Ach in het conjectuur waar jij inzit is dat toch hartstikke normaal, hoe meer hoe beter..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef julian6 het volgende:
ga ik vandaag zo'n traytje van mijn favoriete energy drank halen wat ik al jaren drink:
[ afbeelding ]
ga ik zo net zo'n blikje drinken voor het sporten, na een paar slokken denk ik "boh gek het is wel een stuk zoeter vandaag zeg!" kijk ik zo bij de ingredienten en wat zie ik!!! ze hebben dr gewoon nog meer suiker ingestoptAlsof mijn tanden niet al genoeg naar de klote gaan van dat spul
klacht: energydrink met teveel suiker
eerst was het precies goed, nu begin ik haast te springen na 1 zon blikjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Beters toch, beter als die light crap!
quote:
de smaak is zo erg, dat je spontaan suicidaal wordt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
eerst was het precies goed, nu begin ik haast te springen na 1 zon blikje
Weet jij iets beters?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Drink die troep dan ook niet![]()
Energydrankjes
OM NOMNONOM OM NOOM NOM NOMquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gebit van TS:
[ afbeelding ]
IJskoffie van DE is goed te drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters?
en kom niet aan met koffie, ik wil gewoon een blikje kunnen optrekken in 1sec
Je zou frisdrank, bier ... misschien zelfs wel water kunnen drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters?
Dus jij drinkt blik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kut blikjes helpen nooit bij mij. Ik blijf altijd even slaperig.
Samequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat heet heroine.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik spuit de cafeïne meestal rechtstreeks mijn bloedbaan in
Jup, want van heroïne wordt je energiek.quote:
die halve liter blikken? dat is zooo superslecht voor je hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef Lexxxus het volgende:
Monster is de enige energydrank die mijn geld waard is
Een of ander hardcore feest met allerlei decadente smatjes die allemaal willen copuleren (zonder condoom). En een hoop snuiven en spuiten en keiharde kanker muziek, maar dat is hartstikke goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
die halve liter blikken? dat is zooo superslecht voor je he
Waarom? Stoort het jou dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Energydrink.
Ik heb altijd de bijna oncontroleerbare neiging om die 12-jarige gastjes die dat kopen zo verschrikkelijk in mekaar te trimmen.
Nu stond er blijkbaar: '' ingrediënten: suiker, water, caffeïne, aspartaam, etc etc. ''quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe weet je trouwens dat er meer suiker in zit?
Er staat toch altijd zo: '' ingrediënten: water, suiker, caffeïne, aspartaam, etc etc. '' Maar niet hoeveel gram ofzo...
Ja, want het is allemaal tuig van de richel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waarom? Stoort het jou dan?
Dan is er toch iets misgegaan bij jou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Energydrink.
Ik heb altijd de bijna oncontroleerbare neiging om die 12-jarige gastjes die dat kopen zo verschrikkelijk in mekaar te trimmen.
Same. Na een weekend lang alleen maar energy drink te hebben gedronken (even testen of het uiteindelijk toch zou gaan werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt niet. Ik drink ook Energiedrank. Niet dat ik het lekker vind. Noodzakelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:19 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Ja, want het is allemaal tuig van de richel.
lol wutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:19 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Nu stond er blijkbaar: '' ingrediënten: suiker, water, caffeïne, aspartaam, etc etc. ''
Ik haat je verschrikkelijk, maar ik ben het toch met je eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Energydrankjes
Monster Ripperquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef Lexxxus het volgende:
Monster is de enige energydrank die mijn geld waard is
Koffiequote:
Ik vind die blikken van rodeo anders ook wel de moeite waard. Die zijn met 0,33l tenminste niet zo wakkerhoudend groot als monsterquote:
internetheldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Energydrink.
Dat dreigement is gezien de gemiddelde leeftijd van de energiedrankdrinkertjes niet zo heel moeilijk waar te maken.quote:
En faalt ook nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:26 schreef Repeat het volgende:
Dat spul drinken voor het sportenTS is fag.
Tegenwoordig staat er op bijna elk product een voedingswaardentabelletje, waarin staat hoeveel gram vet, caloriën, etc. er in het product zitten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:17 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe weet je trouwens dat er meer suiker in zit?
Er staat toch altijd zo: '' ingrediënten: water, suiker, caffeïne, aspartaam, etc etc. '' Maar niet hoeveel gram ofzo...
Op die faal-euroshopper-energydrankjes niet, weet ik toevalligquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat er op bijna elk product een voedingswaardentabelletje, waarin staat hoeveel gram vet, caloriën, etc. er in het product zitten...
Kennelijk is dat bij TS' energiedrankje ook het geval
jaa das het levenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:14 schreef asperger het volgende:
[..]
Een of ander hardcore feest met allerlei decadente smatjes die allemaal willen copuleren (zonder condoom). En een hoop snuiven en spuiten en keiharde kanker muziek, maar dat is hartstikke goed.
Ik prefereer eem golden showerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euroshopper energydrink. Samen met Golden Power de lekkerste
.
Euroshopperquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Op die faal-euroshopper-energydrankjes niet, weet ik toevallig
True, nu heb ik daar zin inquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maar het smaakt wel lekker( met wat vodka ).
quote:En inderdaad, het lijkt net alsof het stoer is onder 12/13 jarigen om dit te kopen terwijl ze hun nike petje los op hun hoofd hebben staan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Energydrankjes
Jij hebt toch ook zo`n nike petje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Energy drink ....
Waarom noemen ze het zo ? ik krijg er geen meer energy door hoor.
Royal Sadness dat ze ons zo voorliegen.
Maar het smaakt wel lekker( met wat vodka ).
En inderdaad, het lijkt net alsof het stoer is onder 12/13 jarigen om dit te kopen terwijl ze hun nike petje los op hun hoofd hebben staan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Sowieso die energy drankjes, SMERIG!![]()
![]()
Als je zo nodig wakker wilt blijven, drink dan het zwarte goud, koffie.
Ik drink ze beide, beide niet mijn favoriet. Je moet toch iets doen om wakker te blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Sowieso die energy drankjes, SMERIG!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Beetje dan zo'n rotte zoete grafluchtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]koffie
Als ik ergens een grafhekel aan heb, zijn het die untermenschen die zo'n koffiewalm uitademen_!
Kwartliter blikken van die bende zijn wel goed voor jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
die halve liter blikken? dat is zooo superslecht voor je he
Ik drink die blikjes niet altijd voor het sporten hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef MrDrako het volgende:
gewoon meer sporten en water drinken, als je fit bent ben je ook zonder die drankjes energiek genoeg om de dag door te komen.
Sporten is 20%, eten is 80% om een goed en gezond lichaam te hebben. Vraag mij dus nu af of jij weet wat er in die energyblikjes zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik drink die blikjes niet altijd voor het sporten hoorik had er gewoon even zin in. Tijdens het sporten drink ik gewoon water.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Enige lekkere energy drink is dit.
[ afbeelding ]
Cafeine kan wel helpen voor het sporten hoor, maar niet in die kleine hoeveelheden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef LockonStratos het volgende:
Energy drinkZulks een uberfaal... en dan voor het sporten drinken
Alsof dat helpt...
En droogt caffeïne je ook niet nog eens uit? Dat lijkt me ook niet al te best voor je gaat zweten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
Al die lutsers die Energydrank in nemen voor het sportenDie suikers worden ten eerste veel te langzaam opgenomen in je lichaam tijdens het sporten waardoor het omgezet word in vet
![]()
Beter direct na een inspanning je lichaam te voorzien van suikers
Weet jij iets beters?:')quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters?
Steven Seagalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Enige lekkere energy drink is dit.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, als je een normale tot snelle spijsvertering hebt heb je er wel degelijk wat aan! Zelfs taart of koek werkt, al moet je dat natuurlijk niet tijdens het sporten gaan etenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
Al die lutsers die Energydrank in nemen voor het sportenDie suikers worden ten eerste veel te langzaam opgenomen in je lichaam tijdens het sporten waardoor het omgezet word in vet
![]()
Ja die gele is de Ripperquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dan die gele, die is echt lekker!
Een stuk lekkerder dan die groene of blauwe!
Ik draag nooit petjes ....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo`n nike petje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |