quote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Geschiedvervalsing.
Gewoon de TT orgineel houden. Dat is juist leuk.
Nu klopt 75 % van de postst niet meer.
Laat de TS maar op de blaren zitten. Terug naar het orgineel graag.
Eerst de TT herstellenquote:
Je hebt Sport 1?quote:Op maandag 27 december 2010 02:21 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik heb Nac-Heerenveen en Ajax-Nec echt niet gemist vandaag.
Ik heb gister Fulham - Westham, Newcastle - Man. City (deels) en Villa - Spurs gezien en om 23:15 @ BBC1 nog Match of the day.quote:
Omdat het Kerst is/was misschien?quote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond het wel lekker, een weekendje geen Eredivisie voetbal, weet eigenlijk niet waarom .. maar toch
Nee, doe niet echt aan kerst ..quote:Op maandag 27 december 2010 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het Kerst is/was misschien?
Ik vind het niks aan, vind interlandvoetbal ook altijd zo ruk
Geweldigquote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig
Geweldige voetballer die Modric, maar hij is een beetje vergelijkbaar met Aissati vind ik. Hij is iets te klein en te licht denk ik. Ik heb hem niet veel zien spelen, dus ik kan het fout hebbn.
Hij heeft wel een geweldige overzicht
Klopt, Spaans voetbal past beter bij hem.quote:Op maandag 27 december 2010 04:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.
Dat wel, ik blijf stijfkoppig volhouden dat in potentie VdV de beste van de twee is. Alleen als je hem zoals in Oranje vanaf links laat komen of je laat hem af en toe invallen bij Real dan is het voor hem lastig. Hij is een jongen die vertrouwen nodig heeft en in de as moet staan om te renderen. Op de vleugel mist hij een actie en snelheid.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op dit moment is hij de beste. Maar Sneijder was vorig jaar toch echt een baas.
http://videos.sportyall.c(...)video_b39f84e1b.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 00:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is vanuit Engeland zeker ook niet terug te kijken he?
Bale is een fucking held zeg. Jammer dat je hem waarschijnlijk nooit op een EK/WK zult zien.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef Frenetiek het volgende:
Over een vlijmscherpe counter gesproken.
Ik zag hem in de samenvatting, idd briljant.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Je kan het beter bij smilies houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |