Ik zie over heel Nederland wolken hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Rotterdam gniffel
[..]
Jij woont in het zuiden?
Sirius kan het niet zijn want die komt op met de zon dus het is de Poolster.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:38 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik zie alleen zwart, en 1 lichtje.
Ik heb zin om 'Walk The Line' te kijken. Of 'The Holiday', mits vrouwelijk gezelschap.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zin om 'The Beach' te kijken!
Hele dunne wolkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik zie over heel Nederland wolken hoor.
JE BENT AAN DE BEURT CONOquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef Ezio het volgende:
Wie speelt er mee bomberman![]()
http://bomberman.speeleiland.nl/index_3.php
Zeg hier ff wat je nummer is
Ait. Kom maar op met die zooi, ik ben er klaar voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sirius kan het niet zijn want die komt op met de zon dus het is de Poolster.
Nee, kijk the beach met mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb zin om 'Walk The Line' te kijken. Of 'The Holiday', mits vrouwelijk gezelschap.
Als je Orion compleet wilt zien moet je in November of zo kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog steeds niet Orion een keer goed geziendat wil ik sinds...
jaja...
Ik the Fountain heb gezien.
Waaat?
Die viel best tegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog steeds niet Orion een keer goed geziendat wil ik sinds...
jaja...
Ik the Fountain heb gezien.
Waaat?
Ik ga er liever gewoon heen met jou.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kijk the beach met mij![]()
.
Hier ga ik ook naartoe.
Ik wil ook naar zo'n Expeditie Robinson eiland.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kijk the beach met mij![]()
.
Hier ga ik ook naartoe.
Ik kom niet op die site van jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hele dunne wolken
[..]
JE BENT AAN DE BEURT CONO
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ait. Kom maar op met die zooi, ik ben er klaar voor.
Waar moet ik heen kijken?
Willekeurige plaats aan de hemel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Is er ook nog een specifieke richting die ik in moet kijken buiten
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtfquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef jordeeh het volgende:
The Fountain, wat een graffilm
Heb 5 minuten gezien, echt wat een bullshit
OoOoEeEehhh, dan kijken we misschien wel naar hetzelfde punt zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Willekeurige plaats aan de hemel.
Waste of Time?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad een mooie.. WAT
http://www.explosionsandboobs.com/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtf
Ik denk dat je dat na 2 weken wel kotsbeu bent. Net als de Malediven. Maarrrr, het is uiteraard wel geweldig om te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil ook naar zo'n Expeditie Robinson eiland.
Of een geheel verzorgde vakantie voor de rest van m'n leven op de Seychellen
He, ik ben van de mooie/romantische films ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
idd zaten niet eens tietuh en pistools in wtf
Ik kijk niet richting de Poolster want die staat aan de andere kant van het huiiiis.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef jordeeh het volgende:
[..]
OoOoEeEehhh, dan kijken we misschien wel naar hetzelfde punt zo.
Spannend![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |