goed gedaan nijnsquote:
Een uurtje maar? Wat dacht je van gewoon droog en zonnig tot en met zondag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen mag het wel weer eens even droog worden een uurtje ofzo
Jaquote:
Hier is het gelukkig droogquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen mag het wel weer eens even droog worden een uurtje ofzo
Ik ben vleesch fanaat dus ik klaag nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sjonge, het houdt niet op bij jou! Naja, ik zit vrijdag in het vliegtuig, ook niet slecht
Das voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uurtje maar? Wat dacht je van gewoon droog en zonnig tot en met zondag?
Wat voor vleesch allemaal?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig droog
[..]
Ik ben vleesch fanaat dus ik klaag niet
Eigenlijk alles wel (behalve runderlappen en ander vlees dat echt mega lang moet bakken) en vaak ook nog een forelletje ofzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat voor vleesch allemaal?
oeh, pepper steak ja.. inderdaad lekker.. maar in dit land amper te verkrijgen, tenzij je een lokale steak wil, en da's nog erger als rubber (jeps, heb het al eens geprobeerd).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel (behalve runderlappen en ander vlees dat echt mega lang moet bakken) en vaak ook nog een forelletje ofzo
mn favoriet: pepersteaks
Verraderquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier is het ook droog![]()
dadelijk naar duitsland
Zelf al gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed gedaan nijns
de wiki moet pheno maar bijwerken
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, hij is eindelijk aangekomen.
Goedkope boodschappen FTWquote:
we gaan er boodschappen doen met vriendenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef mazaru het volgende:
Ja hoorrrrr... Mazaru heeft een vrije dag, geen zon te zien. De hele week is het loeiwarm, behalve op Woensdag
puh inlikkerijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nijns heeft de wiki ook nog eens bijgewerkt
en dat voor de 1ste keer dat ze een OP opent en dan ook nog de wiki bijgewerktquote:
Het ligt er zooo dik bovenop he...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat voor de 1ste keer dat ze een OP opent en dan ook nog de wiki bijgewerkt
ik twijfel of het geen kloon is van pinguin die ons al die tijd voor de gek heeft gehoudenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het ligt er zooo dik bovenop he...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
mn collegatje is na 20 jaar haar baan kwijt
werkt officieel tot 12 vandaag, moest (voor de zoveelste keer) overwerken.
Ze weigerde en nou stormt de directeur binnen dat ie haar morgen niet wilt zien
sleutels inlveren en exit
zij is trouwens al naar huis dus en weet dit nog niet
dit mag/kan toch niet zomaar?
ze heeft privé afspraken gemaakt in haar eigen tijd en moest daar naar toe...
Wie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik twijfel of het geen kloon is van pinguin die ons al die tijd voor de gek heeft gehouden
volgens mij mag het welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
Ja, alleen mijn reiskosten halen dat voordeel weer weg danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we gaan er boodschappen doen met vrienden![]()
de tv's zijn daar trouwens goedkoper
Nee, dat kan niet zomaar, gevalletje rechtsbijstand dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
hoop het wel voor haar ken die gast verder nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?
er staat niets over overwerk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij mag het wel![]()
ligt eraan wat er in de cao staat over overwerk.
ip kan een werkgever je verplichten om over te werken maar hij moet het wel van te voren aangeven als ik het goed heb.
maar is een lekkere baas![]()
Ja, wat een resolute beslissing zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij niet bijdraaien over een uurtje of zo?
Ik ga eens een topic openen op WGRquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, wat een resolute beslissing zeg![]()
Volgens mij kan het niet zomaar, als hij wil ontslaan op grond van werkweigering moet dat volgens mij wel op werktijden mits het belang wordt onderbouwd en tijdig aangegeven (denk ik)
Hij kan zoveel willen, dit kan echt niet zomaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er staat niets over overwerk.
en daarbij moet ik zeggen dat ze 99% van de tijd al overwerkt
Jezus wat een lul, en ik hoop idd voor haar dat ie bijdraait..
Dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij kan zoveel willen, dit kan echt niet zomaar.
Nee, dat is echt niet veranderdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet
Heb voor een advocaat gewerkt die juist voornamelijk ontslagrecht deeddus mij stond bij dat het niet mocht, mja wetten veranderen en het is weer 3 jaar geleden, dus ik twijfelde...
Ja, maar niet op zo'n korte termijn en idd zeker niet structureel. En ontslag op staande voet is dan wel een heel zware straf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
als je baas het op werkweigering gooit kan hij het wel.
je werkgever kan je verplichten om over te werken maar dat is iets van maximaal 6 uur per weer en niet meer dan 6 weken achter mekaar.
als zij kan bewijzen dat het overwerk structureel is dan maakt ze een goede kans
of er meer speelt weet ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef Nijns het volgende:
Je baas is gewoon een ondankbare hondof speelt er meer? Misschien zit je wel in kandid (hoe the fuck schrijf je dat?) camera
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef OA het volgende:
Hé, ik heb ook een mosterd-maaltijdje te pakken...
Dat dusquote:
Mooi ding en goed merkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Mijn vriend is heel jaloers nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE32B653T5WXXN
Dit wordt hem
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.quote:
slim, zo bespaar je op de lange termijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Dat jij daar op let zeg..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had mijn keuze teruggebracht tot 2, deze en een sharp.
Toen zag ik het energieverbruik. De sharp 142W, deze 90W
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat jij daar op let zeg..
Ah, argwaan dusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren verder redelijk gelijk, dus moest ergens mijn keuze op maken.
En in de winkel bij die sharp stond die man zo vrolijk te vertellen dat die zo weinig energie verbruikte. Ging het dus ook maar eens vergelijken
Nee, dat niet perse. Maar het hielp wel om er even naar te gaan kijken zeg maarquote:
Geen idee hoe nieuwsgroepen werken dus dat is niet echt een optie...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Grabit, maar dan moet het wel van de nieuwsgroepen komen
Ik down via een payserver dus geen ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Godver....
Krijg ik net de vraag of 5 uur aan Nederlandstalige muziek wil downloaden..... Iemand een handig downloadprogramma in de aanbieding?
Ik heb er nog nooit op gelet. Stroom is zo goedkoop eigenlijk dat ik me er niet echt zorgen over maak. Als het zo duur wordt dat ik er arm van wordt, dan koop ik wel een zonnepaneel of zo'n hometrainer om stroom op te wekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat niet perse. Maar het hielp wel om er even naar te gaan kijken zeg maar
Oeh, de 10 minuten om dat even uit te zoeken kan je vast missen. Niets moeilijks aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee hoe nieuwsgroepen werken dus dat is niet echt een optie...
Bij jou ja, hier is het allemaal net wat duurderquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit op gelet. Stroom is zo goedkoop eigenlijk dat ik me er niet echt zorgen over maak. Als het zo duur wordt dat ik er arm van wordt, dan koop ik wel een zonnepaneel of zo'n hometrainer om stroom op te wekken.
quote:Volgend jaar viert Alfa Romeo het eeuwfeest. Het doet zichzelf de hardste, lawaaiigste en snelste Alfa ooit cadeau: de 8C GTA.
Samen kopen?quote:
Whehehequote:
Dit blijft voorlopig even mijn favorietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WheheheHij is mooier dan die Brera iig
Moah, laptops e.d. zijn net zo duur.. ik moest vandaag het water betalen.. 11 euro gvdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou ja, hier is het allemaal net wat duurder
ik ook niet, maar had niets te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoef gelukkig op het werk niets schoon te maken
jij bent ook van alle markten thuisquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Koffiezetapparaat is ook weer schoon
en nu wil ik naar huis
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij bent ook van alle markten thuis
Ik zou het wel eerst even aan hem vragen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar
Zal ik de olie van mn baas zn auto gaan verversen?
Moet de sleutels toch hebben om de motorkap te openenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou het wel eerst even aan hem vragen..
Ow bij welke auto moet je de motorkap met sleutels openenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet de sleutels toch hebben om de motorkap te openen
Geen, maar de deur open doen en aan het hendeltje trekken misschien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow bij welke auto moet je de motorkap met sleutels openen
lang leve dequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen, maar de deur open doen en aan het hendeltje trekken misschien?
Of heb jij een auto waar je zo de moterkap van kunt open gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |