abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898605
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:20 schreef Nijna het volgende:

Volgens mij heeft Iris haar moppermoment zo rond deze tijd of krampjes. Kan het zijn dat ze daar op een bepaald moment van de dag meer last van hebben? Het is steeds bijna in slaap vallen en dan weer even onbedaarlijk huilen. En winden laten... pfoeh... ze ruiken niet naar bloemetjes... .
hehe die winden laten kan roy ook wat van, na een voeding beginnen de winden, en stinken....
en waar Roy ook een handje van heeft is nadat je hem net verschoond hebt, direct daarna de luier weer vol te schieten

maar het "mopper"moment van Roy ligt hier ergens tussen 23.00 en 01.00 uur, dan is het of gewoon echt goed wakker zijn, en in zijn bedje liggen vind hij dan niks aan.
gewoon bij ons willen zijn, en dat is dan meestal bij papa, en dat gaat goed tot hij honger heeft, dan is het drinken bij mij en daarna kunnen we hem wel zo in bed leggen en slaapt hij lekker.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71900088
Hier heeft Tyler ook slecht geslapen. Tig keer wakker. Gelukkig speen erin en weer verder slapen. Hij slaapt normaal tot 7.30/8.00

Maar ik heb een probleempje. Hij sliep altijd ingebakerd. Omdat hij nu makkelijk van rug naar buik kan, mag dat niet meer. Maar als je hem "los" in bed legt, gaat hij op zijn buik liggen. En dan op een gegeven moment brullen dat hij niet terug kan. Leg je hem goed, ligt hij zo weer op de buik.
Iemand DE tip om dit te doorbreken? Hier was ik dus al bang voor.
pi_71900191
Ik denk niet dat er wat aan te doen is.
a;s hij zowel in baker als zonder baker rolt. dan zal je hebben dat ze gaan rollen.
Hier heb ik een poosje iedere keer haar terug gelegd, en toen maar besloten dat als ze op de buik wilde liggen dat dan maar moest.. Wil Tyler niet op de buik, dan is er niets anders te doen dan terug rollen denk ik?

En over snotjes, peuteren tot je ze er uit hebt duurt soms even maar dan heb je ook wat
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:12:18 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71900352
Jan wordt slimmer:

hij weet nu waar zijn speelgoedmand staat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71900379
De ah nu ook wel leuk he dat groter groeien
pi_71900580
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:13 schreef MamsX het volgende:
De ah nu ook wel leuk he dat groter groeien
Ja inderdaad, het was mij niet eens opgevallen

Jan had het er wel moeilijk mee hè? Wel tof gezicht
pi_71902377
Bar, dat luiers volschieten doet Iris nog niet zo erg... We hebben 1 goed volle luier gehad 3 dagen terug en verder blijft het bij kleine beetjes en natte scheetjes. Maar ik heb wel de indruk dat het haar dwars zit... maar wat doe je eraan...
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:05:57 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71902823
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het was mij niet eens opgevallen

Jan had het er wel moeilijk mee hè? Wel tof gezicht
ik heb ná ik het filmpje stopte ook wat speelgoed (waar die naar aan het graaien was) eruit gehaald en gegeven. sneu als hij zo zijn best doet en het dan niet mag zeg maar maar hij heeft er heel lief mee liggen spelen daarna dus
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71904169
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:44 schreef Nijna het volgende:
Bar, dat luiers volschieten doet Iris nog niet zo erg... We hebben 1 goed volle luier gehad 3 dagen terug en verder blijft het bij kleine beetjes en natte scheetjes. Maar ik heb wel de indruk dat het haar dwars zit... maar wat doe je eraan...
Als Tess echt last heeft dan doen we ff de thermometer er ff in, dat helpt meestal wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:38:17 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71904467
Thermometer werk hier ook goed . Soms is het wel oppassen geblazen, luier eronder laten liggen dus!
Wij twijfelen zo of we op vakantie zullen gaan, manlief heeft begin sept nog een weekje vrij en ik heb dan nog verlof, en we zouden het zelf heerlijk vinden om er even tussenuit te zijn, maar we vragen ons af of het voor de jongens niet onrustig is. Ze zijn dan 12 weken.
Overdag lijkt het vandaag iets beter te gaan. Slapen is nog steeds niet favoriet geloof ik, maar ze zijn wel tevreden en niiet meer zo huilerig. Sinds gister maken we de voeding weer aan met afgekoeld gekookt water (dat deden we sinds 2 weken niet meer, nadat het cb zei dat dat niet hoefde). En eigenlijk was het sindsdien ook een beetje onrustig. Kijken of dat het is.
Zo leuk, Max ligt lekker in de box te 'kletsen' tegen de olifantjes aan de mobile. Haha! *smelt*
pi_71905046
Wel ff lekker mikoxx, er ff tussenuit!
Wij gebruiken nog steeds afgekoeld water voor de flessen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71906652
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef MamsX het volgende:
Ik denk niet dat er wat aan te doen is.
a;s hij zowel in baker als zonder baker rolt. dan zal je hebben dat ze gaan rollen.
Hier heb ik een poosje iedere keer haar terug gelegd, en toen maar besloten dat als ze op de buik wilde liggen dat dan maar moest.. Wil Tyler niet op de buik, dan is er niets anders te doen dan terug rollen denk ik?
In bakerzak rolt hij (nog) niet op de buik. Maar ik bedenk me net dat hij over 2 weken naar cb moet. Vraag ik het daar na. Denk dat de kinderarts, volgende week, daar niet veel tips voor heeft.

Hij heeft vandaag gelukkig weer bijna alle flessen opgedronken.
Oh,ik hoor hem. Medicijn/flestijd.

Ohja, hij heeft een hele rare blauwe plek in zijn mond, waar een tandje bezig is.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 15-08-2009 19:55:49 ]
pi_71906862
Thermometer doet weinig... Alhoewel dat een paar dagen terug wel aanzette tot poepen...
Het zal wel komen vanzelf... mag even duren toch met bv kindjes? Hoeft niet elke dag toch?
pi_71906992
Oeh luiers volschieten Mijn vriend heeft gisteren geleerd dat je niet te vroeg moet zijn met het verschonen van de luier als ze gepoept heeft. Een beetje kwestie van "wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen." En die kan dan ook spuiten
En vervolgens ben ik vandaag achter precies hetzelfde gekomen

En verder - waarom kiest mijn lieve schattige meisje precies vandáág (eerste dag alleen zonder kraamzorg én zonder vriend want die is vandaag weer aan 't werk) uit om constant ontroostbaar te huilen zonder enige duidelijke reden? heb niet kunnen slapen want ze huilt steeds en dan ga je toch niet lekker rusten, heb nog niet gegeten zelfs... Alles wat ik probeer helpt vijf minuten. Drinken? Ja, vijf minuten, dan is het genoeg geweest (en een uur later weer willen). Op haar buik op mijn arm? Werkt ook even. Wiegen ook. Knuffelen ook. Alles werkt... maar niet langer dan een paar minuten, dan begint ze weer. En nou voel ik me heel onervaren dat ik 't niet voor elkaar krijg om haar lekker rustig te laten slapen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:02:01 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71907041
je geeft bv innepin? dan kan het volgens mij wel een regeldag zijn, en heeft ze gewoon honger misschien?

pi_71907133
Ik geef bv ja, en het lijkt alsof ik vandaag niets anders doe dan elke drie kwartier vijf minuten voeding geven Regeldagje = gewoon maar uitzingen? Ik dacht dat dat rond dag 10 ofzo pas zou gebeuren.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:07:19 #142
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71907165
Och Innepin
Wat DJMO zegt, als je bv geeft, gewoon lekker aanleggen, en al is het een uur later weer, weer aanleggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:08:37 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71907195
Willow is nu toch 8 dagen? Het is altijd ongeveer... dus kan heel goed dan!
En kruip lekker met Willow op de bank of op bed, met een kan drinken en wat lekkers en je er aan overgeven...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71907210
Soms zijn ze eerder hoor, en het is niet altijd een dag, soms duurt een regeldag toch wel wat langer.
Gewoon uitzingen inderdaad, aanleggen wanneer nodig. zo lang als dat nodig is.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:18:56 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71907416
Het kan je soms benauwen als je kleintje zo huilt en je kan het niet troosten. Een regeldag is heel goed mogelijk, ook al op dag 8. Meestal duurt een regeldag een dag of 3. Waarom ze het niet de regeldriedaagse hebben genoemd is mij eigenlijk een raadsel
Hou je meisje lekker dicht bij je en als ze vaak kleine beetjes wil drinken, laat dat maar gewoon toe (zolang je tepels het kunnen hebben) want hoe meer je in haar ritme meegaat, hoe eerder vraag en aanbod op elkaar is afgestemd.
Komt goed, echt waar!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71907499
innepin, inderdaad aan toegeven. Ik kreeg Senna ook niet in slaap op haar regeldagje laatst, maar ik vond het al heel wat dat ik haar iig vrijwel stil kon houden. Zo nu en dan een hazeslaapje, dan ineens even huilen, en met aanleggen was ze dan weer stil. Inderdaad gesloten in de slaapkamer en maar gewoon aan haar wensen toegegeven: drinken, knuffelen, bij me liggen.

Ow ja, al sje liggend kunt voeden, kun je toch zelf ook nog een dutje doen zo hier en daar. En goed opletten dat je echt voldoende drinkt en eet, want je hebt je energie en vocht heel hard nodig!

Sterkte, komt goed en je kunt het hartstikke goed. Willow wil niets anders dan haar mama
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:27:33 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71907570
linkje voor innepin. sterkte meis en probeer er gewoon van te genieten, alsin dat ze nu zovaak bij je wil zijn voor je het weet is ze achtien en vraagt ze niet meer om melk, maar om je autosleutels en probeer zelf genoeg te drinken! ook eten natuurlijk, maar ook genoeg drinken.

klein grapje om je hopelijk een beetje op te vrolijken

pi_71907659
Nijna, over poepluiers heb ik gehoord en gelezen dat het met bv-kindjes na een aantal weken zo kan zijn dat ze elke dag een aantal poepluiers hebben, maar ook dat ze een keer in de 3-5 dagen een echte poepluier hebben. Senna heeft heel lang iedere dag een aantal gehad, maar sinds 2 dagen is dat een heel stuk minder. Plasluiers heeft ze wel voldoende, dus dan is het goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71908112
Plasluiers gaan hier ook goed .
Ik vind het zo naar dat ik het idee heb dat ze er echt last van heeft, ze perst ook wel, maar er komt niks. Maar goed maandag komt t CB op huisbezoek en dan zal ik het ook nog maar eens vragen.
Volgens de kraamverzorgster kon het idd wel een week duren tussen 2 poepluiers.

Ik heb volgens mij eindelijk Iris in slaap, dus ik ga zelf ook maar richting bed, misschien kan ik nog een uurtje pakken voor ze weer aan de beurt is...
pi_71908275
Gisteravond en vanmiddag was het weer ff helemaal mis hier.. krijsen. Gisteravond omdat ze ws. te laat in bed lag en vanmiddag omdat ze krampjes had.
Gisteravond sliep ze om 20.00, toen om 21.45in bad, om 22.15 weer naar bed, tot 6.00
Vanavond lag ze ook rond 20.00.. Om 22.00 nog een laatste fles en dan hopelijk weer zo'n lange tuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')