hehe die winden laten kan roy ook wat van, na een voeding beginnen de winden, en stinken....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij heeft Iris haar moppermoment zo rond deze tijd of krampjes. Kan het zijn dat ze daar op een bepaald moment van de dag meer last van hebben? Het is steeds bijna in slaap vallen en dan weer even onbedaarlijk huilen. En winden laten... pfoeh... ze ruiken niet naar bloemetjes...![]()
.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:13 schreef MamsX het volgende:
De ah nu ook![]()
wel leuk he dat groter groeien
ik heb ná ik het filmpje stopte ook wat speelgoed (waar die naar aan het graaien was) eruit gehaald en gegeven. sneu als hij zo zijn best doet en het dan niet mag zeg maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]Ja inderdaad, het was mij niet eens opgevallen
Jan had het er wel moeilijk mee hè? Wel tof gezicht
Als Tess echt last heeft dan doen we ff de thermometer er ff in, dat helpt meestal wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:44 schreef Nijna het volgende:
Bar, dat luiers volschieten doet Iris nog niet zo erg... We hebben 1 goed volle luier gehad 3 dagen terug en verder blijft het bij kleine beetjes en natte scheetjes. Maar ik heb wel de indruk dat het haar dwars zit... maar wat doe je eraan...
In bakerzak rolt hij (nog) niet op de buik. Maar ik bedenk me net dat hij over 2 weken naar cb moet. Vraag ik het daar na. Denk dat de kinderarts, volgende week, daar niet veel tips voor heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef MamsX het volgende:
Ik denk niet dat er wat aan te doen is.
a;s hij zowel in baker als zonder baker rolt. dan zal je hebben dat ze gaan rollen.
Hier heb ik een poosje iedere keer haar terug gelegd, en toen maar besloten dat als ze op de buik wilde liggen dat dan maar moest.. Wil Tyler niet op de buik, dan is er niets anders te doen dan terug rollen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |