quote:FIFPro: 'Real moet Van der Vaart transfervrij laten gaan'
12/08/2009 15:21
De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt op zijn website dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door Real, waardoor de club geen recht heeft op een transfersom.
'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'
'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'
Volgens de jurist heeft De Koninklijke geen recht meer op een transfersom. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'
quote:
Ik had het over Van der Vaart, nauwelijks gespeeld en na een jaar moet ie oprottenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Slachtoffer van Real's kapitaal. Net zoals o.a. Makelele
Of wil je zeggen dat Makelele ook mislukt is?
Begin van het seizoen toch vrijwel alles gespeeld en niet zonder succes, toen Schuster ontslagen werd was het gedaan met Van der Vaart. Heeft dus een half jaar Primera Division gespeeld en nog een paar goals meegepakt ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het over Van der Vaart, nauwelijks gespeeld en na een jaar moet ie oprotten
Nee, hij was geweldigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Begin van het seizoen toch vrijwel alles gespeeld en niet zonder succes, toen Schuster ontslagen werd was het gedaan met Van der Vaart. Heeft dus een half jaar Primera Division gespeeld en nog een paar goals meegepakt ook.
Van der Vaart is alles behalve mislukt en zal wss in Duitsland gewoon weer een van de beste van de competitie worden.
WKquote:Van der Vaart 'verrast' door positieve boodschap Real
31/08/2009 11:15
EXCLUSIEF - Rafael van der Vaart blijft bij Real Madrid. Dat heeft zijn advocaat Robert Geerlings bevestigd tegenover Voetbal International.
Van der Vaart en Geerlings hadden zaterdag een onderhoud met trainer Manuel Pellegrini, technisch directeur Jorge Valdano en algemeen directeur Sanchez. 'Tijdens dat gesprek werd Rafael dringend verzocht bij Real te blijven', zegt Geerlings. De selectie is teruggebracht tot 25 man en ze zijn op hun beslissing teruggekomen dat hij weg mag. Ook voor ons was dat verrassend. Rafael heeft daarop besloten voor zijn kans te vechten in Madrid.'
De Oranje-international (26) heeft inmiddels zijn rugnummer 23 teruggekregen en maakt weer officieel deel uit van de selectie. Van der Vaart had al twee concrete aanbiedingen uit Engeland in beraad, maar die clubs heeft hij inmiddels afgezegd. Geruchten in Spaanse media als zou de middenvelder vandaag worden ingezet als ruilmiddel om Franck Ribéry alsnog los te weken van Bayern München, worden door Geerlings ontkend. 'Het is officieel dat Rafael bij Real Madrid blijft.'
Achter je rug om een verbintenis gesloten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Je moet er maar blij mee zijn inderdaad
wat een kutclub is het toch ook op dat gebied he, met iedereen wordt maar een beetje spelletjes gespeeld. Zo mag je blijven, dan moet je weer weg. Op de ene dag krijg je zngd vertrouwen van de trainer, dan wordt er achter je rug om al een verbintenis afgesloten. Daar weer verontwaardigd over zijn, paar dagen later daar toch heengaan.
Als ik Vd Vaart was zou ik toch maar eens verder kijken.
Waar is Guti naar toe dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:30 schreef WeebI het volgende:
Hem heb ik veel liever dan dat opgeschoten opdondertje dat gelukkig al wel weg is
Die is helaas nog niet weg.quote:
Gewoon doorvoetballen en als hij niet speelt, dan in de winterstop weg en wel ergens aan spelen toekomen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom blijft hij nou. Niet slim hoor
Half jaar oud nieuws. Dat is van januari en geen indicatie over hoe men er nu over denkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo denkt men over zijn eerste jaar bij de amigos van de pers
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ans-horrorelftal.htm
zoveel beter zal het toch niet zijn geworden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Half jaar oud nieuws. Dat is van januari en geen indicatie over hoe men er nu over denkt.
Natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is hij geregistreerd?
Wowquote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
bij hem gaat de gezondheid van zijn vrouw boven het sportieve belang. Ik vind zijn beslissing volkomen te rechtvaardigen en ik vind dat hij zijn prioriteiten goed weet te stellen.
Rafael heeft gewoon een fantastische persoonlijkheid en imo de opvolger van gio als aanvoerder van oranje.
Welk nummer heeft ie?quote:
23quote:Op maandag 7 september 2009 03:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welk nummer heeft ie?
What he said.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon doorvoetballen en als hij niet speelt, dan in de winterstop weg en wel ergens aan spelen toekomen.
Dan redt hij het WK ook nog wel.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
bij hem gaat de gezondheid van zijn vrouw boven het sportieve belang. Ik vind zijn beslissing volkomen te rechtvaardigen en ik vind dat hij zijn prioriteiten goed weet te stellen.
Rafael heeft gewoon een fantastische persoonlijkheid en imo de opvolger van gio als aanvoerder van oranje.
wat een faler is het dan ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Hij zit niet bij de selectie voor de wedstrijd van Real.
Huh?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Shoombak het volgende:
[..]
wat een faler is het dan ookZou het voor sylvie of voor het geld, of beide zijn?
Heeft meer met z'n positie te maken dan z'n kwaliteiten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Best triest als je voorbijgestreefd bent door Bling Bling
Van der Vaart kan niet linksback spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van der Vaart kan niet linkshalf spelen?
quote:Pellegrini houdt Van der Vaart wederom buiten selectie
14/09/2009 15:36
De keuze van Rafael van der Vaart om bij Real Madrid te blijven heeft hem vooralsnog weinig opgeleverd. Coach Manuel Pellegrini laat de middenvelder buiten de selectie voor het uitduel met
FC Zürich van dinsdag, een wedstrijd in het kader van de Champions League.
Tot nu toe heeft de 26-jarige international nog geen enkele keer deel uitgemaakt van de laatste twintig van Pellegrini. Ruud van Nistelrooy en Royston Drenthe gaan wel mee naar Zwitserland.
Met Arbeloa, Marcelo en Albiol kan je genoeg kanten op. Drenthe is dus duidelijk wel een concurrent voor een plek op de bank.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef WeebI het volgende:
Nee, Drenthe is mee omdat er niet veel mensen linksback kunnen spelen bij de blessure van Sergio Ramos, waardoor Arbeloa op rechts moet.
De backs die mee zijn:
2 Álvaro Arbeloa (rechts/links)
12 Marcelo (links)
15 Drenthe (links)
18 Albiol (rechts)
En omdat Arbeloa dus rechts staat en Albiol centraal zou er geen directe vervanging zijn voor Marcelo. Dat is Drenthe nu.
Middenvelders zijn er genoeg mee, dus Van der Vaart hoort er dan gewoon niet bij. De vergelijking Drenthe-Van der Vaart gaat dan ook helemaal niet op.
Het probleem is gewoon dat van der Vaart niet goed genoeg is voor het niveau dat Real Madrid momenteel nastreeft. Van der Vaart is waarschijnlijk te trots om dat zelf ook in te zien en vind het wel sjiek om op het trainingsveld rond te lopen in dat mooie witte shirt. Beter vertekt hij naar een middenmoter in Spanje of een 'topploeg' in Duitsland.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:27 schreef DeVinger het volgende:
VDV krijgt dit seizoen echt zijn kansen nog wel, al geloof ik niet dat hij basisspeler gaat worden.
Voor het NL elftal zou het beter zijn als die vertrekt volgens mij, maargoed het is nog heel vroeg in het seizoen.
Ja johquote:Op maandag 14 september 2009 18:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat van der Vaart niet goed genoeg is voor het niveau dat Real Madrid momenteel nastreeft. Van der Vaart is waarschijnlijk te trots om dat zelf ook in te zien en vind het wel sjiek om op het trainingsveld rond te lopen in dat mooie witte shirt. Beter vertekt hij naar een middenmoter in Spanje of een 'topploeg' in Duitsland.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef TheFrankey het volgende:
had gewoon terug naar ajax moeten komen. Naast de zeeuw echt super geweest. De zeeuw als puinruimer en van der vaart voor het aanvallend middenveld
Als Van der Vaart had geweten (had-ie natuurlijk niet, maar als) dat hij niet zou spelen, dan had hij echt wel voor Ajax willen spelen middels een verhuurperiode.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Fortuna Sittard hem ook wel kon gebruiken.
Ik denk ten eerste dat hij alsnog was gebleven voor zijn vrouw, en ten tweede dat als hij weg was gegaan hij wel naar Engeland was vertrokken, aangezien hij daar meerdere aanbiedingen vandaan kreeg.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Van der Vaart had geweten (had-ie natuurlijk niet, maar als) dat hij niet zou spelen, dan had hij echt wel voor Ajax willen spelen middels een verhuurperiode.
dat jij niet in een panel zit op tv bij alle andere betwetersquote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik denk ten eerste dat hij alsnog was gebleven voor zijn vrouw, en ten tweede dat als hij weg was gegaan hij wel naar Engeland was vertrokken, aangezien hij daar meerdere aanbiedingen vandaan kreeg.
Je kunt wel heerlijk sarcastisch gaan doen, feit blijft dat van der Vaart al 26 is en nog nooit structureel op een echt hoog niveau gepresteerd heeft. Bij vlagen is hij wel briljant, maar dat weet hij dan niet door te zetten of hij is weer eens geblesseerd. Nu weet ik niet of dat een karakterkwestie is maar iemand als Kuyt, die intrinsiek een slechtere voetballer is, sleept momenteel meer uit zijn carriere. Dat is toch frappant.quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja johIk hoorde dat Real Zaragoza nog een wereldtopper zocht
neuh, denk niet dat vd vaart zo is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou hij nu balen voor de tv in Madrid nu die blingbling in de basis ziet staan?
Van der Vaart had vast dolgraag linksback gestaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou hij nu balen voor de tv in Madrid nu die blingbling in de basis ziet staan?
Momenteel zit hij gewoon niet dichtbij een basisplaats, het nationale elftal heb ik het dan over. Sowieso speelt hij op een positie met zeer veel concurrentie, en indien van Marwijk wellicht gaat experimenteren met Elia links op de vleugel en Robben rechts dan is hij derde keus achter van Persie, Sneijder voor de positie in het midden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:
VdV moet de tweede seizoenshelft ergens helemaal gaan knallen om scherp mee te gaan naar het WK. Is ie in ieder geval uitgerust
VI.nlquote:Arsenal krijgt geen vat op ontketende Van der Vaart
In een knotsgekke wedstrijd heeft Tottenham Hotspur op bezoek bij Arsenal gewonnen. Rafael van der Vaart was de man van de wedstrijd: 2-3.
The Spurs, met Rafael van der Vaart is de basis, leken vanaf de eerste minuten een verloren wedstrijd te spelen. Arsenal, waar Robin van Persie op de bank begon, was een behoorlijke maat te groot. The Gunners dreven Tottenham bij tijd en wijle tot wanhoop met goed positiespel.
Binnen tien minuten resulteerde dat in de openingstreffer toen Samir Nasri de gehele verdedigingslinie van Tottenham het nakijken gaf na een lange bal. Nadat doelman Gomes slechts half ingreep was het voor Nasri een koud kunstje de bal binnen te tikken: 1-0. Nog voor rust verdubbelde Arsenal de score toen Marouane Chamakh van dichtbij een scherpe voorzet van Andrei Arshavin binnentikte.
Na de thee werd het duel ineens weer spannend. Vanuit het niets waren The Spurs trefzeker. Van der Vaart bereikte met een slim tikje de opgekomen Gareth Bale en de vleugelspeler verschalkte doelman Fabianski met de buitenkant van de linkervoet: 2-1.
Arsenal was ineens geen schim meer van de soevereine ploeg van voor rust, terwijl Tottenham ineens de geest kreeg. Dat resulteerde twintig minuten in het tweede bedrijf zelfs in de gelijkmaker toen Rafael van der Vaart een strafschop binnenschoot na een handsbal van Cesc Fabregas. Het was overigens de eerste treffer van de Nederlander in de Premier League buiten White Hart Lane.
Het werd nog gekker: Tottenham Hotspur pakte de volle winst en opnieuw was Van der Vaart belangrijk. De Nederlander legde een indraaiende vrije trap perfect op het hoofd van Younes Kaboul - de invaller troefde in de lucht Van Persie af - waarna de 2-3 een feit was. Daar bleef het bij. Het betekende de eerste zege van Tottenham op bezoek bij Arsenal sinds 1993.
Als ManU hem haalt is dat een hele andere situatie dan bij Real. Toen stond hij er in het begin ook in, totdat de coach die hem haalde weg moest. Daarna was het gebeurd met alle hollanders.quote:Op zondag 21 november 2010 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij kan beter bij de Spurs de koning zijn dan weer gaan bankzitten.
Zie van HSV naar Real
Ja, want je zet natuurlijk liever VdV op 10 dan Özil of Kaka in het Real-systeemquote:Op maandag 22 november 2010 15:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een verlies voor Real, hoewel ze dat zelf niet begrijpen.
Vorig jaar bleek VdV dat al beter uit te voeren dan Kaka, maar Ozil draait inderdaad wel heel lekker momenteel. Het was hoe dan ook een goede beslissing van hem om naar Tottemham te vertrekken.quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, want je zet natuurlijk liever VdV op 10 dan Özil of Kaka in het Real-systeem
Op dit moment is hij de beste. Maar Sneijder was vorig jaar toch echt een baas.quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef 0634 het volgende:
Hij doet het wel weer even. Het is de beste NLse middenvelder wat mij betreft.Geweldenaar.
Dat is vanuit Engeland zeker ook niet terug te kijken hequote:
quote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Geschiedvervalsing.
Gewoon de TT orgineel houden. Dat is juist leuk.
Nu klopt 75 % van de postst niet meer.
Laat de TS maar op de blaren zitten. Terug naar het orgineel graag.
Eerst de TT herstellenquote:
Je hebt Sport 1?quote:Op maandag 27 december 2010 02:21 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik heb Nac-Heerenveen en Ajax-Nec echt niet gemist vandaag.
Ik heb gister Fulham - Westham, Newcastle - Man. City (deels) en Villa - Spurs gezien en om 23:15 @ BBC1 nog Match of the day.quote:
Omdat het Kerst is/was misschien?quote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond het wel lekker, een weekendje geen Eredivisie voetbal, weet eigenlijk niet waarom .. maar toch
Nee, doe niet echt aan kerst ..quote:Op maandag 27 december 2010 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het Kerst is/was misschien?
Ik vind het niks aan, vind interlandvoetbal ook altijd zo ruk
Geweldigquote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig
Geweldige voetballer die Modric, maar hij is een beetje vergelijkbaar met Aissati vind ik. Hij is iets te klein en te licht denk ik. Ik heb hem niet veel zien spelen, dus ik kan het fout hebbn.
Hij heeft wel een geweldige overzicht
Klopt, Spaans voetbal past beter bij hem.quote:Op maandag 27 december 2010 04:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.
Dat wel, ik blijf stijfkoppig volhouden dat in potentie VdV de beste van de twee is. Alleen als je hem zoals in Oranje vanaf links laat komen of je laat hem af en toe invallen bij Real dan is het voor hem lastig. Hij is een jongen die vertrouwen nodig heeft en in de as moet staan om te renderen. Op de vleugel mist hij een actie en snelheid.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op dit moment is hij de beste. Maar Sneijder was vorig jaar toch echt een baas.
http://videos.sportyall.c(...)video_b39f84e1b.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 00:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is vanuit Engeland zeker ook niet terug te kijken he?
Bale is een fucking held zeg. Jammer dat je hem waarschijnlijk nooit op een EK/WK zult zien.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef Frenetiek het volgende:
Over een vlijmscherpe counter gesproken.
Ik zag hem in de samenvatting, idd briljant.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Je kan het beter bij smilies houdenquote:
Klopt, je snapt het zelf ook. Ik hoef er geen woorden aan vuil te maken, je weet dat je weer eens helemaal fout zat. Dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan het beter bij smilies houden
Tong rustig jongequote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Geschiedvervalsing.
Gewoon de TT orgineel houden. Dat is juist leuk.
Nu klopt 75 % van de postst niet meer.
Laat de TS maar op de blaren zitten. Terug naar het orgineel graag.
Hup op de blaren zitten jij !quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tong rustig jonge![]()
Goed TT wijziging
En Gareth Bale als hij eenmaal op snelheid ligt. (Zoals de rush van hem die vooraf ging aan de 0-2)quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was hij weer goed gisteren samen met Modric. Lennon is toch ook wel heel leuk om naar te kijken, wat een versnelling heeft die man in huis.
Bale zeker, maar vond ik gisteren wat minder.quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
En Gareth Bale als hij eenmaal op snelheid ligt. (Zoals de rush van hem die vooraf ging aan de 0-2)
Soms zou je bijna vergeten dat ze ook nog een geweldige speler als Kranjcar in huis hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
Moet je die selectie eens zien.
http://www.elfvoetbal.nl/club/00546_tottenham-hotspur
Had het fout gezien, ik dacht dat het niet veel zou worden met Tottenham in de CL.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
Moet je die selectie eens zien.
http://www.elfvoetbal.nl/club/00546_tottenham-hotspur
Klopt, was vooral de 1e helft ongelukkig in zijn acties. Toch is hij wel een speler die altijd hard blijft werken en elk moment gevaar kan stichten met zijn rushes.quote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bale zeker, maar vond ik gisteren wat minder.
Toch denk ik dat Mourinho alleen Sneijder heel graag zou willen hebben en wellicht Van der Vaart.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is wel erg pijnlijk voor Real Madrid. Sneijder die geweldig bezig is, Drenthe die goed speelt, Hunter die aan het scoren is en nu Rafael
Je vergeet Robben, en die zou ik vervangen voor Drenthe. Natuurlijk doet hij het goed, maar het lijkt mij dat elke Real Madrid selectie speler uitblinker zou moeten kunnen zijn bij Hercules.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is wel erg pijnlijk voor Real Madrid. Sneijder die geweldig bezig is, Drenthe die goed speelt, Hunter die aan het scoren is en nu Rafael
Vaart zou hij alleen kunnen gebruiken als hij hem zou gebruiken als dat ze bij de Spurs doen, en dat zal Mourinho niet doen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:18 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Mourinho alleen Sneijder heel graag zou willen hebben en wellicht Van der Vaart.
Reageren op de reactie voor een ander en bovendien alleen persoonlijk kunnen zijnquote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, je snapt het zelf ook. Ik hoef er geen woorden aan vuil te maken, je weet dat je weer eens helemaal fout zat. Dus![]()
Inderdaad Mourinho bakt er niks van. Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeftquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heeft ie niet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inderdaad Mourinho bakt er niks van. Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeft
quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeft
Als je het niet begrijpt mag je het ook zeggen in plaats van met een infantiele smilie te komenquote:
Tuurlijk......quote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef 0634 het volgende:
[quote]Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet.
Zorg gewoon dat je de feiten kent en anders luister je maar naar mensen die wel weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt mag je het ook zeggen in plaats van met een infantiele smilie te komen
Wederom kan je alleen persoonlijk wordenquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je de feiten kent en anders luister je maar naar mensen die wel weten waar ze het over hebben.
Zorg nou maar gewoon dat je de basisfeiten kent, zodat je ons niet blijft vervelen met allerlei wartaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom kan je alleen persoonlijk worden
Tja, twee mensen reageerden op jouw regeltje. In plaats van te huilen, zou je ook eens na kunnen gaan of je geen onzin beweerde.quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom alleen maar persoonlijk, gaat wel goed zo
Als jij gewoon al in 1e instantie eens bij jezelf te raden was gegaan ipv zo te gaan huilen over 'persoonlijk zijn' etc., dan was je er al lang achter gekomen waarom wij zo reageerden op jouw bewering.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens een keer zonder persoonlijk te worden. Wie weet kan je het wel en komt er wat fatsoenlijks uit bij jou
Ok, geniet ervan. Later.quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef het op, ga lekker de zon in. Mazzel
Wanneer dan? Wanneer verkocht Mourinho Sneijder en Robben?quote:
Hij zegt dat wij het niet begrijpen, maar volgens mij is het heel eenvoudig: Mourinho heeft Sneijder en Robben niet verkocht.quote:Op maandag 27 december 2010 23:21 schreef 0634 het volgende:
Maar je gaat het niet nader toelichten, begrijp ik?
Probeer eens een keer niet persoonlijk te worden?quote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn zeg. Elke keer weer hetzelfde: Discussie aangaan, maar wanneer je niks meer kunt omdat je geen feiten kent haak je af en ga je trollen.
Ok: jij beweerde dat Mourinho Sneijder en Robben heeft verkocht en daarmee sloeg je de plank volledig mis. Ben je het daar in ieder geval wél mee eens?quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer eens een keer niet persoonlijk te worden?
Ja, die conclusie hadden we al getrokken en Rafael doet het idd heel aardig so far in Londen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef chufi het volgende:
Hij heeft VdV laten gaan en over hem gaat het hier... En ik ben blij voorVdV dat ie nu gewoon kan spelen en de sterren van de hemel speelt bij Tottenham !
Sterker nog Mourinho kocht Sneijder van Madrid. Overigens snap ik niet waarom jullie nog de moeite nemen om met hem in "discussie" te gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij het niet begrijpen, maar volgens mij is het heel eenvoudig: Mourinho heeft Sneijder en Robben niet verkocht.
Ergens anders graagquote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog Mourinho kocht Sneijder van Madrid. Overigens snap ik niet waarom jullie nog de moeite nemen om met hem in "discussie" te gaan.
Lees het nog een keer misschien begrijp je dan wel de essentiequote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ok: jij beweerde dat Mourinho Sneijder en Robben heeft verkocht en daarmee sloeg je de plank volledig mis. Ben je het daar in ieder geval wél mee eens?
Eerst begin je te tegen iedereen te huilen over 'persoonlijk worden' en nu ben je weer te kleinzielig om jouw misvatting toe te geven? Wat een faler.quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees het nog een keer misschien begrijp je dan wel de essentie
Wat jij wilquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Eerst begin je te tegen iedereen te huilen over 'persoonlijk worden' en nu ben je weer te kleinzielig om jouw misvatting toe te geven? Wat een faler.
http://www.tottenhamhotsp(...)g-clever-271210.htmlquote:"He can certainly score goals and his goalscoring record is amazing," said Harry.
"He did that in Germany, I think he scored 20 goals there (for Hamburg) in a season and he's capable of getting 15, 20 goals a year, because he's such a fantastic finisher.
"He's also got that awareness to find space and arrive in the box and he's always in the right place. He also knows how to finish when he gets there. His all-round game is fantastic.
En zo is het ook. Als ze niet oppassen in Engeland dan krijgt die Redknapp nog gelijk ook en maken de Spurs inderdaad nog een kans op de titel. Ze hebben ook een aardige ploeg.quote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Frenetiek het volgende:
Terechte complimenten trouwens van Redknapp voor Vd Vaart:
[..]
http://www.tottenhamhotsp(...)g-clever-271210.html
Ik kan me voorstellen dat Harry van de zomer een speler als Vertonghen haalt. De huidige verdedigers worden toch wel wat ouder en 'kwetsbaarder' en Vertonghen is ook een speler die voor wat voetbal van achteruit kan zorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
Elftal bij elkaar houden inderdaad en hier en daar echte versterkingen halen voor het basiselftal.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk. Hij heeft afgelopen zomer voor 4 jaar bijgetekend, Harry zal hem 'nooit' nu al laten gaan + hij heeft zelf meerdere malen aangegeven nog langer te willen blijven. Nu zegt dat laatste niet alles, maar Bale komt op mij vrij oprecht over en hij is ook nog erg jong.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bale is denk ik wel weg na de winterstop, als hij zo blijft spelen tenminste. Real Madrid zal dan wel weer 'toeslaan'
Ik denk dat hij er morgen een penalty inschiet en dat Lennon de 2-0 maakt. Ik vul iig een 1 in in de Toto.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Queetnix het volgende:
16:00 (dinsdag 28e) spelen ze alweer, maar hopen dat ie tegen Newcastle er nog een paar inprikt.
Je zat er weer eens helemaal naast.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:11 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er morgen een penalty inschiet en dat Lennon de 2-0 maakt. Ik vul iig een 1 in in de Toto.
wel 2-0quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je zat er weer eens helemaal naast.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je zat er weer eens helemaal naast.
Ja je moet jets als je Marcelo hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bale is denk ik wel weg na de 'zomerstop' als hij zo blijft spelen tenminste. Real Madrid zal dan wel weer 'toeslaan'
Eentje die het wel snaptquote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens die post van DAM over Robben/Sneijder was gewoon sarcastisch hoor.
Zij gaan Bale toch niet halen voor de linksback positie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja je moet jets als je Marcelo hebt
Ja, maar dan heb je nog steeds het Marcelo-probleempje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh dan gata hij DiMaria er wel effe uitspelen
Klot Marcelo kan er niks vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je nog steeds het Marcelo-probleempje.
Nee, lijkt mij echt iemand voor Man Utd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind Bale niet het type voor bij Real.
Ze hebben Nani al en die staat te trappelen om de plaats van Giggs over te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
T'is een jonge Giggs en wingers horen bij United.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_niet___.html?p=2,2quote:LONDEN - Volgens het Engelse boulevardblad The Sun liet Chelsea de kans liggen om Rafael van der Vaart te contracteren. Real Madrid zou de middenvelder vorig jaar hebben aangeboden bij Chelsea, maar de club van trainer Carlo Ancelotti vond de middenvelder volgens een anonieme bron binnen de club 'niet goed genoeg' en verzuimde twaalf miljoen euro over te maken aan de Koninklijke.
Tottenham Hotspur hapte op de laatste dag voor de transferdeadline wel gretig toe en legde Van der Vaart voor een kleine tien miljoen euro vast. De Nederlander scoorde in de competitie al acht keer voor de Spurs terwijl hij in de Champions League al twee keer succesvol was.
"Het ziet er niet naar uit dat het onze beste beslissing is die we ooit namen", luidt de verklaring van de anonieme bron binnen Chelsea. In plaats van van Van der Vaart kocht Chelsea voor ruim 28 miljoen euro Yossi Benayoun van Liverpool en Ramires van Benfica . Het tweetal wist echter nog geen indruk te maken bij de Londense grootmacht.
Als club wel, als team vind ik zequote:
Kon je wel zien tegen Arsenal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als club wel, als team vind ik zeZoveel snelheid en kracht, ik vind Chelsea 1 van de sterkste teams ter wereld hebben.
Elk team kan wel eens een slechte dag hebben, bovendien zit Chelsea nu gewoon in een dip. Ik verwachtte overigens wel van te voren dat Chelsea zou winnen, maar Arsenal verraste positiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kon je wel zien tegen Arsenal.
Allemaal bij elkaar gekocht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als club wel, als team vind ik zeZoveel snelheid en kracht, ik vind Chelsea 1 van de sterkste teams ter wereld hebben.
Dat zou jij als team niet zo rullevant moeten vinden Johannes Vermeerquote:
quote:Hamburger SV gaat definitief niet door met Rafael van der Vaart. De 32-jarige middenvelder kan na dit seizoen transfervrij vertrekken.
Moet 'ie wel Sylvie meesleuren naar Amerika.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:55 schreef Evertjan het volgende:
is toch lekker man nog een paar jaar ballen in the usa
Te vroeg voor een terugkeer naar Ajaxquote:Rafael van der Vaart is bezig aan zijn laatste maanden bij Hamburger SV. Technisch directeur Dietmar Beiersdorfer bevestigt tegenover BILD dat de Nederlander geen nieuw contract krijgt.
Ook routinier Marcell Jansen moet na deze jaargang vertrekken uit Hamburg. 'Die twee spelers weten dat we met hen niet in gesprek gaan over een nieuw contract', zo tekent BILD op uit de mond van Beiersdorfer. 'Wel willen we Van der Vaart de mogelijkheid te geven om na zijn actieve loopbaan hier terug te keren', zo luidt het alternatief.
Voor Van der Vaart ligt de weg naar de Verenigde Staten nu open. Kansas City hengelde al eerder nadrukkelijk naar zijn diensten, terwijl de ex-Ajacied zelf ook wel oren heeft naar een dergelijk avontuur. Ajax-coach Frank de Boer liet eveneens weten de komst van Van der Vaart wel te zien zitten, maar daarvoor vindt de spelmaker het zelf nog te vroeg.
waarom zou je je ex-vrouw meesleuren door Amerika???quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet 'ie wel Sylvie meesleuren naar Amerika.
Omdat er een verplichte straal van aantal km fysiek contact tussen Sylvie en Raf moet zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom zou je je ex-vrouw meesleuren door Amerika???
a oke dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er een verplichte straal van aantal km fysiek contact tussen Sylvie en Raf moet zijn
quote:Van der Vaart biedt zichzelf aan bij Reading
Rafael van der Vaart wil graag onder Jaap Stam bij Reading aan de slag. De manager van de Championship-club heeft echter zijn twijfels.
'Hij heeft ons gebeld om te vertellen dat hij hier graag wil spelen. Wij denken nu over zijn voorstel na', aldus Stam tegen GetReading. 'Hij is een interessante speler met veel kwaliteit, maar hij heeft in het verleden veel blessures gehad. Dat moeten we in ogenschouw nemen. Het is een lastige beslissing.'
'Ik ken Rafael goed', gaat Stam verder. 'We hebben samengespeeld in het Nederlands elftal, maar ik vraag me af of hij de versterking is die we nodig hebben. Kan hij een belangrijke speler voor ons worden? Ik heb spelers nodig die alles kunnen geven op het veld. Niet alleen mét bal, maar ook in verdedigend opzicht.'
Van der Vaart (33) zit op een dood spoor bij Real Betis, waar hij ondanks een tot 2017 doorlopend contract mag vertrekken. Hij speelde eerder voor Hamburger SV, Tottenham Hotspur, Real Madrid en Ajax. Bij Reading zijn op dit moment met Roy Beerens en Joey van den Berg twee Nederlanders actief.
Toch droevig hoe hard en diep hij in korte tijd is gevallen. Hang dan je schoenen lekker aan de wilgen, dit is toch ook niks? Moet je straks in de Championship gaan ballen, en dan maar hopen dat je daadwerkelijk nog aan de bak komt daar...quote:
lol, die reactie van Stamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |