tripoquote:
Ik klikte hem meteen weer wegquote:
JA!!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Maisnon het volgende:
japsnars wil je risk doen
Moeten er wel anderen mee doen
Hier aanmelden:quote:
Wel als je meedoet met riskquote:
Nee ik doe niet aan risico'squote:
Mietjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan risico's
Gestorven dankzij de noobies en de vele gamertsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
En voor de rest.
RIP KLB-SC, het was leuk
Vooral dankzij de noobs en het weggaan van de 'harde kern'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gestorven dankzij de noobies en de vele gamerts
HOI!!!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vooral dankzij de noobs en het weggaan van de 'harde kern'
Ik ook van jou en 't is vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar IQM zat vals te spelen mangquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef RickoKun het volgende:
Zo, ik zat net effe met iqm en allure en ezio even te rofl tekenen![]()
![]()
Join die risk game danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef RickoKun het volgende:
Zo, ik zat net effe met iqm en allure en ezio even te rofl tekenen![]()
![]()
Sorry manquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij ookquote:
Degene die de OP heeft geplaatst, DOH!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Ezio het volgende:iemand heeft mijn ava in de OP erbij gezet
wie?
Egnie, ik en Ricko zaten rond te bazen ménquote:
Linkje danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Degene die de OP heeft geplaatst, DOH!
En nu join je risk..
Ja, dat was het inderdaadquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier aanmelden:
http://www.riskattack.com/
Dan join je deze kamer:
Jappie de GEKSTE!!!
Password:
f0kk3r
Dus je gaat haar echt douwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]Dat krijg je als je blijft logeren bij Allure en zij twee pc's heeft. [ afbeelding ]
Joh, daar waarschuwden ze van tevoren nog voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wilde naar de sterrenregen/meteorietenregen/perseïden kijken vanavond, maar het is bewolkt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]Dat krijg je als je blijft logeren bij Allure en zij twee pc's heeft. [ afbeelding ]
Jah hier regende het net zelfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wilde naar de sterrenregen/meteorietenregen/perseïden kijken vanavond, maar het is bewolkt.
Op buienradar staat er geen eens een wolk bij waar jij woont, dus jij kan kijken. BITCH.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, daar waarschuwden ze van tevoren nog voor.
Ja, de hele nacht door. Elk jaar rond deze tijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jah hier regende het net zelfs
Zou het dan zo duidelijk te zien zijn?en hoe laat?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Tijdens ons prive spelletje hadden we allebei gewonnen. Hoe frapant.
Ziet er best wel vet uit maar is het ook een beetje speelbaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Japs, dit is die Ticket to Ride
Je moet dan opdrachten vervullen, die gewoon zeggen "Maak een verbinding amsterdam - moscow" bijvoorbeeld.
Als je die aan het einde van het spel gehaald hebt, krijg je een aantal punten (staat op de opdracht), haal je het niet dan worden die punten minpunten.
Elke beurt kan je treinwagonnetjes bouwen, je moet in een keer zo'n stukje maken tussen 2 plaatsen. Voor een rood stukje heb je rode kaarten (grondstoffen) nodig, een groen stukje groene, etc.
Je krijgt elke beurt vanzelf nieuwe 'grondstoffen' maar je bepaald voor een groot deel welke dat zijn.
Best leuk
Hoelaat is die sterrenzooi trouwens?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme, ik wil het zien. Ik ga m'n vader dwingen om richting weiland te rijden, ver van Rotterdam.
KUT:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op buienradar staat er geen eens een wolk bij waar jij woont, dus jij kan kijken. BITCH.
[..]
Ja, de hele nacht door. Elk jaar rond deze tijd.
Je hebt er niet eens moeite voor gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb jou maandenlang moeten missen.
Vanaf middernacht. PRECIES HÈ!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hoelaat is die sterrenzooi trouwens?
Jij ook niet voor mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens moeite voor gedaan
Ik weet waar je woontquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
KUT:
[ afbeelding ]
O nee, hij is nu al weg![]()
HOAX. Kijk gewoon naar buitenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
Laat maar, kut wolken:
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/bewolking.html
Rotterdam gniffelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme, ik wil het zien. Ik ga m'n vader dwingen om richting weiland te rijden, ver van Rotterdam.
Jij woont in het zuiden?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
Laat maar, kut wolken:
http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/bewolking.html
Gewoon weer inloggen, je bent bijna aan de beurtquote:
Ik zie alleen zwart, en 1 lichtje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX. Kijk gewoon naar buiten
quote:Wie de meteorenregen Perseïden goed wil zien, zal naar Schotland moeten. In de nacht van woensdag op donderdag passeert een regen van vallende sterren het uitspansel boven Nederland.
© ANP
Het KNMI verwacht echter dikke bewolking, zeker in het zuiden van het land. De kans om iets te zien is het grootst in Noord-Nederland waar de bewolking iets dunner is.
Tussen elf uur 's avonds en vijf uur 's nachts zijn onder gunstige omstandigheden zo'n dertig vallende sterren per uur te zien, meldt de Nederlandse Onderzoekschool voor Astronomie (NOVA) op haar website.
Vallende sterren
Volgens NOVA is niet alleen bewolking spelbreker, maar ook de maan die hoger aan de hemel staat en daardoor gedeeltelijk het zicht op de Perseïden zal ontnemen.
Het KNMI acht de kans dat in de noordelijke provincies wel vallende sterren te zien zijn, klein. Het kan alleen als er af en toe een gaatje in het wolkendek valt.
Lichtvervuiling
Wie echt wil genieten van de Perseïden zal naar Schotland moeten, adviseert het KNMI. Daar is de hemel helder en is er weinig lichtvervuiling.
De meteorenregen passeert overigens elk jaar in augustus de aarde.
Ik zie over heel Nederland wolken hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rotterdam gniffel
[..]
Jij woont in het zuiden?
Sirius kan het niet zijn want die komt op met de zon dus het is de Poolster.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:38 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik zie alleen zwart, en 1 lichtje.
Ik heb zin om 'Walk The Line' te kijken. Of 'The Holiday', mits vrouwelijk gezelschap.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zin om 'The Beach' te kijken!
Hele dunne wolkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik zie over heel Nederland wolken hoor.
JE BENT AAN DE BEURT CONOquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef Ezio het volgende:
Wie speelt er mee bomberman![]()
http://bomberman.speeleiland.nl/index_3.php
Zeg hier ff wat je nummer is
Ait. Kom maar op met die zooi, ik ben er klaar voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sirius kan het niet zijn want die komt op met de zon dus het is de Poolster.
Nee, kijk the beach met mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb zin om 'Walk The Line' te kijken. Of 'The Holiday', mits vrouwelijk gezelschap.
Als je Orion compleet wilt zien moet je in November of zo kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog steeds niet Orion een keer goed geziendat wil ik sinds...
jaja...
Ik the Fountain heb gezien.
Waaat?
Die viel best tegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog steeds niet Orion een keer goed geziendat wil ik sinds...
jaja...
Ik the Fountain heb gezien.
Waaat?
Ik ga er liever gewoon heen met jou.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kijk the beach met mij![]()
.
Hier ga ik ook naartoe.
Ik wil ook naar zo'n Expeditie Robinson eiland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kijk the beach met mij![]()
.
Hier ga ik ook naartoe.
Ik kom niet op die site van jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hele dunne wolken
[..]
JE BENT AAN DE BEURT CONO
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ait. Kom maar op met die zooi, ik ben er klaar voor.
Waar moet ik heen kijken?
Willekeurige plaats aan de hemel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Is er ook nog een specifieke richting die ik in moet kijken buiten
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtfquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef jordeeh het volgende:
The Fountain, wat een graffilm
Heb 5 minuten gezien, echt wat een bullshit
OoOoEeEehhh, dan kijken we misschien wel naar hetzelfde punt zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Willekeurige plaats aan de hemel.
Waste of Time?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad een mooie.. WAT
http://www.explosionsandboobs.com/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtf
Ik denk dat je dat na 2 weken wel kotsbeu bent. Net als de Malediven. Maarrrr, het is uiteraard wel geweldig om te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil ook naar zo'n Expeditie Robinson eiland.
Of een geheel verzorgde vakantie voor de rest van m'n leven op de Seychellen
He, ik ben van de mooie/romantische films ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtf
Ik kijk niet richting de Poolster want die staat aan de andere kant van het huiiiis.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef jordeeh het volgende:
[..]
OoOoEeEehhh, dan kijken we misschien wel naar hetzelfde punt zo.
Spannend![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |