Er is zeker wel een user met de naam pimpampettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef flipsen het volgende:
Hadden we niet al eens eerder een HTL titel met pimpampet gehad? Geen zin om te zoeken, maar weet het bijna zeker...
Een tekort aan groente en fruit op reis... daar had laatst iemand het over. Kan me er in Japan bijvoorbeeld wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Vogue het volgende:
Wat zijn groentedeficiënties? En waarom zijn grondstewardessen en gnoeparken een beslommering
Een gnoepark lijkt me best leuk voor een paar uurtjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een tekort aan groente en fruit op reis... daar had laatst iemand het over. Kan me er in Japan bijvoorbeeld wel wat bij voorstellen.
Grondstewardessen kunnen irritant zijn als ze je bagage gaan wegen en opmeten en gnoeparken zijn saai, omdat er alleen gnoes rondlopen.
We hebben het er na je vertrek nog over gehad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:11 schreef Vogue het volgende:
FogelLeuk dat je je dat nog herinnerde
![]()
quote:Ze hingen uiteraard om 9 uur aan de telefoon en morgen komen ze langs om daadwerkelijk om te boeken. Ik ga er voor 200 euro in mee, tegen mijn zin, maar om de lieve vrede te bewaren en een interne klacht naar mijn collega toe te voorkomen.
Stimmt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er is zeker wel een user met de naam pimpampetten
Hier om een spamtopic te sluiten en nu slapenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Geen paniek: gewoon een tekort aan groenten.
Waar is iedereen??
It wasn´t mequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef DutchTrain het volgende:
Hier om een spamtopic te sluiten en nu slapen
Op de roltrap... Damn, jij hebt wel hele rare fantasieën...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm, een languit liggende Hik met hakken. Hmmm.
Een roltrap is zo weggedacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef Hik het volgende:
Op de roltrap... Damn, jij hebt wel hele rare fantasieën...
Had je een bank bij je ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Hik het volgende:
Vanmorgen languit op de roltrap gegaan. Dacht dat ik best nog wel die twee treden terug kon halen om alsnog mijn kaartje te stempelen. Nee dus, althans: niet op hoge hakken. Au.![]()
Omdat het op een uurtje van Rotterdam ligt en ze met hun mooie nieuwe ringweg goed bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met Antwerpen? Om de haverklap hoor ik deze zomer mensen die eventjes naar Antwerpen gaan. Soms zelfs meerdere keren.
En in het nieuwe centraal stationquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Bora-Bora het volgende:
En ze hebben er ook mooie lange roltrappen onder de Schelde door.
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Bora-Bora het volgende:
-misschien een leuk uitje voor UIO en Vogue-
Met een G natuurlijk.quote:
Oh, dàt is veranderd!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in het nieuwe centraal station
[ afbeelding ]
* ondertussen nog steeds eenzaam (en gewond) op de roltrap ligtquote:
Maar gelukkig heb je een wifi-verbinding gevondenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Hik het volgende:
[..]
* ondertussen nog steeds eenzaam (en gewond) op de roltrap ligt![]()
*kuchquote:
We kunnen vanaf nu dus in het openbaar treden.quote:
Oh shit ja, ik had eigenlijk willen zeggen HIK en UIO!quote:
Bel je vent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Hik het volgende:
* ondertussen nog steeds eenzaam (en gewond) op de roltrap ligt![]()
Ja, met dit soort 'herstel'-acties hoef je nu ook niet meer op de proppen te komen. Het geheim is nu geen geheim meer. Van je medemods moet je het hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh shit ja, ik had eigenlijk willen zeggen HIK en UIO!Typefoutje, maar blijkbaar was het een goeie ingeving!
![]()
![]()
Die van de *$ waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef flipsen het volgende:
Maar gelukkig heb je een wifi-verbinding gevonden
Ik heb een zomerse pastasalade gemaakt, met stukjes kip en tomaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We kunnen vanaf nu dus in het openbaar treden.
Wat eten we vanavond? (Om maar gelijk met de belangrijkste vraag in een relatie te beginnen.)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, met dit soort 'herstel'-acties hoef je nu ook niet meer op de proppen te komen. Het geheim is nu geen geheim meer. Van je medemods moet je het hebben.
Wat zijn FB punten, Fogel? Ik kan ze even niet plaatsen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:08 schreef Fogel het volgende:
Een poos geleden kwam hier iemand een paar duizend FB punten tekort om een ticket te bestellen ergens heen. Ik herinner me niet wie dat was, maar FB heeft nu een actie met Amex waarbij je je kan laten werven. Zowel degene die zich aanmeld als de werver krijgen dan 5000 punten.
Laat even weten als je de punten nog nodig hebt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef flipsen het volgende:
Vliegende blauwe punten volgens mij...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb een zomerse pastasalade gemaakt, met stukjes kip en tomaatNeem jij de prosecco mee vandaag?
Inderdaad de flying blue miles van KLM. De meesten zullen inderdaad al lid van het FB programma lid zijn, maar ik neem aan dat er maar weinig zijn die al een American Express card gekoppeld hebben aan hun FB kaart. In ieder geval die ene persoon die een poos geleden op zoek was naar extra punten had niet zo'n kaart herinner ik me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ¡De acuerdo!!Dat zou het indd kunnen zijn ja. Thanks! Ik had er bijna niet van kunnen slapen.
Ik denk trouwens dat de meesten hier al "FB" lid zijn... toch? Of niet?
Dat ding staan ze toch al sinds mensenheugenis op Schiphol te promoten net voordat je de roltrap naar de vertrekbalies opgaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:39 schreef Fogel het volgende:
ik neem aan dat er maar weinig zijn die al een American Express card gekoppeld hebben aan hun FB kaart.
Jup, dat was ik...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:08 schreef Fogel het volgende:
Een poos geleden kwam hier iemand een paar duizend FB punten tekort om een ticket te bestellen ergens heen. Ik herinner me niet wie dat was, maar FB heeft nu een actie met Amex waarbij je je kan laten werven. Zowel degene die zich aanmeld als de werver krijgen dan 5000 punten.
Laat even weten als je de punten nog nodig hebt
Klopt(e, ze waren weg de vorige keer dat ik er was). Maar als je je daar inschrijft kreeg je 3000 punten. In dit geval krijgen 2 personen 5000 zonder er noemenswaardig meer moeite voor te moeten doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ding staan ze toch al sinds mensenheugenis op Schiphol te promoten net voordat je de roltrap naar de vertrekbalies opgaat.
200 is geen probleem, zelfs op korte afstanden en met 25% ticketsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:25 schreef Hik het volgende:
[..]
Jup, dat was ik...![]()
Maar aangezien ik pas in December wegga heb ik dan ruim voldoende punten. Ik miste er nog 200
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:34 schreef flipsen het volgende:
Of zijn Vogue en UIO een romantisch weekendje weg?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef Hik het volgende:
Gistermiddag heerlijk in de zon in het park gelegen. Sinds we zijn verhuisd is het park een beetje een verlengde tuin (maar dan heel groot). Hebben jullie een stadspark in de buurt?
Ik dacht in eerste instantie echt dat je een foto van ´mijn achtertuin´ had geplaatstquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:08 schreef Fogel het volgende:
Dit is een deel van "mijn" achtertuin:
[ afbeelding ]
A-dem-be-ne-mend!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie echt dat je een foto van ´mijn achtertuin´ had geplaatst
zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Ok, iets meer bergen hier denk ik...
Het wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:34 schreef flipsen het volgende:
Of zijn Vogue en UIO een romantisch weekendje weg?
Ik kom wel naar de housewarming.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:39 schreef Hik het volgende:
Maar binnen is het ook leuk: (eindelijk foto's van het huis gepost): Hik koopt jaren 0 huis
Sure!quote:
Ja, klopt. Drie landen sloeg op Duitsland, Luxemburg en België (tussenstop in Doel op de heenweg).quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef DutchTrain het volgende:
Luxemburg, Stuttgart en omstreken
Hoe was het Mercedes museum ?
Ze zal wel druk zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand m'n meisje vandaag al gesignaleerd? Ik mis haar.
Toch erg mooi hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:47 schreef Fogel het volgende:
Er zijn bijzonder weinig luchtfotos te vinden en al helemaal met fatsoenlijke kleuren.
Dus om een indruk te geven maar een klein stuk van het meer vanaf de waterkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: hogmo.no
Welke ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Was er in Doel nog iets te doen en nog iets wat niet gefotografeerd is ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
Ja, klopt. Drie landen sloeg op Duitsland, Luxemburg en België (tussenstop in Doel op de heenweg).
Vast niet, het is een populaire bestemming voor toeristen. Ik was er echter nog nooit geweest en binnenkort zou het wel eens definitief afgelopen kunnen zijn: het schijnt dat de huurcontracten eind deze maand aflopen en niet verlengd worden. Dan blijven alleen de paar eigenaren nog over. Binnenkort is er een afscheidsconcert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was er in Doel nog iets te doen en nog iets wat niet gefotografeerd is ?
NOg de fietsenafdeling gezien in het Mercedes museum?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, klopt. Drie landen sloeg op Duitsland, Luxemburg en België (tussenstop in Doel op de heenweg).
Het Mercedes Museum is qua gebouw behoorlijk goed gelukt en wat er te zien is, is over het algemeen ook best aardig. De nadruk ligt wel erg op de echt oude auto's. Ik miste wat moderne klassiekers als de SLR McLaren, de E 500 en de SLK. Ook is het echt een Mercedes Museuum, dus niet het museum van Daimler Benz. Je vindt er dus ook geen Smart of Maybach.
Het nieuwe Porsche Museum is trouwens ook best tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ben ik lieverdquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
http://www.z24.nl/bijzake(...)rste_bierlanden.htmlquote:Top-10 duurste bierlanden
1. Verenigde Arabische Emiraten - 7,00 pond (8,10 euro)
2. Noorwegen - 6,00 pond (6,95 euro)
3. Djibouti - 5,95 pond (6,89 euro)
4. Hongkong - 5,50 pond (6,37 euro)
5. Groenland - 5,00 pond (5,79 euro)
6. Qatar - 4,92 pond (5,70 euro)
7. Guadeloupe - 4,80 pond (5,56 euro)
8. Frankrijk - 4,41 pond (5,10 euro)
9. IJsland - 4,06 pond (4,70 euro)
10. Equatoriaal Guinea - 4,00 pond (4,63 pond)
Top-10 goedkoopste bierlanden
1. Panama - 0,30 pond (0,35 euro)
2. Bhutan - 0,36 pond (0,42 euro)
3. Democratische Republiek Congo - 0,38 pond (0,44 euro)
4. Noord-Korea - 0,38 pond (0,44 euro)
5. Madagascar - 0,38 pond (0,44 euro)
6. Myanmar - 0,38 pond (0,44 euro)
7. Rwanda - 0,39 pond (0,45 euro)
8. Kazachstan - 0,41 pond (0,47 euro)
9. Wit-Rusland - 0,42 pond (0,49 euro)
10. Paraguay - 0,42 pond (0,49 euro)
Gezien de reacties onder het artikel, ben ik benieuwd naar de onderzoeksmethode!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Biertje
[..]
http://www.z24.nl/bijzake(...)rste_bierlanden.html
@V: het lijstje met goedkoopste wodkalanden heb ik nog niet gevonden :p
Ja. Mercedes heeft ooit fietsen geproduceerd. Daar moeten meerdere exemlaren van in dat museum staan. Een oom van me heeft er ooit nog eentje gerestaureerd.quote:
Zonde hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Vogue het volgende:
Ik denk dat Polen en de ex-Sovjet staten het goedkoopst zijn mbt VodkaOp één of andere manier zijn dat nou niet de landen die het hoogst op mijn lijstje staan...
jammerquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:40 schreef k_man het volgende:
Die Mercedes fietsen zullen vast in de collectie van het museum zitten, maar ze stonden niet opgesteld.
In Polen zijn ze heel creatief met wodka met een smaakje. Citroengras, bosbessen of banaan bijvoorbeeld. Een soort breezer, maar dan in de omgekeerde verhouding.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Vogue het volgende:
Ik denk dat Polen en de ex-Sovjet staten het goedkoopst zijn mbt VodkaOp één of andere manier zijn dat nou niet de landen die het hoogst op mijn lijstje staan... Maar je weet 't nooit.. Misschien een vodka-proef-tour ipv een wijnproeverij
Hoewel dat laatste ook best heel leuk is
Flesje Vietnamese vodka in Hanoi deed ook maar ongeveer ¤3 (1 literfles) vond ik ook niet heel erg veelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef Vogue het volgende:
Ik denk dat Polen en de ex-Sovjet staten het goedkoopst zijn mbt VodkaOp één of andere manier zijn dat nou niet de landen die het hoogst op mijn lijstje staan... Maar je weet 't nooit.. Misschien een vodka-proef-tour ipv een wijnproeverij
Hoewel dat laatste ook best heel leuk is
Ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ze in de VAE iets uit eigen brouwerij hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gezien de reacties onder het artikel, ben ik benieuwd naar de onderzoeksmethode!
Ik kwam nog wel wat oude fietsen tegen in het technisch museum van Boekarest. Ongelooflijk wat je daar te zien krijgt voor 75 cent... alles wat ook maar iets van een tandwiel of een wijzertje had of groot en van staal is, staat er te verroesten. Maar je mag geen foto's maken, want dan beschadigt de collectie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ja. Mercedes heeft ooit fietsen geproduceerd. Daar moeten meerdere exemlaren van in dat museum staan. Een oom van me heeft er ooit nog eentje gerestaureerd.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Biertje
[..]
Mee eens dat het er bij flipsen nog beter uitzietquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat een mooie achtertuinen hebben jullie! Flipsen die van jou spant toch wel de kroonGeweldig zeg!
mag ik daar aan toevoegen dat het in Myanmar erg lekkere tapbiertjes zijn in het beerstation.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Biertje
[..]
Dit mag gequote worden.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
Hoe is het met UIO?
Leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig de behoefte om een maand lang in de VS rond te vliegen voor 599 USD? Zo ja, dan is Jetblue's aanbieding wat voor je
http://www.jetblue.com/de(...)_All-You-Can-JetPass
[ afbeelding ]
Ik vroeg me alleen maar af of hij niet jaloers is aangelegd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:39 schreef Bora-Bora het volgende:
![]()
Hij heeft 3 posts boven je gepost...
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef Vogue het volgende:
Misschien ben jij wel jaloers aangelegd DT
Heeft Vogue dus toch gelijk over die jaloezie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandacht
Volgens mij doen ze goeie (web)tarieven ook trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef Vogue het volgende:
Om maar even wat meer ontopic te gaan, ik vind die JetBlue aanbieding wel top! Uberhaupt vind ik JetBlue top
Alle bestemmingen zijn inbegrepen in het aanbod, maar voor buitenlandse bestemmingen en Puerto Rico moet je nog wel belasting betalen, voor de binnenlandse bestemmingen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:01 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze goeie (web)tarieven ook trouwens.
Wat zien jullie: zijn de bestemmingen gewoon alle vliegvelden die zij aandoen? Of is er een aparte lijst voor de aanbieding?
Vogue geeft me nooit een reden om jaloers te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af of hij niet jaloers is aangelegd.
Ja, maar ik ben dan ook de populairste TRV-mod ooit. Dus dat is niet zo gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandacht
Zo zijn wij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Vogue het volgende:
Ja, dat is ook de reden dat UIO en ik onze relatie geheim wilden houden
Okee, zoiets meende ik ook, maar daar ik nog niet alles gelezen had en bovendien nogal slaperig was, vreesde ik nog een lijst over het hoofd te hebben gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle bestemmingen zijn inbegrepen in het aanbod, maar voor buitenlandse bestemmingen en Puerto Rico moet je nog wel belasting betalen, voor de binnenlandse bestemmingen niet.
Ben benieuwd of jullie het eens worden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar weer even onforum: Waar gaan we komend voorjaar heen op vakantie? Ik wil nu eindelijk wel eens naar Japan. Of een rondreis door Turkije. Al lijkt Marokko me ook een uitstekende bestemming voor ons.
Vast wel. Desnoods laten we de dobbelsteen beslissen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben benieuwd of jullie het eens worden...
In Japan eten ze rijst met stokjes, in Turkije hebben ze geen rijst en in Marokko eten ze couscous, dus ik denk dat het geen van drieën wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar weer even onforum: Waar gaan we komend voorjaar heen op vakantie? Ik wil nu eindelijk wel eens naar Japan. Of een rondreis door Turkije. Al lijkt Marokko me ook een uitstekende bestemming voor ons.
Herstel.. in Turkije eten ze rijst met een lepel, dus ik weet al wat jullie vakantiebestemming wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
In Japan eten ze rijst met stokjes, in Turkije hebben ze geen rijst en in Marokko eten ze couscous, dus ik denk dat het geen van drieën wordt
Het is dus allemaal de schuld van B_Bquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Vogue het volgende:
Ja, dat is ook de reden dat UIO en ik onze relatie geheim wilden houden
Ik ben stokjeshandelingsbekwaam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef DutchTrain het volgende:
Herstel.. in Turkije eten ze rijst met een lepel, dus ik weet al wat jullie vakantiebestemming wordt
ik zocht ook al naar een verband tussen lage prijzen en totalitaire staten en hoge prijzen en stabiele economieën. Maar goed, dan zul je zien dat de bierprijs in de dictaturen verhoogd worden om aan te geven dat het goed gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Hik het volgende:
Wel opvallend dat dictaturen het bier goedkoop houden, blijkbaar.
Je vloog toch met de maatschappij met vliegtuigen vol met transinspirerende mensenquote:Nu is een vlucht van 15 uur in een bomvol vliegtuig sowieso al geen pretje,
Ik wist dat er iets was die dag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Vogue het volgende:
He wat jammer van de meet 5 september... Ik heb dan een familiereunie
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Fogel het volgende:
Even het blauwe feest verstoren.
Ik ben er niet bij; kan dan écht niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, we hebben een nieuw sticky-topic in TRV: FOK! 10 jaar! 5 sept grote meeting Utrecht ook voor TRV-ers
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij; kan dan écht niet.
Gaat er iemand van de TRV-ers?
Oeps, ik had de pagina nog niet ge-F5-d... hele serie reacties dus nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaat er iemand van de TRV-ers?
Iedere HTLer even richting VS en daar een maand lang vliegen om alle Jetblue bestemmingen aan te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hmm, een TRV-meet ofzo zou waarschijnlijk toch geiniger zijn.
10 dagen.quote:
Werk en prive combineren, altijd handigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
Ga morgen een dagje naar Imbamburra om een groep lokale journalisten te bezoeken. Veel zin in!![]()
En dit weekend heb ik met een vriendin in het noorden afgesproken. Zij zit voor haar proegschrift in Colombia en komt een beetje naar het zuiden.
En verder gewoon de gebruikelijke berg vergaderingen. Wel veel interessante dingen die van de grond komen nu, dus een leuke tijd om hier te zijn...
En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
Van DRA. Slechts één reactie mogelijk:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Hik het volgende:
TRV-topic tip van de dag: Ik mag niet meer vliegen van Arke
Wel stresserend kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Hik het volgende:
Gisteren weer aangekomen in Ecuador. Kneep 'm nog een beetje, want was al twee dagen niet lekker. Geen AH1N1, maar gewoon flink verkouden. Nu is een vlucht van 15 uur in een bomvol vliegtuig sowieso al geen pretje, maar de controle op het vliegveld hier is redelijk stevig nu. Heb dus maar geen vakje "Tos" ingevuld uiteindelijk () en de temperatuurmeting ging zonder problemen (damn, je zal toch na 15 uur weer terug worden gestuurd...
). Anyway, ik ben er en het gaat alweer een stuk beter. Afgezien van het feit dat het hier 6 uur 's ochtends is en dat ik al een uur klaarwakker ben natuurlijk.
Oh, 'k had (alweer) m'n pagina nog niet ge-update...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
Ga morgen een dagje naar Imbamburra om een groep lokale journalisten te bezoeken. Veel zin in!![]()
En dit weekend heb ik met een vriendin in het noorden afgesproken. Zij zit voor haar proegschrift in Colombia en komt een beetje naar het zuiden.
En verder gewoon de gebruikelijke berg vergaderingen. Wel veel interessante dingen die van de grond komen nu, dus een leuke tijd om hier te zijn...
Of buiten NL?quote:En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedere HTLer even richting VS en daar een maand lang vliegen om alle Jetblue bestemmingen aan te doen
Ik heb het maar even voor 'm opgenomen. Arm jong.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Hik het volgende:
TRV-topic tip van de dag: Ik mag niet meer vliegen van Arke
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Thetallguy het volgende:
Meetings op Schiphol zijn altijd wel handig ivm. alle buitenlandse gasten. En er kan geprofiteerd worden van korting op bier met mijn Schipholpas
Ja, dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Jij vindt toch alles in Nederland goedkoop
Ik dacht nog serieus te beginnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Van DRA. Slechts één reactie mogelijk:
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wel stresserend kan ik me voorstellen!
Dat 'Tos" is dan wat je moet aankruisen als je denkt een risicogeval te zijn? Maar dat kruist toch niemand aan?![]()
Oh! Ik dacht dat het een afkorting ergens van was!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Hik het volgende:
[..]
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.![]()
Ja precies.quote:Ik hoorde vandaag van één van die journalisten dat die vraag eigenlijk is bedoeld omdat IK het makkelijker zou kunnen krijgen (enorm verzwakte staat enzo) en dat ze mij kunnen opsporen als er een echt geval in dat vliegtuig blijkt te zitten. Althans, dat was volgens haar het idee. Maar zoals jij ook al zegt: niemand gaat dat invullen. Het is net zoiets als terrorisme aankruisen op je Amerikaanse groene formulier.
En dan al ademinhoudend rennend langs iedereen die je eventueel zou willen controleren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Hik het volgende:
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.![]()
Veel plezier in Imbamburra!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef bluesparkle het volgende:zo dan vet tropisch weertje vandaag
![]()
![]()
Iemand al heimwee naar tropische bestemmingen?
Nee, zij is gewoon Nederlands. Maar in Zuid-Amerika hangt het voor Latino's helemaal af waar ze zijn geboren. Ik heb destijds nog wel eens twee dagen bij de immigratiedienst in Buenos Aires gecampeerd om mijn Peruaanse vriend het land in te krijgen. En dat was in het midden van de crisis daar; er was echt geen Peruaan die naar Argentinië kwam om daar stiekem te werken toen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Vogue het volgende:
[..]
Veel plezier in Imbamburra!
Je vriendin, is zij Colombiaanse? Komt zij makkelijk de grens over? Ik weet nog dat het voor Guatemalteken heel moeilijk was om de grens over te steken naar Mexico of Honduras, hoe is dat in Latam?
Over: de zyrtec werkte. Dat waren ze wel even vergeten te melden, want de dvd op non-televisie-tijd was ook wel leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:07 schreef Fogel het volgende:
Hoe gaat het met de jeukende handen nu?
Hoe durven ze!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, en vanaf volgende week komen alle regeringsleiders van Zuid Amerika gezellig in mijn achtertuin kamperen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Super!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ook na afloop van mijn huidige contract kan blijven werken(van stagecontract naar tijdelijk contract naar parttime contract). Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Korting op bier op Schiphol kan hij in ieder geval wel al regelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd TG! Regel je nu even dat wij allemaal met korting vliegen?
Zo te zien niet....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef flipsen het volgende:
Iedereen het weeralarm overleefd in Holanda?
We vliegen helaas niet op BAquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd TG! Regel je nu even dat wij allemaal met korting vliegen?
Gaaf TTG! Van harte!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik ook na afloop van mijn huidige contract kan blijven werken(van stagecontract naar tijdelijk contract naar parttime contract). Dat betekent 24u werken naast de studie, vanaf januari er ook afstuderen, en daarna weer fulltime werken
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand z'n vakantiefoto's al aangepast met The Squirrelizer ?
Ohhhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Gaoxing het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Ditte?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand z'n vakantiefoto's al aangepast met The Squirrelizer ?
Soms komen die rode palmvruchten voor m'n bureau naar beneden, en dan ren ik dus naar de slaapkamer boven, waar meneer dan op ongeveer een meter afstand zitquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:04 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, bewust aangeschaft? Ga je die nu opvoeden met Vogue, als test-case?
Geen test-case, het is de stand in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:04 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, bewust aangeschaft? Ga je die nu opvoeden met Vogue, als test-case?
Oh lachen dit!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Fogel het volgende:
http://www.mach-es-machbar.de/english/das-projekt-megawoosh.php5 dat zijn de leukere projecten om te plannen (kijk vooral naar de video)
doet me denken aan Guus Flaterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:18 schreef Fogel het volgende:
Weeralarm?
hier in de tuin zijn ze donkerbruin rood, en ik kan er eindeloos naar kijken als ze mooi opzitten met een noot in hun klauwtjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Gaoxing het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
mooiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef bluesparkle het volgende:
Kolibries zijn zo mooi.
Heb ze in Laos ook wel eens gezien in de tuin.
[ afbeelding ]
Als die video echt is... hm, geen idee wat dan. Ergens is er vast een mogelijkheid dat het echt isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:09 schreef Fogel het volgende:
http://www.mach-es-machbar.de/english/das-projekt-megawoosh.php5 dat zijn de leukere projecten om te plannen (kijk vooral naar de video)
Ik twijfel ook heel erg of het echt is of niet, maar hoe dan ook een leuk projectquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als die video echt is... hm, geen idee wat dan. Ergens is er vast een mogelijkheid dat het echt is
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was er in Doel nog iets te doen en nog iets wat niet gefotografeerd is ?
Hmmm, not bad either!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:55 schreef Gaoxing het volgende:
Nauwelijks
In plaats daarvan een vreselijk leuke, relaxte dag met dochter op de markt, voetmassage, lunch, pedicure..... erg gezellig :-)
Op het eerste gezicht leek de hoofdsteun in de auto een kaal hoofdquote:
Ja. En hij heeft het weekend overleefd. Wat meer is dan je kan zeggen van m'n mooie lamp.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:39 schreef Bora-Bora het volgende:
De poezenboot, is dat een katten-asiel?
Tip: maak van de kat een nieuwe lampekapquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. En hij heeft het weekend overleefd. Wat meer is dan je kan zeggen van m'n mooie lamp.
Eerst even wat goede recepten opvragen in CUL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:50 schreef Fogel het volgende:
Tip: maak van de kat een nieuwe lampekap
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan heb je je note vast nog niet gezien. Tsssk.
En nu weet 'ie waarom....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef k_man het volgende:
Slapen met je hoofd onder een raam is ook niet feng shui,
Ligt er waarschijnlijk aan of je een kat hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Fogel het volgende:
Met je hoofd onder een aquarium slapen, is dat wel feng shui?
Ik vrees van niet, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Fogel het volgende:
Met je hoofd onder een aquarium slapen, is dat wel feng shui?
Met een artistiek filtertje, kan je er een mooie stripverhaaltekening van maken.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:26 schreef k_man het volgende:
Ah, weer een nieuwe romance.
ik kan het niet laten: er zit toch nog een beetje Nederland in je ;Dquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Fogel het volgende:
... dat gaat vast geen productieve dag worden
Het beetje is blijkbaar niet groot genoeg om deze opmerking te begrijpenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik kan het niet laten: er zit toch nog een beetje Nederland in je ;D
dan ben ik helemaal gerustgesteldquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het beetje is blijkbaar niet groot genoeg om deze opmerking te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |