is soms heel erg aan het drukken/ persen. Soms zeggen wij voor de grap: Is het kindje er nu nog niet uit met al dat persen. En dan heeft zijn poep ook wel eens van die harde keutels. Wat kun je daaraan doen? Ik geef hem al zo veel mogelijk borstvoeding, dat zou eigenlijk het beste moeten helpen omdat het laxeert. Ik had gehoord dat veel drinken zou helpen (dat zou op mijn werkdagen dan wel water, sap of thee betekenen). Ik zal thee misschien wel eens proberen. Welke thees mogen babytjes hebben? Mijn vader die kinderarts is zei dat het ervan komt dat de ontlasting met lucht in contact komt, zie niet hoe ik dat kan vermijden.

Een grote hoera voor Vicky en je Tessie. Heel fijn om te horen, dat het nu zo geweldig gaat. Een moeder wenst zich echt altijd, dan dat het goed gaat met haar kinderen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:52:58 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71868803
oh wat fijn vicky!! wat iemand anders al zei: misschien heeft de opname gezorgd voor een doorbraak en had zij (en jullie) die break gewoon echt nodig. Hoe het ook tegen je moeder gevoel inging, het was dat toch het beste wat je hebt kunnen doen!!

Arme Hannah, ik zou idd gewoon even belen hoor tex, sterkte ermee

Kleintje hier was vannacht weer twee of drie keer wakker, speen gegeven en verder tukken (op zijn buik ook een gedeelte, heb hem halverwege de nacht op zijn rug gelegd) maar we hebben ook de blauwe lamp uitgezet, ik vermoedde dat die voor onrust zorgde, en vanaf dat punt sliep hij weer door zeg maar. Want hij heeft gisteren maar twee slaapjes gedaan, en dat ging op zich prima. nou dat ritme nog vast zien te houden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71869694
Lurker komt uit de kast ;-)

Ik ben bodpa09. Ik lurk hier al een tijdje, maar zal me nu toch maar eens voorstellen. Sinds acht maanden (begin dec geboren) de trotse moeder van een geweldig mannetje. Zeer beweeglijk, actief, schattig, grappig, nouja, zo'n exemplaar waar je van smelt. Hij zit, kruipt, staat, loopt langs de tafel, maar heeft nog geen tanden. Ik vind het moederschap ernstig leuk, maar ook best pittig. Ik loop soms op mijn tandvlees en vind het niet altijd een roze wolk. Maar ben wel helemaal mesjogge van hem. Ik herken veel in wat Estrys schrijft.

Ik twijfel een beetje over heel actief meeposten, ben bang dat verslavingsgevaar op de hoek ligt. Maar goed, de eerste stap is gezet !
pi_71872279
Welkom bodpa. Het verslavingsgevaar is idd een ernstig probleem met dit forum . Maar ja je kan het zelf ook beperkt houden als je dat wil. Ik zelf heb ook niet altijd zoveel tijd met werk en kind(eren) ben je toch ook vaak heel druk afhankelijk van hoeveel je werkt. Daar hebben het "degene die nog met verlof zijn" of minder werken natuurlijk wat makkelijker. Als je een paar dagen niet actief bent geweest, ben je vaak wel wat tijd met bijlezen bezig, ik in ieder geval.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71872696
tsja Bodpa, hate to say it maar als je eenmaal hebt gepost ben je op het punt van no return. Er is geen ontsnappen meer mogelijk. Vluchten kan niet meeeeeer Leuk zijn ze he de ik-zit-nooi-stil-kindjes Loopt wel al snel langs de tafel met 8 maanden!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71872746
Welkom bodpa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71872944
Vicky klinkt goed!

Tess beterschap.

Wie weet er waar je kunt vinden hoeveel melk Tyler moet hebben?
Kan het zo snel niet vinden. Nu 2 meurende kida verschonen eb op bed leggen. Ze zijn beiden sjago, gezellig joh.
pi_71873185
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky klinkt goed!

Tess beterschap.

Wie weet er waar je kunt vinden hoeveel melk Tyler moet hebben?
Kan het zo snel niet vinden. Nu 2 meurende kida verschonen eb op bed leggen. Ze zijn beiden sjago, gezellig joh.
Grappig, toevallig kreeg ik daarover advies bij het CB. Over de totale hoeveelheid dan he. de wvk zei namelijk maximaal 500 cc en ik was smiddags bij iemand van de gym met een dochter van 23 december die was dezelfde ochtend geweest en daar zeiden ze op het CB minimaal 500 cc en maximaal 700cc.

Wat krijgt Tyler normaal dan Ingrid? Waarom weet je het nu niet meer?
pi_71873742
Mijn grote kleine baby slaapt al 3 nachten op rij 'door' (tot half 7/7 uur)!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:25:21 #75
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71874417
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Datzelfde hebben wij hier ook heel vaak Grasjes. Jair is soms heel erg aan het drukken/ persen. Soms zeggen wij voor de grap: Is het kindje er nu nog niet uit met al dat persen. En dan heeft zijn poep ook wel eens van die harde keutels. Wat kun je daaraan doen? Ik geef hem al zo veel mogelijk borstvoeding, dat zou eigenlijk het beste moeten helpen omdat het laxeert. Ik had gehoord dat veel drinken zou helpen (dat zou op mijn werkdagen dan wel water, sap of thee betekenen). Ik zal thee misschien wel eens proberen. Welke thees mogen babytjes hebben? Mijn vader die kinderarts is zei dat het ervan komt dat de ontlasting met lucht in contact komt, zie niet hoe ik dat kan vermijden.

Een grote hoera voor Vicky en je Tessie. Heel fijn om te horen, dat het nu zo geweldig gaat. Een moeder wenst zich echt altijd, dan dat het goed gaat met haar kinderen.
Ik geef helaas geen borstvoeding dus daar kan ik het niet mee oplossen. Wel geef ik extra drinken, pruimen en 1x per dag een beetje olijfolie door de fles of haar eten. Ik heb ook gehoord dat het van de opvolgmelk kan komen maar we hebben nu een ander merk en nog steeds hetzelfde. Mijn dochter krijgt af en toe een beetje gewone normale thee. Wel heel licht natuurlijk.

Vicky, wat fijn dat Tess het zo goed doet nu thuis!! En wat heeft ze heerlijk geslapen zeg

Bodpa, welkom Ik ben hier ook net!

Arme Hannah, hopelijk gaat ze snel weer wat meer drinken. Heb je nog gebeld?

McLaura, wat goed van Thijs! Heerlijk he tot half 7
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:30:10 #76
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71874556
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Je hebt speciale kinderthee! kabouterthee, prinsessenthee etc. is o.a. bij de natuurwinkel te krijgen.
Zwarte thee zoals earl grey en ceylonthee zou ik zelf niet snel geven want daar zit meer caffeine in.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:32:01 #77
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71874617
o, ik zie hier net dat in de prinsessenthee ook zwarte thee zit
pi_71874628
Thanks voor het welkom ladies!
Ja, Estrys, erg leuk, die ik zit nooit stil kindjes. Vooral als ze een luier om moeten. Mijnheer wil Niet Meer liggen, als je dat probeert draait ie zich meteen op zijn buik en tijgert van de commode af. Speeltjes helpen niet. We doen het nu staand (hij trekt zich aan alles op), waarbij hij de truc van staan en zitten heeft ontdekt. Heb je de luier bijna om, gaat ie zitten, weer staan en trekt zijn voet uit de vrolijk naar beneden gezakte luier. GRRRRRRRRRRRRRR.

Hij is idd best rap met zijn grove motorriek, geloof ik. Met andere dingen loopt hij misschien weer een beetje achter. Geen enkele tand, kan nog niet drinken uit een beker, als hij zelf stukjes pakt knijpt hij alles tot moes, handjes klappen zegt hem niks (nouja, zingen vindt ie wel geinig, maar waarom ze je handjes pakken??? Hij weet het niet), etc. Geeft niks, ik vind hem sowieso geweldig.

Fijn Vicky dat het nu zo goed gaat met Tess. Dat wordt gebakjes eten!!! Echt geweldig dat ze beter in haar vel zit.

Ik wilde net het CB bellen met de vraag hoeveel melk de kleine man mag dinken, maar mx 700 dus.

Wat een goede slaperd is die Thijs!

En hoe is t nu met Hannah?
pi_71874739
Bodpa je bent niet meer te redden hoor!

ennuh eerste tandjes kunnen wachten tot 20 maanden, ook dat is nog normaal
pi_71874812
Heus wel !!! (Toch?)
Vanaf maandag twee weken op vakantie, dat helpt vast
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:16:18 #81
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71875966
Welkom Bodpa!
Succes/sterkte met het niet verslaafd raken aan Fok!

Hoest met Hannah Tex?
pi_71877376
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Grasjes het volgende:

[..]

Ik geef helaas geen borstvoeding dus daar kan ik het niet mee oplossen. Wel geef ik extra drinken, pruimen en 1x per dag een beetje olijfolie door de fles of haar eten. Ik heb ook gehoord dat het van de opvolgmelk kan komen maar we hebben nu een ander merk en nog steeds hetzelfde. Mijn dochter krijgt af en toe een beetje gewone normale thee. Wel heel licht natuurlijk.

Wees gerust de bv helpt ook niet altijd. Geef jij verse pruimen? Welke soort thee geef jij? Heb jij het idee dat het helpt?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71877460
He texelonia, hoe gaat het met Hannah? Heb je toch nog de HA gebeld?

voor alle staande, lopende of zelfs kruipende kindjes. Sommige ouders moeten er nog wel een tijdje op wachten. Lijkt me wel erg leuk als het dan zover is. Ook al ben je dan zelf stees aan het achternalopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71877565
VIcky wat fijn dat het nu zo goed gaat! Wat ziet ze er lekker tevreden uit!

McLaura wat een luxe zeg!! Finn is juist de afgelopen 3 nachten behoorlijk aan het spoken. Niet echt wakker worden maar heel veel mopperen in zijn slaap. Ik denk dan ook dat hij vanavond maar naar zijn eigen kamertje gaat, dan kan hij mopperen en kunnen wij gewoon slapen!

Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Hannah gaat??

Even in herhaling: Wat doen jullie als jullie kindje in het gezicht helemaal onder de bultjes/pukkeltjes zit (ik denk van de warmte)? Iets erop smeren of gewoon zo laten?
pi_71877618
Ach ja Bodpa, de kunst van het luier verschonen liggend op de buik heb ik ook al onder de knie. en kleren doe ik hem ook zo aan, Hij eet alleen niet op zijn buik maar voor de rest
pi_71877859
FTA, gewoon zo laten, niets op smeren! Is ws. babyacne. Gaat vanzelf over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71878103
Oh ja, Seb vindt de stabiele buikligging helemaal geweldig he! Eten op je buik lijkt me niet handig, wordt een soort perpetuum mobile beweging, alles wat je er instopt komt er meteen weer uit.

Word jij soms ook helemaal horendol van dat bewegen? Ik zou af en toe best willen weten waar het uitknopje zit. Hij vermaakt zich ook prima in zijn eentje in de box, dat is het niet, zit zoet te spelen, maar sjonge wat aciviteit zit er in dat lijffie.
pi_71878160
Vicky wat fijn dat het weer beter gaat met Tess!
pi_71878207
oh Miss, om nog ff op de luiers terug te komen..
Ik heb bij Tess een hele lange tijd maat 1 gebruikt. Ze waren nog niet echt te klein maar ze waren op en ik had maat 2 al liggen. Nu heeft ze dus maat 2 en die zitten nog wel goed maar als ze op zijn ga ik over op maatje 3. (Pampers that is)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71878489
@Tinuviel: wij doen meestal ook wat drupjes olie in de fles. Mijn moeder zweert bij een heel klein beetje
sinaasappelsap door de geprakte Liga, niet te koud, werkte als een trein bij mij. Geen idee of dat inmiddels achterhaald is, mij lijkt sinaasappel nogal heftig. Zeker voor een kindje als Jair dat last had/heeft van krampjes.
pi_71878789
Ik ga ff lekker crossposten hoor

Ik heb 3 hele schattige/leuke/lieve filmpjes van Tess

Kletsen
Big smile
Lol!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71879392
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:05 schreef Tinuviel het volgende:
Welkom bodpa. Het verslavingsgevaar is idd een ernstig probleem met dit forum . Maar ja je kan het zelf ook beperkt houden als je dat wil. Ik zelf heb ook niet altijd zoveel tijd met werk en kind(eren) ben je toch ook vaak heel druk afhankelijk van hoeveel je werkt. Daar hebben het "degene die nog met verlof zijn" of minder werken natuurlijk wat makkelijker. Als je een paar dagen niet actief bent geweest, ben je vaak wel wat tijd met bijlezen bezig, ik in ieder geval.
herkenbaar, schattebout
pi_71879746
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinuviel: wij doen meestal ook wat drupjes olie in de fles. Mijn moeder zweert bij een heel klein beetje
sinaasappelsap door de geprakte Liga, niet te koud, werkte als een trein bij mij. Geen idee of dat inmiddels achterhaald is, mij lijkt sinaasappel nogal heftig. Zeker voor een kindje als Jair dat last had/heeft van krampjes.
Olie doen wij ook door zijn groentehapje. Dat helpt niet altijd. Als wij pruimen als volgende fruithap introduceren en hij dat lust kunnen wij dat proberen zoals Grasjes voorstelde. Sinaasappelsap wil ik hem idd nog niet geven vanwege de krampjes. Ik probeer zelfs in mijn eigen dieet weinig sinaasappels/ sinaasappelsap in te bouwen.

Vicky wat voor leuke filmpjes van Tess.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71879882
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:38 schreef Estrys het volgende:

[..]

Grappig, toevallig kreeg ik daarover advies bij het CB. Over de totale hoeveelheid dan he. de wvk zei namelijk maximaal 500 cc en ik was smiddags bij iemand van de gym met een dochter van 23 december die was dezelfde ochtend geweest en daar zeiden ze op het CB minimaal 500 cc en maximaal 700cc.

Wat krijgt Tyler normaal dan Ingrid? Waarom weet je het nu niet meer?
Nou, ik vroeg het meer omdat hij de laatste week en vooral gisteren en vandaag erg weinig drinkt. Laat de helft staan. En het is niet dat de fruit en groente dan meer is. Nee, dat wil hij niet. Ook spuugt hij weer veel, vandaag zelfs met bogen weer. Ook erg huilerig daardoor. Logisch. Woensdag naar de kinderarts en de week erop cb. Dan vraag ik het nog wel na.
Maar lekker tegenstrijdig bij de 1 minimaal 500cc en de ander max 500cc trouwens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:39:38 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71879891
wat een schatje is tess toch vicky
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:41:17 #96
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71879945
Het stomme van pampers nr 3 is dat er 10 minder in een pak zitten voor dezelfde prijs! Ik blijf dus maar zo lang mogelijk in n r 2
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:42:31 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71879979
De mannen lijken hier een half uurtje na de voeding steeds huilend wakker te worden van krampjes. Het is nl steeds een half uurtje na de voeding 'mis' , met name overdag, 's nachts gaat gelukkig wel goed. Ze krijgen de standaard voeding nu, we denken er over om over te stappen op omneo of om dat te gaan mengen met standaard. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je zomaar overstappen? En omneo is natuurlijk lichter verteerbaar, zijn ze dan ook eerder toe aan een volgende voeding? Ik zal deze vraag ook posten in het fv topic.

Vicky, wat fijn dat het nu zoveel beter lijkt te gaan!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:46:26 #98
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71880086
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Even in herhaling: Wat doen jullie als jullie kindje in het gezicht helemaal onder de bultjes/pukkeltjes zit (ik denk van de warmte)? Iets erop smeren of gewoon zo laten?
Niks aan doen, gaat idd vanzelf weg (wat Vicky zegt). Wel oppassen qua hygiene als de pukkeltjes 'open' zijn, gezichtje wassen dus (met water)
pi_71880204
Waren jullie kindjes ook zo aan het kwijlen met 10 weken oud... Tess kwijlt bij het leven en blaast de hele dag bellen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:03:53 #100
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71880494
Annicka kruipt nu écht. Niet meer valsspelen door haar borst te gebruiken. Het is nog wel een beetje wankel, maar dat zal vast wel snel over zijn.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')