Ik kan me voorstellen dat Harry van de zomer een speler als Vertonghen haalt. De huidige verdedigers worden toch wel wat ouder en 'kwetsbaarder' en Vertonghen is ook een speler die voor wat voetbal van achteruit kan zorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
Elftal bij elkaar houden inderdaad en hier en daar echte versterkingen halen voor het basiselftal.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk. Hij heeft afgelopen zomer voor 4 jaar bijgetekend, Harry zal hem 'nooit' nu al laten gaan + hij heeft zelf meerdere malen aangegeven nog langer te willen blijven. Nu zegt dat laatste niet alles, maar Bale komt op mij vrij oprecht over en hij is ook nog erg jong.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bale is denk ik wel weg na de winterstop, als hij zo blijft spelen tenminste. Real Madrid zal dan wel weer 'toeslaan'
Ik denk dat hij er morgen een penalty inschiet en dat Lennon de 2-0 maakt. Ik vul iig een 1 in in de Toto.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:07 schreef Queetnix het volgende:
16:00 (dinsdag 28e) spelen ze alweer, maar hopen dat ie tegen Newcastle er nog een paar inprikt.
Je zat er weer eens helemaal naast.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:11 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er morgen een penalty inschiet en dat Lennon de 2-0 maakt. Ik vul iig een 1 in in de Toto.
wel 2-0quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je zat er weer eens helemaal naast.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je zat er weer eens helemaal naast.
Ja je moet jets als je Marcelo hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Bale is denk ik wel weg na de 'zomerstop' als hij zo blijft spelen tenminste. Real Madrid zal dan wel weer 'toeslaan'
Eentje die het wel snaptquote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Jongens die post van DAM over Robben/Sneijder was gewoon sarcastisch hoor.
Zij gaan Bale toch niet halen voor de linksback positie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja je moet jets als je Marcelo hebt
Ja, maar dan heb je nog steeds het Marcelo-probleempje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh dan gata hij DiMaria er wel effe uitspelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |