mag ik daar aan toevoegen dat het in Myanmar erg lekkere tapbiertjes zijn in het beerstation.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef DutchTrain het volgende:
Biertje
[..]
http://www.z24.nl/bijzake(...)rste_bierlanden.html
@V: het lijstje met goedkoopste wodkalanden heb ik nog niet gevonden :p
Dit mag gequote worden.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
Hoe is het met UIO?
Leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig de behoefte om een maand lang in de VS rond te vliegen voor 599 USD? Zo ja, dan is Jetblue's aanbieding wat voor je
http://www.jetblue.com/de(...)_All-You-Can-JetPass
[ afbeelding ]
Ik vroeg me alleen maar af of hij niet jaloers is aangelegd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:39 schreef Bora-Bora het volgende:
![]()
Hij heeft 3 posts boven je gepost...
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef Vogue het volgende:
Misschien ben jij wel jaloers aangelegd DT
Heeft Vogue dus toch gelijk over die jaloezie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandacht
Volgens mij doen ze goeie (web)tarieven ook trouwens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef Vogue het volgende:
Om maar even wat meer ontopic te gaan, ik vind die JetBlue aanbieding wel top! Uberhaupt vind ik JetBlue top
Alle bestemmingen zijn inbegrepen in het aanbod, maar voor buitenlandse bestemmingen en Puerto Rico moet je nog wel belasting betalen, voor de binnenlandse bestemmingen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:01 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze goeie (web)tarieven ook trouwens.
Wat zien jullie: zijn de bestemmingen gewoon alle vliegvelden die zij aandoen? Of is er een aparte lijst voor de aanbieding?
Vogue geeft me nooit een reden om jaloers te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef DutchTrain het volgende:
Ik vroeg me alleen maar af of hij niet jaloers is aangelegd.
Ja, maar ik ben dan ook de populairste TRV-mod ooit. Dus dat is niet zo gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef DutchTrain het volgende:
Ja maar UIO krijgt hier altijd alle aandacht
Zo zijn wij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Vogue het volgende:
Ja, dat is ook de reden dat UIO en ik onze relatie geheim wilden houden
Okee, zoiets meende ik ook, maar daar ik nog niet alles gelezen had en bovendien nogal slaperig was, vreesde ik nog een lijst over het hoofd te hebben gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle bestemmingen zijn inbegrepen in het aanbod, maar voor buitenlandse bestemmingen en Puerto Rico moet je nog wel belasting betalen, voor de binnenlandse bestemmingen niet.
Ben benieuwd of jullie het eens worden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar weer even onforum: Waar gaan we komend voorjaar heen op vakantie? Ik wil nu eindelijk wel eens naar Japan. Of een rondreis door Turkije. Al lijkt Marokko me ook een uitstekende bestemming voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |