weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:30 schreef texelonia het volgende:
Vicky herkenbaar dat kwijlen. Was bij Hannah ook zo, en iedereen riep al, oh krijgt ze geen tandjes??? Hallo, het is een baby, baby's kwijlen!Maar ik las toen ergens dat rond 3 maanden de speekselklieren zich ontwikkelen en daardoor gaan ze dus kwijlen
Yup, de B is duidelijk stukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef Grasjes het volgende:
Mijn dochter heeft de B op mijn toetsenbord gesloopt haha het is erg lastig typen, zo maar even frunniken om dat ding weer goed te krijgen. Ze eweegt teveel om er nog in te zitten.
tja, kijken of ze overdag wat minder wil slapen zodat ze 's nachts wat langer slaapt? was hier de truc bij jan wel, hoewel die ook rond zeven, half acht klaar wakker is tegenwoordig. en dat krijg ik nog maar zelden later (sliep voorheen ook altijd tot 8 of zelfs half 9) maar hij blijft nu wel rustig wakker in zijn bedje tot we hem de fles geven tussen half 8 en 8 uur)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:01 schreef Fruppel het volgende:
Gaaaap! Wie heeft mij goed slapende baby gezien....? D sliep altijd heerlijk tot 07.00 a 08.00 maar de laatste dagen is dat veranderd in 06.00 en vandaag zelfs 05.30![]()
Klaarwakker ook....![]()
Moet ik daar nou weer mee?
Normaal inderdaad een half uur per pondquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:18 schreef McLaura het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang een baby van 5 weken mag slapen, of dat hij gewoon mag slapen tot hij zelf wakker wordt?
Thijs breekt alle records, en sliep vannacht van 11 tot half 8... Is dat niet te lang (qua suikerspiegel oid)
Oja en dit had mijn post kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:01 schreef Fruppel het volgende:
Gaaaap! Wie heeft mij goed slapende baby gezien....? D sliep altijd heerlijk tot 07.00 a 08.00 maar de laatste dagen is dat veranderd in 06.00 en vandaag zelfs 05.30![]()
Klaarwakker ook....![]()
Moet ik daar nou weer mee?
en de mijnequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Oja en dit had mijn post kunnen zijn
Hij heeft bij ons in bed nog even geslapen tot 6:30 en toen pas de borst gegeven. Melkbar is hier gesloten van 20:00 tot 6:30
Mehquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en de mijne
Alleen werd ze tussendoor ook nog wakker..keer of 5
Helaas lijkt dat niet echt te helpen, ze valt dan om 20.00 als een blok in slaap om vervolgens om 06.00 weer helemaal gezellig wakker te worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
tja, kijken of ze overdag wat minder wil slapen zodat ze 's nachts wat langer slaapt? was hier de truc bij jan wel, hoewel die ook rond zeven, half acht klaar wakker is tegenwoordig. en dat krijg ik nog maar zelden later (sliep voorheen ook altijd tot 8 of zelfs half 9) maar hij blijft nu wel rustig wakker in zijn bedje tot we hem de fles geven tussen half 8 en 8 uur)
Nee helaas niet, als ik haar verschoon en terug leg in bed is het krijzen geblazen want madam is wakker en wil dus niet meer in haar bedje te liggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en om 6:00 verschonen en dan verder slapen in bed wil ze ook niet? (even bij jou)
Peuterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat doen jullie als je kindje echt van die harde snotkorsten in z'n neusje heeft zitten?
Heb gisteren bij Julian al geprobeerd eruit te halen, maar z'n neusje is te klein. En het is vervelend voor hem, hij vindt het niet prettig. Met wattestaafje lukt ook niet.
Nu vanmorgen de korst er toch uit gekregen. Hij kan meteen vrijer ademen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |