Tja, twee mensen reageerden op jouw regeltje. In plaats van te huilen, zou je ook eens na kunnen gaan of je geen onzin beweerde.quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom alleen maar persoonlijk, gaat wel goed zo
Als jij gewoon al in 1e instantie eens bij jezelf te raden was gegaan ipv zo te gaan huilen over 'persoonlijk zijn' etc., dan was je er al lang achter gekomen waarom wij zo reageerden op jouw bewering.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens een keer zonder persoonlijk te worden. Wie weet kan je het wel en komt er wat fatsoenlijks uit bij jou
Ok, geniet ervan. Later.quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef het op, ga lekker de zon in. Mazzel
Wanneer dan? Wanneer verkocht Mourinho Sneijder en Robben?quote:
Hij zegt dat wij het niet begrijpen, maar volgens mij is het heel eenvoudig: Mourinho heeft Sneijder en Robben niet verkocht.quote:Op maandag 27 december 2010 23:21 schreef 0634 het volgende:
Maar je gaat het niet nader toelichten, begrijp ik?
Probeer eens een keer niet persoonlijk te worden?quote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe fucking dom kan je zijn zeg. Elke keer weer hetzelfde: Discussie aangaan, maar wanneer je niks meer kunt omdat je geen feiten kent haak je af en ga je trollen.
Ok: jij beweerde dat Mourinho Sneijder en Robben heeft verkocht en daarmee sloeg je de plank volledig mis. Ben je het daar in ieder geval wél mee eens?quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer eens een keer niet persoonlijk te worden?
Ja, die conclusie hadden we al getrokken en Rafael doet het idd heel aardig so far in Londen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef chufi het volgende:
Hij heeft VdV laten gaan en over hem gaat het hier... En ik ben blij voorVdV dat ie nu gewoon kan spelen en de sterren van de hemel speelt bij Tottenham !
Sterker nog Mourinho kocht Sneijder van Madrid. Overigens snap ik niet waarom jullie nog de moeite nemen om met hem in "discussie" te gaan.quote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Hij zegt dat wij het niet begrijpen, maar volgens mij is het heel eenvoudig: Mourinho heeft Sneijder en Robben niet verkocht.
Ergens anders graagquote:Op maandag 27 december 2010 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog Mourinho kocht Sneijder van Madrid. Overigens snap ik niet waarom jullie nog de moeite nemen om met hem in "discussie" te gaan.
Lees het nog een keer misschien begrijp je dan wel de essentiequote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ok: jij beweerde dat Mourinho Sneijder en Robben heeft verkocht en daarmee sloeg je de plank volledig mis. Ben je het daar in ieder geval wél mee eens?
Eerst begin je te tegen iedereen te huilen over 'persoonlijk worden' en nu ben je weer te kleinzielig om jouw misvatting toe te geven? Wat een faler.quote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees het nog een keer misschien begrijp je dan wel de essentie
Wat jij wilquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Eerst begin je te tegen iedereen te huilen over 'persoonlijk worden' en nu ben je weer te kleinzielig om jouw misvatting toe te geven? Wat een faler.
http://www.tottenhamhotsp(...)g-clever-271210.htmlquote:"He can certainly score goals and his goalscoring record is amazing," said Harry.
"He did that in Germany, I think he scored 20 goals there (for Hamburg) in a season and he's capable of getting 15, 20 goals a year, because he's such a fantastic finisher.
"He's also got that awareness to find space and arrive in the box and he's always in the right place. He also knows how to finish when he gets there. His all-round game is fantastic.
En zo is het ook. Als ze niet oppassen in Engeland dan krijgt die Redknapp nog gelijk ook en maken de Spurs inderdaad nog een kans op de titel. Ze hebben ook een aardige ploeg.quote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Frenetiek het volgende:
Terechte complimenten trouwens van Redknapp voor Vd Vaart:
[..]
http://www.tottenhamhotsp(...)g-clever-271210.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |