Vast wel. Desnoods laten we de dobbelsteen beslissen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben benieuwd of jullie het eens worden...
In Japan eten ze rijst met stokjes, in Turkije hebben ze geen rijst en in Marokko eten ze couscous, dus ik denk dat het geen van drieën wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar weer even onforum: Waar gaan we komend voorjaar heen op vakantie? Ik wil nu eindelijk wel eens naar Japan. Of een rondreis door Turkije. Al lijkt Marokko me ook een uitstekende bestemming voor ons.
Herstel.. in Turkije eten ze rijst met een lepel, dus ik weet al wat jullie vakantiebestemming wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
In Japan eten ze rijst met stokjes, in Turkije hebben ze geen rijst en in Marokko eten ze couscous, dus ik denk dat het geen van drieën wordt
Het is dus allemaal de schuld van B_Bquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Vogue het volgende:
Ja, dat is ook de reden dat UIO en ik onze relatie geheim wilden houden
Ik ben stokjeshandelingsbekwaam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef DutchTrain het volgende:
Herstel.. in Turkije eten ze rijst met een lepel, dus ik weet al wat jullie vakantiebestemming wordt
ik zocht ook al naar een verband tussen lage prijzen en totalitaire staten en hoge prijzen en stabiele economieën. Maar goed, dan zul je zien dat de bierprijs in de dictaturen verhoogd worden om aan te geven dat het goed gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Hik het volgende:
Wel opvallend dat dictaturen het bier goedkoop houden, blijkbaar.
Je vloog toch met de maatschappij met vliegtuigen vol met transinspirerende mensenquote:Nu is een vlucht van 15 uur in een bomvol vliegtuig sowieso al geen pretje,
Ik wist dat er iets was die dag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Vogue het volgende:
He wat jammer van de meet 5 september... Ik heb dan een familiereunie
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Fogel het volgende:
Even het blauwe feest verstoren.
Ik ben er niet bij; kan dan écht niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, we hebben een nieuw sticky-topic in TRV: FOK! 10 jaar! 5 sept grote meeting Utrecht ook voor TRV-ers
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij; kan dan écht niet.
Gaat er iemand van de TRV-ers?
Oeps, ik had de pagina nog niet ge-F5-d... hele serie reacties dus nog niet gezien...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaat er iemand van de TRV-ers?
Iedere HTLer even richting VS en daar een maand lang vliegen om alle Jetblue bestemmingen aan te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hmm, een TRV-meet ofzo zou waarschijnlijk toch geiniger zijn.
10 dagen.quote:
Werk en prive combineren, altijd handigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
Ga morgen een dagje naar Imbamburra om een groep lokale journalisten te bezoeken. Veel zin in!![]()
En dit weekend heb ik met een vriendin in het noorden afgesproken. Zij zit voor haar proegschrift in Colombia en komt een beetje naar het zuiden.
En verder gewoon de gebruikelijke berg vergaderingen. Wel veel interessante dingen die van de grond komen nu, dus een leuke tijd om hier te zijn...
En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
Van DRA. Slechts één reactie mogelijk:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Hik het volgende:
TRV-topic tip van de dag: Ik mag niet meer vliegen van Arke
Wel stresserend kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Hik het volgende:
Gisteren weer aangekomen in Ecuador. Kneep 'm nog een beetje, want was al twee dagen niet lekker. Geen AH1N1, maar gewoon flink verkouden. Nu is een vlucht van 15 uur in een bomvol vliegtuig sowieso al geen pretje, maar de controle op het vliegveld hier is redelijk stevig nu. Heb dus maar geen vakje "Tos" ingevuld uiteindelijk () en de temperatuurmeting ging zonder problemen (damn, je zal toch na 15 uur weer terug worden gestuurd...
). Anyway, ik ben er en het gaat alweer een stuk beter. Afgezien van het feit dat het hier 6 uur 's ochtends is en dat ik al een uur klaarwakker ben natuurlijk.
Oh, 'k had (alweer) m'n pagina nog niet ge-update...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
Ga morgen een dagje naar Imbamburra om een groep lokale journalisten te bezoeken. Veel zin in!![]()
En dit weekend heb ik met een vriendin in het noorden afgesproken. Zij zit voor haar proegschrift in Colombia en komt een beetje naar het zuiden.
En verder gewoon de gebruikelijke berg vergaderingen. Wel veel interessante dingen die van de grond komen nu, dus een leuke tijd om hier te zijn...
Of buiten NL?quote:En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedere HTLer even richting VS en daar een maand lang vliegen om alle Jetblue bestemmingen aan te doen
Ik heb het maar even voor 'm opgenomen. Arm jong.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Hik het volgende:
TRV-topic tip van de dag: Ik mag niet meer vliegen van Arke
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Thetallguy het volgende:
Meetings op Schiphol zijn altijd wel handig ivm. alle buitenlandse gasten. En er kan geprofiteerd worden van korting op bier met mijn Schipholpas
Ja, dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Jij vindt toch alles in Nederland goedkoop
Ik dacht nog serieus te beginnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Van DRA. Slechts één reactie mogelijk:
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wel stresserend kan ik me voorstellen!
Dat 'Tos" is dan wat je moet aankruisen als je denkt een risicogeval te zijn? Maar dat kruist toch niemand aan?![]()
Oh! Ik dacht dat het een afkorting ergens van was!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Hik het volgende:
[..]
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.![]()
Ja precies.quote:Ik hoorde vandaag van één van die journalisten dat die vraag eigenlijk is bedoeld omdat IK het makkelijker zou kunnen krijgen (enorm verzwakte staat enzo) en dat ze mij kunnen opsporen als er een echt geval in dat vliegtuig blijkt te zitten. Althans, dat was volgens haar het idee. Maar zoals jij ook al zegt: niemand gaat dat invullen. Het is net zoiets als terrorisme aankruisen op je Amerikaanse groene formulier.
En dan al ademinhoudend rennend langs iedereen die je eventueel zou willen controleren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Hik het volgende:
"Tos" is "Hoest". Of je verkouden bent dus.![]()
Veel plezier in Imbamburra!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Hik het volgende:
[..]
10 dagen.
En inderdaad: dan maar een TRV meet? in Utrecht![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef bluesparkle het volgende:zo dan vet tropisch weertje vandaag
![]()
![]()
Iemand al heimwee naar tropische bestemmingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |