goed gedaan nijnsquote:
Een uurtje maar? Wat dacht je van gewoon droog en zonnig tot en met zondag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen mag het wel weer eens even droog worden een uurtje ofzo
Jaquote:
Hier is het gelukkig droogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen mag het wel weer eens even droog worden een uurtje ofzo
Ik ben vleesch fanaat dus ik klaag nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sjonge, het houdt niet op bij jou! Naja, ik zit vrijdag in het vliegtuig, ook niet slecht
Das voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uurtje maar? Wat dacht je van gewoon droog en zonnig tot en met zondag?
Wat voor vleesch allemaal?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig droog
[..]
Ik ben vleesch fanaat dus ik klaag niet
Eigenlijk alles wel (behalve runderlappen en ander vlees dat echt mega lang moet bakken) en vaak ook nog een forelletje ofzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat voor vleesch allemaal?
oeh, pepper steak ja.. inderdaad lekker.. maar in dit land amper te verkrijgen, tenzij je een lokale steak wil, en da's nog erger als rubber (jeps, heb het al eens geprobeerd).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel (behalve runderlappen en ander vlees dat echt mega lang moet bakken) en vaak ook nog een forelletje ofzo
mn favoriet: pepersteaks
Verraderquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier is het ook droog![]()
dadelijk naar duitsland
Zelf al gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed gedaan nijns
de wiki moet pheno maar bijwerken
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, hij is eindelijk aangekomen.
Goedkope boodschappen FTWquote:
we gaan er boodschappen doen met vriendenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrr... Mazaru heeft een vrije dag, geen zon te zien. De hele week is het loeiwarm, behalve op Woensdag
puh inlikkerijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nijns heeft de wiki ook nog eens bijgewerkt
en dat voor de 1ste keer dat ze een OP opent en dan ook nog de wiki bijgewerktquote:
Het ligt er zooo dik bovenop he...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat voor de 1ste keer dat ze een OP opent en dan ook nog de wiki bijgewerkt
ik twijfel of het geen kloon is van pinguin die ons al die tijd voor de gek heeft gehoudenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het ligt er zooo dik bovenop he...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
mn collegatje is na 20 jaar haar baan kwijt
werkt officieel tot 12 vandaag, moest (voor de zoveelste keer) overwerken.
Ze weigerde en nou stormt de directeur binnen dat ie haar morgen niet wilt zien
sleutels inlveren en exit
zij is trouwens al naar huis dus en weet dit nog niet
dit mag/kan toch niet zomaar?
ze heeft privé afspraken gemaakt in haar eigen tijd en moest daar naar toe...
Wie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik twijfel of het geen kloon is van pinguin die ons al die tijd voor de gek heeft gehouden
volgens mij mag het welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
Ja, alleen mijn reiskosten halen dat voordeel weer weg danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan er boodschappen doen met vrienden![]()
de tv's zijn daar trouwens goedkoper
Nee, dat kan niet zomaar, gevalletje rechtsbijstand dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
hoop het wel voor haar ken die gast verder nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?
er staat niets over overwerk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij mag het wel![]()
ligt eraan wat er in de cao staat over overwerk.
ip kan een werkgever je verplichten om over te werken maar hij moet het wel van te voren aangeven als ik het goed heb.
maar is een lekkere baas![]()
Ja, wat een resolute beslissing zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?
Ik ga eens een topic openen op WGRquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat een resolute beslissing zeg![]()
Volgens mij kan het niet zomaar, als hij wil ontslaan op grond van werkweigering moet dat volgens mij wel op werktijden mits het belang wordt onderbouwd en tijdig aangegeven (denk ik)
Hij kan zoveel willen, dit kan echt niet zomaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niets over overwerk.
en daarbij moet ik zeggen dat ze 99% van de tijd al overwerkt
Jezus wat een lul, en ik hoop idd voor haar dat ie bijdraait..
Dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kan zoveel willen, dit kan echt niet zomaar.
Nee, dat is echt niet veranderdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet
Heb voor een advocaat gewerkt die juist voornamelijk ontslagrecht deeddus mij stond bij dat het niet mocht, mja wetten veranderen en het is weer 3 jaar geleden, dus ik twijfelde...
Ja, maar niet op zo'n korte termijn en idd zeker niet structureel. En ontslag op staande voet is dan wel een heel zware straf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je baas het op werkweigering gooit kan hij het wel.
je werkgever kan je verplichten om over te werken maar dat is iets van maximaal 6 uur per weer en niet meer dan 6 weken achter mekaar.
als zij kan bewijzen dat het overwerk structureel is dan maakt ze een goede kans
of er meer speelt weet ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Nijns het volgende:
Je baas is gewoon een ondankbare hondof speelt er meer? Misschien zit je wel in kandid (hoe the fuck schrijf je dat?) camera
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef OA het volgende:
Hé, ik heb ook een mosterd-maaltijdje te pakken...
Dat dusquote:
Mooi ding en goed merkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Mijn vriend is heel jaloers nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.quote:
slim, zo bespaar je op de lange termijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Dat jij daar op let zeg..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat jij daar op let zeg..
Ah, argwaan dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.
En in de winkel bij die sharp stond die man zo vrolijk te vertellen dat die zo weinig energie verbruikte. Ging het dus ook maar eens vergelijken
Nee, dat niet perse. Maar het hielp wel om er even naar te gaan kijken zeg maarquote:
Geen idee hoe nieuwsgroepen werken dus dat is niet echt een optie...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Grabit, maar dan moet het wel van de nieuwsgroepen komen
Ik down via een payserver dus geen ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Godver....
Krijg ik net de vraag of 5 uur aan Nederlandstalige muziek wil downloaden..... Iemand een handig downloadprogramma in de aanbieding?
Ik heb er nog nooit op gelet. Stroom is zo goedkoop eigenlijk dat ik me er niet echt zorgen over maak. Als het zo duur wordt dat ik er arm van wordt, dan koop ik wel een zonnepaneel of zo'n hometrainer om stroom op te wekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat niet perse. Maar het hielp wel om er even naar te gaan kijken zeg maar
Oeh, de 10 minuten om dat even uit te zoeken kan je vast missen. Niets moeilijks aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee hoe nieuwsgroepen werken dus dat is niet echt een optie...
Bij jou ja, hier is het allemaal net wat duurderquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit op gelet. Stroom is zo goedkoop eigenlijk dat ik me er niet echt zorgen over maak. Als het zo duur wordt dat ik er arm van wordt, dan koop ik wel een zonnepaneel of zo'n hometrainer om stroom op te wekken.
quote:Volgend jaar viert Alfa Romeo het eeuwfeest. Het doet zichzelf de hardste, lawaaiigste en snelste Alfa ooit cadeau: de 8C GTA.
Samen kopen?quote:
Whehehequote:
Dit blijft voorlopig even mijn favorietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WheheheHij is mooier dan die Brera iig
Moah, laptops e.d. zijn net zo duur.. ik moest vandaag het water betalen.. 11 euro gvdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou ja, hier is het allemaal net wat duurder
ik ook niet, maar had niets te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoef gelukkig op het werk niets schoon te maken
jij bent ook van alle markten thuisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Koffiezetapparaat is ook weer schoon
en nu wil ik naar huis
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij bent ook van alle markten thuis
Ik zou het wel eerst even aan hem vragen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar
Zal ik de olie van mn baas zn auto gaan verversen?
Moet de sleutels toch hebben om de motorkap te openenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou het wel eerst even aan hem vragen..
Ow bij welke auto moet je de motorkap met sleutels openenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet de sleutels toch hebben om de motorkap te openen
Geen, maar de deur open doen en aan het hendeltje trekken misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow bij welke auto moet je de motorkap met sleutels openen
lang leve dequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen, maar de deur open doen en aan het hendeltje trekken misschien?
Of heb jij een auto waar je zo de moterkap van kunt open gooien?
Heuj, nog maar watquote:Een Franse tiener heeft licht letsel aan zijn oog opgelopen toen de display van de iPhone van zijn vriendin plotseling uiteenspatte.
De telefoon begon een sissend geluid te maken waarna het beeldscherm plotseling kapotging. Splinters vlogen door de lucht, verklaarde de moeder van het slachtoffer woensdag.
Totaal eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wat?quote:
zaken. maar dan met typefout.quote:
Hoiquote:
Ah, ik dacht dat het een 1337-term wasquote:
Mooi is dat altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
Wat een kutdag. Op de tandarts na, al hadden ze geen suske en wiske liggen. 4 minuten en ik stond weer buiten
Je weet wel, alignen... oftewel uitlijnenquote:
Als gebruiker heb je die rechten nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wel, alignen... oftewel uitlijnen.
Zoals plaatjes:
Centraal:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Of links natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ga eens van text only af, muts.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom verziekt dat dan weer de layout van je post
Of zo natuurlijk:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wel, alignen... oftewel uitlijnen.
Zoals plaatjes:
Centraal:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Of links natuurlijk:
[ afbeelding ]
Als Eindredactie FP ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als gebruiker heb je die rechten niet
Jawel hoor:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als gebruiker heb je die rechten niet
Daar zit ik niet op nu,quote:
Oh, ik zit op light, zie niets bijzonders. Op bagger vliegen de meeste banners over posts heen en zo, dus dat vind ik niet fijn lezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op nu,
en nog is de layout van zijn post niet goed. Het onderste plaatje staat over zijn signature.
Ducttape dan maar? Volgens mij hangt fok daar toch al mee aan elkaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook tables of divjes nodig om dingen bij elkaar te houden, dus dat werkt niet met dat alignen.
Die worden wat lastiger inderdaad. Maar je weet nu in ieder geval dat je plaatjes dus wel kan alignenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook tables of divjes nodig om dingen bij elkaar te houden, dus dat werkt niet met dat alignen.
Dan heb je telkens html-rechten nodig ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik zit op light, zie niets bijzonders. Op bagger vliegen de meeste banners over posts heen en zo, dus dat vind ik niet fijn lezen.
Ik had eerst een opzet in iWeb gemaakt, zodat ik kon zien of het uberhaupt wat was. Daarna dacht ik het even in een reply te frotten en de preview te gebruiken, dus begon de equivalenten te zoeken. En helaas, er zijn geen leuke layout tags. Het enige wat ik nu zou kunnen doen is alles in een plaatje te gieten, maar dat is dus niet beheerbaar voor iedereen, dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je telkens html-rechten nodig ofzo?
Ik heb safari 3 en 4 geprobeerd, maar ik kan sommige posts al niet editten door die side banner omdat die over de reply zit. Gelukkig kan ik de textarea verkleinen (safari truukje, zit misschien ook in FF), maar het is een workaround voor die floating bannermeuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.
IEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.
En het nadeel van een vast palatje is ook het verwerken van bewegende avatars, zie die maar eens te synchroniseren in een groot gifbestandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had eerst een opzet in iWeb gemaakt, zodat ik kon zien of het uberhaupt wat was. Daarna dacht ik het even in een reply te frotten en de preview te gebruiken, dus begon de equivalenten te zoeken. En helaas, er zijn geen leuke layout tags. Het enige wat ik nu zou kunnen doen is alles in een plaatje te gieten, maar dat is dus niet beheerbaar voor iedereen, dus dat doe ik niet.
Post je eigen avatar bij iedere reactie die je in de KSC plaatst?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Idee heeft. Waar iedereen aan kan meehelpen
Het staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat hebben jullie met die avatars?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post je eigen avatar bij iedere reactie die je in de KSC plaatst?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het staatJoepi, denk ik. Als ze winnen gaan ze naar het EK/WK/Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, denk ik. Als ze winnen gaan ze naar het EK/WK/Olympische Spelen?
Avatars zijn herkenbaar en vallen eerder op de een usernamequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met die avatars?
Ik zou graag per mail 2~3 plaatjes hebben van wat je leuk/tekenend voor jezelf of iets dergelijks vindt. Stuur je niets, dan verzin ik wel watDus geen userfotos, die heb ik niet nodig
Ja, maar je ziet ze al bij elke reactie. Ik kijk nooit iets van de OP na eigenlijk, de icoontjes ken ik wel. Ik heb de mijne maar geupdate laatst, ik weet niet of de rest up to date isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.
[..]
Avatars zijn herkenbaar en vallen eerder op de een username.
Als iemand van avatar verandert, pas ik dat nog wel eens aan. Volgens mij kloppen ze in de huidige OP ook gewoon hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ze al bij elke reactie. Ik kijk nooit iets van de OP na eigenlijk, de icoontjes ken ik wel. Ik heb de mijne maar geupdate laatst, ik weet niet of de rest up to date is
Ik volg voetbal overduidelijk niet :")quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.
[..]
En kunnen we de OP niet bijvoorbeeld onderverdelen in koffiefanaten, theeliefhebbers en andere drinkers?
Dat is ook wel leuk. Of een korte beschrijving met namen ipv avatars...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg voetbal overduidelijk niet :")
Dat kan. Ik was iets anders van plan, ik had alle eerste reacties van mensen bv al opgezocht (OA, overdrijf eens niet zo met een post).
Vreemd, doe ik een plaatje, dan een url er om heen krijg ik een linkje naar het plaatje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[ link | afbeelding ] | [ link | afbeelding ]
Hier zitten toch gewoon links achter. Of is er een maximum aantal links per post?
Apart inderdaad... en je had het zo opgebouwd, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, doe ik een plaatje, dan een url er om heen krijg ik een linkje naar het plaatje?
Ja, als ik het in een losse post doe gaat het wel, maar probeerde het net in de op en dat ding ging over de rooie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart inderdaad... en je had het zo opgebouwd, neem ik aan?
[ URL=linknaarprofiel][ IMG]linknaarplaatje[/IMG][/URL]
Met al die links wordt het een enorme lap tekst, natuurlijk. Ik weet ook dat als je een hele grote OP wilt wijzigen, je een waarschuwing krijgt dat de OP al lang is en het moeilijk kan worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ik het in een losse post doe gaat het wel, maar probeerde het net in de op en dat ding ging over de rooie.
ik nog aan het werkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
This moment, one year ago.....
ff zoekenwas ik worstjes aan het braden boven een kampvuur in Noord-Finland, vlak tegen de Russische grens
![]()
Truste danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga ook maar pitten wordt morgen weer een vroeg en lang dagje
Gewoon, ter herinnering en omdat mijn mailbox nog leeg is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Maar als iedereen wat plaatjes wilt sturen (fles en treinen/stationsbordjes lijkt me een inkopper bv, MPG koffie etc) dan maak ik iets tofs. Een link in de OP waardig zou ik zelfs zeggen.
Je post het om 22:00uur. Denk je dat dan nog iemand daartoe in staat is? Wacht 't vandaag ff af zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon, ter herinnering en omdat mijn mailbox nog leeg is.
Vandaar ook een herinnering, niet iedereen leest terugquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je post het om 22:00uur. Denk je dat dan nog iemand daartoe in staat is? Wacht 't vandaag ff af zou ik zeggen
Ik ga plaatjes zoekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar ook een herinnering, niet iedereen leest terug
* mamma LL smeert nijns in met zalfje tegen jeukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:09 schreef Nijns het volgende:
*Nijns met heel veel muggenbeetjes meldt*
Helleuquote:
Ha kuuks.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Hallo. Bonjour.
Heyquote:
ook goedquote:
En hoe gaat ie in het ondertussen niet meer zo nieuwe huisje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Het is theetijd. In mijn optiek.
Bien, tres bien. We zijn alweer helemaal gewend.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:36 schreef Pheno het volgende:
En hoe gaat ie in het ondertussen niet meer zo nieuwe huisje?
Hij zal wel op zijn kop gehad hebben van PZquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is zn auto wegbrengen naar de garage.
Hij zei: als "naam collega" belt, dan ben ik zo terug.
Waarop ik vroeg: Komt ze vandaag werken?
waarop hij zei: ja
Loopt dus volgens mij met een sisser af. Denk dat ze willen praten maar dat ze haar baan houdt.
Ik ben benieuwd. Normaal begint ze om 9 uur...
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 Ladylike
02. 031 Pheno
03. 031 marcb1974
04. 024 Nijns
05. 023 DaMart
06. 017 goldfinger1963
07. 017 OA
08. 015 indahnesia.com
09. 013 Dr_Flash
10. 011 MaleDuck
11. 006 Aarti
12. 004 Sjowhan
13. 003 dndiek
14. 002 kuchan
15. 001 mazaru
16. 001 Bengeltje
Reeks-statistieken!
Ik denk idd dat mn baas met de directeur heeft gesprokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal wel op zijn kop gehad hebben van PZ
Ah, ik was de grootste kletskousquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie kregen gisteren hun kopje niet leeg omdat ze buiten in de regen stonden?
[..]
Die is al tijden geleden op fok gepost hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, ik heb gewoon post 80.000 gemist
Dat was wel hééééél lang geleden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:57 schreef Pheno het volgende:
Die is al tijden geleden op fok gepost hoor.
Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
mn collega is er, nu in gesprek met PZ
Spannund!
Joh, ik heb heul geen zin en tijd meer om te FOK!ken, maar toevallig heb ik het nu nog even rustigquote:
Die jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?
Ah, je bent een druk baasje tegenwoordig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh, ik heb heul geen zin en tijd meer om te FOK!ken, maar toevallig heb ik het nu nog even rustig.
En hoi OA.
Ik heb die zeker gemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was wel hééééél lang geleden.
Oh! *ontroerd is*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
* mamma LL smeert nijns in met zalfje tegen jeuk
mn zoontje weet hoe je je voelt
Sensatie!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is zn auto wegbrengen naar de garage.
Hij zei: als "naam collega" belt, dan ben ik zo terug.
Waarop ik vroeg: Komt ze vandaag werken?
waarop hij zei: ja
Loopt dus volgens mij met een sisser af. Denk dat ze willen praten maar dat ze haar baan houdt.
Ik ben benieuwd. Normaal begint ze om 9 uur...
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van dat ontslag dat nooit stand zal houden?
Ik ook ja.quote:
Het is niet meer zoals eerst .. dat ik op m'n werk niets te doen had. Ik kom om in het werkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef OA het volgende:Ah, je bent een druk baasje tegenwoordig!
![]()
Hoi Kuuk!
Ik weet het niet he... ze had iig een brief in haar handen bij buitenkomstquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.
Formeel kunnen ze haar niet ontslaan, maar dan kom je op de duur op beschadigd vertrouwen in de werkrelatie en moet er zwaar betaald worden.
@LL, zelfs een officiele waarschuwing is al belachelijk, die moet ze eigenlijk aanvechten.
Ja hallo, vraag het dan eens hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet het niet he... ze had iig een brief in haar handen bij buitenkomst
Ik krijg het ook steeds drukker en drukker. Alleen deze maand is het even rustig omdat wij veel klanten hebben die elk jaar in augustus 2 tot 4 weken de deuren sluitenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet meer zoals eerst .. dat ik op m'n werk niets te doen had. Ik kom om in het werk.
Lekker! Wat is de bestemming? En hoe is het met mevrouw OA?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:21 schreef OA het volgende:
Ik krijg het ook steeds drukker en drukker. Alleen deze maand is het even rustig omdat wij veel klanten hebben die elk jaar in augustus 2 tot 4 weken de deuren sluiten.
Volgende maand wordt het weer druk, maar dan ga ik op vakantie.
Ja, en dat is een flink bedrag dan. Aangezien de situatie door de werkgever is veroorzaakt, kan de correctiefactor in de ontslagvergoeding zomaar 2 of hoger zijn... en met een dienstverband van 20 jaar, kan dat dus behoorlijk oplopen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, als ze echt moeilijk gaan doen gaat ze er wel uit.
Formeel kunnen ze haar niet ontslaan, maar dan kom je op de duur op beschadigd vertrouwen in de werkrelatie en moet er zwaar betaald worden.
@LL, zelfs een officiele waarschuwing is al belachelijk, die moet ze eigenlijk aanvechten.
Oke, daar kunnen ze zich prima op beroepen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Haar aangepaste tijden (om de week andere middagen vrij en de vrijdag vrij) zijn nu aangepast naar een normaal 28-urig dienstverband, zoals afgesproken in 1991
Oftewel: ze moet gewoon weer werken zoals ze altijd heeft gedaan. geen aangepaste tijden meer voor haar.
Wil zij zich niet aanpassen, dan doet het bedrijf het ook niet meer voor haar (korte samenvatting van de brief)
Check. (en nee ik ga ze niet posten)quote:
Beetje flauw, maar wel duidelijkheid. Vraag me alleen af of zij dat nog wel zou willen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Haar aangepaste tijden (om de week andere middagen vrij en de vrijdag vrij) zijn nu aangepast naar een normaal 28-urig dienstverband, zoals afgesproken in 1991
Oftewel: ze moet gewoon weer werken zoals ze altijd heeft gedaan. geen aangepaste tijden meer voor haar.
Wil zij zich niet aanpassen, dan doet het bedrijf het ook niet meer voor haar (korte samenvatting van de brief)
Dus de werkgever heeft nu eenzijdig haar arbeidstijden (en dus arbeidsvoorwaarden) aangepast? Ook dat kan namelijk niet zomaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
Update:
Beetje flauw.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Check. (en nee ik ga ze niet posten)
[..]
Heb jij een of andere link waar dat staat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus de werkgever heeft nu eenzijdig haar arbeidstijden (en dus arbeidsvoorwaarden) aangepast? Ook dat kan namelijk niet zomaar.
Helemaal niet als ze al langer dan 3 maanden op andere tijden werkte, dan bestaat namelijk het wettelijk vermoeden dat de tijden die ze werkt, haar normale werktijden zijn.
Dus als ik haar was, zou ik toch eens met de rechtsbijstand bellen.
Ook dat wordt een moeilijke, er is blijkbaar teruggegrepen op eerdere, in het contractvastgelegde, afspraken. Kan je idd wel tegenin gaan, maar dan krijgt het bedrijf zijn zin. Het lijkt een beetje op het begin van wegpesten dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus de werkgever heeft nu eenzijdig haar arbeidstijden (en dus arbeidsvoorwaarden) aangepast? Ook dat kan namelijk niet zomaar.
Helemaal niet als ze al langer dan 3 maanden op andere tijden werkte, dan bestaat namelijk het wettelijk vermoeden dat de tijden die ze werkt, haar normale werktijden zijn.
Dus als ik haar was, zou ik toch eens met de rechtsbijstand bellen.
is volgens mij ook de bedoeling ze kan nou jet beste alles vastleggen wat er aan "rare" dingen gebeurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook dat wordt een moeilijke, er is blijkbaar teruggegrepen op eerdere, in het contractvastgelegde, afspraken. Kan je idd wel tegenin gaan, maar dan krijgt het bedrijf zijn zin. Het lijkt een beetje op het begin van wegpesten dit.
gelukkig nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
ze moet mn ex baas bellen
maar goed, gelukkig gaat het niet om mij hier
Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.arbeidsrechter.nl/h/h211.htm#2112b.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij een of andere link waar dat staat?
Ik wil haar zo veel mogelijk helpen
heb de update daar al gequote voor LLquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.arbeidsrechter.nl/h/h211.htm#2112b.
Overigens mag de werkgever dus wel dingen aanpassen die niet in de arbeidsovereenkomst zijn opgenomen, maar daarbij moet hij wel redelijk te werk gaan en de gerechtvaardigde belangen van de werknemer respecteren. In principe moet dit ook in overleg met de werknemer gebeuren.
En in WGR wordt om een update gevraagd.
Zweden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker! Wat is de bestemming? En hoe is het met mevrouw OA?
Thanxquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens hier: http://www.arbeidsrechter.nl/h/h211.htm#2112b.
Overigens mag de werkgever dus wel dingen aanpassen die niet in de arbeidsovereenkomst zijn opgenomen, maar daarbij moet hij wel redelijk te werk gaan en de gerechtvaardigde belangen van de werknemer respecteren. In principe moet dit ook in overleg met de werknemer gebeuren.
En in WGR wordt om een update gevraagd.
Leuk! Lijkt me een mooi land. Met JD gaat ook alles prima hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:07 schreef OA het volgende:
Zweden.
Mevrouw OA maakt het goed. En meneer Kuuks... euh.. JD?
We zijn nu 3x achter elkaar naar het zuiden van Europa geweest, dus nu eens het noorden. Eigenlijk wil ik naar IJsland, maar mevrouw OA vindt dat te duurquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leuk! Lijkt me een mooi land. Met JD gaat ook alles prima hoor.
Huh, wat wil je nou? Wat voor kenmerken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje flauw.
maar zulke fotos wil ik nu niet ontvangen (), eerder fotos die de persoon nijns kenmerken. Dan ga ik aan de slag met de op. Format: 200x200 is minimaal, groter mag. Als het te groot is verklein ik de plaatjes toch.
Liefquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij een of andere link waar dat staat?
Ik wil haar zo veel mogelijk helpen
Er viel niets te tekenen, het was een schriftelijke mededelingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Huh, wat wil je nou? Wat voor kenmerken?
[..]
LiefMaar heeft ze al getekend?
Slimme DaMart!
whehehe dat was volgens mij niet slim van je baasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er viel niets te tekenen, het was een schriftelijke mededeling
Ah, er is dus nog niet 'vastgelegd'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eenzijdige wijziging die schriftelijk vastligt... jouw collega moet echt even met haar rechtsbijstand of ander een bureau voor rechtshulp bellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
LL kan altijd nog aanvoeren dat ze bij advocaat heeft gewerkt hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef Nijns het volgende:
Collega van LL: hoe weet je dat allemaal?
LL: nou ik zit de hele dag op FOK! en daar weten mensen d...eeuh, gewoon!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef Nijns het volgende:
Collega van LL: hoe weet je dat allemaal?
LL: nou ik zit de hele dag op FOK! en daar weten mensen d...eeuh, gewoon!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL kan altijd nog aanvoeren dat ze bij advocaat heeft gewerkt he.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL kan altijd nog aanvoeren dat ze bij advocaat heeft gewerkt he.
Schat, ik heb echt voor een advocaat gewerktquote:
Brandhout. Doe maar overnieuw. Maar wel over een ander onderwerp danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, net de scriptie nog maar eens doorgesproken
Weet ik lieverdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schat, ik heb echt voor een advocaat gewerkt
gespecialiseerd in contractrecht
Maar heb haar zelfs de reactie van DaMart laten lezen
ze zit zelf ook af en toe op hyves ofzo dus daar zegt ze niets van
En?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, net de scriptie nog maar eens doorgesproken
Nog 2 weken en ik weet of ik er voor goed van af benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben zo blij dat ik "maar" directiesecretaresse ben en dus nooit scipties heb moeten schrijven
Heb het bij mn zus gezien...
Okay danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Weet ik lieverd
[..]
Nog 2 weken en ik weet of ik er voor goed van af ben
Ziet er goed uit, de komende drie dagen kan het voor 95% af zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:02 schreef Nijns het volgende:
En?
[..]
Nog 2 weken en ik weet of ik er voor goed van af ben
quote:
quote:I found the love but it didn´t last
Wonderfull Days belong to the past
I don´t know where I stand, what I´m to do
tried to forget and to find someone new
so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don´t let me down with a heart to be damned.
Neuj, doe ik ff nietquote:
Hier wat collegas. Nou ja, ze geven me des te meer reden om nog sneller te gaan zoeken. Wat en ballentent is het aan het worden zo.quote:
Het lijkt wel of de sfeer in ieder bedrijf minder wordt...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wat collegas. Nou ja, ze geven me des te meer reden om nog sneller te gaan zoeken. Wat en ballentent is het aan het worden zo.
ligt aan de recessiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de sfeer in ieder bedrijf minder wordt...
Ja, ik laat jullie natuurlijk wetenquote:
Goed zo! Lekker is dat hè? Vergis je alleen niet in de laatste loodjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, de komende drie dagen kan het voor 95% af zijn.
Oeh, lekker snel hoor
De ware aard van iedereen komt naar boven. Mensen doen alles om hun baan te behoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, weet wat ik nog doen moet en hoeveel tijd dat ongeveer kostquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik laat jullie natuurlijk weten
[..]
Goed zo! Lekker is dat hè? Vergis je alleen niet in de laatste loodjes
Ik hoop maar dat het goed komt, heb er best wel zenuwen van: die man mag mij helemaal niet
Ik probeer hier 4 mensen weg te krijgen. Zouden ze me daarom niet mogen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
De ware aard van iedereen komt naar boven. Mensen doen alles om hun baan te behouden
Het wordt meer papierwerk, gezeik op papierwerk en mensen die hun verantwoordelijkheid afschuiven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Overal het zelfde dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt meer papierwerk, gezeik op papierwerk en mensen die hun verantwoordelijkheid afschuiven.
bv: je maakt een planning, een persoon die inhoudelijk wat weet kijkt erna en zegt er niets van. Nu is de planning goedgekeurd, mag diegene een stuk doen en begint meteen te zeiken dat er zo weinig tijd is ingeruimd. Ja, trek je muil dan open. EN wordt eens wat sneller , maar goed
Ik trek het hier echt niet meer. Prioriteiten die gesteld worden (clean desk, interne verhuizing) terwijl er veel belangrijkere zaken moeten worden opgepakt (het verloop zou al een goede zijn).
Mooi is dat ja, heb ik ook hier. Je vraagt eerst aan 10 mensen die er wat vanaf weten of ze je her of der wat meer over kunnen vertellen, niemand doet een bek open, dan ga je uiteindelijk maar zelf aan de gang en DAN heb je opeens iedereen in je nek dat het anders moet en blaaaaaaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
bv: je maakt een planning, een persoon die inhoudelijk wat weet kijkt erna en zegt er niets van. Nu is de planning goedgekeurd, mag diegene een stuk doen en begint meteen te zeiken dat er zo weinig tijd is ingeruimd. Ja, trek je muil dan open.
tja, kan me goed voorstellen dat er weinig mensen zullen zijn die hun baan opgeven voor een ander, zelfs als ze normaal zeggen dat ze een kutbaan hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
De ware aard van iedereen komt naar boven. Mensen doen alles om hun baan te behouden
Ja, ik had dat ook maar me daar wel nog op verkeken; dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, weet wat ik nog doen moet en hoeveel tijd dat ongeveer kost
En heb al best veel voorbereid, het is vooral uitschrijven van alle losse kreten die er al staan. En daarna deze koppelen aan eerdere stukken uit de scriptie
Hoop het echt voor je dat het lukt
En dat hij je niet mag kan ook een voordeel zijn he, goedkeuren zodat hij van je af is
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik probeer hier 4 mensen weg te krijgen. Zouden ze me daarom niet mogen?
Hier wil ook niemand meer taken doen met veel verantwoordelijkheid of hoge-mislukkings-kans: op die projecten verzameld iedereen er 5 man bij zodat ze lekker kunnen wijzen als het mis gaatquote:
Ik zou dat ook niet willen, maar geef gewoon toe als je een fout hebt gemaakt en geef niet iemand die er op dat moment toevallig niet is dus schuldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, kan me goed voorstellen dat er weinig mensen zullen zijn die hun baan opgeven voor een ander, zelfs als ze normaal zeggen dat ze een kutbaan hebben.
Moah, in eerste instantie zal het best werken, tot er geld binnen moet komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
Dus we gaan een KSC bedrijf oprichten?
Al lijkt me dat een slecht idee, continue fokken en weinig werk
Voor LL nog wel meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We kunnen toch wel geld verdienen in de vrouwenhandel? Moet je kijken wat er allemaal rondloopt hierVoor Nijns vangen we zo een paar duizend
zelfs die tieten weten we niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
Oh, ik ben trouwens heus wel meer dan een paar tieten hoor
Wat is er nou Pheno, lucht je hart!quote:
Geen picsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat is er nou Pheno, lucht je hart!
Waar baseer je dat op?quote:
hoeft nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Als we echt willen is er vrij makkelijk veel geld te verdienen hoor. We gaan dan wel richting de illigaliteit.
van jou ook nietquote:
Mama-capiciteitenquote:
Of we gaan bij GF werken en die maakt ons dan rijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Als we echt willen is er vrij makkelijk veel geld te verdienen hoor. We gaan dan wel richting de illigaliteit.
Oh ja, ik ben MILFquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mama-capiciteiten
(al heb ik ook heus veel oppaskindjes gehad!)
[..]
Of we gaan bij GF werken en die maakt ons dan rijk![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
Ow, en LL heeft schijnbaar een lekkere bootie
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Of we gaan bij GF werken en die maakt ons dan rijk![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
Ow, en LL heeft schijnbaar een lekkere bootie
Er zijn al genoeg lelijke mama's LL: daar hoef jij je niet bij te scharenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben MILF(nja voor sommigen toch..)
getuige mijn ferrari en villa?
is porno illegaal in Nederland dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Vertel, wat was jij van plan?quote:
Je zegt maar wanneer je in de buurt bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |