Ik stel voor dat ze tegen mannen gaat vechten, eens kijken of ze dan nog een tuinbroek aandoetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zeg dat eens tegen Lucia de Rijker in een donker steegje.. Dan zul je wel zien wie er KO gaat
Nee gelukkig ben ik geen Limboquote:
Dat heeft ze twee keer gedaan, officiele wedstrijden. 1 gewonnen en 1 verlorenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 04:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze tegen mannen gaat vechten, eens kijken of ze dan nog een tuinbroek aandoet
Die mannen hadden een blinddoek om?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat heeft ze twee keer gedaan, officiele wedstrijden. 1 gewonnen en 1 verlorenDie griet is zo ongelovelijk sterk
Oh enboksen
Nope, officiele boksers in officiele wedstrijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die mannen hadden een blinddoek om?
Cuba heeft er kijk op. Die sturen gewoon geen vrouwen naar de OSquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:22 schreef BrandX het volgende:
Mannen die vooringenomen zijn
Maar je doet je best maar, kom anders een keer bij mij in de ring![]()
Ik ga er iig nu vandoor, een dagje vakantie vieren
ik ben voor BXquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:22 schreef BrandX het volgende:
Mannen die vooringenomen zijn
Maar je doet je best maar, kom anders een keer bij mij in de ring![]()
Ik ga er iig nu vandoor, een dagje vakantie vieren
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cuba heeft er kijk op. Die sturen gewoon geen vrouwen naar de OS
Hij is niet alleen daar irritant hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik denk dat ik in één keer de meest favo user van VBL word als ik DAM knock out sla
Cuba stuurt geen vrouwen omdat ze vrouwen die boksen mislukte vrouwen vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Daar mag je uberhaupt uitsluitend sporten als amateur en niet voor geld. Dat is verboden.
Overigens is sowieso Olympisch boksen voor vrouwen geen Olympisch onderdeel. Dat gaat wsch voor het eerst pas gebeuren bij de OS 2012. Dus Cuba heeft dat simpelweg nooit kunnen doenweet eerst waar je over lult voordat je wat roept
Anyways, ik ben er weg van, over 15min. ben ik onderweg naar een dagje heerlijk rust
Fokquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:40 schreef Klonk het volgende:
het is dat ik zeker weet dat BX geen mietjes slaat maar anders, nou dan zou ze je alle hoeken van de ring laten zien en je daarna de touwen op laten vreten, zeker weten
Je kan hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik denk dat ik in één keer de meest favo user van VBL word als ik DAM knock out sla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |