quote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Geschiedvervalsing.
Gewoon de TT orgineel houden. Dat is juist leuk.
Nu klopt 75 % van de postst niet meer.
Laat de TS maar op de blaren zitten. Terug naar het orgineel graag.
Eerst de TT herstellenquote:
Je hebt Sport 1?quote:Op maandag 27 december 2010 02:21 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Ik heb Nac-Heerenveen en Ajax-Nec echt niet gemist vandaag.
Ik heb gister Fulham - Westham, Newcastle - Man. City (deels) en Villa - Spurs gezien en om 23:15 @ BBC1 nog Match of the day.quote:
Omdat het Kerst is/was misschien?quote:Op maandag 27 december 2010 02:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond het wel lekker, een weekendje geen Eredivisie voetbal, weet eigenlijk niet waarom .. maar toch
Nee, doe niet echt aan kerst ..quote:Op maandag 27 december 2010 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het Kerst is/was misschien?
Ik vind het niks aan, vind interlandvoetbal ook altijd zo ruk
Geweldigquote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldig
Geweldige voetballer die Modric, maar hij is een beetje vergelijkbaar met Aissati vind ik. Hij is iets te klein en te licht denk ik. Ik heb hem niet veel zien spelen, dus ik kan het fout hebbn.
Hij heeft wel een geweldige overzicht
Klopt, Spaans voetbal past beter bij hem.quote:Op maandag 27 december 2010 04:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Modric had eigenlijk bij een spaanse subtopper moeten spelen. Was hij veel beter tot zijn recht gekomen. Word in mijn ogen altijd ondergesneeuwd door die sterke middenvelders daar in Engeland.
Dat wel, ik blijf stijfkoppig volhouden dat in potentie VdV de beste van de twee is. Alleen als je hem zoals in Oranje vanaf links laat komen of je laat hem af en toe invallen bij Real dan is het voor hem lastig. Hij is een jongen die vertrouwen nodig heeft en in de as moet staan om te renderen. Op de vleugel mist hij een actie en snelheid.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op dit moment is hij de beste. Maar Sneijder was vorig jaar toch echt een baas.
http://videos.sportyall.c(...)video_b39f84e1b.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 00:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is vanuit Engeland zeker ook niet terug te kijken he?
Bale is een fucking held zeg. Jammer dat je hem waarschijnlijk nooit op een EK/WK zult zien.quote:Op maandag 27 december 2010 02:39 schreef Frenetiek het volgende:
Over een vlijmscherpe counter gesproken.
Ik zag hem in de samenvatting, idd briljant.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Frenetiek het volgende:
Maar dan nog even over zijn teamgenoot Modric. Ik heb vandaag echt het meest genoten van die pass van Modric op Hutton. (Van de linkshalf-posite naar Hutton die vanaf het middenveld diep sprintte aan de rechterkant). Wat een fenominale pass.
Je kan het beter bij smilies houdenquote:
Klopt, je snapt het zelf ook. Ik hoef er geen woorden aan vuil te maken, je weet dat je weer eens helemaal fout zat. Dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan het beter bij smilies houden
Tong rustig jongequote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef tong80 het volgende:
Geschiedvervalsing.
Gewoon de TT orgineel houden. Dat is juist leuk.
Nu klopt 75 % van de postst niet meer.
Laat de TS maar op de blaren zitten. Terug naar het orgineel graag.
Hup op de blaren zitten jij !quote:Op maandag 27 december 2010 17:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tong rustig jonge![]()
Goed TT wijziging
En Gareth Bale als hij eenmaal op snelheid ligt. (Zoals de rush van hem die vooraf ging aan de 0-2)quote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was hij weer goed gisteren samen met Modric. Lennon is toch ook wel heel leuk om naar te kijken, wat een versnelling heeft die man in huis.
Bale zeker, maar vond ik gisteren wat minder.quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
En Gareth Bale als hij eenmaal op snelheid ligt. (Zoals de rush van hem die vooraf ging aan de 0-2)
Soms zou je bijna vergeten dat ze ook nog een geweldige speler als Kranjcar in huis hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
Moet je die selectie eens zien.
http://www.elfvoetbal.nl/club/00546_tottenham-hotspur
Had het fout gezien, ik dacht dat het niet veel zou worden met Tottenham in de CL.quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
Moet je die selectie eens zien.
http://www.elfvoetbal.nl/club/00546_tottenham-hotspur
Klopt, was vooral de 1e helft ongelukkig in zijn acties. Toch is hij wel een speler die altijd hard blijft werken en elk moment gevaar kan stichten met zijn rushes.quote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bale zeker, maar vond ik gisteren wat minder.
Toch denk ik dat Mourinho alleen Sneijder heel graag zou willen hebben en wellicht Van der Vaart.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is wel erg pijnlijk voor Real Madrid. Sneijder die geweldig bezig is, Drenthe die goed speelt, Hunter die aan het scoren is en nu Rafael
Je vergeet Robben, en die zou ik vervangen voor Drenthe. Natuurlijk doet hij het goed, maar het lijkt mij dat elke Real Madrid selectie speler uitblinker zou moeten kunnen zijn bij Hercules.quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is wel erg pijnlijk voor Real Madrid. Sneijder die geweldig bezig is, Drenthe die goed speelt, Hunter die aan het scoren is en nu Rafael
Vaart zou hij alleen kunnen gebruiken als hij hem zou gebruiken als dat ze bij de Spurs doen, en dat zal Mourinho niet doen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:18 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Mourinho alleen Sneijder heel graag zou willen hebben en wellicht Van der Vaart.
Reageren op de reactie voor een ander en bovendien alleen persoonlijk kunnen zijnquote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, je snapt het zelf ook. Ik hoef er geen woorden aan vuil te maken, je weet dat je weer eens helemaal fout zat. Dus![]()
Inderdaad Mourinho bakt er niks van. Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeftquote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heeft ie niet.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inderdaad Mourinho bakt er niks van. Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeft
quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig ook maar dat Mourinho Sneijder en Robben verkocht heeft
Als je het niet begrijpt mag je het ook zeggen in plaats van met een infantiele smilie te komenquote:
Tuurlijk......quote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef 0634 het volgende:
[quote]Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet.
Zorg gewoon dat je de feiten kent en anders luister je maar naar mensen die wel weten waar ze het over hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 21:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt mag je het ook zeggen in plaats van met een infantiele smilie te komen
Wederom kan je alleen persoonlijk wordenquote:Op maandag 27 december 2010 21:05 schreef Frenetiek het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat je de feiten kent en anders luister je maar naar mensen die wel weten waar ze het over hebben.
Zorg nou maar gewoon dat je de basisfeiten kent, zodat je ons niet blijft vervelen met allerlei wartaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom kan je alleen persoonlijk worden
Tja, twee mensen reageerden op jouw regeltje. In plaats van te huilen, zou je ook eens na kunnen gaan of je geen onzin beweerde.quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wederom alleen maar persoonlijk, gaat wel goed zo
Als jij gewoon al in 1e instantie eens bij jezelf te raden was gegaan ipv zo te gaan huilen over 'persoonlijk zijn' etc., dan was je er al lang achter gekomen waarom wij zo reageerden op jouw bewering.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer het eens een keer zonder persoonlijk te worden. Wie weet kan je het wel en komt er wat fatsoenlijks uit bij jou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |