Dan hoop ik dat hij snel door is! Vannacht wel een paar keer eruit. Dentinox erop idd en speentje en toen was het goed. Heeft er best veel last van zo af en toe. Koude bijtring helpt wel goed. Of eigenlijk alles wat wat harder dan een knuffel is, waar je op kunt bijten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef Sunprincess het volgende:
Een blauwe plek op het tandvlees schijnt te komen doordat de tand er al vrij lang onder zit.
Mijn zoon heeft het ook (bij één tand boven) gehad en dat ging weg zodra de tand door was.
Volgens mij is dat bijna niet mogelijk om ritme om te draaien, dat komt er vanzelf een beetje in. Ik zou in ieder geval niet weten hoe je dat kan doen, je kan hem niet overdag wakker gaan zitten houden lijkt me.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Chan het volgende:
Even een slaapvraagje.. Hoe kan ik het ritme van Timo omdraaien? Hij slaapt nu overdag als een roos en na 4 uur maak ik hem telkens maar wakker om te eten. 's Nachts slaapt hij telkens kort of is hij gewoon wakker (of heeft krampjes of spuugt veel) en hij wil dan ook veel vaker eten.. De nachten beginnen me nu toch behoorlijk op te breken, langer dan een uurtje en soms twee uurtjes achter elkaar slapen lukt nog steeds niet.
Hadden wij in het begin ook met Julian.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:38 schreef Chan het volgende:
Even een slaapvraagje.. Hoe kan ik het ritme van Timo omdraaien? Hij slaapt nu overdag als een roos en na 4 uur maak ik hem telkens maar wakker om te eten. 's Nachts slaapt hij telkens kort of is hij gewoon wakker (of heeft krampjes of spuugt veel) en hij wil dan ook veel vaker eten.. De nachten beginnen me nu toch behoorlijk op te breken, langer dan een uurtje en soms twee uurtjes achter elkaar slapen lukt nog steeds niet.
Hier wel. Kwijlen en bellen blazen inderdaad. Nu met 14 weken is het handelen sabellen het fijnste wat er is. Hij wil ook ineens zijn fopspeen niet meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:52 schreef Vicky het volgende:
Waren jullie kindjes ook zo aan het kwijlen met 10 weken oud... Tess kwijlt bij het leven en blaast de hele dag bellen..
ik zoek nog steeds naar de tipquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier heeft Tyler ook slecht geslapen. Tig keer wakker. Gelukkig speen erin en weer verder slapen. Hij slaapt normaal tot 7.30/8.00
Maar ik heb een probleempje. Hij sliep altijd ingebakerd. Omdat hij nu makkelijk van rug naar buik kan, mag dat niet meer. Maar als je hem "los" in bed legt, gaat hij op zijn buik liggen. En dan op een gegeven moment brullen dat hij niet terug kan. Leg je hem goed, ligt hij zo weer op de buik.
Iemand DE tip om dit te doorbreken? Hier was ik dus al bang voor.
Sowieso handig, dan went hij vast aan een slaapzakquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik laat Julian nu in een zomerslaapzak slapen, dan kan hij in z'n bedje niet zo makkelijk op z'n buik draaien.
Ja, hij draait al van rug naar buik en terug. Doet ie al twee weken trouwens.
Maar hoe slaapt hij dan? Wel goed verder?quote:
Dat kun je dan mooi afwisselen met Djeez.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Maar hoe slaapt hij dan? Wel goed verder?
Ik zie me toch niet 's nachts 100x eruit gaan omdat hij weer op de buik draait. Dat trek ik niet lang.
Hij slaapt wel goed, alleen het duurt soms wel even voor hij in slaap is. Het is een buikslaper. In het begin snapte hij niet wat hij dan het beste met zijn hoofd kon doen. Maar nu begrijpt hij dat hij zijn gezicht opzij moet leggen. Overigens ligt hij altijd in een slaapzak want lakentjes was al heel snel geen doen meer. Niet dat het ook maar iets helpt bij het draaien. Hij kan alles met die slaapzak hoor, draaien, gaan zitten, tijgeren. Ik denk dat zodra hij kan lopen hij nog een keer de trap af komt gelopen met dat dingquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Maar hoe slaapt hij dan? Wel goed verder?
Ik zie me toch niet 's nachts 100x eruit gaan omdat hij weer op de buik draait. Dat trek ik niet lang.
Dat is wel een idee. Van de week eens uittesten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:10 schreef Tinuviel het volgende:
Ingrid helpt het misschien als je een opgerolde deken/ knuffel of iets naast je kind in bed neerlegt, zodat die niet kan omrollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |