dan moet je stemmen op de partij van de semantische interpunctie. maar die zit er met opzet niet bij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:26 schreef Bakkerbier het volgende:
Je gebruikt de haakjes verkeerd in de TT
Helemaal juist, weg met die gore uitkeringstrekkers!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Bakkerbier het volgende:
PVV omdat buitenlanders het land uit moeten
Op wie?quote:
Boequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:30 schreef Bakkerbier het volgende:
PVV omdat buitenlanders het land uit moeten
Mensen die later serieus om dit soort redenen gaan stemmen moeten ze hun stemrecht afnemen. Echt hoor, wat een goede reden om ons land naar de klote te helpen. Stemmen op een partij om te kijken hoe de formatie gaat verlopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:15 schreef IndridKoud het volgende:
Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Dit is dan nog een betere argumentatiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
PVDD omdat ik vind dat ik recht heb op subsidie voor het onderhouden van de poes van mijn vrouwtje.
Sneu figuur.quote:Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......quote:Ik persoonlijk heb gestemd op PVV omdat ik wel eens wil zien welke partij er voor zwicht met Wilders in 1 kabinet te zitten.
Dames en heren! Het woord van het jaar 2009: Xenofobie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......
Als je op een partij zou stemmen, niet om zijn standpunten, maar om de reactie van anderen heb je zelfs zoveel kennis niet. Dan verdien je je stemrecht gewoonweg nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:16 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jammere poging om je xenofobie te maskeren met een flinterdun zweempje van politieke kennis......
PVV ook al is het alleen al om al die (quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Uro het volgende:
Groenlinks (of misschien de SP).
Ook al is het alleen al om al die PVV-stemmers tegen te zitten.
En ik ben voorstander van één Europa. Zowel op bestuurlijk als economisch gebied. Echter vind ik de ecologie belangrijker dan de economie.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Uro het volgende:
Groenlinks (of misschien de SP).
Ook al is het alleen al om al die PVV-stemmers tegen te zitten.
En ik ben voorstander van één Europa. Zowel op bestuurlijk als economisch gebied. Echter vind ik de ecologie belangrijker dan de economie.
Ah, nog een troll.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef pisnicht het volgende:
[..]
PVV ook al is het alleen al om al die () GL stemmers tegen te zitten
Volgens mij zit je moeder gewoon de woonkamer?quote:
Huh??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Volgens mij zit je moeder gewoon de woonkamer?
Waarom zou ik misschien SP zeggen.quote:
Oeehhh, hij vergat een woordje!!!1 Nu ga ik net doen alsof ik helemaal niet meer begrijp wat er staat hahaha!! Hilarisch, ik ga ff fappen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huh??
En nu in normaal Nederlands.
Prima, dan verstoor je dit topic tenminste niet meer met je getroll.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oeehhh, hij vergat een woordje!!!1 Nu ga ik net doen alsof ik helemaal niet meer begrijp wat er staat hahaha!! Hilarisch, ik ga ff fappen!
Ja, ik stem ook op de weldenkende liberalen.quote:
Tegen de tijd dat ik kan stemmen heb ik het sowieso wel doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef Idler het volgende:
Wel mooi dat veel mensen maar dingen loopt te roepen zonder ook maar door te hebben dat het om gemeenteraadsverkiezingen gaat...Leve de democratie!
TS kan natuurlijk ook vooruitziende gaven hebben en weten dat het kabinet 2011 niet haaltquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
TS denkt blijkbaar dat de volgende Tweede-Kamerverkiezingen al in 2010 zijn? Newsflash: die zijn in mei 2011.
En om de vraag uit de OP te beantwoorden: hoe moet ik dat in godsnaam nu al weten? Het is nog lang geen 2011. Niet voor niets is de vraag in peilingen doorgaans: wat zou u stemmen als er op dit moment verkiezingen zouden zijn?
De NWO.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Gaan we weer. Ik vind alle pratijen bullshit. Allemaal slap, alsof je nieuwe kansen krijgt met een nieuwe partij. De NWo heeft alles strak in het gareel zij wuiven met het geld. Politci wilen macht dus die dansen naar de pijpen van EU en de centrale banken.. Change? small change voor ons.. BIG change for the New World Order.
Waarom niet GL lokaal? Het zuigt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef du_ke het volgende:
Tja voor de raad weet ik het niet. Dat zijn allemaal niet zulke talenten hier. Daarom denk ik aan D66 omdat die dan evt weer in de raad kunnen komen. Maar GL kan ook. Landelijk zal het wel GL worden in 2011.
De PVV en realpolitik sluit elkaar min of meer uit, al kun je altijd nog een moderne zelfverzonnendraai geven aan 'realisme'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef detlevico het volgende:
PVV, omdat ik een nationalist en een realist ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |